Schiet me opeens te binnen dat ik je al eens was tegengekomen en je volgens mij als een van de eerste een valsspelert noemdequote:Op maandag 28 november 2005 08:04 schreef Kleintje het volgende:
Hoi PC Eend... ja goed he
Treffen we elkaar hier zomaar een keer op de digitale snelweg
Wel een goede zet van ze met deze situatie worden ze nog wel ff in het huis gehouden.quote:Op maandag 28 november 2005 08:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker weten maar het was zo grappig om dit te zien.
Twee personen die te verliefd op elkaar zijn om er echt ruzie over te maken.
En dat dido het wordt aftrekken niet in de mond neemt maar altijd praat over HET.
Ja als het van 2 kanten komt oke, dan is er in princiepe niets mis mee. Maar er zijn toch echt wel grenzen. Een 40 jarige met een 15 jarige is echt not done in mijn gedachtengangquote:Op maandag 28 november 2005 08:14 schreef luciano het volgende:
[..]
Exact hetzelfde wat ik al eerder schreef , als beiden het ok vinden , wat is er dan mis mee ... gewoon een andere mening heeft ze , respecteer ik ook wel hoor .
Ik ben ook freaky!quote:Op maandag 28 november 2005 08:13 schreef melke het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus?! Hoe zou jij het vinden als een vriendin van je, van je eigen leeftijd, geilt op je zoon/dochter/buurkind/etc? Kom op zeg, dat is toch freaky. Als je er iemand leuk uit vind zien oke, iemand sexy vinden ook oke, maar fantasien en geilen, nee, daar kan ik me geen voorstelling van maken. Ik ben zelf 22 en vind iemand van 16 absoluut no way sexy. Snap daar echt niets van
quote:Op maandag 28 november 2005 08:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Het gaat wmb meer op dat maandenlang azen, en dan iedere keer weer die tig caps.
Dat een man van welke leeftijd dan ook, graag een mooi meisje van 19 naakt ziet, lijkt me vrij gezond, maar echt azen op borsten die je al -tig keer gezien hebt en terug kan zien vanwege de evenzovele caps, geirriteerd reageren als de regie wegdraait, vond ik echt sneu worden .
maar goed, zullen mijn moedergevoelens wel zijn![]()
Is het cappen van een scheve bek van nattelie , en het cappen van een wangkauwende ingrid niet precies eenzelfde iets dan ??? allebei ook een obsessie , meer een tic denk ik , terwijl een paar mooie borsten , ( want ik vind het woord tieten altijd vrouwonvriendelijk , net als ik nooit zal zeggen dat ik een vrouw wil neuken , maar de liefde met haar wil bedrijven , neuken is voor de dieren zeg ik altijd ) geen tic is vind ik , maar zoals ik al eerder zei : het waarderen van vrouwelijke schoonheid ...
Denk het niet.quote:Op maandag 28 november 2005 08:17 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Wel een goede zet van ze met deze situatie worden ze nog wel ff in het huis gehouden.
Ach, ik denk dat ze vandaag al weer bijtrekt.quote:Op maandag 28 november 2005 08:17 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Wel een goede zet van ze met deze situatie worden ze nog wel ff in het huis gehouden.
Ik heb geen zin om dit topic te vervuilen verder met gezanik over drie keer nietsquote:
Ik ben het er wel mee eens dat de persoon in kwestie meerderjarig moet zijn. Dus 40 en 18 is wat anders. Dan mag het voor de wet.quote:Op maandag 28 november 2005 08:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ja als het van 2 kanten komt oke, dan is er in princiepe niets mis mee. Maar er zijn toch echt wel grenzen. Een 40 jarige met een 15 jarige is echt not done in mijn gedachtengang
Dat was ze toch ook. Dat met Linda was gewoon frustratie afreageren, ik snap niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt. Wat me wel iriteerde was de kletspraat van Lieske en Ingrid tegen Dido. Wat een stel valse secreten zijn dit zeg. Lieske lapte hem er 2 keer bij toen bridget het over losse handjes had, en gistreren deed ze ineens alsof ze van niets weet. En beweerde zelfs dat ze een paar weken laten nog een keer iets had gevraagd en dat hij toen ontkende. Geloof dat ze dit een keer of 25 herhaalde.quote:Op maandag 28 november 2005 08:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ze vandaag al weer bijtrekt.
Heeft ze zelf ook gezegd, ze is niet boos of zo, vindt het alleen niet leuk om te horen, doet zeer, en dat kan ik me best voorstellen.
Het was dan wel in de aanloop naar hun "relatie", maar ik begrijp best dat je ook dan hoopt en verwacht ergens dat je de enige bent waar de man interesse in toont, op die manier.
Ik in elk geval wel weer eensquote:Op maandag 28 november 2005 08:26 schreef melke het volgende:
Oke ander onderwerp. Wie gaat er donderdag naar huis?
Ja, die Lies, die is linker dan menigeen denkt hierquote:Op maandag 28 november 2005 08:27 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat was ze toch ook. Dat met Linda was gewoon frustratie afreageren, ik snap niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt. Wat me wel iriteerde was de kletspraat van Lieske en Ingrid tegen Dido. Wat een stel valse secreten zijn dit zeg. Lieske lapte hem er 2 keer bij toen bridget het over losse handjes had, en gistreren deed ze ineens alsof ze van niets weet. En beweerde zelfs dat ze een paar weken laten nog een keer iets had gevraagd en dat hij toen ontkende. Geloof dat ze dit een keer of 25 herhaalde.
Nou als ik naar de Franse lerares kijk dan zou ik best wel weer 15 jaar willen zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 08:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ja als het van 2 kanten komt oke, dan is er in princiepe niets mis mee. Maar er zijn toch echt wel grenzen. Een 40 jarige met een 15 jarige is echt not done in mijn gedachtengang
Nee dan maken Joost, Rob en Ingrid geen kans meer op de overwinningquote:Op maandag 28 november 2005 08:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
Rob gaat naar huis hoop ik!
In het 'gewone' leven had ze het nooit geweten en indien wel minder zwaar aan getild ws.quote:Op maandag 28 november 2005 08:27 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat was ze toch ook. Dat met Linda was gewoon frustratie afreageren, ik snap niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt.
Ik ben groot en je bent klein dat is niet eerlijkquote:Op maandag 28 november 2005 08:31 schreef Kleintje het volgende:
Ach, het maakt niet uit wie er naar huis gaat... de domste van het stel is niet genomineerd...
Sja, ik ben ook klein, maar ik heb gelukkig niet zo'n piepstem...quote:Op maandag 28 november 2005 08:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben groot en je bent klein dat is niet eerlijkCalimero MOET weg.
verschil tussen zeggen en doen, hèquote:Op maandag 28 november 2005 08:36 schreef Kleintje het volgende:
Ach, dat is net zoiets als 'ik wil je, ik ben gek op je, ik hou van je, je bent de enige voor mij'
He kijk, dat is een lekkere vrouw, die mag even aan mijn pik rukken...
Of zoals bij Ingrid...
Even heerlijk geilen op Iwan, duidelijk laten weten dat je hem wil. En dan bij de exit tegen Menno zeggen 'je had me kunnen hebben, ik hou van je'
Dido moet nu toch weten wat hij voor haar voelt. Als ze zoiets dan nog niet kan vergeven dan zou ik als ik Roel was blij zijn er vroeg vanaf te komen.quote:Op maandag 28 november 2005 08:41 schreef milagro het volgende:
[..]
verschil tussen zeggen en doen, hè
en het dan doen onder de neus van de ander, is gewoon tactloos, zeker na een lang gesprek zoals zij die hadden.
Tegen wie heb je heb het?quote:Op maandag 28 november 2005 08:41 schreef luciano het volgende:
Kijk maar uit , want anders zal Ik jou eens laten piepen , en dan piep je wel anders !
ze zei toch ook "joh dat komt wel weer goed, maar nu ben ik even aangeslagen, laat me even, het moet even bezinken en dan doe ik weer gewoon, ik ben niet echt boos, dat zou ook raar zijn ( we hadden immers geen relatie)"quote:Op maandag 28 november 2005 08:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dido moet nu toch weten wat hij voor haar voelt. Als ze zoiets dan nog niet kan vergeven dan zou ik als ik Roel was blij zijn er vroeg vanaf te komen.
Tjonge jonge jonge jij bent ook in week 2 blijven hangen he?quote:Op maandag 28 november 2005 08:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
Hoop dat ze Lieske nu eindelijk ook eens tonen zoals ze werkelijk is. Een klein jalours meisje is het die vooral schreeuwd om mannelijk aandacht. Eerst doen alsof je de heilige maagd Maria bent. En daarna ineens met allerlij verhalen komen waaruit blijkt dat je een of ander studente sletje bent. Kom daar dan ook gewoon voor uit dan is er niets aan de hand.
Zou toch beter naar de streams kijken en vooral luisteren.quote:Op maandag 28 november 2005 08:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
Hoop dat ze Lieske nu eindelijk ook eens tonen zoals ze werkelijk is. Een klein jalours meisje is het die vooral schreeuwd om mannelijk aandacht. Eerst doen alsof je de heilige maagd Maria bent. En daarna ineens met allerlij verhalen komen waaruit blijkt dat je een of ander studente sletje bent. Kom daar dan ook gewoon voor uit dan is er niets aan de hand.
mee eens even jaquote:Op maandag 28 november 2005 08:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zei toch ook "joh dat komt wel weer goed, maar nu ben ik even aangeslagen, laat me even, het moet even bezinken en dan doe ik weer gewoon, ik ben niet echt boos, dat zou ook raar zijn ( we hadden immers geen relatie)"
ergo, vooralsnog niets aan de hand.
Het had omgekeerd moeten zijn, zeg
Roel was echt helemaal uit zijn dak gegaan, die knul een ram verkocht, hetgeen hij bij Menno al had, en daar was echt helemaal níets gebeurd, behalve een droog zoentje op de mond
Kortom, Roel moet niet zeuren, Dido heeft er alle recht toe, om even "gekwetst" te zijn.
Vind je die vergelijking nou niet raar?quote:Op maandag 28 november 2005 08:51 schreef Kleintje het volgende:
Ik moet van de week weer geknipt en gekleurd worden en dan wordt het weer rood. Nu is het weer donkerbruin met een rooie gloed.
Maar goed, ben dus de streamverslagen.
Maar tjee.... het paard van Dido heeft een grotere dan Roel...
Wat verrassend...
verklaar u nader?quote:Op maandag 28 november 2005 08:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou toch beter naar de streams kijken en vooral luisteren.
Tja , ik kan mezelf niet nog een keer vrijwillig exitten , dat heb ik al gedaan als eerste in het servivalgame , maar schop me dan maar ff voor mijn ballen als straf...... zolang het er maar niet tegen isquote:Op maandag 28 november 2005 08:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mr. Luciano persoonlijke aanvallen op users wordt niet zo prijs gesteld.
Als je op alle slakken zout legt wel.quote:Op maandag 28 november 2005 08:52 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je die vergelijking nou niet raar?
Wel heel duidelijk....quote:Op maandag 28 november 2005 08:52 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je die vergelijking nou niet raar?
Ik heb zelfs pantoffeldiertjes met grotere gezien !quote:Op maandag 28 november 2005 08:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als je op alle slakken zout legt wel.
Ik denk overigens dat een slak ook een grotere heeft dan Roel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |