Je hoeft toch geen bus te halen, dan kan ik toch best alles in detail vertellen.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef avonne het volgende:
Dan gooi ik er maar een vraag in:
Lieske verteld een verhaal over de klap van Enschede, een rijke en een arme wijk, de hockeyclub, hockeyrokjes, prinses Wilhelmina, .....
"Lieske, schiet toch eens op !!!"
wat is hierop Lieskes antwoord?
99% kans gehad, maar helaasquote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef muizemeis het volgende:
wapperdewap pieperdepiep ??
nou, zeg !quote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen bus te halen, dan kan ik toch best alles in detail vertellen.
Ofzow
Mocht je willen. Avonne mag weer.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:36 schreef it_was_me het volgende:
Lieske
kunstenares?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:42 schreef avonne het volgende:
Nieuwe vraag:
wat is het beroep van Dido's moeder?
schilderes inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:51 schreef M-en-A het volgende:
kunstschilder(es)
Van Dido en Rob toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef M-en-A het volgende:
Oke komt hier de nieuwe vraag.
[afbeelding]
Van wie zijn deze handen
poe, nou moet ik dus een vraag verzinnen.......quote:
goedzo... jij bent!!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
van Chantal?
Hij was goed hoor BBscannerquote:Op donderdag 10 november 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
Als niemand hem weet dan zal ik hem maar beantwoorden![]()
Chantal: “We kunnen ook een nieuwe trui voor Hennie Huisman maken.” Nathalie: “En voor Edwin van der Sar maken we oorwarmers.” Ingrid: “Voor Davids maken we een nieuwe bril. Misschien dat hij dan wel een penalty kan schieten.
Josh Stonequote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
naar welke zangeres is de dochter van Tanja vernoemd
Sorry, nu moesten de kinders naar het voetbalveld
Ik was aan de beurtquote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef avonne het volgende:
Dan gooi ik er maar een vraag in:
Lieske verteld een verhaal over de klap van Enschede, een rijke en een arme wijk, de hockeyclub, hockeyrokjes, prinses Wilhelmina, .....
"Lieske, schiet toch eens op !!!"
wat is hierop Lieskes antwoord?
Het lijkt er wel op. Er is ook geen nieuwe scorelijst meer gemaakt. Misschien dat iemand dit nog weer eens na kan lopen en die publiceren. Dat werkt misschien motiverend.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:20 schreef dragems het volgende:
volgens mij is het spel een beetje dood wel jammer
De scores na bijtelling deel 4 zijn als volgt:quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:34 schreef M-en-A het volgende:
Veel succes!!
Eerst deel 4 vol maken BB5 Triviant - deel 4
Is nu dus vol. De eerste die een vraag wil stellen kan zijn/haar gang gaan.
De scores zullen binnenkort wel bijgewerkt worden neem ik aan.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:43 schreef BlaBlub het volgende:![]()
Zal er morgen niet veel zijn, maar hoop wel dat er een herstart komtTrivianten is wel een leuk tijdverdrijf als de streams saai zijn
Ben weg
RUUDquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ok ik doe ook mee![]()
Vraag:
Op wie lijkt Rob?
Scanman +++quote:
Die heb ik gemistquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Mijn vraag:
Wat wenst Lieske haar ex vriendje Maarten toe ?
Ik zou ff in het streamverslag van vandaag kijken als ik jou wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heb ik gemistmaar ik denk iig iets niet al te positiefs
Een giga wrat infectie in de vorm van een bloemkoolquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Mijn vraag:
Lieske: "Maarten, ik wens je genitale wratten toe waar je nooit meer van af komt. Ik wens je een gezwel op je lul.. echt. Een bloemkool."quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Mijn vraag:
Ik geloof je hoor PC eend........ deze keer welquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:51 schreef PC eend het volgende:
Zie je wel, iedereen maar zeiken dat ik paranoide ben, maar ook hier word ik weer zwaar benadeelt qua punten....
Het is gewoon een complot en iedereen die het niet gelooft is naief![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor PC eend........ deze keer wel![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zou ff in het streamverslag van vandaag kijken als ik jou was
Nu ben ik echt weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |