Doet me denken aan die 4-jarige kleuters in het kinderzwembad. Die hoeven in principe ook niks aan want er zit gewoon (nog) niks.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan. Zo'n bikinitopje bij Dido is wel lachen eigenlijk
als ze d'r armen te hoog optrekt schiet het topje zo over d'r tepels ben ik bang....quote:
Heeft mijn kleine zusje ookquote:Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan. Zo'n bikinitopje bij Dido is wel lachen eigenlijk
droomscenario....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Chantal staat straks een keer genomineerd. Een week later bij de exit....
Bridget: Chantal, sorry maar voor jou heeft helemaal niemand gebeld.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
ja wel verdorie nu voel ik me aangesprokenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die 4-jarige kleuters in het kinderzwembad. Die hoeven in principe ook niks aan want er zit gewoon (nog) niks.
Dido heeft een hormonaal probleempje, ze heeft ook al superdikke wimpers![]()
Echt wel.. maar zó leukquote:
"Chantal, voor jou is 1x gebeld..... En de afspraak was dat je geen telefoon mee zou nemen in het huis, dus kom er maar uit..."quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
tsja.. dan komt de onvermijdelijke opmerking:quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja wel verdorie nu voel ik me aangesproken
alsof een vrouw alleen aantrekkelijk is met dikke tieten
ik heb geen minitietjes, maar door dat belachelijk lange lichaam van me zien ze dr wel errug klein uit... nou en??
ze zijn toevallig wel ontzettend mooi van vorm en erg lekker
Dido dr tietjes zijn prachtig, ook al zijn ze wat aan de kleine kant
daar zou ik helemaal niet raar van staan te kijken eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
"Chantal, zelfs je familie heeft voor je tegenstanders gebeld"quote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
"Chantal, voor jou is 1x gebeld..... En de afspraak was dat je geen telefoon mee zou nemen in het huis, dus kom er maar uit..."
Jawel, ik zal gebeld hebben, maar ja ....net als hier zal ik óók dáár een Lieske zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
zijn toch al pics zat van dido dr tietjesquote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. dan komt de onvermijdelijke opmerking:
Pics !![]()
...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb geen minitietjes, maar door dat belachelijk lange lichaam van me zien ze dr wel errug klein uit... nou en??
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef muizemeis het volgende:
ja!! dat wil ik óók voor mijn verjaardag. Dus nu graag Rob weg en dan volgende week Chantal. Zónder pro-stemmen.....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt wel.. maar zó leuk
Ze is dag en nacht bezig met goed overkomen, met iedereen slijmen, andere bewoners in een kwaad daglicht stellen enz enz enz. En dat heel NL haar uitkotst zal ze vast met geen mogelijkheid begrijpen.
Zo, op je kleine pik getrapt (roel)quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
"Chantal, je zult helaas thuis een nieuwe TV moeten kopen. Je hond heeft over het toestel heen gepist toen we reclame wilden maken om mensen voor je te laten SMS'en."quote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
"Chantal, voor jou is 1x gebeld..... En de afspraak was dat je geen telefoon mee zou nemen in het huis, dus kom er maar uit..."
ja.. van dido wel....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zijn toch al pics zat van dido dr tietjes
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Chantal, je zult helaas thuis een nieuwe TV moeten kopen. Je hond heeft over het toestel heen gepist toen we reclame wilden maken om mensen voor je te laten SMS'en."
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik weer
De moeite waard om terug te gaan lezen of nog steeds niets bijzonders gebeurd?
ze heeft gelukkig geen gebrek aan zelfvertrouwen....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Chantal hoopt dat ALS ze op de eindbank komt te zitten, dat ze er dan zit met een waardige tegenstander. Channy, het probleem is dat die tegenstander dat ook hoopt.
Je drinkt te veel koffie.quote:
quote:
koffie en roken.. mijn 2 verslavingen idd....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je drinkt te veel koffie.
(ik heb er sinds half 12 ook al 8 op trouwens)
quote:
Ja is lekker hoor, gaat niets boven een bakkie en een peuk erbij.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
koffie en roken.. mijn 2 verslavingen idd....
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je drinkt te veel koffie.
(ik heb er sinds half 12 ook al 8 op trouwens)
Yes Rob gaat eruit Rob gaat eruitquote:Op donderdag 10 november 2005 14:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaaa, let the Rob-exit-party begin!
![]()
![]()
Met gewone koffie sla ik op tilt, dus ik heb tegenwoordig wel cafeine vrije.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
koffie en roken.. mijn 2 verslavingen idd....
thee is voor als je ziek bentquote:Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jullie vergiftigen je lijf, ga toch thee drinken!!
krijg je ook niet zo vieze smaak van in je mond
Heb je die aanslag van thee wel eens gezienquote:Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jullie vergiftigen je lijf, ga toch thee drinken!!
krijg je ook niet zo vieze smaak van in je mond
Had ik al gedaan voor ik me weer meldde.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja is lekker hoor, gaat niets boven een bakkie en een peuk erbij.
Doet me denken ff een bakkie zetten![]()
Decafe is prcies t zelfde als alcoholvrijbierquote:Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met gewone koffie sla ik op tilt, dus ik heb tegenwoordig wel cafeine vrije.
doe jij ook ff je rokje aan en pak je pompoenen, gaan we ff samen!!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Yes Rob gaat eruit Rob gaat eruit![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik al gedaan voor ik me weer meldde.![]()
Koffie is klaar
slof sigaretten weer in huis
... we kunnen weer verder met leven![]()
Iemand ook een bakkie? Koekje erbij?
Ja lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik al gedaan voor ik me weer meldde.![]()
Koffie is klaar
slof sigaretten weer in huis
... we kunnen weer verder met leven![]()
Iemand ook een bakkie? Koekje erbij?
kunnen jullie dat ff filmen en online zetten?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
doe jij ook ff je rokje aan en pak je pompoenen, gaan we ff samen!!
[cheerleadermode aan]
Rob gaat, eruit
Rob gaat, eruit
Robbie Robbie rot er maar uit
![]()
![]()
![]()
[cheerleadermode uit]
En nóg een keertje maar!!
Misschien wel, maar liever cafeine vrije koffie dan een hartslag van 150 de hele dag.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Decafe is prcies t zelfde als alcoholvrijbier![]()
Doe ik ook ff gezellig meequote:Op donderdag 10 november 2005 15:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
doe jij ook ff je rokje aan en pak je pompoenen, gaan we ff samen!!
[cheerleadermode aan]
Rob gaat, eruit
Rob gaat, eruit
Robbie Robbie rot er maar uit
![]()
![]()
![]()
[cheerleadermode uit]
En nóg een keertje maar!!
of jij ziek bent? nou....als ik sommige posts van je zie......................quote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben ik dan ziek????
Vind koffie gewoon nie lekkur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |