quote:Op donderdag 10 november 2005 13:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
![]()
![]()
Zien jullie wel, het is hém zn schuld!!
![]()
Hij zit er nog niet in hoor, beter lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Kunnen jullie mods niet achterhalen wie al een week of 10 niet meer gepost heeft, die vroeger wel regelmatig postte?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
sjit, ja ik wilde zo snel dit topic openen om de TT te vereeuwigen en daarmee veel mensen het plezier van een mental image te doen....quote:
Ja pleasequote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
kan iemand de TT aanpassen.. ik word steeds misselijker nu
Bommie de TTquote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
Deze x was ik t nietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
geregeld hoor, heb ff noodkreet gedropt in het sticky topicquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
quote:
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik moet nog lang wachten voor ik weer kan stemmen... maar dit vergeet ik niet versabommie![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, ik ook. In het vorige topic zag ik net het lijstje met de vraag wie je wil verdedigen, en of er Chantal-fans zijn. Hier is er één, en ook voor Joostquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
drie keerquote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.![]()
![]()
Gatverdamme bommiequote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]het is een complot.. er wordt tegen mij samengespannen.. ik ben de Menno van het forum....
ow!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.![]()
![]()
ik probeer juist de Mennopositie te verkrijgen die teamlead zo ambieertquote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gatverdamme bommie![]()
![]()
Moet ik nog de hele tijd tegen dat zinnetje aankijken ook. Wil daar helemaal niet pver nadenken smeerlap.
Je bederft m'n eetlust en m'n feeststemming nu toch echt opeen gruwelijke manier![]()
Je hoeft niet te visualiseren hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
Roel...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Roel in de rats over zijn geld, over de exit vanavond of over beide?
[afbeelding]
Wat is het verschil met hier danquote:Op donderdag 10 november 2005 13:41 schreef bankrupcy het volgende:
Van nu.nl:
In Tsjechië wordt een ietwat vreemde reeks Big Brother afleveringen gemaakt. De deelnemers zijn namelijk allemaal gorilla's. 24 Uur per dag worden de apen in de gaten gehouden. De winnaar van de show krijgt 12 meloenen.
Maar moeten wij allemaal lijden onder die zinquote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik probeer juist de Mennopositie te verkrijgen die teamlead zo ambieert
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar ff serieus..
Zal Joost nu de opdracht hebben gehad en daarom Chantal gebeft hebben?
Of wil Joost toch de verzorging in en zag ie dat Chantal zich van onderen niet goed verzorgde zodat hij zijn lange lapzwans er maar even doorheen heeft gehaald om alle aangekoekte resten en spinnenwebben weg te halen???
Wat denken jullie???
Rob door Chantal gepijpt?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Wie roept ff een andere TT? Deze is té erg.
Alles beter dan deze.![]()
Ehhh....Benno = coolquote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Het verschil? de prijs natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is het verschil met hier dan![]()
Begrijp het niet helemaal.
Komop zeg, muizelieverd, je wil toch niet zeggen dat je door zo'n TT echt voor je gaat zien dat Joost met zijn puisterige gezicht in die vulva van sjaantje gaat duiken he?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow!!![]()
*stil is*
*na half uurtje*
Nee man, versabommie... je vertrapt echt elke fatsoensregel die er maar is... en ik vond je nog wel lief!!
Negeermodus aanquote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar ff serieus..
Zal Joost nu de opdracht hebben gehad (om het geld te zoeken) en daarom Chantal gebeft hebben?
Of wil Joost toch de verzorging in en zag ie dat Chantal zich van onderen niet goed verzorgde zodat hij zijn lange lapzwans er maar even doorheen heeft gehaald om alle aangekoekte resten en spinnenwebben weg te halen???
Wat denken jullie???
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Rob door Chantal gepijpt?
*grijns*quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
kleintje... ik vond je best aardig... overwoog zelfs om je ++ te geven zodra ik weer mag stemmen....![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar ff serieus..
Zal Joost nu de opdracht hebben gehad (om het geld te zoeken) en daarom Chantal gebeft hebben?
Wat denken jullie???
*roept snikkend uit*quote:Op donderdag 10 november 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, muizelieverd, je wil toch niet zeggen dat je door zo'n TT echt voor je gaat zien dat Joost met zijn puisterige gezicht in die vulva van sjaantje gaat duiken he?
Weet je trouwens hoe de doos van sjankwal er uit ziet? als een bouvier die een half uur met zijn kop in de vla heeft gelegen! Als een egel met open rug!
Thx! Iets anders, maar een hele verbetering.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehhh....Benno = coolofzo zegmaar
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*grijns*
Het kan toch...
Ik bedoel... straks komt de toekomstige neukmaat van Chankwal het huis in. Dan moet ze toch schoon zijn van onderen. Wie weet zit die pleerol daar nog in, dan ook nog dat geld.
Wat waren ze nog meer kwijt in dat huis? Blikopener???
Ik denk dat ze alles daar naar binnen schuift!
Met wat mazzl zien we er nog een halve kip uitkomen!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*grijns*
Het kan toch...
Ik bedoel... straks komt de toekomstige neukmaat van Chankwal het huis in. Dan moet ze toch schoon zijn van onderen. Wie weet zit die pleerol daar nog in, dan ook nog dat geld.
Wat waren ze nog meer kwijt in dat huis? Blikopener???
Ik denk dat ze alles daar naar binnen schuift!
hebben we een relletje, wordt er gelijk naar consensus gezocht. Bah, we lijken het BB-huis wel.....quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
ow...quote:
Jeetje kan jij in detail zeggen hoedie eruit zietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, muizelieverd, je wil toch niet zeggen dat je door zo'n TT echt voor je gaat zien dat Joost met zijn puisterige gezicht in die vulva van sjaantje gaat duiken he?
Weet je trouwens hoe de doos van sjankwal er uit ziet? als een bouvier die een half uur met zijn kop in de vla heeft gelegen! Als een egel met open rug!
Die is zo mogelijk nog smeriger.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Rob door Chantal gepijpt?
Ik verdenk haar er ook van dat ze het been van Rob er een keer in heeft geschoven.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]tsja.. ze zal idd naar binnenschuiven wat ze te pakken krijgt.. chantal kan niet te kieskeurig zijn natuurlijk
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef PH52 het volgende:
Echt ultieme mietjes hier !
ja nouja, niet jou persoonlijk, maar wel ff die geestvervuilende opmerkingen van jequote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Lekker dan, ik op jou stemmen, jij mij negeren! Damn!
Nee hoor, ik snapte je wel, is van mij ook een geintje.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow...
ja maar... ik had eenvoor mn post gezet hoor!!
![]()
ik heb een te subtiel gevoel voor humor...
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er ook van dat ze het been van Rob er een keer in heeft geschoven.
En dan eerst de tenen omdat ze voetfetsjist is.
Daarbij... klein beginnen. Chankwal is in jaren niet gepaald, dus eerst een kleine teen...
wie het kleine niet eert...
Om met de woorden van Sabine te spreken van BB1quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met wat mazzl zien we er nog een halve kip uitkomen!
Nouja gatverdamme!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er ook van dat ze het been van Rob er een keer in heeft geschoven.
En dan eerst de tenen omdat ze voetfetsjist is.
Daarbij... klein beginnen. Chankwal is in jaren niet gepaald, dus eerst een kleine teen...
wie het kleine niet eert...
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja gatverdamme!!
Gaan jullie ff lekker een nieuw topic openen: hoe chantal op alle mogelijke manieren iets in dr geplofte egel kan schuiven
ofzoiets..
ah.. muizemeis.. kun je het niet meer aan?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja gatverdamme!!
Gaan jullie ff lekker een nieuw topic openen: hoe chantal op alle mogelijke manieren iets in dr geplofte egel kan schuiven
ofzoiets..
ah oke... ja nee niet dat ik de brave dido rol krijg toegeschoven zometeen hequote:Op donderdag 10 november 2005 13:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snapte je wel, is van mij ook een geintje.keer 3.
![]()
je hebt me aangestokenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Goed plan....
geplofte egel...![]()
ik kan me nog een opmerking van jou herinnerenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ah oke... ja nee niet dat ik de brave dido rol krijg toegeschoven zometeen he
nee dit is niet van mijn tijd, dat groffe taalgebruik, die onverbloemde uitspraken... ik kan er niet tegen gewoon!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah.. muizemeis.. kun je het niet meer aan?![]()
* troostend arm om schouders slaat
ik denk dat er verwarring gaat ontstaan welke van de 2 nu de kittelaar is als die kip er half uithangtquote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Om met de woorden van Sabine te spreken van BB1
KUTKIP!
En dan letterlijk![]()
Ach.. Dido heeft ook haar "andere" kantjes...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ah oke... ja nee niet dat ik de brave dido rol krijg toegeschoven zometeen he
Teamlead!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan me nog een opmerking van jou herinnereniets over koninginnegedrag enzo....
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef mamapan het volgende:
Chantal is een vrouw van 40, de regie weet ook wel dat er een stel Fokkers zijn, die liever een Lieske of Dido onder de douche zien staan dan een 40-jarige. Ze laten haar dus niet zien onder de douche, maar ze doucht heus wel!
oeh.. ze doet dominant...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!!
Je speelt met vuur jongetje....![]()
ik kan het niet hebben als mijn eigen opmerkingen tegen me gebruikt worden
LOLquote:Op donderdag 10 november 2005 13:55 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ach.. Dido heeft ook haar "andere" kantjes...![]()
O god zie t al voor mequote:Op donderdag 10 november 2005 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat er verwarring gaat ontstaan welke van de 2 nu de kittelaar is als die kip er half uithangt![]()
*proest*quote:Op donderdag 10 november 2005 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat er verwarring gaat ontstaan welke van de 2 nu de kittelaar is als die kip er half uithangt![]()
als je het maar weetquote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
oeh.. ze doet dominant...![]()
ik hou me al in hoor
Ha.. Zo zie je maar iedereen is verschillend.. Ik word alleen maar opstandiger nuquote:
or else?quote:
het wordt tijd voor wat afstandquote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Fuck, dit visualisseerde ik even.
Ik moest lachen, huilen, hoesten en piessen tegelijk.
Kan je nagaan wat voor zooi het nu hier is!
Luister... morgen komt er geen haan. Die haan heeft Chankwal naar binnen geschoven.
Dat ding op zijn kop, zijn hanekam, steekt dan naar buiten.
En dan is de nieuwe weekopdracht, raad welke er echt in hoort!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Luister... morgen komt er geen haan. Die haan heeft Chankwal naar binnen geschoven.
Makkelijk de HAANquote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
ik zou maar uitkijken daar als ik jou was... vanaf hier heb ik een ver bereikquote:Op donderdag 10 november 2005 14:00 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ha.. Zo zie je maar iedereen is verschillend.. Ik word alleen maar opstandiger nu![]()
Ik denk dat we nu toch wel enorm over de grens zijn gegaan.....leuk he?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
En wat tracht je DAARmee te bereiken..? Je maakt het Hier alleen maar erger mee!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zou maar uitkijken daar als ik jou was... vanaf hier heb ik een ver bereik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |