abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32638111
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:55 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Als je op alle slakken zout legt wel.
Ik denk overigens dat een slak ook een grotere heeft dan Roel!
pi_32638120
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:53 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

verklaar u nader?
Lieske wou helemaal niks met Roel ze hebben alleen maar naast elkaar geslapen.
En na het zoen incident roel en linda was het helemaal over.
Ze is 19 jaar maar laat zich niet gebruiken.
pi_32638125
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:56 schreef Sjet het volgende:

[..]

Wel heel duidelijk....
Vind je? Een paard vergelijken met een mens? Volgens mij rijd ze op een hele andere manier paard dan...
Onderschriftloos
pi_32638148
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef melke het volgende:

[..]

Vind je? Een paard vergelijken met een mens? Volgens mij rijd ze op een hele andere manier paard dan...
Sja... dit zijn jouw gedachten. Zegt meer over jou dan over dido!

Wat is in godsnaam jouw probleem? Sexueel gefrustreerd ofzo?
Dat mannen niet op jongeren mogen geilen, wij vrouwen niet op jongeren mogen geilen, Dido in haar kwaadheid niet mag roepen dat Roel een kleintje heeft, want daar doelt ze uiteindelijk op!
pi_32638156
quote:

[..]

Uiteraard! Maar volgens mij ging het om geslachtsdeel vergelijking
En je hebt wel gelijk... we moeten zo'n prachtig edel dier niet met zo'n lamzak als Roel vergelijken
pi_32638158
quote:

[..]

Overigens, mijn paard heeft ook grotere tepels als dat ik heb. En haar vagina is ook groter dan die van mij!
pi_32638164
quote:

[..]

dat is niet kleintje dr vergelijking maar die van Dido zelf dus misschien kan je Bb een meeltje sturen ?
pi_32638171
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:53 schreef luciano het volgende:

[..]

Tja , ik kan mezelf niet nog een keer vrijwillig exitten , dat heb ik al gedaan als eerste in het servivalgame , maar schop me dan maar ff voor mijn ballen als straf...... zolang het er maar niet tegen is
gewoon rustig blijven het is moeilijk ik weet het.
De volgende Ban duurt weer langer of je mag nooit meer Fok komen.
En dat zou ik er niet voor over hebben.
pi_32638177
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:01 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Sja... dit zijn jouw gedachten. Zegt meer over jou dan over dido!

Wat is in godsnaam jouw probleem? Sexueel gefrustreerd ofzo?
Dat mannen niet op jongeren mogen geilen, wij vrouwen niet op jongeren mogen geilen, Dido in haar kwaadheid niet mag roepen dat Roel een kleintje heeft, want daar doelt ze uiteindelijk op!
Mijn probleem? Ik heb geen probleem? Voor de honderste keer. Neem mijn post met een korreltje zout! Kijk uit voor je hart he!
Onderschriftloos
pi_32638180
wat een joligheid weer hier
slaapt het zooitje nog?
pi_32638193
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:04 schreef Wup het volgende:
slaapt het zooitje nog?
In het huis wel, hier niet. Genoeg mensen met een ochtendhumeur
Onderschriftloos
pi_32638202
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:01 schreef Sjet het volgende:

[..]

Uiteraard! Maar volgens mij ging het om geslachtsdeel vergelijking
En je hebt wel gelijk... we moeten zo'n prachtig edel dier niet met zo'n lamzak als Roel vergelijken
Roel is wel afgestudeerde paarden psycholoog anders kan hij niet zo goed met dido omgaan.
pi_32638209
Ochtendhumeur?
Ik niet in ieder geval.Ik neem jouw postings niet met een korreltje zout, maar wel met wat meer. Geloof niet dat wij dezelfde visie op het leven hebben. Hou het maar op een generatiekloof
pi_32638219
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:04 schreef Wup het volgende:
slaapt het zooitje nog?
verrek ze slapen nog.
Het is pas 9:00 geweest nog veel te vroeg om op te staan.
pi_32638228
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:06 schreef Kleintje het volgende:
Ochtendhumeur?
Ik niet in ieder geval.Ik neem jouw postings niet met een korreltje zout, maar wel met wat meer. Geloof niet dat wij dezelfde visie op het leven hebben. Hou het maar op een generatiekloof
Doe es niet zo licht geraakt joh! Ik gein maar wat. Je hebt nou 4 berichten van mij gelezen, dan weet je toch niets van mijn levensvisie. Lighten up!
Onderschriftloos
pi_32638237
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:52 schreef melke het volgende:

[..]

Vind je die vergelijking nou niet raar?
Die vergelijking maakte Dido, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32638254
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Die vergelijking maakte Dido, hoor
Ja weet ik, raar toch
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 09:10:20 #218
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638255
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:01 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Overigens, mijn paard heeft ook grotere tepels als dat ik heb. En haar vagina is ook groter dan die van mij!
Ik durf die stelling in twijfel te trekken als je doos ook maar half zo groot is als je mond
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32638258
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:08 schreef melke het volgende:

[..]

Doe es niet zo licht geraakt joh! Ik gein maar wat. Je hebt nou 4 berichten van mij gelezen, dan weet je toch niets van mijn levensvisie. Lighten up!
jaaaaaaaaaaaa, gaan we weer. Mensen roepen dingen op internet. Als je er dan wat over zegt dan 'moet de ander niet zo lichtgeraakt zijn, het is allemaal maar gein'

Ik lees hier al langer mee hoor, heb meer berichten van jou gelezen. En jij reageert gewoon niet zoals ik zou reageren. Gewoon een ander gevoel voor dingen....
Mag toch, kan toch? Niets mis mee toch?
pi_32638270
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef regenworm het volgende:

[..]

Lieske wou helemaal niks met Roel ze hebben alleen maar naast elkaar geslapen.
En na het zoen incident roel en linda was het helemaal over.
Ze is 19 jaar maar laat zich niet gebruiken.
Ze loopt altijd als een geil teefje achter hem aan en de afgunst richting Dido druipt eraf. Zou zelf iets beter op de streams letten. Moet zeggen dat het sinds het serieus is met roel en dido minder is maar gister avond was het weer een overduidelijk. Ze neemt de rol van stoker/roddel koningin met verve over van chankwal
Fok! de Roel(s)
pi_32638279
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:07 schreef regenworm het volgende:
verrek ze slapen nog.
Het is pas 9:00 geweest nog veel te vroeg om op te staan.
ja kaarten & pizza eten is eigenlijk ook veel te veel gevraagd
pi_32638282
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:10 schreef Kleintje het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaa, gaan we weer. Mensen roepen dingen op internet. Als je er dan wat over zegt dan 'moet de ander niet zo lichtgeraakt zijn, het is allemaal maar gein'

Ik lees hier al langer mee hoor, heb meer berichten van jou gelezen. En jij reageert gewoon niet zoals ik zou reageren. Gewoon een ander gevoel voor dingen....
Mag toch, kan toch? Niets mis mee toch?
Kijk, nu zijn we het met elkaar eens! Gaat de goede kant op zo Kom nou maar van de kast af oke je hebt nog een hele dag te gaan
Onderschriftloos
pi_32638295
Ja Hallo melke... daar gaan we weer. Ik moet van die kast af van jou.
Maar dat zal het leeftijdsverschil wel zijn. Jij maakt je nog druk om 'waar ligt mijn agenda' en ik moet gewoon ook bovenop die kast schoonmaken!
pi_32638303
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Ze loopt altijd als een geil teefje achter hem aan en de afgunst richting Dido druipt eraf. Zou zelf iets beter op de streams letten. Moet zeggen dat het sinds het serieus is met roel en dido minder is maar gister avond was het weer een overduidelijk. Ze neemt de rol van stoker/roddel koningin met verve over van chankwal
Ja, en je ziet hoe saai het is geworden sinds Chantal weg is. Kaarten is vanaf nu top tv.. ahhum..
Onderschriftloos
pi_32638321
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:13 schreef melke het volgende:

[..]

Ja, en je ziet hoe saai het is geworden sinds Chantal weg is. Kaarten is vanaf nu top tv.. ahhum..
Laat de beelden van gisteren avond maar aan Roel zien kijken hoelang het dan saai is in huis.
Fok! de Roel(s)
pi_32638324
Dat is niet waar Melke. Sinds Chantal weg is... hebben we Flora en Fauna.
Er komen vogels in de tuin, die zien die valse kraai niet meer...
pi_32638326
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:13 schreef Kleintje het volgende:
Ja Hallo melke... daar gaan we weer. Ik moet van die kast af van jou.
Maar dat zal het leeftijdsverschil wel zijn. Jij maakt je nog druk om 'waar ligt mijn agenda' en ik moet gewoon ook bovenop die kast schoonmaken!
Ik heb dus serieus nog nooit de bovenkant van de kast schoon gemaakt. Moet dat serieus?
Onderschriftloos
pi_32638337
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef melke het volgende:

[..]

Ik heb dus serieus nog nooit de bovenkant van de kast schoon gemaakt. Moet dat serieus?
nee hoor ziet toch niemand.
Fok! de Roel(s)
pi_32638347
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef Kleintje het volgende:
Zonde toch.. Chantal was niet mijn favoriet, maar ze bracht wel leven in de tent. Roel en Dido liggen de hele dag op de bank/bed. Lieske/Rob zijn de hele dag aan het opruimen. Nathalie staat de hele dag voor de spiegel. Ingrid is de hele dag aan het sporten en Joost doet van alles wat. Chantal steukte de boel ondertussen goed op, ja, dat mis ik wel. De goede oude tijden....
Onderschriftloos
pi_32638402
Chantal bracht zeker leven in de tent. En zulke figuren heb je ook nodig. Zolang ze geen kans maakt op de hoofdprijs mogen ze haar er weer inpleuren. Lekker irriteren aan dat wijf!
Weet je wat, met deze ontwikkelingen van Dido en Roel... pleur Linda ook maar weer het huis in...
pi_32638422
Ja Linda weer terug
Dido wordt groen.......
pi_32638426
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:20 schreef Kleintje het volgende:
Chantal bracht zeker leven in de tent. En zulke figuren heb je ook nodig. Zolang ze geen kans maakt op de hoofdprijs mogen ze haar er weer inpleuren. Lekker irriteren aan dat wijf!
Weet je wat, met deze ontwikkelingen van Dido en Roel... pleur Linda ook maar weer het huis in...
Kijk, nu zijn we het weet met elkaar eens!

Wie mag er trouwens van jou de jackpot winnen?
Onderschriftloos
pi_32638465
Eerlijk gezegd gun ik het van deze serie maar erg weinig mensen. Ze verliezen allemaal zichzelf, ze lopen allemaal echt achter een ander aan.
Van der vorige series waren de winnaars een stuk meer op zichzelf. Deden wat ze wilden en trokken zich minder aan van de regeltjes. Minder erge roddelaars, minder bezig met de camera's. Zaten daar gewoon hun ding te doen.
Bart, Bianca en Sandy.
Met Jeanette was dit niet het geval, dat was gewoon een hopeloos geval van jammer...

Als ik het echt aan iemand moet geven, doe dan Ingrid maar. Die is gewoon erg naiëf, luistert vooral naar geroddel, lult wat mee maar gaat er niet te ver in door. Is de enige die nog redelijk recht door zee is...
  maandag 28 november 2005 @ 09:26:34 #234
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638484
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:02 schreef regenworm het volgende:

[..]

gewoon rustig blijven het is moeilijk ik weet het.
De volgende Ban duurt weer langer of je mag nooit meer Fok komen.
En dat zou ik er niet voor over hebben.
FF voor de zekerheid , om je misverstanden uit de weg te halen .... Kleintje weet wie er tegen haar praat hoor , en ik heb haar mijn mening over haar al eens eerder verteld , dus ik ben verre van bang dat ze mijn " commentaren " als negatief zal opvatten ..... tis maar om ff een misverstand te voorkomen regenwormpje , we hebben al genoeg " misverstanden " op FOK de laatste weken ....

klok / klepeltje verhaal hier .....
pi_32638498
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:10 schreef melke het volgende:

[..]

Ja weet ik, raar toch
Nee, ad rem vooral.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32638511
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, ad rem vooral.
Ja ad rem ja! Inderdaad
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 09:29:28 #237
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638525
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:25 schreef Kleintje het volgende:
Eerlijk gezegd gun ik het van deze serie maar erg weinig mensen. Ze verliezen allemaal zichzelf, ze lopen allemaal echt achter een ander aan.
Van der vorige series waren de winnaars een stuk meer op zichzelf. Deden wat ze wilden en trokken zich minder aan van de regeltjes. Minder erge roddelaars, minder bezig met de camera's. Zaten daar gewoon hun ding te doen.
Bart, Bianca en Sandy.
Met Jeanette was dit niet het geval, dat was gewoon een hopeloos geval van jammer...

Als ik het echt aan iemand moet geven, doe dan Ingrid maar. Die is gewoon erg naiëf, luistert vooral naar geroddel, lult wat mee maar gaat er niet te ver in door. Is de enige die nog redelijk recht door zee is...
idd, Ik had alleen gehoopt dat ze nog wat wijzer en nuchterder uit dat hok zou komen al hebben we waarschijnlijk niet veel gezien nog van de consequenties
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32638549
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:26 schreef luciano het volgende:
we hebben al genoeg " misverstanden " op FOK de laatste weken ....
Laatste weken???
Ga toch weg.... ik loop nu 5 jaar mee op fok! en het is altijd raak. Er is altijd wel iemand die 'dreigt' weg te gaan. Er is altijd wel iemand op zijn pik getrapt...
Lekker boeiend.

Als het iemand is die je leuk vind posten kan je een keer vragen of iemand wil blijven. Wil ie niet blijven... jammer dan. Zijn keus en Fok! is geen verplichting. Je mist dan even zijn/haar opmerkingen, maar he... life goes on!

Ik ben zo vaak weggeweest van Fok! Soms met tamtam dat ik weg zou gaan, soms zonder tamtam. En weet je... ze posten gewoon door zonder je! En ja, het vlees in mij is zwak.. ik ben er weer! Je even over wat dingen heen zetten, je even weer uit die goot trekken en weer lachen....
Zo gaat het in het echte leven ook!

Klaar nu....
Dag scanman... het gaat je goed!
pi_32638643
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

idd, Ik had alleen gehoopt dat ze nog wat wijzer en nuchterder uit dat hok zou komen al hebben we waarschijnlijk niet veel gezien nog van de consequenties
ingrid is niet goed wijs. Roel is de enige die van mij mag winnen. Een beetje een watje geworden omdat hij verliefd is maar ook de enige die alles in het gezicht van de persoon waar het om gaat zegt. De rest is gewoon een stel roddeltantes en meelopers.
Fok! de Roel(s)
pi_32638648
Ik ben nog niet zo lang op fok maar ik vind dat er vaker wel een opgeFOKt sfeertje hangt. Het is hier blijkbaar normaal om 'grof' te reageren. Hoe harder en ongeinteresseerder je bent (in het kwetsen van anderen) hoe stoerder je bent. Zo komt het bij mij in ieder geval over. Kijk maar naar de reacties op de frontpage. Sommige zijn echt te kinderachtig en belachelijk voor woorden. Het gaat geen eens om het nieuwsbericht maar om het afzeiken van anderen. Hoe meer je afzeikt hoe beter. Niet mijn stijl.
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 09:41:11 #241
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32638688
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef Kleintje het volgende:

de vogels hebben allemaal zitten wachten in de omliggende bomen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32638690
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

ingrid is niet goed wijs. Roel is de enige die van mij mag winnen. Een beetje een watje geworden omdat hij verliefd is maar ook de enige die alles in het gezicht van de persoon waar het om gaat zegt. De rest is gewoon een stel roddeltantes en meelopers.
Ach Roel zeker niet dan? Als Dido zegt Lieske is een kwal zegt hij ja en jij bent lief. Roel loopt absoluut ook mee en roddelt net zo hard mee. Joost was tijden lang zijn roddelobject, Menno ook, afgelopen week waren Chantal en Lieske de pineut. Ze zijn allemaal hetzelfde. Geeft niet hoor, denk dat je uit verveling over de anderen gaat kletsen. Ze moeten wat he
Onderschriftloos
pi_32638706
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef melke het volgende:
Kijk maar naar de reacties op de frontpage.
Waar vind ik dat?
pi_32638716
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:42 schreef Sjet het volgende:

[..]

Waar vind ik dat?
Fok.nl
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 09:43:52 #245
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32638726
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef melke het volgende:
Ik ben nog niet zo lang op fok maar ik vind dat er vaker wel een opgeFOKt sfeertje hangt. Het is hier blijkbaar normaal om 'grof' te reageren. Hoe harder en ongeinteresseerder je bent (in het kwetsen van anderen) hoe stoerder je bent. Zo komt het bij mij in ieder geval over. Kijk maar naar de reacties op de frontpage. Sommige zijn echt te kinderachtig en belachelijk voor woorden. Het gaat geen eens om het nieuwsbericht maar om het afzeiken van anderen. Hoe meer je afzeikt hoe beter. Niet mijn stijl.
helemaal mee eens, had het niet beter kunnen zeggen
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32638730
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:42 schreef Sjet het volgende:

[..]

Waar vind ik dat?
http://frontpage.fok.nl/
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32638734
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef melke het volgende:

[..]

Ach Roel zeker niet dan? Als Dido zegt Lieske is een kwal zegt hij ja en jij bent lief. Roel loopt absoluut ook mee en roddelt net zo hard mee. Joost was tijden lang zijn roddelobject, Menno ook, afgelopen week waren Chantal en Lieske de pineut. Ze zijn allemaal hetzelfde. Geeft niet hoor, denk dat je uit verveling over de anderen gaat kletsen. Ze moeten wat he
verschil dat hij dit ook rechtstreeks tegen joost zij en ook tegen menno. Hij heeft hen bijde precies gezechd wat hij er van vond. Hij kiest nu misschien iets te vaak de kant van Dido maar zou ook niet echt bewonderenswaardig zijn al shij dit niet zou doen. Ik zal mijn vrouw ook nooit afvallen tenopzichte van een ander, ook al heeft ze het niet altijd bij het rechte eind.
Fok! de Roel(s)
pi_32638739
Goedemorgen allemaal.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  maandag 28 november 2005 @ 09:44:40 #249
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638741
edit : beetje te laat gepost
pi_32638751
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef buzzer het volgende:

[..]

de vogels hebben allemaal zitten wachten in de omliggende bomen
Serieus.. het is echt zo. Milagro riep vorige week al iets over vogels.
En vrijdag... Chantal was weg... zat er een vogel in de tuin. En wat riep Lieske... KIJK EEN VOGEL, DAT HEB IK HIER NOG NOOIT GEZIEN!

Toeval??? dacht het niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')