abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32637779
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:04 schreef Kleintje het volgende:
Hoi PC Eend... ja goed he
Treffen we elkaar hier zomaar een keer op de digitale snelweg
Schiet me opeens te binnen dat ik je al eens was tegengekomen en je volgens mij als een van de eerste een valsspelert noemde
Die tactiek heeft tenminste gewerkt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32637788
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:15 schreef regenworm het volgende:

[..]

Zeker weten maar het was zo grappig om dit te zien.
Twee personen die te verliefd op elkaar zijn om er echt ruzie over te maken.
En dat dido het wordt aftrekken niet in de mond neemt maar altijd praat over HET.
Wel een goede zet van ze met deze situatie worden ze nog wel ff in het huis gehouden.
Fok! de Roel(s)
pi_32637791
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:14 schreef luciano het volgende:

[..]

Exact hetzelfde wat ik al eerder schreef , als beiden het ok vinden , wat is er dan mis mee ... gewoon een andere mening heeft ze , respecteer ik ook wel hoor .
Ja als het van 2 kanten komt oke, dan is er in princiepe niets mis mee. Maar er zijn toch echt wel grenzen. Een 40 jarige met een 15 jarige is echt not done in mijn gedachtengang
Onderschriftloos
pi_32637793
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:13 schreef melke het volgende:

[..]

Meen je dat nou serieus?! Hoe zou jij het vinden als een vriendin van je, van je eigen leeftijd, geilt op je zoon/dochter/buurkind/etc? Kom op zeg, dat is toch freaky. Als je er iemand leuk uit vind zien oke, iemand sexy vinden ook oke, maar fantasien en geilen, nee, daar kan ik me geen voorstelling van maken. Ik ben zelf 22 en vind iemand van 16 absoluut no way sexy. Snap daar echt niets van
Ik ben ook freaky!
Kom op.... iedereen fantaseert weleens ergens over.
En ja.... jij bent 22... dat scheelt nog 10 jaar met mij!!!! Jij geilt nu alleen nog maar op oudere mannen omdat die zo lekker rijp zijn! Jij vindt mannetjes van 16 nu nog te min.

Ik zeg 'als ik zou willen geilen'.
Ik schrijf nergens dat ik het ook daadwerkelijk doe.
Maar een keer fantaseren of geilen is wat anders als obsessief gedrag!
Ik denk dat je daar het verschil moet leggen!
  maandag 28 november 2005 @ 08:19:00 #155
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637795
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Het gaat wmb meer op dat maandenlang azen, en dan iedere keer weer die tig caps.
Dat een man van welke leeftijd dan ook, graag een mooi meisje van 19 naakt ziet, lijkt me vrij gezond, maar echt azen op borsten die je al -tig keer gezien hebt en terug kan zien vanwege de evenzovele caps, geirriteerd reageren als de regie wegdraait, vond ik echt sneu worden .

maar goed, zullen mijn moedergevoelens wel zijn

Is het cappen van een scheve bek van nattelie , en het cappen van een wangkauwende ingrid niet precies eenzelfde iets dan ??? allebei ook een obsessie , meer een tic denk ik , terwijl een paar mooie borsten , ( want ik vind het woord tieten altijd vrouwonvriendelijk , net als ik nooit zal zeggen dat ik een vrouw wil neuken , maar de liefde met haar wil bedrijven , neuken is voor de dieren zeg ik altijd ) geen tic is vind ik , maar zoals ik al eerder zei : het waarderen van vrouwelijke schoonheid ...
pi_32637804
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:17 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Wel een goede zet van ze met deze situatie worden ze nog wel ff in het huis gehouden.
Denk het niet.
Dit betekent dat die twee nog meer gaan kleven in de slaapkamer en de bubbel.
En dat ben ik spuugzat en is oh zo vermoeiend om naar te kijken.
pi_32637807
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:17 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat ze vandaag al weer bijtrekt.
Heeft ze zelf ook gezegd, ze is niet boos of zo, vindt het alleen niet leuk om te horen, doet zeer, en dat kan ik me best voorstellen.
Het was dan wel in de aanloop naar hun "relatie", maar ik begrijp best dat je ook dan hoopt en verwacht ergens dat je de enige bent waar de man interesse in toont, op die manier.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32637815
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:19 schreef luciano het volgende:

[..]
Ik heb geen zin om dit topic te vervuilen verder met gezanik over drie keer niets
Je hoeft je overigens niet aangesproken te voelen, hoor, dus laat het gaaaaaaaaaaan
  maandag 28 november 2005 @ 08:23:40 #159
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637824
Kunnen we niet ff wat langer off-topic blijven nu met die geile praatjes , want ik begin nu toch echt wel natte voeten hier te krijgen sinds de komst van Kleintje

Shit , ik zie het al ...... mijn glas bier ( kleintje pils ) is omgevallen
  maandag 28 november 2005 @ 08:24:35 #160
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637829
Waar is Vincent ... uhhhh Tanjalies??????
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637834
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:18 schreef melke het volgende:

[..]

Ja als het van 2 kanten komt oke, dan is er in princiepe niets mis mee. Maar er zijn toch echt wel grenzen. Een 40 jarige met een 15 jarige is echt not done in mijn gedachtengang
Ik ben het er wel mee eens dat de persoon in kwestie meerderjarig moet zijn. Dus 40 en 18 is wat anders. Dan mag het voor de wet.

Ik vind wel dat de stap door de jongste gemaakt moet worden, anders kan het al snel als manipuleren overkomen. Of de jongste kan overdonderd zijn en ja zeggen..
pi_32637845
Oke ander onderwerp. Wie gaat er donderdag naar huis?
Onderschriftloos
pi_32637847
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat ze vandaag al weer bijtrekt.
Heeft ze zelf ook gezegd, ze is niet boos of zo, vindt het alleen niet leuk om te horen, doet zeer, en dat kan ik me best voorstellen.
Het was dan wel in de aanloop naar hun "relatie", maar ik begrijp best dat je ook dan hoopt en verwacht ergens dat je de enige bent waar de man interesse in toont, op die manier.
Dat was ze toch ook. Dat met Linda was gewoon frustratie afreageren, ik snap niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt. Wat me wel iriteerde was de kletspraat van Lieske en Ingrid tegen Dido. Wat een stel valse secreten zijn dit zeg. Lieske lapte hem er 2 keer bij toen bridget het over losse handjes had, en gistreren deed ze ineens alsof ze van niets weet. En beweerde zelfs dat ze een paar weken laten nog een keer iets had gevraagd en dat hij toen ontkende. Geloof dat ze dit een keer of 25 herhaalde.
Fok! de Roel(s)
pi_32637849
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:26 schreef melke het volgende:
Oke ander onderwerp. Wie gaat er donderdag naar huis?
Ik in elk geval wel weer eens
  maandag 28 november 2005 @ 08:27:58 #165
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637855
Ik ga donderdag naar het huis van Kleintje , om een nieuw biertje te eisen , want het is HAAR schuld mijn natte voeten !
pi_32637857
Rob gaat naar huis hoop ik!
Fok! de Roel(s)
pi_32637859
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:27 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dat was ze toch ook. Dat met Linda was gewoon frustratie afreageren, ik snap niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt. Wat me wel iriteerde was de kletspraat van Lieske en Ingrid tegen Dido. Wat een stel valse secreten zijn dit zeg. Lieske lapte hem er 2 keer bij toen bridget het over losse handjes had, en gistreren deed ze ineens alsof ze van niets weet. En beweerde zelfs dat ze een paar weken laten nog een keer iets had gevraagd en dat hij toen ontkende. Geloof dat ze dit een keer of 25 herhaalde.
Ja, die Lies, die is linker dan menigeen denkt hier
pi_32637861
Gaan ze opeens ontopic
Tijd om te gaan
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32637865
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:18 schreef melke het volgende:

[..]

Nou als ik naar de Franse lerares kijk dan zou ik best wel weer 15 jaar willen zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door regenworm op 28-11-2005 08:36:44 ]
pi_32637866
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
Rob gaat naar huis hoop ik!
Nee dan maken Joost, Rob en Ingrid geen kans meer op de overwinning
Onderschriftloos
pi_32637877
Ach, het maakt niet uit wie er naar huis gaat... de domste van het stel is niet genomineerd...
pi_32637906
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:27 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dat was ze toch ook. Dat met Linda was gewoon frustratie afreageren, ik snap niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt.
In het 'gewone' leven had ze het nooit geweten en indien wel minder zwaar aan getild ws.
Nu zitten ze allemaal in 1 huis, en gebeurt het zowat onder haar neus, is toch anders.
Bovendien hadden Roel en Dido net daarvoor een lang gesprek gehad waarbij Roel zei begrip te hebben voor haar afhoudende gedrag en haar de tijd te gunnen. Als je dan een avond later je laat aftrekken door een andere dame.... tja... het is geen vreemdgaan, er was geen relatie, maar ik begrijp dat je binnen zo'n BB huis daar zwaarder aan tilt.
pi_32637909
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:31 schreef Kleintje het volgende:
Ach, het maakt niet uit wie er naar huis gaat... de domste van het stel is niet genomineerd...
Ik ben groot en je bent klein dat is niet eerlijk Calimero MOET weg.
pi_32637921
Ach, dat is net zoiets als 'ik wil je, ik ben gek op je, ik hou van je, je bent de enige voor mij'
He kijk, dat is een lekkere vrouw, die mag even aan mijn pik rukken...

Of zoals bij Ingrid...
Even heerlijk geilen op Iwan, duidelijk laten weten dat je hem wil. En dan bij de exit tegen Menno zeggen 'je had me kunnen hebben, ik hou van je'
pi_32637935
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:35 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ik ben groot en je bent klein dat is niet eerlijk Calimero MOET weg.
Sja, ik ben ook klein, maar ik heb gelukkig niet zo'n piepstem...
  maandag 28 november 2005 @ 08:38:37 #176
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637943
Pas ff je signature aan Kleintje , ik zie al een hele tijd weGlog staan i.p.v. we BB Blog
pi_32637958
Ik zie het niet staan hoor Luciano...
  maandag 28 november 2005 @ 08:40:40 #178
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637959
PFFFFTTTTTTttttttttttttttttttttttt @ u
  maandag 28 november 2005 @ 08:41:22 #179
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637963
Kijk maar uit , want anders zal Ik jou eens laten piepen , en dan piep je wel anders !
pi_32637967
Hoop dat ze vandaag vroeg uit hun bed worden getrapt. En dat ze dan meteen met een zware kut weekopdracht moeten beginnen.
Fok! de Roel(s)
pi_32637968
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:36 schreef Kleintje het volgende:
Ach, dat is net zoiets als 'ik wil je, ik ben gek op je, ik hou van je, je bent de enige voor mij'
He kijk, dat is een lekkere vrouw, die mag even aan mijn pik rukken...

Of zoals bij Ingrid...
Even heerlijk geilen op Iwan, duidelijk laten weten dat je hem wil. En dan bij de exit tegen Menno zeggen 'je had me kunnen hebben, ik hou van je'
verschil tussen zeggen en doen, hè
en het dan doen onder de neus van de ander, is gewoon tactloos, zeker na een lang gesprek zoals zij die hadden.
pi_32637974
Klopt.... ik zou er ook behoorlijk kwaad om zijn. Maar goed... ik zou wel willen dat ze goed kwaad is. Even rellen in dat huis!
pi_32637976
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:41 schreef milagro het volgende:

[..]

verschil tussen zeggen en doen, hè
en het dan doen onder de neus van de ander, is gewoon tactloos, zeker na een lang gesprek zoals zij die hadden.
Dido moet nu toch weten wat hij voor haar voelt. Als ze zoiets dan nog niet kan vergeven dan zou ik als ik Roel was blij zijn er vroeg vanaf te komen.
Fok! de Roel(s)
pi_32637983
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:41 schreef luciano het volgende:
Kijk maar uit , want anders zal Ik jou eens laten piepen , en dan piep je wel anders !
Tegen wie heb je heb het?
pi_32637998
Hoop dat ze Lieske nu eindelijk ook eens tonen zoals ze werkelijk is. Een klein jalours meisje is het die vooral schreeuwd om mannelijk aandacht. Eerst doen alsof je de heilige maagd Maria bent. En daarna ineens met allerlij verhalen komen waaruit blijkt dat je een of ander studente sletje bent. Kom daar dan ook gewoon voor uit dan is er niets aan de hand.
Fok! de Roel(s)
  maandag 28 november 2005 @ 08:46:23 #186
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638004
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:43 schreef regenworm het volgende:

[..]

Tegen wie heb je heb het?
Tegen die rooie
pi_32638016
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:43 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dido moet nu toch weten wat hij voor haar voelt. Als ze zoiets dan nog niet kan vergeven dan zou ik als ik Roel was blij zijn er vroeg vanaf te komen.
ze zei toch ook "joh dat komt wel weer goed, maar nu ben ik even aangeslagen, laat me even, het moet even bezinken en dan doe ik weer gewoon, ik ben niet echt boos, dat zou ook raar zijn ( we hadden immers geen relatie)"

ergo, vooralsnog niets aan de hand.

Het had omgekeerd moeten zijn, zeg
Roel was echt helemaal uit zijn dak gegaan, die knul een ram verkocht, hetgeen hij bij Menno al had, en daar was echt helemaal níets gebeurd, behalve een droog zoentje op de mond

Kortom, Roel moet niet zeuren, Dido heeft er alle recht toe, om even "gekwetst" te zijn.
pi_32638017
Ah, gelukkig ben ik niet meer rood... thank god. Dus het is niet tegen mij!
pi_32638019
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
Hoop dat ze Lieske nu eindelijk ook eens tonen zoals ze werkelijk is. Een klein jalours meisje is het die vooral schreeuwd om mannelijk aandacht. Eerst doen alsof je de heilige maagd Maria bent. En daarna ineens met allerlij verhalen komen waaruit blijkt dat je een of ander studente sletje bent. Kom daar dan ook gewoon voor uit dan is er niets aan de hand.
Tjonge jonge jonge jij bent ook in week 2 blijven hangen he?
Onderschriftloos
pi_32638020
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
Zou toch beter naar de streams kijken en vooral luisteren.
  maandag 28 november 2005 @ 08:50:19 #191
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638040
Niet meer rood ???

Ok , mijn punten voor deze nominatieronde gaan dit keer naar Kleintje
motivatie : ze is niet rood meer ....

Oops , ze is er al uit ! was ik alweer bijna vergeten
pi_32638041
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:46 schreef luciano het volgende:

[..]

Tegen die rooie
Mr. Luciano persoonlijke aanvallen op users wordt niet zo prijs gesteld.
pi_32638051
Ik moet van de week weer geknipt en gekleurd worden en dan wordt het weer rood. Nu is het weer donkerbruin met een rooie gloed.

Maar goed, ben dus de streamverslagen.
Maar tjee.... het paard van Dido heeft een grotere dan Roel...
Wat verrassend...
pi_32638055
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:47 schreef milagro het volgende:

[..]

ze zei toch ook "joh dat komt wel weer goed, maar nu ben ik even aangeslagen, laat me even, het moet even bezinken en dan doe ik weer gewoon, ik ben niet echt boos, dat zou ook raar zijn ( we hadden immers geen relatie)"

ergo, vooralsnog niets aan de hand.

Het had omgekeerd moeten zijn, zeg
Roel was echt helemaal uit zijn dak gegaan, die knul een ram verkocht, hetgeen hij bij Menno al had, en daar was echt helemaal níets gebeurd, behalve een droog zoentje op de mond

Kortom, Roel moet niet zeuren, Dido heeft er alle recht toe, om even "gekwetst" te zijn.
mee eens even ja
Fok! de Roel(s)
pi_32638059
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:51 schreef Kleintje het volgende:
Ik moet van de week weer geknipt en gekleurd worden en dan wordt het weer rood. Nu is het weer donkerbruin met een rooie gloed.

Maar goed, ben dus de streamverslagen.
Maar tjee.... het paard van Dido heeft een grotere dan Roel...
Wat verrassend...
Vind je die vergelijking nou niet raar?
Onderschriftloos
pi_32638066
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:47 schreef regenworm het volgende:

[..]

Zou toch beter naar de streams kijken en vooral luisteren.
verklaar u nader?
Fok! de Roel(s)
  maandag 28 november 2005 @ 08:53:27 #197
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638071
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:50 schreef regenworm het volgende:

[..]

Mr. Luciano persoonlijke aanvallen op users wordt niet zo prijs gesteld.
Tja , ik kan mezelf niet nog een keer vrijwillig exitten , dat heb ik al gedaan als eerste in het servivalgame , maar schop me dan maar ff voor mijn ballen als straf...... zolang het er maar niet tegen is
pi_32638094
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:52 schreef melke het volgende:

[..]

Als je op alle slakken zout legt wel.
Ik denk overigens dat een slak ook een grotere heeft dan Roel!
pi_32638102
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:52 schreef melke het volgende:

[..]

Wel heel duidelijk....
  maandag 28 november 2005 @ 08:56:50 #200
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638109
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:55 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Als je op alle slakken zout legt wel.
Ik denk overigens dat een slak ook een grotere heeft dan Roel!
Ik heb zelfs pantoffeldiertjes met grotere gezien !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')