* teamlead opent kliko, gooit lunch er inquote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een gedeelte zit waarschijnlijk in die grot van Chantal![]()
Mag je wel zorgen dat je tegen die tijd ook strontlaseruseus bent.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:ben er weer. Even snel naar de supermarkt geweest. Ga nu broodje smeren en dan bijlezen
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:ben er weer. Even snel naar de supermarkt geweest. Ga nu broodje smeren en dan bijlezen
Ik kan per dag echt niet genoeg -- punten geven. Dat is het beroerdequote:
Als je iemand in beeld krijgt die, als stopwoordje "Lekker Simpel" zegt, dan weet je dat FOK! in tha house isquote:Op donderdag 10 november 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het zou wel geweldig zijn om een fokker in het huis te krijgen (als voorproefje op volgend jaar)
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Sorry kwam door van de week toen ze je weet welquote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gatverdamme lovebear
het idee alleen al
Een deel in het washok en een deel in een been van Rob volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is opvallend relaxed mbt die ¤ 10.000, ik vraag me eigenlijk überhaupt af waar het geld nu is
Roel is volgens mij door BB gesust dat het wel goed gaat komen... zoiets maakte ik iig op uit wat hij tegen sommige anderen heeft gezegd...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is opvallend relaxed mbt die ¤ 10.000, ik vraag me eigenlijk überhaupt af waar het geld nu is
Sorry Teamleadquote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
* teamlead opent kliko, gooit lunch er in
lovebear.. niet meer doen dit hoor.....![]()
Doet me ineens denken aan een andere oud-BBér, namelijk Robin uit BB2, die zei altijd"Lekker belangrijk"quote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je iemand in beeld krijgt die, als stopwoordje "Lekker Simpel" zegt, dan weet je dat FOK! in tha house is![]()
![]()
quote:
BB moet niet zwichten voor terreur van die kakkerige wanabee-kraker, maar dat geld recht voor zijn neus verbranden!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel is volgens mij door BB gesust dat het wel goed gaat komen... zoiets maakte ik iig op uit wat hij tegen sommige anderen heeft gezegd...
toen ze je weet welquote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry kwam door van de week toen ze je weet wel
Ach als er een WC rol in past... is 10.000 euro ook geen probleem.. Vraag me alleen af of het dan gelijk vals geld is....quote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gatverdamme lovebear
het idee alleen al
Volgens mij had Rob dat tegen hem gezegd om ervoor te zorgen dat de geheime missie van Rob gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel is volgens mij door BB gesust dat het wel goed gaat komen... zoiets maakte ik iig op uit wat hij tegen sommige anderen heeft gezegd...
't is in ieder geval zwaar besmet !quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ach als er een WC rol in past... is 10.000 euro ook geen probleem.. Vraag me alleen af of het dan gelijk vals geld is....![]()
Ho!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB moet niet zwichten voor terreur van die kakkerige wanabee-kraker, maar dat geld recht voor zijn neus verbranden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |