quote:
BB moet niet zwichten voor terreur van die kakkerige wanabee-kraker, maar dat geld recht voor zijn neus verbranden!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel is volgens mij door BB gesust dat het wel goed gaat komen... zoiets maakte ik iig op uit wat hij tegen sommige anderen heeft gezegd...
toen ze je weet welquote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry kwam door van de week toen ze je weet wel
Ach als er een WC rol in past... is 10.000 euro ook geen probleem.. Vraag me alleen af of het dan gelijk vals geld is....quote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gatverdamme lovebear
het idee alleen al
Volgens mij had Rob dat tegen hem gezegd om ervoor te zorgen dat de geheime missie van Rob gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel is volgens mij door BB gesust dat het wel goed gaat komen... zoiets maakte ik iig op uit wat hij tegen sommige anderen heeft gezegd...
't is in ieder geval zwaar besmet !quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ach als er een WC rol in past... is 10.000 euro ook geen probleem.. Vraag me alleen af of het dan gelijk vals geld is....![]()
Ho!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB moet niet zwichten voor terreur van die kakkerige wanabee-kraker, maar dat geld recht voor zijn neus verbranden!
Een wc-rol er inquote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ach als er een WC rol in past... is 10.000 euro ook geen probleem.. Vraag me alleen af of het dan gelijk vals geld is....![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ach als er een WC rol in past... is 10.000 euro ook geen probleem.. Vraag me alleen af of het dan gelijk vals VIES geld is....![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
al goed hoor... val ik misschien nog een paar kilo af
I quotte slechts Isabeau.. di op haar beurt weer BB quotte en die hadden Chantal gequote , Duidelijker nu ?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een wc-rol er in
ik wil het waarschijnlijk niet eens weten... maar goed... toch vragen he..moet toch echt eens in therapie voor die masochistische kant van me
HO! als ze die tienduizend burnen levert dat voor 500.000 aan televisieinkomsten op want die mafkees gaat geheid compleet doo rhet lint!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ho!!![]()
10.000 euro verbranden??
ik ben helemaal niet te beroerd om ff mn bankrekeningnummer door te geven hoor
Volgens mij maak je geen geintje...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je iemand in beeld krijgt die, als stopwoordje "Lekker Simpel" zegt, dan weet je dat FOK! in tha house is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |