quote:Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest om 13:00 ergens heen en het is nu 8 minuten over 1 en ik heb nog niet eens gedouchtLaat ik me maar haasten!
Tot later.
Kut leven, houdt ook helemaal geen rekening met BB.
Ja jullie hebben t een stuk makkelijker, wij moeten speciaal een wc opzoekenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel maar wij kunnen gewoon bij een hekje bij de jakoezie![]()
tja...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat je dat zo erg vindt
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt, heb ook beetje raar gevoel in mn buik want tja je bent er al twee keer zo vast van uitgegaan en twee keer ga je op je bek![]()
Maar ik blijf toch stug volhouden, positief denken rules!!
Rob gaat, eruit
Rob gaat, eruit
Robbie Robbie rot er maar uit
En dan noem je mijn post RAAR! Maar je hebt hem gelukkig wel goed gelezen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je nu serieus???/quote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob MOET er vandaag wel uit. Want ik moet zondag naar Aalsmeer, voor gesprek voor date met Chantal.En aangezien ik ook Rob heet (wel met 2 benen), moet hij wel opzouten, wordt anders veel te verwarrend
Heb je die poten onder mijn stoel weggezaagdquote:Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
GatsieIn badpak. Het moet niet gekker worden!
Welkom!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemiddag! Ben nieuw hier.
Ik zou het echt niet erg vinden als Roel, Dido of Rob zou vertrekken. Of alledrie tegelijk. Alleen Menno mag vanavond blijven van me. Maar ik wissel vaak van mening over bepaalde mensen, dus kan volgende week weer anders zijn.
De enige waar ik al weken vrij positief over ben zijn Lieske en Joost. En ik ben ook al weken negatief over Chantal en Dido.
Maar ik geloof dat Chantal zowiezo niet veel fans heeft...
En we hebben de Chantal fan gevondenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob MOET er vandaag wel uit. Want ik moet zondag naar Aalsmeer, voor gesprek voor date met Chantal.En aangezien ik ook Rob heet (wel met 2 benen), moet hij wel opzouten, wordt anders veel te verwarrend
kick zijn ass, scan!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je die poten onder mijn stoel weggezaagd![]()
Ik zal mijn best gaan doen. Chantal staat nu in de badkamer, dus dat gaat niet gebeuren voorlopig.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef latevogel het volgende:
[..]
als het nu blote boys zijn krijg je nog meer punten![]()
raar omdat jij dacht dat iedereen de hoop had opgegeven dat rob eruit gaat vanavond!!quote:
Het zou wel geweldig zijn om een fokker in het huis te krijgen (als voorproefje op volgend jaarquote:
ik zou het wel gaaf vinden zeg, als er een fokker het huis in gaatquote:
Een gedeelte zit waarschijnlijk in die grot van Chantalquote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is opvallend relaxed mbt die ¤ 10.000, ik vraag me eigenlijk überhaupt af waar het geld nu is
gatverdamme lovebearquote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een gedeelte zit waarschijnlijk in die grot van Chantal![]()
* teamlead opent kliko, gooit lunch er inquote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een gedeelte zit waarschijnlijk in die grot van Chantal![]()
Mag je wel zorgen dat je tegen die tijd ook strontlaseruseus bent.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:ben er weer. Even snel naar de supermarkt geweest. Ga nu broodje smeren en dan bijlezen
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:ben er weer. Even snel naar de supermarkt geweest. Ga nu broodje smeren en dan bijlezen
Ik kan per dag echt niet genoeg -- punten geven. Dat is het beroerdequote:
Als je iemand in beeld krijgt die, als stopwoordje "Lekker Simpel" zegt, dan weet je dat FOK! in tha house isquote:Op donderdag 10 november 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het zou wel geweldig zijn om een fokker in het huis te krijgen (als voorproefje op volgend jaar)
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Sorry kwam door van de week toen ze je weet welquote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gatverdamme lovebear
het idee alleen al
Een deel in het washok en een deel in een been van Rob volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is opvallend relaxed mbt die ¤ 10.000, ik vraag me eigenlijk überhaupt af waar het geld nu is
Roel is volgens mij door BB gesust dat het wel goed gaat komen... zoiets maakte ik iig op uit wat hij tegen sommige anderen heeft gezegd...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef BONG4002 het volgende:
Sorry Teamleadquote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
* teamlead opent kliko, gooit lunch er in
lovebear.. niet meer doen dit hoor.....![]()
Doet me ineens denken aan een andere oud-BBér, namelijk Robin uit BB2, die zei altijd"Lekker belangrijk"quote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je iemand in beeld krijgt die, als stopwoordje "Lekker Simpel" zegt, dan weet je dat FOK! in tha house is![]()
![]()
quote:
BB moet niet zwichten voor terreur van die kakkerige wanabee-kraker, maar dat geld recht voor zijn neus verbranden!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel is volgens mij door BB gesust dat het wel goed gaat komen... zoiets maakte ik iig op uit wat hij tegen sommige anderen heeft gezegd...
toen ze je weet welquote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry kwam door van de week toen ze je weet wel
Ach als er een WC rol in past... is 10.000 euro ook geen probleem.. Vraag me alleen af of het dan gelijk vals geld is....quote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gatverdamme lovebear
het idee alleen al
Volgens mij had Rob dat tegen hem gezegd om ervoor te zorgen dat de geheime missie van Rob gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel is volgens mij door BB gesust dat het wel goed gaat komen... zoiets maakte ik iig op uit wat hij tegen sommige anderen heeft gezegd...
't is in ieder geval zwaar besmet !quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ach als er een WC rol in past... is 10.000 euro ook geen probleem.. Vraag me alleen af of het dan gelijk vals geld is....![]()
Ho!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB moet niet zwichten voor terreur van die kakkerige wanabee-kraker, maar dat geld recht voor zijn neus verbranden!
Een wc-rol er inquote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ach als er een WC rol in past... is 10.000 euro ook geen probleem.. Vraag me alleen af of het dan gelijk vals geld is....![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ach als er een WC rol in past... is 10.000 euro ook geen probleem.. Vraag me alleen af of het dan gelijk vals VIES geld is....![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
al goed hoor... val ik misschien nog een paar kilo af
I quotte slechts Isabeau.. di op haar beurt weer BB quotte en die hadden Chantal gequote , Duidelijker nu ?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een wc-rol er in
ik wil het waarschijnlijk niet eens weten... maar goed... toch vragen he..moet toch echt eens in therapie voor die masochistische kant van me
HO! als ze die tienduizend burnen levert dat voor 500.000 aan televisieinkomsten op want die mafkees gaat geheid compleet doo rhet lint!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ho!!![]()
10.000 euro verbranden??
ik ben helemaal niet te beroerd om ff mn bankrekeningnummer door te geven hoor
Volgens mij maak je geen geintje...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je iemand in beeld krijgt die, als stopwoordje "Lekker Simpel" zegt, dan weet je dat FOK! in tha house is![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
Doei Isa!
Lekker geplast Muizemeis??
Hoi Sloppy, welkom hier. BB wordt nu NOG leuker met de debielen hier op de site. Verklaar je alleen eens nader waarom je stoeptegel Joost nou leuk vindt...
Hoi LekkerSimpel... je kan toch niet serieus zijn???
Teamlead... lekker dan, doordat jij je lunch weggooide werd ik nieuwsgierig... had over de post van Lovebear heen gelezen omdat er chankwal in stond, dat filtert mijn explorer eruit. Maar na het teruglezen zag ik het wel.
Ben nu ook gelijk misselijk.
Zo... bijgelezen!
Wil je niet weten iddquote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
toen ze je weet wel
nee geen idee, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik het niet wíl weten ook![]()
Dit... Je kan niet... Ik vind echt...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gatverdamme, Joost heeft Chantal gebeffffttt !!!
I dare you!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat zo graag dan paar kilo kwijt, wil nog wel een paar opmerkingen maken![]()
DOE ES EFFE NORMAAL.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik maak werkelijk geen geintjequote:Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volgens mij maak je geen geintje...
Dat zou me wat zijn zeg!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef Cherryman het volgende:
[..]
I quotte slechts Isabeau.. di op haar beurt weer BB quotte en die hadden Chantal gequote , Duidelijker nu ?![]()
Biologisch lijkt het me ook onmogelijk...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dit... Je kan niet... Ik vind echt...
DIT IS GEWOON EEN RONDUIT SMERIGE SUGGESTIE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* glaasje water haalt voor muizemeis.. troostend toespreekt..quote:Op donderdag 10 november 2005 13:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dit... Je kan niet... Ik vind echt...
DIT IS GEWOON EEN RONDUIT SMERIGE SUGGESTIE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht maar af als je niets vemoed gooi ik er wel een paar in de strijdquote:Op donderdag 10 november 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
I dare you!(hou er rekening mee dat ik niet al te veel kwijt wil he...
)
Trouwens, gezien de info hierboven zou hij dan geen haren tussen zn tanden vandaan trekken maar briefjesquote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Biologisch lijkt het me ook onmogelijk...
Om deze woorden zou je - 50 moeten krijgen bij de user survival!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je had het er eerder ook al over, toen dacht ik aan een grap...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak werkelijk geen geintje
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Trouwens, gezien de info hierboven zou hij dan geen haren tussen zn tanden vandaan trekken maar briefjes
Nouja dit moet niet gekker worden
Ik wás altijd lief en onschuldig
dankjewelquote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
* glaasje water haalt voor muizemeis.. troostend toespreekt..
gaat het weer een beetje?
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wacht maar af als je niets vemoed gooi ik er wel een paar in de strijd![]()
Zeg maar als je dan genoeg heb![]()
Ja dáár wel... maar niet als je hier bent..quote:Op donderdag 10 november 2005 13:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Trouwens, gezien de info hierboven zou hij dan geen haren tussen zn tanden vandaan trekken maar briefjes
Komt het door mij?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef avonne het volgende:
Hallo, forummers !!
Ik word wakker en heb nog steeds de neiging Chantal te wurgen
Hoe gaat het met Menno vandaag? Is hij weer enigszins herstellende, of is hij definitief knock out?
Nou, sorry hoor, ik dacht echt dat ik het goed zag .quote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dankjewel
tenminste iemand die nog rekening houdt met mijn tere kinderzieltje
Heb zelfs gedroom dat ik d'r achterna zatquote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef avonne het volgende:
Hallo, forummers !!
Ik word wakker en heb nog steeds de neiging Chantal te wurgen
Hoe gaat het met Menno vandaag? Is hij weer enigszins herstellende, of is hij definitief knock out?
Kunnen jullie mods niet achterhalen wie al een week of 10 niet meer gepost heeft, die vroeger wel regelmatig postte?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volgens mij maak je geen geintje...
Dat zou me wat zijn zeg!
Nouja!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
waarom kan ik me dat nu niet voorstellen.....![]()
Jawel hoor. Klein beetje!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja!!![]()
het is echt heus waar hoor!!
ik kom toch wel een béétje overtuigend over![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ja dáár wel... maar niet als je hier bent..![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja!!![]()
het is echt heus waar hoor!!
ik kom toch wel een béétje overtuigend over![]()
Wat kan angst toch lekker zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 13:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ik jou was zou ik lekker daar blijven en niet hier komen... dan gaat het mis ben ik bang
Ja!!!quote:
En er dan achterkomen dat Chantal eigenlijk gewoon Sunchaser is?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Kunnen jullie mods niet achterhalen wie al een week of 10 niet meer gepost heeft, die vroeger wel regelmatig postte?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |