abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32637357
en vast
Too old to Trick or Treat, too young to die
  maandag 28 november 2005 @ 06:30:01 #2
19319 weyden
viruseliminator
pi_32637360
wat voor complotten??? Spannend
pi_32637361
Goedemorgen
Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
pi_32637362
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:27 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Hummie noemt het een FORMAT..... vul de rest zelf maar in....
Het is misschien wel een combi. Gedeelte script, gedeelte stemmen
Onderschriftloos
pi_32637364
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie nou, is het stemmen geloofwaardig of is er een script dat bepaalt wie er wanneer uit moet?
Ik denk dat er geen script is, maar dat het wel afhangt van wat de bewoners doen, hoe de kijkers stemmen, hoe de kijkcijfers zijn en wat ze lezen op internet of ze iemand er stiekem uitschoppen.

Dus het stemmen heefd volgens mij wel een rol
pi_32637367
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:30 schreef melke het volgende:

[..]

Het is misschien wel een combi. Gedeelte script, gedeelte stemmen
pi_32637370
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:30 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen
Mogguh!
pi_32637371
Ik heb donderdag voor het eerst in m'n leven gestemd! Best wel een triest moment vond ik zelf haha
Onderschriftloos
pi_32637372
Jeetje....
pi_32637374
Doka je moet goed letten op hoe hij alles brengt, soms brengt hij het heel zeker zoals met die nominatie, toen zei hij "de spanning is er af, dit is de nominatie" dat klopte toen helemaal.
Verder heeft hij die brei-opdracht min of meer goed voorspeld (iets voor de baby maken) en ook met die salsa avond wist hij van te voren te melden dat het iets met zuid-amerikaanse muziek zou zijn.
En misschien heb ik zelfs nog iets gemist
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32637377
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:32 schreef melke het volgende:
Ik heb donderdag voor het eerst in m'n leven gestemd! Best wel een triest moment vond ik zelf haha
Wat heb je gestemd?
pi_32637378
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:33 schreef Sjet het volgende:
Jeetje....
Wattis?
Onderschriftloos
pi_32637380
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:35 schreef doka het volgende:

[..]

Wat heb je gestemd?
Durf ik niet te zeggen. Gok maar
Onderschriftloos
pi_32637381
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:35 schreef melke het volgende:

[..]

Durf ik niet te zeggen. Gok maar
Roel?
pi_32637383
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:33 schreef PC eend het volgende:
Doka je moet goed letten op hoe hij alles brengt, soms brengt hij het heel zeker zoals met die nominatie, toen zei hij "de spanning is er af, dit is de nominatie" dat klopte toen helemaal.
Verder heeft hij die brei-opdracht min of meer goed voorspeld (iets voor de baby maken) en ook met die salsa avond wist hij van te voren te melden dat het iets met zuid-amerikaanse muziek zou zijn.
En misschien heb ik zelfs nog iets gemist
Ja, ach, mijn gevederde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..
pi_32637384
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:36 schreef doka het volgende:

[..]

Roel?
Neen
Onderschriftloos
pi_32637385
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:35 schreef melke het volgende:

[..]

Wattis?
Dat je gestemd hebt...... Ik gok op Dido?
pi_32637386
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:36 schreef melke het volgende:

[..]

Neen
Lieske
  maandag 28 november 2005 @ 06:38:39 #19
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637388
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heb je Ernst Paul hasselbach ook gezien?
Vind het nog steeds vreemd waarom hij niet op de aftiteling staat
Nee, wat ik al zei. Ik werd opgehaald door ene Vincent. En kamertje in waar Gijs en Hummie zaten. De andere kandidaat ging naar up2date. Onder begeleiding van Vincent.
Zondag waren er 8 mannen uitgenodigd. per 2. (de ene bij up2date en de andere naar BB en Hummie)
De 2 die na ons kwamen zijn niet op komen dagen. Dus van de 8 waren er 6 over. Die gelijk met mij was kwam buiten gesprek met up2date en zei al dat ik meer kans maakte want hij was meteen afgewezen.
Dus kans 1 op 5, want ik was al weg toen nummers 5, 6 7 en 8 kwamen. Want 3 en 4 waren er niet.
En dan krijg je telefoon, waar medegedeeld word dat de Chantalaktie niet doorgaat. E dat staat een dag erna ook in de krant.
En zeggen ze doodleuk dat ze meer dan 100 man hebben gezien...
Ja, op internet misschien, maar die zondag waren er echt maar 8 uitgenodigd.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637389
quote:

[..]

Ja, ach, mijn geverde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..
Dat ben ik ook
Maar omdat hij dat soort dingen al jaren voorspeld volgens mij, ga ik toch wel eens denken dat het bijna geen toeval meer kan zijn
pi_32637390
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:37 schreef Sjet het volgende:

[..]

Dat je gestemd hebt...... Ik gok op Dido?
Neee joh! Dido mag van mij het pand verlaten
Onderschriftloos
pi_32637391
quote:

[..]

Ja, ach, mijn gevederde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..
Maar het schijnt dat Hummie meeleest op FOK! zo Tanjalies dan niet inmiddels het zwijgen opgelegd zijn?
pi_32637393
Wat denk jij nou MrObjective: is Tanjalies een insider, of niet?
pi_32637394
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:39 schreef melke het volgende:

[..]

Neee joh! Dido mag van mij het pand verlaten
Very very sorry....
Dan is het inderdaad vast Lieske...
pi_32637395
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:37 schreef doka het volgende:

[..]

Lieske
Ja, ik had voor Lies gestemd. Ik hoop dat ze de finale haalt, winnen hoeft niet perse. Dacht dat zij de minste steun had en dus wel een smsje kon gebruiken. Als het moet stem ik donderdag wel weer
Onderschriftloos
pi_32637396
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:38 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Nee, wat ik al zei. Ik werd opgehaald door ene Vincent. En kamertje in waar Gijs en Hummie zaten. De andere kandidaat ging naar up2date. Onder begeleiding van Vincent.
Zondag waren er 8 mannen uitgenodigd. per 2. (de ene bij up2date en de andere naar BB en Hummie)
De 2 die na ons kwamen zijn niet op komen dagen. Dus van de 8 waren er 6 over. Die gelijk met mij was kwam buiten gesprek met up2date en zei al dat ik meer kans maakte want hij was meteen afgewezen.
Dus kans 1 op 5, want ik was al weg toen nummers 5, 6 7 en 8 kwamen. Want 3 en 4 waren er niet.
En dan krijg je telefoon, waar medegedeeld word dat de Chantalaktie niet doorgaat. E dat staat een dag erna ook in de krant.
En zeggen ze doodleuk dat ze meer dan 100 man hebben gezien...
Ja, op internet misschien, maar die zondag waren er echt maar 8 uitgenodigd.
Ga er nou maar gewoon vanuit dat je niet leuk genoeg was, anders was het wel doorgegaan
  maandag 28 november 2005 @ 06:42:49 #27
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637398
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:37 schreef doka het volgende:

[..]

Lieske
Ik bel niet meer, maar als anti-Lieske stem ik wel op Lieske. Ik neem het op voor de underdog. Door haar moest er een 2e stemronde komen
Joost en Lieske blijven toch tot het eind. Ik hoop dat ze een keer keihard tegen de bewoners zeggen dat Liske met overweldige meerderheid mag blijven. En dan de gezichten cappen van de andere bewoners.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637403
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:39 schreef doka het volgende:

[..]

Maar het schijnt dat Hummie meeleest op FOK! zo Tanjalies dan niet inmiddels het zwijgen opgelegd zijn?
Ik weet het!!! Hummie is Tanjalies! Tanja zou winnen, maar die is vrijwillig vertrokken. Dus nu word het Lieske. Of de naam komt af van TANJAverLIESt, dat kan natuurlijk ook nog eens
Onderschriftloos
pi_32637404
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:39 schreef doka het volgende:

[..]

Kennelijk niet, want hij orakelt maar door
  maandag 28 november 2005 @ 06:45:43 #30
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637406
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ga er nou maar gewoon vanuit dat je niet leuk genoeg was, anders was het wel doorgegaan
Voor Chantal was ik niet de geschikte vent. Klopt als een bus.
Hummie en Gijs zagen het wel zitten, maar 75% werd bepaald door up2date. En die belden me met de mededeling dat ze veeeel leukere meiden voor me in het systeen hebben.....
Zegt dat iets over mij, of over Chantal?
pi_32637407
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:44 schreef melke het volgende:

[..]

Ik weet het!!! Hummie is Tanjalies! Tanja zou winnen, maar die is vrijwillig vertrokken. Dus nu word het Lieske. Of de naam komt af van TANJAverLIESt, dat kan natuurlijk ook nog eens
Dat is een aantrekkelijke theorie Maar onjuist ben ik bang
pi_32637408
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:44 schreef melke het volgende:

[..]

Als hij dat van te voren zou weten word ik gek, hij gebruikt die naam al jaren
pi_32637413
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:45 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Hummie en Gijs zagen het wel zitten, maar 75% werd bepaald door up2date. En die belden me met de mededeling dat ze veeeel leukere meiden voor me in het systeen hebben.....
Of over die 2 blonde dozen van up2date?
  maandag 28 november 2005 @ 06:47:05 #34
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637414
Het enige wat Ik nou wel eens wil weten , naar aanleiding van wat MrObjective zei over zijn " geheimhoudingsplicht " is wat die nou precies inhoudt dan ....

Moet er een dwangsom of iets dergelijks worden betaald ?
Gaat hij dan voor straf met sinterklaas mee in de zak naar spanje ?
Komt hij voor een tribunaal ?
Komt hij voor een vuurpeloton ?

Vooral die dwangsom variant zou ik graag weten , want dat zou waarschijnlijk betekenen dat hetzelfde voor de bewoners geldt , en dat is weer interessant voor mijn voorstel welke ik reeds meerdere malen heb gedaan in zowel het sms-fraude topic , als ook op de Linda fanpage , rechtstreeks aan haar ...over het afkopen daarvan door een welwillend dagblad , welke zo een grote primeur zou kunnen krijgen wegens het onderuithalen van Talpa ....

* benieuwd ben *
pi_32637415
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:42 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ik bel niet meer, maar als anti-Lieske stem ik wel op Lieske. Ik neem het op voor de underdog. Door haar moest er een 2e stemronde komen
Joost en Lieske blijven toch tot het eind. Ik hoop dat ze een keer keihard tegen de bewoners zeggen dat Liske met overweldige meerderheid mag blijven. En dan de gezichten cappen van de andere bewoners.
Hoop ik ook! Ik neem het ook op voor de underdog. Snapte dat gedoe rondom Menno ook niet. Lies in de finale lijkt me leuk, alleen al voor de gezichten van de anderen. Lieske is altijd maar de benjamin geweest, ze word onderschat door alle bewoners. Daarom mag ze voor mij al in de finale.
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 06:48:55 #36
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637419
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:40 schreef doka het volgende:
Wat denk jij nou MrObjective: is Tanjalies een insider, of niet?
Ik volg dat topic niet zo, dus kan alleen maar oordeel geven wat ik hier lees.
En wat ik heb meegemaakt, is er een loopjongetje. Vincent genaamd. Voor de rest heb ik niemand gezien. Maar het was een zondag. Dus weet niet wie er meer zijn door de weeks. Maar Vincent is een rat, die had zijn oortjes open en vroeg ook hoe alles was gegaan. Dus als er een mol zit, ga ik voor Vincent. En of dat Tanjalies is??.... Geen ideeee.....
pi_32637420
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:47 schreef luciano het volgende:
Het enige wat Ik nou wel eens wil weten , naar aanleiding van wat MrObjective zei over zijn " geheimhoudingsplicht " is wat die nou precies inhoudt dan ....

Vooral die dwangsom variant zou ik graag weten , want dat zou waarschijnlijk betekenen dat hetzelfde voor de bewoners geldt , en dat is weer interessant voor mijn voorstel welke ik reeds meerdere malen heb gedaan in zowel het sms-fraude topic , als ook op de Linda fanpage , rechtstreeks aan haar ...over het afkopen daarvan door een welwillend dagblad , welke zo een grote primeur zou kunnen krijgen wegens het onderuithalen van Talpa ....

* benieuwd ben *
Bij een geheimhoudingsplicht in een contract gaat het meestal om een dwangsom
pi_32637424
quote:

[..]

Dat zegt wat over up2date, want jou gaan ze vast niet ook gratis 'helpen'
pi_32637425
Tanjalies zal inside information krijgen. Denk niet dat hij daar werkt. Dan is het posten hier veel te riscant. Hij zal wel iemand kennen daar ofzo
Onderschriftloos
pi_32637428
quote:

[..]

Ligt eraan, ben je lekker?
Onderschriftloos
pi_32637430
  maandag 28 november 2005 @ 06:52:38 #42
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637431
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:47 schreef doka het volgende:

[..]

Of over die 2 blonde dozen van up2date?
Weet wat je zegt, die ene was een hele mooie meid, ik vroeg nog of ze zelf ingeschreven stond bij up2date....
  maandag 28 november 2005 @ 06:53:27 #43
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637433
Ik ben beveiligingsbeambte , en heb ook in mijn bedrijfsvoorschriften staan dat ik een geheimhoudingsplicht heb , maar heb daar nooit specifiek voor moeten tekenen , alleen maar via de algemene contractsvoorwaarden , en daarin wordt geen dwangsom genoemd... maar hij kan het het beste zelf beantwoorden denk ik .... dus MrO......... ga je gang .
  maandag 28 november 2005 @ 06:59:03 #44
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637443
Hmmmmmmmmmmmmmmm , ff wat anders !!!

Tanjalies had altijd een foto in het profiel en als uploadicon ............. en deze is ineens verdwenen ....... er staat nu een klein thumbnailtje van een medewerkerspas , op naam van tanjalies als ik het goed kan lezen , want het is allemaal heel erg klein , en iets met tv / aktie / 1 / op ? .... !!! ???
pi_32637444
Hoe dan ook, ik ga zo'n beetje proberen te slapen
  maandag 28 november 2005 @ 06:59:43 #46
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637445
Iemand die de foto van tanjalies heeft gesaved ooit , zodat MrObjective er eens naar kan kijken !!! ???
  maandag 28 november 2005 @ 07:01:00 #47
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637452
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:47 schreef luciano het volgende:

* benieuwd ben *
Ik ben ook redelijk uit de school geklapt, en Gijs en Hummie hechten waarde aan geheimhouding, wat ik ook getekend heb. Maar dat is mijn probleem. (eigenlijk is het geen probleem, want geheimhouding met een a4-tje is totaal niet rechtsgeldig) Dat houd ik onder ons. Denk dat de bewoners wel een vet contract hebben gehad. En Dat Menno (als hij het echt is) Wel beetje op mag passen.
En wat heb ik nu te melden??? Ik heb hummie en Gijs (BB) gezien en gesproken. En ik heb mijn intrepetatie over dat gesprek gegeven. Dat Joost en Lieske moeten blijven. Maar misschien heb ik Hummie wel verkeerd begrepen.
Trouwens, die Gijs zei bijna niets. Een sympathieke gozer, met een blik ...... En Hummie was aan het woord, als ze mij kon onderbreken.
En bij Hummie mag je NIET tutoieren. En met Gijs wel, dus je zit te u'en en te jij'en in hetzelfde gesprek. Dus ik ging maar over om ook Gijs met u aan te spreken.
pi_32637457
Trusten Doka
pi_32637460
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:02 schreef Sjet het volgende:
Trusten Doka
Truste Sjet
  maandag 28 november 2005 @ 07:04:47 #50
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637466
Beetje vreemde reactie nu vind ik als je zegt dat je dat onder je houdt ... wat heb je te verliezen dan als een a-4tje niet rechtsgeldig is ......

Doet niet af aan het feit dat ik je sollicitatie geloof hoor , want ik had al eerder je conflict met mijn aartsrivaal LekkerSimpel opgevangen in een topic , en je klacht erover bij het fb-team
  maandag 28 november 2005 @ 07:04:54 #51
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637468
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat zegt wat over up2date, want jou gaan ze vast niet ook gratis 'helpen'
Uhhhh, de woensdag dat de Chantal-aktie niet door ging (wat een dag later in de krant stond) Belden ze me voor een afspraak, welke ik niet kon. En afgelopen donderdag belden ze weer. Maar heb weer afgezegd. Het zijn leuke mensen, maar ik bepaal altijd nog zelf wie bij mij past en geen buro.... En ja, het was gratis.
pi_32637471
Hoezo interperteer jij dat Lieske en Joost moeten blijven Mister O?

Op het profiel van tanjalies staat 123 tv mederwerkers pas. Zal dus wel wat met tv te maken hebben. Wat, tja dat zal een mysterie blijven
Onderschriftloos
pi_32637473
Hmmm ik moet dat Menno topic toch maar weer even eens checken geloof ik
pi_32637475
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:59 schreef doka het volgende:
Hoe dan ook, ik ga zo'n beetje proberen te slapen
  maandag 28 november 2005 @ 07:06:32 #55
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637477
LekkerRustig trouwens zo zonder LekkerSimpel

Nu nog een paar anderen uitzwaaien , en misschien wordt FOK dan weer zo als het hoort , ZONDER al die shit van de laatsts dagen weken maanden
pi_32637484
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:06 schreef luciano het volgende:
LekkerRustig trouwens zo zonder LekkerSimpel
Wablief?
pi_32637486
Luciar,

Het is mijn medewerkerskaart uit 1982 van de toenmalige 1 2 3 show met Ted de Braak. Tanjalies is er natuurlijk door mij er op gezet.
pi_32637488
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:05 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
  maandag 28 november 2005 @ 07:09:12 #59
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637490
Leuk dat je er zo snel op reageert , lol !
pi_32637491
Hee Tanjalies! We hadden het net over je! Goeiemorgen!
Onderschriftloos
pi_32637495
Doka weg en hoppa Tanjalies is er. Verdacht, erg verdacht
Onderschriftloos
pi_32637499
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:08 schreef tanjalies het volgende:
Luciar,

Het is mijn medewerkerskaart uit 1982 van de toenmalige 1 2 3 show met Ted de Braak. Tanjalies is er natuurlijk door mij er op gezet.
Mooi dan hoef ik niet meer over je te speculeren, zeg het zelf maar
pi_32637501
ik kan nooit zo maar alles zeggen en het is maar de vraag of ik alles weet. Kan wel zeggen dat als je weet hoe TV gemaakt wordt, je maar weinig info nodig hebt. Mijn bron is overigens niet 1 persoon. Meer kan ik daar niet over zeggen.
  maandag 28 november 2005 @ 07:12:37 #64
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637504
Wel erg toevallig dit ja ...... , niet als kritiek bedoeld hoor tanja , maar we zijn gewoon nieuwsgierig dat je zo midden in de nacht ineens opduikt als we het volop over je hebben

Waar is je andere icon met je foto ...... ?
pi_32637505
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:11 schreef tanjalies het volgende:
ik kan nooit zo maar alles zeggen en het is maar de vraag of ik alles weet. Kan wel zeggen dat als je weet hoe TV gemaakt wordt, je maar weinig info nodig hebt. Mijn bron is overigens niet 1 persoon. Meer kan ik daar niet over zeggen.
Nog nieuwtjes voor ons nieuwsgierige mensen? Wie moet er donderdag bijvoorbeeld naar huis
Onderschriftloos
pi_32637508
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:12 schreef luciano het volgende:
Wel erg toevallig dit ja ...... , niet als kritiek bedoeld hoor tanja , maar we zijn gewoon nieuwsgierig dat je zo midden in de nacht ineens opduikt als we het volop over je hebben

Waar is je andere icon met je foto ...... ?
Luciano ben jij soms Baantjes met C O C K?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:14:01 #67
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637510
post ook maar niet trouwens . het zou wel erg vervelend zijn als je idd de persoon zou zijn die MrO vermoedt .......... dat is een exit voor jou dan asap , en das niet de bedoeling ...
pi_32637516
Die arme jongen... Als er iemand daar mee leest word hij misschien ooit eens verdacht gevonden..
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:15:30 #69
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637517
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:04 schreef luciano het volgende:
Beetje vreemde reactie nu vind ik als je zegt dat je dat onder je houdt ... wat heb je te verliezen dan als een a-4tje niet rechtsgeldig is ......

Doet niet af aan het feit dat ik je sollicitatie geloof hoor , want ik had al eerder je conflict met mijn aartsrivaal LekkerSimpel opgevangen in een topic , en je klacht erover bij het fb-team
LekkerSimpel wist maar een beetje. Maar hij lulde teveel. Is mijn buurman die op mijn aansluiting zat via de router. Maar kwam erachter dat hij een beetje te veel zat te lullen en ook accounts van mij gebruikte op photobucket. Dus die is afgesloten van mijn kant.
Ik wilde het stil houden, maar tja..... BB ziet alles.

Ik heb een beetje teruggelezen, en ik snap ook waarom hij zo aandrong dat ik moest toeteren, hahahhaa
Maar als je door het hek komt, dan is het net of je gehypnotiseerd bent. Je doet dan geen gekke dingen. IK hoorde Ingrid op 3-4 meter kletsen met Joost. Maar je verstokt om niet ff iets tegen ze te zeggen. Is een gevoel die ik niet kan omschrijven.
Toen de gesprekken waren afgelopen, waren ze bezig de karaoke te plaatsen. Ik kon zo de tuin in lopen en het huis in..... Ok, ik had adrelaline om het te doen. Maar toch doe je het niet.
De zijingang was open en zag de yakuzzi. En ik kon me zo voordoen om een kist met een box naar binnen te brengen. En ik deed het niet.
Nu zit ik weer lekker achter mijn PC. En denk.... GODVER DE GODVER.....
  maandag 28 november 2005 @ 07:15:43 #70
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637518
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:13 schreef melke het volgende:

[..]

Luciano ben jij soms Baantjes met C O C K?
* In broek kijkt *

ik ben LULCIANO met D I C K
pi_32637520
quote:
Ik denk ook niet dat je alles weet, dan zou je god zijn (sjon himself dus)

Maar je hebt volgens mij vaker verteld dat je jarenlang in dat wereldje hebt gezeten en dan als een iets hogere functie dan kabeldrager
Volgens mij is dat maar een klein wereldje, maar kan ik er niet over zeggen
pi_32637523
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:15 schreef luciano het volgende:

[..]

* In broek kijkt *

ik ben LULCIANO met D I C K
Jonguh! Cock is niet zijn pik maar z'n achternaam!
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:17:46 #73
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637526
quote:
Hey Vincent, alles goed
pi_32637530
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:17 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Hey Vincent, alles goed
Niet doen joh. Je kunt mensen niet zomaar van iets beschuldigen. Straks zit je mis en is die Vincent misschien wel de pineut. Als men hier tenminste mee leest
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:19:44 #75
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637531
Ik snap echter nog steeds de redenering niet voor het niet willen vertellen wat een geheimhoudingsplicht op een niet rechtsgeldig a-4tje inhoudt , want alleen het feit dat je hummie zo'n tof wijf vond lijkt mij voor een FOKker niet voldoende om de waarheid niet te vertellen aangezien er toch niets meer gebeurt nu , OF .......
  maandag 28 november 2005 @ 07:20:41 #76
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637533
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:16 schreef melke het volgende:

[..]

Jonguh! Cock is niet zijn pik maar z'n achternaam!
En misschien is Luciano wel niet mijn echte naam , maar heet ik gewoon DICK
pi_32637540
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:20 schreef luciano het volgende:

[..]

En misschien is Luciano wel niet mijn echte naam , maar heet ik gewoon DICK
Je zult wel Luc heten ofzo Luc Diksons ofzo
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:22:51 #78
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637544
Nee hoor , grapje
<<<--------------- da_1_n_only_luciano
pi_32637545
Ik heb nog 1 vraag voor Tanjalies: Ken jij ook die berichten dat ze niet zo gecharmeerd zijn van die tietentopics?
pi_32637550
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:22 schreef melke het volgende:

[..]

Je zult wel Luc heten ofzo Luc Diksons ofzo
pi_32637551
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:22 schreef luciano het volgende:
Nee hoor , grapje
<<<--------------- da_1_n_only_luciano
Ben jij net zo glad als je naam?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:24:21 #82
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637552
Als Tanjalies een insider is, dat moet hij mij dus ook kennen.
En kan hij bevestigen dat hij er was. Of Tanjalies is gewoon fake en gokt af en toe goed. En om aandacht te krijgen doet hij zich als important voor binnen BB.
Nu is het de kans dat hij zich kan bewijzen.
Ik heb nog wel wat huishoudelijke vrage? Wat niets met de inhoud van BB te maken heeft. Kijken of hij daar antwoord op heeft.
  maandag 28 november 2005 @ 07:25:01 #83
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637555
Mijn echte naam zal ook wel de reden zijn / worden waarom ik nooit een BB bewoner zal kunnen worden , want idd , BB leest mee hier op FOK , dat weten we al jaren natuurlijk !

Luciano Hummie
pi_32637557
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:25 schreef luciano het volgende:
Mijn echte naam zal ook wel de reden zijn / worden waarom ik nooit een BB bewoner zal kunnen worden , want idd , BB leest mee hier op FOK , dat weten we al jaren natuurlijk !

Luciano Hummie
Hoezo zou je dan nooit een bewoner kunnen worden?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:26:04 #85
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637558
Vraag 1. Waar werden de kandidaten voor Chantal opgevangen?
pi_32637561
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:24 schreef MrObjective het volgende:
Als Tanjalies een insider is, dat moet hij mij dus ook kennen.
En kan hij bevestigen dat hij er was. Of Tanjalies is gewoon fake en gokt af en toe goed. En om aandacht te krijgen doet hij zich als important voor binnen BB.
Nu is het de kans dat hij zich kan bewijzen.
Ik heb nog wel wat huishoudelijke vrage? Wat niets met de inhoud van BB te maken heeft. Kijken of hij daar antwoord op heeft.
Ook al zou hij een insider zijn wat ik niet denk, en jij zou daar geweest zijn en je hebt maar 3 mensen gezien......
Dan hoeft hij jou toch helemaal niet te kennen

Misschien doe jij wel important
  maandag 28 november 2005 @ 07:27:16 #87
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637564
MrO . vind je het niet een beetje flauw om aan HEM vragen te gaan stellen om iets meer prijs te geven , terwijl je net zelfs nog niet eens iets over een vage onrechtsgeldige geheimhoudingsplicht wilt gaan vertellen , omdat ............. ja , ........waarom ook alweer !!! ????
pi_32637567
HEM is toch al weg!
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:28:26 #89
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637569
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:25 schreef melke het volgende:

[..]

Hoezo zou je dan nooit een bewoner kunnen worden?
Er is ooit al eens een FOKster in het huis belandt , en die fout gaan ze geen 2e keer maken , daarom !!!
  maandag 28 november 2005 @ 07:28:47 #90
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637573
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ook al zou hij een insider zijn wat ik niet denk, en jij zou daar geweest zijn en je hebt maar 3 mensen gezien......
Dan hoeft hij jou toch helemaal niet te kennen
Van de 6 (maxmaal) die er zijn geweest die zondag?
Een beetje insider weet dat wel.
pi_32637581
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:28 schreef luciano het volgende:

[..]

Er is ooit al eens een FOKster in het huis belandt , en die fout gaan ze geen 2e keer maken , daarom !!!
Wie was dat dan?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:30:29 #92
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637584
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:27 schreef luciano het volgende:
MrO . vind je het niet een beetje flauw om aan HEM vragen te gaan stellen om iets meer prijs te geven , terwijl je net zelfs nog niet eens iets over een vage onrechtsgeldige geheimhoudingsplicht wilt gaan vertellen , omdat ............. ja , ........waarom ook alweer !!! ????
Zoek ff in historie van de colums. Dan heb je je antwoord
  maandag 28 november 2005 @ 07:30:57 #93
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637585
Oops , nou ben ik vergeten die vraag over " gladheid " te beantwoorden

Kom maar eens langs , dan zal ik je dat in je oortjes fluisteren
  maandag 28 november 2005 @ 07:31:58 #94
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637588
quote:

[..]

Af en toe ben je wel slim
pi_32637590
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:30 schreef luciano het volgende:
Oops , nou ben ik vergeten die vraag over " gladheid " te beantwoorden

Kom maar eens langs , dan zal ik je dat in je oortjes fluisteren
Nee merci, hou niet van glad
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:32:22 #96
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637591
Complottheorie ! >>>> Tanjalies = MrObjective !!!!
  maandag 28 november 2005 @ 07:33:24 #97
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637594
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:32 schreef melke het volgende:

[..]

Nee merci, hou niet van glad
Dan hou je dus van mij ...... je hebt zojuist je eigen vraag beantwoord
pi_32637598
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:32 schreef luciano het volgende:
Complottheorie ! >>>> Tanjalies = MrObjective !!!!
Ik denk dat Tanjalies de vader van Mr Objective is en dat hij weer een broer van Doka is en die weer een de buurman van Luciano is. En nee, ik draaf niet door
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:34:26 #99
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32637602
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:29 schreef melke het volgende:

[..]

Wie was dat dan?
pi_32637603
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:33 schreef luciano het volgende:

[..]

Dan hou je dus van mij ...... je hebt zojuist je eigen vraag beantwoord
Goed van mij he
Onderschriftloos
pi_32637604
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:28 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Van de 6 (maxmaal) die er zijn geweest die zondag?
Een beetje insider weet dat wel.
Ja maar jij wil hem dingen ontokken die hij volgens helmaal niet kwijt wil, bovendien heeft hij al krediet opgebouwd.
Jouw verhaal komt op mij wel geloofwaardig over, maar dat gedeelte over Scanman dan weer niet.
Daarom wou ik van weten of ze misschien dan toch het tietentopic bedoelen.
pi_32637605
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:34 schreef GI het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ken ik niet
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:35:13 #103
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637607
Foutje!!!
Tanjalies is een faker die goed kan gokken en zich voordoet alsof hij insider is
MrO is binnen geweest als date van Chantal en heeft zodoende enige info gekregen
pi_32637612
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:35 schreef PC eend het volgende:

[..]

tieten
Jij met je tieten
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:38:01 #105
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637615
Ik ben 42 jaar italiaan geweest , maar heb vorig jaar maar eens een nederlands paspoort aangeschaft , en ben nu italiaan - af ....
Ik ben veel te verlegen om een goede italiaan te zijn , en ben niet zo knap als de gemiddelde italiaan .
Ik had aal aangegeven in een topic dat ik de volgende gehandicapte bewoner wilde worden , want ik ben blind aan een oog !
i.p.v. schroef je been af , krijg je bij mij : doe je oog uit , lol !
Maar mijn fotos staan ook gewoon in het smoelenboek hoor , alleen filedump ligt steeds plat dus zie je denk ik weer eens alleen maar rode kruisjes , en ik heb ze al 2 keer opnieuw ge_upload !
pi_32637619
Ik ben dus echt wel 100% zeker weten de jongste die hier post!!
Onderschriftloos
pi_32637621
quote:

[..]

Want alle fokkers zijn hetzelfde
Iedereen kan zich aanmelden, mochten ze je geschikt vinden gaan ze je volgens mij heus niet afrekenen op het feit in welke internetfora jij allemaal post.
  maandag 28 november 2005 @ 07:40:19 #108
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637622
Beetje toevallig he PC end hoe midden in de nacht plotseling Tanjalies uit het " niets " tevoorschijn komt als we het over herkenning hebben ..... het wil me maar niet los laten .
Helemaal nu zijn foto weg is ,....
  maandag 28 november 2005 @ 07:41:10 #109
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637627
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:35 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja maar jij wil hem dingen ontokken die hij volgens helmaal niet kwijt wil, bovendien heeft hij al krediet opgebouwd.
Jouw verhaal komt op mij wel geloofwaardig over, maar dat gedeelte over Scanman dan weer niet.
Daarom wou ik van weten of ze misschien dan toch het tietentopic bedoelen.
Nee, tietentopic niet, de SC die de Herman Finkers wanabe "vervuild" met zijn zieke gedrag, als vader van 2 kids, en getrouwd. En dan een 19-jarig meisje op de voet volgt.
Er zijn meerdere bewoners in het huis. (En niet alleen scanman he? Regenworm ook)

Maar die uitleg heb ik al gegeven. Dus lees maar terug.

Ik wil alleen tanjalies een paar vragen stellen. Niet over BB. Gewoon huishoudelijke vragen.
pi_32637628
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:40 schreef luciano het volgende:
Beetje toevallig he PC end hoe midden in de nacht plotseling Tanjalies uit het " niets " tevoorschijn komt als we het over herkenning hebben ..... het wil me maar niet los laten .
Wat denk je dan?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:41:40 #111
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637629
En hoe oud is u dan ?
pi_32637632
quote:
het is vroeg in de ochtend hoor
Dan is hij hier wel vaker volgens mij, maar is ook snel weer vertrokken als er allemaal 'lastige' vragen komen
  maandag 28 november 2005 @ 07:42:38 #113
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637633
Kan ik niet vertellen , ik heb geheimhoudingsplicht moeten tekenen bij binnenkomst op FOK .....
pi_32637637
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:41 schreef MrObjective het volgende:

[..]

En dan een 19-jarig meisje op de voet volgt.
Er zijn meerdere bewoners in het huis. (En niet alleen scanman he? Regenworm ook)
Complottheorie -----> Regenworm = Scanman!!!!
Onderschriftloos
pi_32637639
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

het is vroeg in de ochtend hoor
Dan is hij hier wel vaker volgens mij, maar is ook snel weer vertrokken als er allemaal 'lastige' vragen komen
Flauw van hem he...
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:45:33 #116
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637647
quote:

[..]

Nee, tietentopic niet, de SC die de Herman Finkers wanabe "vervuild" met zijn zieke gedrag, als vader van 2 kids, en getrouwd. En dan een 19-jarig meisje op de voet volgt.

Ik wil alleen tanjalies een paar vragen stellen. Niet over BB. Gewoon huishoudelijke vragen.
Ik snap niet wat er mis is met het volgen van een zeer aantrekkelijk jong blond studentje van 19 .... Ik zou dus als 42 jarige ook niet meer mogen kwijlen als ik haar naakt zie ???
Komop zeg .... er is nog altijd een verschil tussen kijken en aankomen zeg ik altijd , en dan nog ....... als ze het lief vraagt , en beiden willen het , waarom zou ik dan niet met haar naar bed mogen / willen !!! ???
  maandag 28 november 2005 @ 07:47:12 #117
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637650
Ik denk dat je pedofilie met iets anders verwart .... maar dit is geen pedofilie hoor als er een 19 jarige bij is betrokken.!
pi_32637651
quote:
Niet over BB. Gewoon huishoudelijke vragen.
Wij hebben misschien ook wel schoonmaaktips....
  maandag 28 november 2005 @ 07:49:05 #119
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637660
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:45 schreef luciano het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er mis is met het volgen van een zeer aantrekkelijk jong blond studentje van 19 .... Ik zou dus als 42 jarige ook niet meer mogen kwijlen als ik haar naakt zie ???
Komop zeg .... er is nog altijd een verschil tussen kijken en aankomen zeg ik altijd , en dan nog ....... als ze het lief vraagt , en beiden willen het , waarom zou ik dan niet met haar naar bed mogen / willen !!! ???
Misschien een verschil in opvatting.
De streams zijn er om een totaalbeeld te geven. En dat er dan een vunzig mannetje er iets anders van maakt........
pi_32637662
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:45 schreef luciano het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het raar als je als man van 42 kwijlt op een naakt meisje van 19. Zeker als hij getrouwd is en kinderen heeft. Het kon z'n dochter wel zijn dan!
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 07:53:22 #121
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637668
In BB roemenie zag ik een filmpje waarin een vrouw nadat ze een medebewoner had gepijpt , en hij onder de dekens als een raket was klaargekomen ( waarschijnlijk na enige weken totale onthouding ! ) de klodders sperma na het douchen nog steeds in haar gezicht zaten , welke ze bleef proberen om weg te vegen met een doek , en beiden maar lachen ....

Dit concept is gekocht van BB nederland , dus ik kan me voorstellen dat daar ook bepaalde eisen / plichten aan worden gesteld . Ik wil maar zeggen nu , dat als DAT getoond mag worden aan het publiek , waarvan men GRAAG wil dat er zoveel mogelijk publiek kijkt .... hoe kan men dan in nederland zo hypocriet zijn om als mensen de schoonheid van een bewoonster benadrukken door veel te cappen ( , meer is het niet , het uiten van bewondering , waardering geven ) , diezelfde mensen te veroordelen als zijnde stalkers etc etc ...........

Shoot me !!!

Holland op z'n smalst !!!
pi_32637671
quote:
het wordt echt tijd dat ik er een end aan brei ja
pi_32637681
quote:

[..]

En zo dacht Hummie er dus ook over en was niet te beroerd om dat met je te delen, het word met de minuut ongeloofwaardiger
pi_32637682

Goedemorgen!!!
  maandag 28 november 2005 @ 07:57:04 #125
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637684
Zoals ik al zei melke , er is een verschil tussen kijken of kwijlen en daadwerkelijk proberen haar in bed te krijgen , los van het feit of je al dan niet getrouwd bent , want daar wilde hij het gewoon niet over hebben , en ik vind dat je iemands prive situatie moet respecteren , wat hij ook zegt wie hij is , of wie zijn dochter dan al dan niet wel of niet is ...
  maandag 28 november 2005 @ 07:59:23 #126
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637689
* spontaan weer grote krijgt *

Zal wel een odolletje zijn hoor , echt niet door Kleintje komt dat ,
nee echt niet ...
ik zweer het ...
op allebei mijn goede ogen ...
oh nee ...
ik heb maar één goede ...
shit ....
val ik dus door de mand nu ....

het is KLEINTJE haar schuld !!!
pi_32637695
hahahaha
Tuurlijk... geef mij maar de schuld

Wat hebben we hier een diepe gesprekken op de vroege morgen!
pi_32637697
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:56 schreef Kleintje het volgende:

Goedemorgen!!!
Goeiemorgen
pi_32637699
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:57 schreef luciano het volgende:
Zoals ik al zei melke , er is een verschil tussen kijken of kwijlen en daadwerkelijk proberen haar in bed te krijgen , los van het feit of je al dan niet getrouwd bent , want daar wilde hij het gewoon niet over hebben , en ik vind dat je iemands prive situatie moet respecteren , wat hij ook zegt wie hij is , of wie zijn dochter dan al dan niet wel of niet is ...
Ik heb het over mannen in de 40 die op tieners kwijlen over het algemeen. Kijken, foto's maken geen probleem. Maar een tietentopic. Hallo, doe es ff normaal denk ik dan. Stel je voor dat ze dat van je dochter zouden doen. Denk niet dat dat dan echt op prijs gesteld zou worden. Dat is mijn mening
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 08:01:06 #130
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637701
psst , ik hoop dat je geen 19 bent Kleintje , want anders am i in deep shit now
pi_32637709
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:56 schreef Kleintje het volgende:

Goedemorgen!!!
Dat ik jou nog eens in 'levende lijven' zou aantreffen zeg
De legendarische niet finalist
pi_32637713
Luciano... ik ben gewoon oud... dus op mij mag je geilen hoor.

Maar goed... waarom mogen wij vrouwen dan wel op jonge mannetjes geilen?
En... waarom mogen jonge vrouwen wel op oude mannen geilen?
Kan iemand mij dat uitleggen???
  maandag 28 november 2005 @ 08:04:29 #133
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637718
Gewoon een verschil van mening ja , daar kun je eeuwig over redetwisten melke , en da ga we nie doe hè !? Ik weet wel lekkerdere leukere dingen om te doen met jou....

( weet nog steeds niet hoe oud je nu bent , en ik hoop dat je GEEN 19 gaat zeggen nu , zuchtttt )

( mocht je wel 19 zijn , dan helpt het misschien dat Ik NIET getrouwd ben , en GEEN dochters heb ! )
pi_32637719
Hoi PC Eend... ja goed he
Treffen we elkaar hier zomaar een keer op de digitale snelweg
pi_32637721
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:43 schreef melke het volgende:

[..]

Complottheorie -----> Regenworm = Scanman!!!!
Nee hoor Scanman is 1000 keer beter in discussies dan ik
pi_32637722

Goedemorgen
pi_32637731

Hoi Wormpje!
pi_32637733
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:02 schreef Kleintje het volgende:

Jonge vrouwen op oude mannen, tja ligt eraan hoe jong jong is. Enne oude vrouwen die geilen op jonge jongens vind ik ook freaky
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 08:07:36 #139
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637736
[quote]Op maandag 28 november 2005 08:02 schreef Kleintje het volgende:

Mag ik ! , Mag ik ??

@ Kleintje
pi_32637740
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:06 schreef Kleintje het volgende:

Hoi Wormpje!
hoi,
Werd het toch nog een leuke zondagavond.
Wat heb ik gelachen om Roel en Dido en het derde handje gate.
pi_32637744
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:07 schreef melke het volgende:

[..]

Jonge vrouwen op oude mannen, tja ligt eraan hoe jong jong is. Enne oude vrouwen die geilen op jonge jongens vind ik ook freaky
Weet je.. prima dat jij het freaky vind.
Zolang ik... een 32 jarig, een mannetje van 16 nog maar wel sexy mag vinden.
Dan kan ik er graag naar kijken, ondanks dat ik als ik er vroeg bij was geweest, zijn moeder had kunnen zijn.
Ernaar kijken, ervan geilen en er leuke fantasieën van hebben is iets anders als het uitvoeren.
En daarbij, als we het allebei willen... dan is er toch niets mee???
pi_32637750
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

hoi,
Werd het toch nog een leuke zondagavond.
Wat heb ik gelachen om Roel en Dido en het derde handje gate.
Ach, dat waait toch over
Onderschriftloos
pi_32637751
Ah, tnx worm, ik begrijp dat ik de streamverslagen nog even moet lezen?
pi_32637758
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:02 schreef Kleintje het volgende:

Het gaat wmb meer op dat maandenlang azen, en dan iedere keer weer die tig caps.
Dat een man van welke leeftijd dan ook, graag een mooi meisje van 19 naakt ziet, lijkt me vrij gezond, maar echt azen op borsten die je al -tig keer gezien hebt en terug kan zien vanwege de evenzovele caps, geirriteerd reageren als de regie wegdraait, vond ik echt sneu worden .

maar goed, zullen mijn moedergevoelens wel zijn
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32637761
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:10 schreef Kleintje het volgende:
Ah, tnx worm, ik begrijp dat ik de streamverslagen nog even moet lezen?
Zou ik zeker even doen er is toch nog iets gebeurt op de zondagavond.
Het kwam helemaal uit het niets.
pi_32637765
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:09 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Weet je.. prima dat jij het freaky vind.
Zolang ik... een 32 jarig, een mannetje van 16 nog maar wel sexy mag vinden.
Dan kan ik er graag naar kijken, ondanks dat ik als ik er vroeg bij was geweest, zijn moeder had kunnen zijn.
Ernaar kijken, ervan geilen en er leuke fantasieën van hebben is iets anders als het uitvoeren.
Meen je dat nou serieus?! Hoe zou jij het vinden als een vriendin van je, van je eigen leeftijd, geilt op je zoon/dochter/buurkind/etc? Kom op zeg, dat is toch freaky. Als je er iemand leuk uit vind zien oke, iemand sexy vinden ook oke, maar fantasien en geilen, nee, daar kan ik me geen voorstelling van maken. Ik ben zelf 22 en vind iemand van 16 absoluut no way sexy. Snap daar echt niets van
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 08:14:41 #147
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637770
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:09 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Exact hetzelfde wat ik al eerder schreef , als beiden het ok vinden , wat is er dan mis mee ... gewoon een andere mening heeft ze , respecteer ik ook wel hoor .
pi_32637772
Ach, die personenen komen er in ieder geval voor uit.
Want ik ken genoeg mensen die NOOIT porno op internet kijken. Maar toevallig altijd op zoek zijn naar cracks, want dan worden er toch toevallig wat van die sites opengegooid

Sneu of niet.... ik heb werkelijk geen idee wat er is geweest en gebeurd, maar ik weet wel dat de persoonlijke aanvallen hier op het forum af en toe best heftig kunnen zijn. Maar ik denk dat iedereen zijn/haar vingers weleens daaraan heeft gebrand. Want niemand hier is heilig....
  maandag 28 november 2005 @ 08:15:20 #149
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637775
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

En zo dacht Hummie er dus ook over en was niet te beroerd om dat met je te delen, het word met de minuut ongeloofwaardiger
Misschien moet je ALLES lezen wat ik typ. Ik intrepeteer bepaalde dingen naar mijn idee, hoe Hummie de vragen stelde. Wat niet zeggen wil dat mijn intuïtie de juiste is.
pi_32637778
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:10 schreef melke het volgende:

[..]

Ach, dat waait toch over
Zeker weten maar het was zo grappig om dit te zien.
Twee personen die te verliefd op elkaar zijn om er echt ruzie over te maken.
En dat dido het wordt aftrekken niet in de mond neemt maar altijd praat over HET.
pi_32637779
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:04 schreef Kleintje het volgende:
Hoi PC Eend... ja goed he
Treffen we elkaar hier zomaar een keer op de digitale snelweg
Schiet me opeens te binnen dat ik je al eens was tegengekomen en je volgens mij als een van de eerste een valsspelert noemde
Die tactiek heeft tenminste gewerkt
pi_32637788
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:15 schreef regenworm het volgende:

[..]

Zeker weten maar het was zo grappig om dit te zien.
Twee personen die te verliefd op elkaar zijn om er echt ruzie over te maken.
En dat dido het wordt aftrekken niet in de mond neemt maar altijd praat over HET.
Wel een goede zet van ze met deze situatie worden ze nog wel ff in het huis gehouden.
Fok! de Roel(s)
pi_32637791
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:14 schreef luciano het volgende:

[..]

Exact hetzelfde wat ik al eerder schreef , als beiden het ok vinden , wat is er dan mis mee ... gewoon een andere mening heeft ze , respecteer ik ook wel hoor .
Ja als het van 2 kanten komt oke, dan is er in princiepe niets mis mee. Maar er zijn toch echt wel grenzen. Een 40 jarige met een 15 jarige is echt not done in mijn gedachtengang
Onderschriftloos
pi_32637793
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:13 schreef melke het volgende:

[..]

Meen je dat nou serieus?! Hoe zou jij het vinden als een vriendin van je, van je eigen leeftijd, geilt op je zoon/dochter/buurkind/etc? Kom op zeg, dat is toch freaky. Als je er iemand leuk uit vind zien oke, iemand sexy vinden ook oke, maar fantasien en geilen, nee, daar kan ik me geen voorstelling van maken. Ik ben zelf 22 en vind iemand van 16 absoluut no way sexy. Snap daar echt niets van
Ik ben ook freaky!
Kom op.... iedereen fantaseert weleens ergens over.
En ja.... jij bent 22... dat scheelt nog 10 jaar met mij!!!! Jij geilt nu alleen nog maar op oudere mannen omdat die zo lekker rijp zijn! Jij vindt mannetjes van 16 nu nog te min.

Ik zeg 'als ik zou willen geilen'.
Ik schrijf nergens dat ik het ook daadwerkelijk doe.
Maar een keer fantaseren of geilen is wat anders als obsessief gedrag!
Ik denk dat je daar het verschil moet leggen!
  maandag 28 november 2005 @ 08:19:00 #155
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637795
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Het gaat wmb meer op dat maandenlang azen, en dan iedere keer weer die tig caps.
Dat een man van welke leeftijd dan ook, graag een mooi meisje van 19 naakt ziet, lijkt me vrij gezond, maar echt azen op borsten die je al -tig keer gezien hebt en terug kan zien vanwege de evenzovele caps, geirriteerd reageren als de regie wegdraait, vond ik echt sneu worden .

maar goed, zullen mijn moedergevoelens wel zijn

Is het cappen van een scheve bek van nattelie , en het cappen van een wangkauwende ingrid niet precies eenzelfde iets dan ??? allebei ook een obsessie , meer een tic denk ik , terwijl een paar mooie borsten , ( want ik vind het woord tieten altijd vrouwonvriendelijk , net als ik nooit zal zeggen dat ik een vrouw wil neuken , maar de liefde met haar wil bedrijven , neuken is voor de dieren zeg ik altijd ) geen tic is vind ik , maar zoals ik al eerder zei : het waarderen van vrouwelijke schoonheid ...
pi_32637804
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:17 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Wel een goede zet van ze met deze situatie worden ze nog wel ff in het huis gehouden.
Denk het niet.
Dit betekent dat die twee nog meer gaan kleven in de slaapkamer en de bubbel.
En dat ben ik spuugzat en is oh zo vermoeiend om naar te kijken.
pi_32637807
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:17 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat ze vandaag al weer bijtrekt.
Heeft ze zelf ook gezegd, ze is niet boos of zo, vindt het alleen niet leuk om te horen, doet zeer, en dat kan ik me best voorstellen.
Het was dan wel in de aanloop naar hun "relatie", maar ik begrijp best dat je ook dan hoopt en verwacht ergens dat je de enige bent waar de man interesse in toont, op die manier.
pi_32637815
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:19 schreef luciano het volgende:

[..]
Ik heb geen zin om dit topic te vervuilen verder met gezanik over drie keer niets
Je hoeft je overigens niet aangesproken te voelen, hoor, dus laat het gaaaaaaaaaaan
  maandag 28 november 2005 @ 08:23:40 #159
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637824
Kunnen we niet ff wat langer off-topic blijven nu met die geile praatjes , want ik begin nu toch echt wel natte voeten hier te krijgen sinds de komst van Kleintje

Shit , ik zie het al ...... mijn glas bier ( kleintje pils ) is omgevallen
  maandag 28 november 2005 @ 08:24:35 #160
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637829
Waar is Vincent ... uhhhh Tanjalies??????
pi_32637834
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:18 schreef melke het volgende:

[..]

Ja als het van 2 kanten komt oke, dan is er in princiepe niets mis mee. Maar er zijn toch echt wel grenzen. Een 40 jarige met een 15 jarige is echt not done in mijn gedachtengang
Ik ben het er wel mee eens dat de persoon in kwestie meerderjarig moet zijn. Dus 40 en 18 is wat anders. Dan mag het voor de wet.

Ik vind wel dat de stap door de jongste gemaakt moet worden, anders kan het al snel als manipuleren overkomen. Of de jongste kan overdonderd zijn en ja zeggen..
pi_32637845
Oke ander onderwerp. Wie gaat er donderdag naar huis?
Onderschriftloos
pi_32637847
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat ze vandaag al weer bijtrekt.
Heeft ze zelf ook gezegd, ze is niet boos of zo, vindt het alleen niet leuk om te horen, doet zeer, en dat kan ik me best voorstellen.
Het was dan wel in de aanloop naar hun "relatie", maar ik begrijp best dat je ook dan hoopt en verwacht ergens dat je de enige bent waar de man interesse in toont, op die manier.
Dat was ze toch ook. Dat met Linda was gewoon frustratie afreageren, ik snap niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt. Wat me wel iriteerde was de kletspraat van Lieske en Ingrid tegen Dido. Wat een stel valse secreten zijn dit zeg. Lieske lapte hem er 2 keer bij toen bridget het over losse handjes had, en gistreren deed ze ineens alsof ze van niets weet. En beweerde zelfs dat ze een paar weken laten nog een keer iets had gevraagd en dat hij toen ontkende. Geloof dat ze dit een keer of 25 herhaalde.
Fok! de Roel(s)
pi_32637849
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:26 schreef melke het volgende:
Oke ander onderwerp. Wie gaat er donderdag naar huis?
Ik in elk geval wel weer eens
  maandag 28 november 2005 @ 08:27:58 #165
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637855
Ik ga donderdag naar het huis van Kleintje , om een nieuw biertje te eisen , want het is HAAR schuld mijn natte voeten !
pi_32637857
Rob gaat naar huis hoop ik!
Fok! de Roel(s)
pi_32637859
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:27 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dat was ze toch ook. Dat met Linda was gewoon frustratie afreageren, ik snap niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt. Wat me wel iriteerde was de kletspraat van Lieske en Ingrid tegen Dido. Wat een stel valse secreten zijn dit zeg. Lieske lapte hem er 2 keer bij toen bridget het over losse handjes had, en gistreren deed ze ineens alsof ze van niets weet. En beweerde zelfs dat ze een paar weken laten nog een keer iets had gevraagd en dat hij toen ontkende. Geloof dat ze dit een keer of 25 herhaalde.
Ja, die Lies, die is linker dan menigeen denkt hier
pi_32637861
Gaan ze opeens ontopic
Tijd om te gaan
pi_32637865
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:18 schreef melke het volgende:

[..]

Nou als ik naar de Franse lerares kijk dan zou ik best wel weer 15 jaar willen zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door regenworm op 28-11-2005 08:36:44 ]
pi_32637866
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
Rob gaat naar huis hoop ik!
Nee dan maken Joost, Rob en Ingrid geen kans meer op de overwinning
Onderschriftloos
pi_32637877
Ach, het maakt niet uit wie er naar huis gaat... de domste van het stel is niet genomineerd...
pi_32637906
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:27 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dat was ze toch ook. Dat met Linda was gewoon frustratie afreageren, ik snap niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt.
In het 'gewone' leven had ze het nooit geweten en indien wel minder zwaar aan getild ws.
Nu zitten ze allemaal in 1 huis, en gebeurt het zowat onder haar neus, is toch anders.
Bovendien hadden Roel en Dido net daarvoor een lang gesprek gehad waarbij Roel zei begrip te hebben voor haar afhoudende gedrag en haar de tijd te gunnen. Als je dan een avond later je laat aftrekken door een andere dame.... tja... het is geen vreemdgaan, er was geen relatie, maar ik begrijp dat je binnen zo'n BB huis daar zwaarder aan tilt.
pi_32637909
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:31 schreef Kleintje het volgende:
Ach, het maakt niet uit wie er naar huis gaat... de domste van het stel is niet genomineerd...
Ik ben groot en je bent klein dat is niet eerlijk Calimero MOET weg.
pi_32637921
Ach, dat is net zoiets als 'ik wil je, ik ben gek op je, ik hou van je, je bent de enige voor mij'
He kijk, dat is een lekkere vrouw, die mag even aan mijn pik rukken...

Of zoals bij Ingrid...
Even heerlijk geilen op Iwan, duidelijk laten weten dat je hem wil. En dan bij de exit tegen Menno zeggen 'je had me kunnen hebben, ik hou van je'
pi_32637935
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:35 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ik ben groot en je bent klein dat is niet eerlijk Calimero MOET weg.
Sja, ik ben ook klein, maar ik heb gelukkig niet zo'n piepstem...
  maandag 28 november 2005 @ 08:38:37 #176
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637943
Pas ff je signature aan Kleintje , ik zie al een hele tijd weGlog staan i.p.v. we BB Blog
pi_32637958
Ik zie het niet staan hoor Luciano...
  maandag 28 november 2005 @ 08:40:40 #178
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637959
PFFFFTTTTTTttttttttttttttttttttttt @ u
  maandag 28 november 2005 @ 08:41:22 #179
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637963
Kijk maar uit , want anders zal Ik jou eens laten piepen , en dan piep je wel anders !
pi_32637967
Hoop dat ze vandaag vroeg uit hun bed worden getrapt. En dat ze dan meteen met een zware kut weekopdracht moeten beginnen.
Fok! de Roel(s)
pi_32637968
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:36 schreef Kleintje het volgende:
Ach, dat is net zoiets als 'ik wil je, ik ben gek op je, ik hou van je, je bent de enige voor mij'
He kijk, dat is een lekkere vrouw, die mag even aan mijn pik rukken...

Of zoals bij Ingrid...
Even heerlijk geilen op Iwan, duidelijk laten weten dat je hem wil. En dan bij de exit tegen Menno zeggen 'je had me kunnen hebben, ik hou van je'
verschil tussen zeggen en doen, hè
en het dan doen onder de neus van de ander, is gewoon tactloos, zeker na een lang gesprek zoals zij die hadden.
pi_32637974
Klopt.... ik zou er ook behoorlijk kwaad om zijn. Maar goed... ik zou wel willen dat ze goed kwaad is. Even rellen in dat huis!
pi_32637976
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:41 schreef milagro het volgende:

[..]

verschil tussen zeggen en doen, hè
en het dan doen onder de neus van de ander, is gewoon tactloos, zeker na een lang gesprek zoals zij die hadden.
Dido moet nu toch weten wat hij voor haar voelt. Als ze zoiets dan nog niet kan vergeven dan zou ik als ik Roel was blij zijn er vroeg vanaf te komen.
Fok! de Roel(s)
pi_32637983
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:41 schreef luciano het volgende:
Kijk maar uit , want anders zal Ik jou eens laten piepen , en dan piep je wel anders !
Tegen wie heb je heb het?
pi_32637998
Hoop dat ze Lieske nu eindelijk ook eens tonen zoals ze werkelijk is. Een klein jalours meisje is het die vooral schreeuwd om mannelijk aandacht. Eerst doen alsof je de heilige maagd Maria bent. En daarna ineens met allerlij verhalen komen waaruit blijkt dat je een of ander studente sletje bent. Kom daar dan ook gewoon voor uit dan is er niets aan de hand.
Fok! de Roel(s)
  maandag 28 november 2005 @ 08:46:23 #186
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638004
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:43 schreef regenworm het volgende:

[..]

Tegen wie heb je heb het?
Tegen die rooie
pi_32638016
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:43 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dido moet nu toch weten wat hij voor haar voelt. Als ze zoiets dan nog niet kan vergeven dan zou ik als ik Roel was blij zijn er vroeg vanaf te komen.
ze zei toch ook "joh dat komt wel weer goed, maar nu ben ik even aangeslagen, laat me even, het moet even bezinken en dan doe ik weer gewoon, ik ben niet echt boos, dat zou ook raar zijn ( we hadden immers geen relatie)"

ergo, vooralsnog niets aan de hand.

Het had omgekeerd moeten zijn, zeg
Roel was echt helemaal uit zijn dak gegaan, die knul een ram verkocht, hetgeen hij bij Menno al had, en daar was echt helemaal níets gebeurd, behalve een droog zoentje op de mond

Kortom, Roel moet niet zeuren, Dido heeft er alle recht toe, om even "gekwetst" te zijn.
pi_32638017
Ah, gelukkig ben ik niet meer rood... thank god. Dus het is niet tegen mij!
pi_32638019
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
Hoop dat ze Lieske nu eindelijk ook eens tonen zoals ze werkelijk is. Een klein jalours meisje is het die vooral schreeuwd om mannelijk aandacht. Eerst doen alsof je de heilige maagd Maria bent. En daarna ineens met allerlij verhalen komen waaruit blijkt dat je een of ander studente sletje bent. Kom daar dan ook gewoon voor uit dan is er niets aan de hand.
Tjonge jonge jonge jij bent ook in week 2 blijven hangen he?
Onderschriftloos
pi_32638020
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
Zou toch beter naar de streams kijken en vooral luisteren.
  maandag 28 november 2005 @ 08:50:19 #191
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638040
Niet meer rood ???

Ok , mijn punten voor deze nominatieronde gaan dit keer naar Kleintje
motivatie : ze is niet rood meer ....

Oops , ze is er al uit ! was ik alweer bijna vergeten
pi_32638041
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:46 schreef luciano het volgende:

[..]

Tegen die rooie
Mr. Luciano persoonlijke aanvallen op users wordt niet zo prijs gesteld.
pi_32638051
Ik moet van de week weer geknipt en gekleurd worden en dan wordt het weer rood. Nu is het weer donkerbruin met een rooie gloed.

Maar goed, ben dus de streamverslagen.
Maar tjee.... het paard van Dido heeft een grotere dan Roel...
Wat verrassend...
pi_32638055
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:47 schreef milagro het volgende:

[..]

ze zei toch ook "joh dat komt wel weer goed, maar nu ben ik even aangeslagen, laat me even, het moet even bezinken en dan doe ik weer gewoon, ik ben niet echt boos, dat zou ook raar zijn ( we hadden immers geen relatie)"

ergo, vooralsnog niets aan de hand.

Het had omgekeerd moeten zijn, zeg
Roel was echt helemaal uit zijn dak gegaan, die knul een ram verkocht, hetgeen hij bij Menno al had, en daar was echt helemaal níets gebeurd, behalve een droog zoentje op de mond

Kortom, Roel moet niet zeuren, Dido heeft er alle recht toe, om even "gekwetst" te zijn.
mee eens even ja
Fok! de Roel(s)
pi_32638059
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:51 schreef Kleintje het volgende:
Ik moet van de week weer geknipt en gekleurd worden en dan wordt het weer rood. Nu is het weer donkerbruin met een rooie gloed.

Maar goed, ben dus de streamverslagen.
Maar tjee.... het paard van Dido heeft een grotere dan Roel...
Wat verrassend...
Vind je die vergelijking nou niet raar?
Onderschriftloos
pi_32638066
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:47 schreef regenworm het volgende:

[..]

Zou toch beter naar de streams kijken en vooral luisteren.
verklaar u nader?
Fok! de Roel(s)
  maandag 28 november 2005 @ 08:53:27 #197
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638071
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:50 schreef regenworm het volgende:

[..]

Mr. Luciano persoonlijke aanvallen op users wordt niet zo prijs gesteld.
Tja , ik kan mezelf niet nog een keer vrijwillig exitten , dat heb ik al gedaan als eerste in het servivalgame , maar schop me dan maar ff voor mijn ballen als straf...... zolang het er maar niet tegen is
pi_32638094
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:52 schreef melke het volgende:

[..]

Als je op alle slakken zout legt wel.
Ik denk overigens dat een slak ook een grotere heeft dan Roel!
pi_32638102
quote:

[..]

Wel heel duidelijk....
  maandag 28 november 2005 @ 08:56:50 #200
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638109
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:55 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ik heb zelfs pantoffeldiertjes met grotere gezien !
pi_32638111
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:55 schreef Kleintje het volgende:

[..]

pi_32638120
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:53 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

verklaar u nader?
Lieske wou helemaal niks met Roel ze hebben alleen maar naast elkaar geslapen.
En na het zoen incident roel en linda was het helemaal over.
Ze is 19 jaar maar laat zich niet gebruiken.
pi_32638125
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:56 schreef Sjet het volgende:

[..]

Wel heel duidelijk....
Vind je? Een paard vergelijken met een mens? Volgens mij rijd ze op een hele andere manier paard dan...
Onderschriftloos
pi_32638148
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef melke het volgende:

[..]

Vind je? Een paard vergelijken met een mens? Volgens mij rijd ze op een hele andere manier paard dan...
Sja... dit zijn jouw gedachten. Zegt meer over jou dan over dido!

Wat is in godsnaam jouw probleem? Sexueel gefrustreerd ofzo?
Dat mannen niet op jongeren mogen geilen, wij vrouwen niet op jongeren mogen geilen, Dido in haar kwaadheid niet mag roepen dat Roel een kleintje heeft, want daar doelt ze uiteindelijk op!
pi_32638156
quote:

[..]

Uiteraard! Maar volgens mij ging het om geslachtsdeel vergelijking
En je hebt wel gelijk... we moeten zo'n prachtig edel dier niet met zo'n lamzak als Roel vergelijken
pi_32638158
quote:

[..]

Overigens, mijn paard heeft ook grotere tepels als dat ik heb. En haar vagina is ook groter dan die van mij!
pi_32638164
quote:

[..]

dat is niet kleintje dr vergelijking maar die van Dido zelf dus misschien kan je Bb een meeltje sturen ?
pi_32638171
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:53 schreef luciano het volgende:

[..]

Tja , ik kan mezelf niet nog een keer vrijwillig exitten , dat heb ik al gedaan als eerste in het servivalgame , maar schop me dan maar ff voor mijn ballen als straf...... zolang het er maar niet tegen is
gewoon rustig blijven het is moeilijk ik weet het.
De volgende Ban duurt weer langer of je mag nooit meer Fok komen.
En dat zou ik er niet voor over hebben.
pi_32638177
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:01 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Sja... dit zijn jouw gedachten. Zegt meer over jou dan over dido!

Wat is in godsnaam jouw probleem? Sexueel gefrustreerd ofzo?
Dat mannen niet op jongeren mogen geilen, wij vrouwen niet op jongeren mogen geilen, Dido in haar kwaadheid niet mag roepen dat Roel een kleintje heeft, want daar doelt ze uiteindelijk op!
Mijn probleem? Ik heb geen probleem? Voor de honderste keer. Neem mijn post met een korreltje zout! Kijk uit voor je hart he!
Onderschriftloos
pi_32638180
wat een joligheid weer hier
slaapt het zooitje nog?
pi_32638193
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:04 schreef Wup het volgende:
slaapt het zooitje nog?
In het huis wel, hier niet. Genoeg mensen met een ochtendhumeur
Onderschriftloos
pi_32638202
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:01 schreef Sjet het volgende:

[..]

Uiteraard! Maar volgens mij ging het om geslachtsdeel vergelijking
En je hebt wel gelijk... we moeten zo'n prachtig edel dier niet met zo'n lamzak als Roel vergelijken
Roel is wel afgestudeerde paarden psycholoog anders kan hij niet zo goed met dido omgaan.
pi_32638209
Ochtendhumeur?
Ik niet in ieder geval.Ik neem jouw postings niet met een korreltje zout, maar wel met wat meer. Geloof niet dat wij dezelfde visie op het leven hebben. Hou het maar op een generatiekloof
pi_32638219
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:04 schreef Wup het volgende:
slaapt het zooitje nog?
verrek ze slapen nog.
Het is pas 9:00 geweest nog veel te vroeg om op te staan.
pi_32638228
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:06 schreef Kleintje het volgende:
Ochtendhumeur?
Ik niet in ieder geval.Ik neem jouw postings niet met een korreltje zout, maar wel met wat meer. Geloof niet dat wij dezelfde visie op het leven hebben. Hou het maar op een generatiekloof
Doe es niet zo licht geraakt joh! Ik gein maar wat. Je hebt nou 4 berichten van mij gelezen, dan weet je toch niets van mijn levensvisie. Lighten up!
Onderschriftloos
pi_32638237
quote:

[..]

Die vergelijking maakte Dido, hoor
pi_32638254
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Die vergelijking maakte Dido, hoor
Ja weet ik, raar toch
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 09:10:20 #218
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638255
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:01 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Overigens, mijn paard heeft ook grotere tepels als dat ik heb. En haar vagina is ook groter dan die van mij!
Ik durf die stelling in twijfel te trekken als je doos ook maar half zo groot is als je mond
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32638258
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:08 schreef melke het volgende:

[..]

Doe es niet zo licht geraakt joh! Ik gein maar wat. Je hebt nou 4 berichten van mij gelezen, dan weet je toch niets van mijn levensvisie. Lighten up!
jaaaaaaaaaaaa, gaan we weer. Mensen roepen dingen op internet. Als je er dan wat over zegt dan 'moet de ander niet zo lichtgeraakt zijn, het is allemaal maar gein'

Ik lees hier al langer mee hoor, heb meer berichten van jou gelezen. En jij reageert gewoon niet zoals ik zou reageren. Gewoon een ander gevoel voor dingen....
Mag toch, kan toch? Niets mis mee toch?
pi_32638270
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef regenworm het volgende:

[..]

Lieske wou helemaal niks met Roel ze hebben alleen maar naast elkaar geslapen.
En na het zoen incident roel en linda was het helemaal over.
Ze is 19 jaar maar laat zich niet gebruiken.
Ze loopt altijd als een geil teefje achter hem aan en de afgunst richting Dido druipt eraf. Zou zelf iets beter op de streams letten. Moet zeggen dat het sinds het serieus is met roel en dido minder is maar gister avond was het weer een overduidelijk. Ze neemt de rol van stoker/roddel koningin met verve over van chankwal
Fok! de Roel(s)
pi_32638279
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:07 schreef regenworm het volgende:
verrek ze slapen nog.
Het is pas 9:00 geweest nog veel te vroeg om op te staan.
ja kaarten & pizza eten is eigenlijk ook veel te veel gevraagd
pi_32638282
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:10 schreef Kleintje het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaa, gaan we weer. Mensen roepen dingen op internet. Als je er dan wat over zegt dan 'moet de ander niet zo lichtgeraakt zijn, het is allemaal maar gein'

Ik lees hier al langer mee hoor, heb meer berichten van jou gelezen. En jij reageert gewoon niet zoals ik zou reageren. Gewoon een ander gevoel voor dingen....
Mag toch, kan toch? Niets mis mee toch?
Kijk, nu zijn we het met elkaar eens! Gaat de goede kant op zo Kom nou maar van de kast af oke je hebt nog een hele dag te gaan
Onderschriftloos
pi_32638295
Ja Hallo melke... daar gaan we weer. Ik moet van die kast af van jou.
Maar dat zal het leeftijdsverschil wel zijn. Jij maakt je nog druk om 'waar ligt mijn agenda' en ik moet gewoon ook bovenop die kast schoonmaken!
pi_32638303
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Ze loopt altijd als een geil teefje achter hem aan en de afgunst richting Dido druipt eraf. Zou zelf iets beter op de streams letten. Moet zeggen dat het sinds het serieus is met roel en dido minder is maar gister avond was het weer een overduidelijk. Ze neemt de rol van stoker/roddel koningin met verve over van chankwal
Ja, en je ziet hoe saai het is geworden sinds Chantal weg is. Kaarten is vanaf nu top tv.. ahhum..
Onderschriftloos
pi_32638321
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:13 schreef melke het volgende:

[..]

Ja, en je ziet hoe saai het is geworden sinds Chantal weg is. Kaarten is vanaf nu top tv.. ahhum..
Laat de beelden van gisteren avond maar aan Roel zien kijken hoelang het dan saai is in huis.
Fok! de Roel(s)
pi_32638324
Dat is niet waar Melke. Sinds Chantal weg is... hebben we Flora en Fauna.
Er komen vogels in de tuin, die zien die valse kraai niet meer...
pi_32638326
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:13 schreef Kleintje het volgende:
Ja Hallo melke... daar gaan we weer. Ik moet van die kast af van jou.
Maar dat zal het leeftijdsverschil wel zijn. Jij maakt je nog druk om 'waar ligt mijn agenda' en ik moet gewoon ook bovenop die kast schoonmaken!
Ik heb dus serieus nog nooit de bovenkant van de kast schoon gemaakt. Moet dat serieus?
Onderschriftloos
pi_32638337
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef melke het volgende:

[..]

Ik heb dus serieus nog nooit de bovenkant van de kast schoon gemaakt. Moet dat serieus?
nee hoor ziet toch niemand.
Fok! de Roel(s)
pi_32638347
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef Kleintje het volgende:
Zonde toch.. Chantal was niet mijn favoriet, maar ze bracht wel leven in de tent. Roel en Dido liggen de hele dag op de bank/bed. Lieske/Rob zijn de hele dag aan het opruimen. Nathalie staat de hele dag voor de spiegel. Ingrid is de hele dag aan het sporten en Joost doet van alles wat. Chantal steukte de boel ondertussen goed op, ja, dat mis ik wel. De goede oude tijden....
Onderschriftloos
pi_32638402
Chantal bracht zeker leven in de tent. En zulke figuren heb je ook nodig. Zolang ze geen kans maakt op de hoofdprijs mogen ze haar er weer inpleuren. Lekker irriteren aan dat wijf!
Weet je wat, met deze ontwikkelingen van Dido en Roel... pleur Linda ook maar weer het huis in...
pi_32638422
Ja Linda weer terug
Dido wordt groen.......
pi_32638426
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:20 schreef Kleintje het volgende:
Chantal bracht zeker leven in de tent. En zulke figuren heb je ook nodig. Zolang ze geen kans maakt op de hoofdprijs mogen ze haar er weer inpleuren. Lekker irriteren aan dat wijf!
Weet je wat, met deze ontwikkelingen van Dido en Roel... pleur Linda ook maar weer het huis in...
Kijk, nu zijn we het weet met elkaar eens!

Wie mag er trouwens van jou de jackpot winnen?
Onderschriftloos
pi_32638465
Eerlijk gezegd gun ik het van deze serie maar erg weinig mensen. Ze verliezen allemaal zichzelf, ze lopen allemaal echt achter een ander aan.
Van der vorige series waren de winnaars een stuk meer op zichzelf. Deden wat ze wilden en trokken zich minder aan van de regeltjes. Minder erge roddelaars, minder bezig met de camera's. Zaten daar gewoon hun ding te doen.
Bart, Bianca en Sandy.
Met Jeanette was dit niet het geval, dat was gewoon een hopeloos geval van jammer...

Als ik het echt aan iemand moet geven, doe dan Ingrid maar. Die is gewoon erg naiëf, luistert vooral naar geroddel, lult wat mee maar gaat er niet te ver in door. Is de enige die nog redelijk recht door zee is...
  maandag 28 november 2005 @ 09:26:34 #234
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638484
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:02 schreef regenworm het volgende:

[..]

gewoon rustig blijven het is moeilijk ik weet het.
De volgende Ban duurt weer langer of je mag nooit meer Fok komen.
En dat zou ik er niet voor over hebben.
FF voor de zekerheid , om je misverstanden uit de weg te halen .... Kleintje weet wie er tegen haar praat hoor , en ik heb haar mijn mening over haar al eens eerder verteld , dus ik ben verre van bang dat ze mijn " commentaren " als negatief zal opvatten ..... tis maar om ff een misverstand te voorkomen regenwormpje , we hebben al genoeg " misverstanden " op FOK de laatste weken ....

klok / klepeltje verhaal hier .....
pi_32638498
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:10 schreef melke het volgende:

[..]

Ja weet ik, raar toch
Nee, ad rem vooral.
pi_32638511
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, ad rem vooral.
Ja ad rem ja! Inderdaad
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 09:29:28 #237
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638525
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:25 schreef Kleintje het volgende:
Eerlijk gezegd gun ik het van deze serie maar erg weinig mensen. Ze verliezen allemaal zichzelf, ze lopen allemaal echt achter een ander aan.
Van der vorige series waren de winnaars een stuk meer op zichzelf. Deden wat ze wilden en trokken zich minder aan van de regeltjes. Minder erge roddelaars, minder bezig met de camera's. Zaten daar gewoon hun ding te doen.
Bart, Bianca en Sandy.
Met Jeanette was dit niet het geval, dat was gewoon een hopeloos geval van jammer...

Als ik het echt aan iemand moet geven, doe dan Ingrid maar. Die is gewoon erg naiëf, luistert vooral naar geroddel, lult wat mee maar gaat er niet te ver in door. Is de enige die nog redelijk recht door zee is...
idd, Ik had alleen gehoopt dat ze nog wat wijzer en nuchterder uit dat hok zou komen al hebben we waarschijnlijk niet veel gezien nog van de consequenties
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32638549
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:26 schreef luciano het volgende:
we hebben al genoeg " misverstanden " op FOK de laatste weken ....
Laatste weken???
Ga toch weg.... ik loop nu 5 jaar mee op fok! en het is altijd raak. Er is altijd wel iemand die 'dreigt' weg te gaan. Er is altijd wel iemand op zijn pik getrapt...
Lekker boeiend.

Als het iemand is die je leuk vind posten kan je een keer vragen of iemand wil blijven. Wil ie niet blijven... jammer dan. Zijn keus en Fok! is geen verplichting. Je mist dan even zijn/haar opmerkingen, maar he... life goes on!

Ik ben zo vaak weggeweest van Fok! Soms met tamtam dat ik weg zou gaan, soms zonder tamtam. En weet je... ze posten gewoon door zonder je! En ja, het vlees in mij is zwak.. ik ben er weer! Je even over wat dingen heen zetten, je even weer uit die goot trekken en weer lachen....
Zo gaat het in het echte leven ook!

Klaar nu....
Dag scanman... het gaat je goed!
pi_32638643
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

idd, Ik had alleen gehoopt dat ze nog wat wijzer en nuchterder uit dat hok zou komen al hebben we waarschijnlijk niet veel gezien nog van de consequenties
ingrid is niet goed wijs. Roel is de enige die van mij mag winnen. Een beetje een watje geworden omdat hij verliefd is maar ook de enige die alles in het gezicht van de persoon waar het om gaat zegt. De rest is gewoon een stel roddeltantes en meelopers.
Fok! de Roel(s)
pi_32638648
Ik ben nog niet zo lang op fok maar ik vind dat er vaker wel een opgeFOKt sfeertje hangt. Het is hier blijkbaar normaal om 'grof' te reageren. Hoe harder en ongeinteresseerder je bent (in het kwetsen van anderen) hoe stoerder je bent. Zo komt het bij mij in ieder geval over. Kijk maar naar de reacties op de frontpage. Sommige zijn echt te kinderachtig en belachelijk voor woorden. Het gaat geen eens om het nieuwsbericht maar om het afzeiken van anderen. Hoe meer je afzeikt hoe beter. Niet mijn stijl.
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 09:41:11 #241
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32638688
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef Kleintje het volgende:

de vogels hebben allemaal zitten wachten in de omliggende bomen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32638690
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

ingrid is niet goed wijs. Roel is de enige die van mij mag winnen. Een beetje een watje geworden omdat hij verliefd is maar ook de enige die alles in het gezicht van de persoon waar het om gaat zegt. De rest is gewoon een stel roddeltantes en meelopers.
Ach Roel zeker niet dan? Als Dido zegt Lieske is een kwal zegt hij ja en jij bent lief. Roel loopt absoluut ook mee en roddelt net zo hard mee. Joost was tijden lang zijn roddelobject, Menno ook, afgelopen week waren Chantal en Lieske de pineut. Ze zijn allemaal hetzelfde. Geeft niet hoor, denk dat je uit verveling over de anderen gaat kletsen. Ze moeten wat he
Onderschriftloos
pi_32638706
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef melke het volgende:
Kijk maar naar de reacties op de frontpage.
Waar vind ik dat?
pi_32638716
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:42 schreef Sjet het volgende:

[..]

Waar vind ik dat?
Fok.nl
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 09:43:52 #245
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32638726
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef melke het volgende:
Ik ben nog niet zo lang op fok maar ik vind dat er vaker wel een opgeFOKt sfeertje hangt. Het is hier blijkbaar normaal om 'grof' te reageren. Hoe harder en ongeinteresseerder je bent (in het kwetsen van anderen) hoe stoerder je bent. Zo komt het bij mij in ieder geval over. Kijk maar naar de reacties op de frontpage. Sommige zijn echt te kinderachtig en belachelijk voor woorden. Het gaat geen eens om het nieuwsbericht maar om het afzeiken van anderen. Hoe meer je afzeikt hoe beter. Niet mijn stijl.
helemaal mee eens, had het niet beter kunnen zeggen
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32638730
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:42 schreef Sjet het volgende:

[..]

Waar vind ik dat?
http://frontpage.fok.nl/
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32638734
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef melke het volgende:

[..]

Ach Roel zeker niet dan? Als Dido zegt Lieske is een kwal zegt hij ja en jij bent lief. Roel loopt absoluut ook mee en roddelt net zo hard mee. Joost was tijden lang zijn roddelobject, Menno ook, afgelopen week waren Chantal en Lieske de pineut. Ze zijn allemaal hetzelfde. Geeft niet hoor, denk dat je uit verveling over de anderen gaat kletsen. Ze moeten wat he
verschil dat hij dit ook rechtstreeks tegen joost zij en ook tegen menno. Hij heeft hen bijde precies gezechd wat hij er van vond. Hij kiest nu misschien iets te vaak de kant van Dido maar zou ook niet echt bewonderenswaardig zijn al shij dit niet zou doen. Ik zal mijn vrouw ook nooit afvallen tenopzichte van een ander, ook al heeft ze het niet altijd bij het rechte eind.
Fok! de Roel(s)
pi_32638739
Goedemorgen allemaal.
-
-
  maandag 28 november 2005 @ 09:44:40 #249
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638741
edit : beetje te laat gepost
pi_32638751
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef buzzer het volgende:

[..]

de vogels hebben allemaal zitten wachten in de omliggende bomen
Serieus.. het is echt zo. Milagro riep vorige week al iets over vogels.
En vrijdag... Chantal was weg... zat er een vogel in de tuin. En wat riep Lieske... KIJK EEN VOGEL, DAT HEB IK HIER NOG NOOIT GEZIEN!

Toeval??? dacht het niet...
pi_32638762
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:44 schreef luciano het volgende:
Ik denk dat Chantal de flora en fauna meegenomen heeft hoor , getuige de bos schaamhaar die ze elke keer weer staat stond af te scheren onder de douche , en waarschijnlijk ook in de vorm van enkele kolonies pantoffeldiertjes / amoebes , welke zich daarin hebben genesteld , en voor die heerlijke dennegeur enge geur zorgen .
Wat is nou percies de toegevoegde waarde van de bovenstaande post? Dat vraag ik me nou echt af...
Onderschriftloos
pi_32638767
Hoi Muerte!

Luciano, daar zit ook wel weer wat in....

Mamapan en Melke.... welkom in de wondere wereld die internet heet.
Geen leuker vermaak dan leedvermaak, elkaar afkraken, vriendjes maken, de anderen bashen en als het allemaal te persoonlijk wordt... wegrennen!
pi_32638772
Thanks Melke en Muerte
Daar was ik nou nog nooit geweest.
pi_32638774
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:46 schreef melke het volgende:

[..]

Wat is nou percies de toegevoegde waarde van de bovenstaande post? Dat vraag ik me nou echt af...
humor... en doorgaan op het flora en fauna verhaal!
  maandag 28 november 2005 @ 09:48:18 #255
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638779
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:44 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

verschil dat hij dit ook rechtstreeks tegen joost zij en ook tegen menno. Hij heeft hen bijde precies gezechd wat hij er van vond. Hij kiest nu misschien iets te vaak de kant van Dido maar zou ook niet echt bewonderenswaardig zijn al shij dit niet zou doen. Ik zal mijn vrouw ook nooit afvallen tenopzichte van een ander, ook al heeft ze het niet altijd bij het rechte eind.
Roel heeft een paar dingen tegen Menno en Joost in het gezicht gezegd maar de meest wanstaltige dingen niet. Roel is een schoothondje die zich gisteravond al bescheet omdat Dido 'm hopelijk een trap gaat geven!

Roel is niet de schim van de Roel in het begin en dat komt ws omdat hij al sinds dag 1 een rol speelt!

Eruit met die sukkel!
pi_32638786
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:47 schreef Kleintje het volgende:

[..]

humor... en doorgaan op het flora en fauna verhaal!
Goh, lachen zeg
Onderschriftloos
pi_32638817
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:48 schreef melke het volgende:

[..]

Goh, lachen zeg
Ik schreef toch al dat we niet dezelfde humor hebben.
Jij wil het blijkbaar alleen maar serieus hebben en over BB.
Wij geinen nog wat. Prima toch?
Gewoon niet reageren op de ander dan. Gewoon meerdere verhaallijnen hier door elkaar laten lopen.
Dan lijkt het net een verjaardag waar we allemaal in een kring zitten.... een kliekje
pi_32638829
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

Roel heeft een paar dingen tegen Menno en Joost in het gezicht gezegd maar de meest wanstaltige dingen niet. Roel is een schoothondje die zich gisteravond al bescheet omdat Dido 'm hopelijk een trap gaat geven!

Roel is niet de schim van de Roel in het begin en dat komt ws omdat hij al sinds dag 1 een rol speelt!

Eruit met die sukkel!
Toen Roel het huis in kwam dacht ik ja hij maakt kans op de overwinning. De eerste weken dacht ik dat ook nog. Maar sinds hij met Dido rommelt niet meer. Ik vind het vreselijk als een jongen zo achter een meisje aan loopt. Ik vond de coole mysterieuze Roel van de eerste weken leuker dan de softie van de laatste weken
Onderschriftloos
pi_32638841
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:47 schreef Sjet het volgende:
Thanks Melke en Muerte
Daar was ik nou nog nooit geweest.
Rechtsboven zit een pull down menu, vandaar kan je de rest van FOK! bezoeken.
-
-
  maandag 28 november 2005 @ 09:53:24 #260
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638853
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:46 schreef melke het volgende:

[..]

Of je komt van een heel andere planeet uit waarschijnlijk zelfs een ander melkwegstelsel , OF je probeert gewoon het record meeste_posts_per_maand te breken , door overal en nergens op af te geven , met 1616 posts in 20 dagen tijd .....
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 09:53:30 #261
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_32638858
Wie gaat de bewoners even wakker maken ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_32638862
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:52 schreef Muerte het volgende:

[..]

Rechtsboven zit een pull down menu, vandaar kan je de rest van FOK! bezoeken.
[afbeelding]
Bedankt
pi_32638874
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:53 schreef Sjet het volgende:

[..]

Bedankt
Graag gedaan hoor, kleine moeite.
-
-
pi_32638876
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:51 schreef melke het volgende:

[..]

Toen Roel het huis in kwam dacht ik ja hij maakt kans op de overwinning. De eerste weken dacht ik dat ook nog. Maar sinds hij met Dido rommelt niet meer. Ik vind het vreselijk als een jongen zo achter een meisje aan loopt. Ik vond de coole mysterieuze Roel van de eerste weken leuker dan de softie van de laatste weken
Dat kan zijn maar de is al vanaf het begin nix. Kies ik liever voor iemand die af toe nog tegen de stroom ingaat. En mocht het zo zijn dat dido eerder het huis verlaat dan hij dan kunnen er nog leuke dingen gebeuren.
Fok! de Roel(s)
pi_32638908
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:53 schreef luciano het volgende:

[..]

Of je komt van een heel andere planeet uit waarschijnlijk zelfs een ander melkwegstelsel , OF je probeert gewoon het record meeste_posts_per_maand te breken , door overal en nergens op af te geven , met 1616 posts in 20 dagen tijd .....
Nee iets heeeeel anders. Maar wil er hier niets over zeggen.
Onderschriftloos
pi_32638927
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:54 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dat kan zijn maar de is al vanaf het begin nix. Kies ik liever voor iemand die af toe nog tegen de stroom ingaat. En mocht het zo zijn dat dido eerder het huis verlaat dan hij dan kunnen er nog leuke dingen gebeuren.
Ik hoop echt dat Dido eerder weg moet dan Roel. Wil wel eens kijken hoe z'n gedrag zich dan gaat vormen
Onderschriftloos
pi_32638932
Ik heb Roel nooit cool en mysterieus gevonden.
Maar goed, dat is mijn mening.

Zoals ik al schreef... ik vind dat er weinig mensen de overwinning verdienen.

Rob: een streber, speelt mensen tegen elkaar uit, geeft nooit zijn eigen mening, laat mensen niet uitpraten en probeert te veel de vader uit te hangen.
Dido: Confronteert mensen wel regelmatig met hun uitspraken, is redelijk oprecht en vrolijk, maar is in mijn ogen geen echte winnaar. Ik denk zelf dat ze de Roel-Dido verhaallijn heeft genomen om in het huis te blijven toen ze genomineerd was. Misschien voelt ze nu echt wat voor Roel, maar ik geloof niet dat het echt haar bedoeling was.
Joost: Een meeloper, geen eigen mening, klaagt en zeurt constant.
Natte Lie: iemand die zo het spelletje speelt hoort er helemaal niet in thuis. Ze is te gemaakt en probeert steeds de dans te ontspringen. Een verschrikkelijke schijnheil.
Lieske: Is ook redelijk oprecht, maar ook ene meeloper, ontkent toch wel regelmatig belangrijke dingen en sluit haar ogen teveel. Ik denk gebrek aan levenservaring.
Ingrid: Naiëf, erg onzeker, luistert veel naar de onzinnige gesprekken en laat zich weleens tot een domme opmerking uitlokken (dido/roel geval en met Menno) maar durft als ze ermee geconfronteerd wordt er wel over te spreken.

Eerlijk... ik vind dat Ingrid er nu het meeste recht op heeft.
Eigenlijk vind ik Ralph en Menno nog de besten voor de prijs.
Ralph zat met een missie in het huis en heeft het zwaar voor zijn kiezen gehad zonder dat hij daarbij verkeerd ging doen.
Menno bleef ook lekker zichzelf...
  maandag 28 november 2005 @ 09:59:39 #268
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638944
Laat me nog 1 keertje raden : je bent collega-student van Roel in zijn studie psychologie , en je bent je kennis hier aan het verrijken onder de FOKkers , waar je later zeer waarschijnlijk op kunt promoveren cum laude !! ??
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 10:01:00 #269
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_32638960
Kukelekuuuuuuuuuu
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_32638965
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:51 schreef melke het volgende:

[..]

Roel had met zijn vingers in zijn neus BB5 kunnen winnen.
Het was een leuke gozer die veel lef had.
Inderdaad sinds hij met Dido omgaat in het veranderd in een eitje.
Je moet maar een kijken hoe hij gezakt is in de populariteitspoll op de talpa site.
En ik denk dat hij donderdag het huis gaat verlaten.
pi_32638972
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:59 schreef luciano het volgende:
Laat me nog 1 keertje raden : je bent collega-student van Roel in zijn studie psychologie , en je bent je kennis hier aan het verrijken onder de FOKkers , waar je later zeer waarschijnlijk op kunt promoveren cum laude !! ??
student is het enige goede. Voor de rest doe ik er geen uitspraken over
Onderschriftloos
pi_32638983
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, dat is mijn mening
ik deel die
  maandag 28 november 2005 @ 10:02:36 #273
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638986
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:01 schreef regenworm het volgende:

[..]

Roel had met zijn vingers in zijn neus BB5 kunnen winnen.
Het was een leuke gozer die veel lef had.
Inderdaad sinds hij met Dido omgaat in het veranderd in een eitje.
Je moet maar een kijken hoe hij gezakt is in de populariteitspoll op de talpa site.
En ik denk dat hij donderdag het huis gaat verlaten.
Opzouten met die spekgladde kameleon!
pi_32638991
quote:

Rob: een streber, speelt mensen tegen elkaar uit, geeft nooit zijn eigen mening, laat mensen niet uitpraten en probeert te veel de vader uit te hangen.
Dido: Confronteert mensen wel regelmatig met hun uitspraken, is redelijk oprecht en vrolijk, maar is in mijn ogen geen echte winnaar. Ik denk zelf dat ze de Roel-Dido verhaallijn heeft genomen om in het huis te blijven toen ze genomineerd was. Misschien voelt ze nu echt wat voor Roel, maar ik geloof niet dat het echt haar bedoeling was.
Natte Lie: iemand die zo het spelletje speelt hoort er helemaal niet in thuis. Ze is te gemaakt en probeert steeds de dans te ontspringen. Een verschrikkelijke schijnheil.
Lieske: Is ook redelijk oprecht, maar ook ene meeloper, ontkent toch wel regelmatig belangrijke dingen en sluit haar ogen teveel. Ik denk gebrek aan levenservaring.
Ingrid: Naiëf, erg onzeker, luistert veel naar de onzinnige gesprekken en laat zich weleens tot een domme opmerking uitlokken (dido/roel geval en met Menno) maar durft als ze ermee geconfronteerd wordt er wel over te spreken.

Ralph zat met een missie in het huis en heeft het zwaar voor zijn kiezen gehad zonder dat hij daarbij verkeerd ging doen.
Lieske is gewoon een beetje erg naïef maar ze wel de enige bewoners die in alle weken positief is veranderd.
pi_32639004
Niet mee eens Bommie... ik vind dat Ingrid nu ook beter uit de verf komt zonder Menno en Chantal.
Als ik de streamverslagen zo lees was ze gisteren behoorlijk op dreef!
  maandag 28 november 2005 @ 10:04:13 #276
691 luciano
ondertitelloos
pi_32639006
11 / 16 / 11 / 5 / 14 / 6 tot nu toe ......

Niet slecht , 63 posts tot nu toe in deze 6 deeltjes van dit topic , en iets zegt me dat er nog " een paar " bij gaan komen ....
pi_32639011
quote:

Ingrid is zwaar gestoord en erg achterbaks als je Menno nog niet vergeten was. Die liet zich zo bespelen door chantal dat ze Menno compleet liet vallen. Nou fijne winnaar zeg. weer 3 ton verspilt aan een middelmatige paaldanseres.
Fok! de Roel(s)
pi_32639015
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:02 schreef versabommie het volgende:

[..]

Opzouten met die spekgladde kameleon!
helemaal mee eens.
Laat de finale maar beginnen tussen Ingrid Lieske Joost.
pi_32639025
-
-
  maandag 28 november 2005 @ 10:05:21 #280
691 luciano
ondertitelloos
pi_32639028
IK WEET het :

Melke heeft een geheime missie op FOK , en kan daarmee 10.000 studiepunten verdienen !!!
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 10:05:38 #281
128220 Peter6000
pi_32639031
Wordt vast een weekopdracht vandaag
  maandag 28 november 2005 @ 10:05:40 #282
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32639032
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:04 schreef Kleintje het volgende:
Niet mee eens Bommie... ik vind dat Ingrid nu ook beter uit de verf komt zonder Menno en Chantal.
Als ik de streamverslagen zo lees was ze gisteren behoorlijk op dreef!
waar ben je het niet mee eens dan ?
pi_32639040
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:03 schreef regenworm het volgende:

[..]

Lieske is gewoon een beetje erg naïef maar ze wel de enige bewoners die in alle weken positief is veranderd.
Positief veranderd in een chantal kloon?
Fok! de Roel(s)
pi_32639043
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:05 schreef luciano het volgende:
IK WEET het :

Melke heeft een geheime missie op FOK , en kan daarmee 10.000 studiepunten verdienen !!!
Oke, ik zeg al niets meer...
Onderschriftloos
pi_32639058
Dido ziet er nog verslagen en beteutert uit....
  maandag 28 november 2005 @ 10:07:19 #286
691 luciano
ondertitelloos
pi_32639060
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 10:09:25 #287
128220 Peter6000
pi_32639093
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:07 schreef farceman het volgende:
edit: dubbele foto, één slaperige Dido is eigenlijk wel genoeg op de vroege ochtend

[ Bericht 18% gewijzigd door Peter6000 op 28-11-2005 10:18:10 ]
pi_32639096
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:07 schreef luciano het volgende:
Ik leg het je ooit nog wel eens uit. Deal
Onderschriftloos
pi_32639097
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

waar ben je het niet mee eens dan ?
Dat ze de enige bewoner is die positief is veranderd...
pi_32639116
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:04 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Ingrid is zwaar gestoord en erg achterbaks als je Menno nog niet vergeten was. Die liet zich zo bespelen door chantal dat ze Menno compleet liet vallen. Nou fijne winnaar zeg. weer 3 ton verspilt aan een middelmatige paaldanseres.
Maar ze is wel 1 van de weinig die het er met hem over heeft gehad. Die hem heeft verteld hoe het komt. En ze wilde hem daadwerkelijk een nieuwe kans geven...
pi_32639121
Jeetje.... worden ze nu al wakker?
pi_32639123
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:07 schreef farceman het volgende:
haha, laat dat meisje even wakker worden
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 10:12:42 #293
128220 Peter6000
pi_32639152
Ik vond Joost eigenlijk als enige normaal doen tegen Menno.

Ingrid heeft zelfs na het Nemo-incident nog tegen die knuffel aan lopen trappen (uit teleurstelling dat Menno haar niet van de bank gehaald heeft)

Op dit moment in Ingrid wel mijn favoriet, maar over de hele editie bekeken zeker niet.
pi_32639184
Dat ben ik met je eens Peter, ze is niet altijd zo super geweest. Maar goed, is dat niet normaal dat je gefrustreerd reageert als Menno alleen leuke woorden tegen Joost richt en dat je zelf geen vriendelijk woord krijgt.. als ze er nu hard over nadenkt dan snapt ze het vast wel.

Joost vond ik ook achterbaks doen... zo simpel is het! Dat gedoe met het afwassen... toen deed hij even hard mee.

BB heeft bij mij altijd meerdere favorieten in de loop van het programma. Ze passeren allemaal wel een keer de revue. Zo zie je maar dat geen mens iedere week hetzelfde is, vooral niet in zo'n situatie. Ze hebben allemaal wel iets slechts en iets goeds!

Maar als ik het echt over winnaar ga hebben... dat zijn er in deze aflevering maar weinig voor mij...
pi_32639267
Roel ziet er redelijk vrolijk uit, ben benieuwd hoe eerste contact met dido verloopt..
  maandag 28 november 2005 @ 10:19:59 #296
691 luciano
ondertitelloos
pi_32639274
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:09 schreef melke het volgende:

[..]

Ik leg het je ooit nog wel eens uit. Deal
Sorry , beetje laat , maar ok , deal !

Weer vriendjes nu ?
pi_32639366
Sinterklaas in het washok....
Jemig.... JOOST...
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 10:26:31 #298
128220 Peter6000
pi_32639414

Er is op serieuze toon een gesprek gaande over sinterklaas
Dido en Roel praten nog niet met elkaar, Dido is (zoals vaker) niet erg opgewekt als ze net uit bed is, Roel maakt een opgewekte, uitgeslapen indruk
pi_32639447
Het valt best mee wat er is gebeurd denken ze nu.
Tuurlijk... een gigantische natuurramp (de aarbeving), een aantal liquidaties, een aantal onnozele bewoners in het BB huis...
pi_32639483
ik ga er vandoor.
Ik ga de paardjes uitmesten, rijden in de kou en daarna ben ik weer hier! Kan wel een uurtje of 3 duren! Tot later!
pi_32639486
Eet smakelijk!

-
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')