quote:Op donderdag 10 november 2005 13:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
![]()
![]()
Zien jullie wel, het is hém zn schuld!!
![]()
Hij zit er nog niet in hoor, beter lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Kunnen jullie mods niet achterhalen wie al een week of 10 niet meer gepost heeft, die vroeger wel regelmatig postte?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
sjit, ja ik wilde zo snel dit topic openen om de TT te vereeuwigen en daarmee veel mensen het plezier van een mental image te doen....quote:
Ja pleasequote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
kan iemand de TT aanpassen.. ik word steeds misselijker nu
Bommie de TTquote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
Deze x was ik t nietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
geregeld hoor, heb ff noodkreet gedropt in het sticky topicquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
quote:
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik moet nog lang wachten voor ik weer kan stemmen... maar dit vergeet ik niet versabommie![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, ik ook. In het vorige topic zag ik net het lijstje met de vraag wie je wil verdedigen, en of er Chantal-fans zijn. Hier is er één, en ook voor Joostquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
drie keerquote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.![]()
![]()
Gatverdamme bommiequote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]het is een complot.. er wordt tegen mij samengespannen.. ik ben de Menno van het forum....
ow!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.![]()
![]()
ik probeer juist de Mennopositie te verkrijgen die teamlead zo ambieertquote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gatverdamme bommie![]()
![]()
Moet ik nog de hele tijd tegen dat zinnetje aankijken ook. Wil daar helemaal niet pver nadenken smeerlap.
Je bederft m'n eetlust en m'n feeststemming nu toch echt opeen gruwelijke manier![]()
Je hoeft niet te visualiseren hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
Roel...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Roel in de rats over zijn geld, over de exit vanavond of over beide?
[afbeelding]
Wat is het verschil met hier danquote:Op donderdag 10 november 2005 13:41 schreef bankrupcy het volgende:
Van nu.nl:
In Tsjechië wordt een ietwat vreemde reeks Big Brother afleveringen gemaakt. De deelnemers zijn namelijk allemaal gorilla's. 24 Uur per dag worden de apen in de gaten gehouden. De winnaar van de show krijgt 12 meloenen.
Maar moeten wij allemaal lijden onder die zinquote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik probeer juist de Mennopositie te verkrijgen die teamlead zo ambieert
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar ff serieus..
Zal Joost nu de opdracht hebben gehad en daarom Chantal gebeft hebben?
Of wil Joost toch de verzorging in en zag ie dat Chantal zich van onderen niet goed verzorgde zodat hij zijn lange lapzwans er maar even doorheen heeft gehaald om alle aangekoekte resten en spinnenwebben weg te halen???
Wat denken jullie???
Rob door Chantal gepijpt?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Wie roept ff een andere TT? Deze is té erg.
Alles beter dan deze.![]()
Ehhh....Benno = coolquote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Wie roept ff een andere TT? Deze is té erg.
Alles beter dan deze.![]()
Het verschil? de prijs natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is het verschil met hier dan![]()
Begrijp het niet helemaal.
Komop zeg, muizelieverd, je wil toch niet zeggen dat je door zo'n TT echt voor je gaat zien dat Joost met zijn puisterige gezicht in die vulva van sjaantje gaat duiken he?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow!!![]()
*stil is*
*na half uurtje*
Nee man, versabommie... je vertrapt echt elke fatsoensregel die er maar is... en ik vond je nog wel lief!!
Negeermodus aanquote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar ff serieus..
Zal Joost nu de opdracht hebben gehad (om het geld te zoeken) en daarom Chantal gebeft hebben?
Of wil Joost toch de verzorging in en zag ie dat Chantal zich van onderen niet goed verzorgde zodat hij zijn lange lapzwans er maar even doorheen heeft gehaald om alle aangekoekte resten en spinnenwebben weg te halen???
Wat denken jullie???
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Rob door Chantal gepijpt?
*grijns*quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
kleintje... ik vond je best aardig... overwoog zelfs om je ++ te geven zodra ik weer mag stemmen....![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar ff serieus..
Zal Joost nu de opdracht hebben gehad (om het geld te zoeken) en daarom Chantal gebeft hebben?
Wat denken jullie???
*roept snikkend uit*quote:Op donderdag 10 november 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, muizelieverd, je wil toch niet zeggen dat je door zo'n TT echt voor je gaat zien dat Joost met zijn puisterige gezicht in die vulva van sjaantje gaat duiken he?
Weet je trouwens hoe de doos van sjankwal er uit ziet? als een bouvier die een half uur met zijn kop in de vla heeft gelegen! Als een egel met open rug!
Thx! Iets anders, maar een hele verbetering.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehhh....Benno = coolofzo zegmaar
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*grijns*
Het kan toch...
Ik bedoel... straks komt de toekomstige neukmaat van Chankwal het huis in. Dan moet ze toch schoon zijn van onderen. Wie weet zit die pleerol daar nog in, dan ook nog dat geld.
Wat waren ze nog meer kwijt in dat huis? Blikopener???
Ik denk dat ze alles daar naar binnen schuift!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |