Ja maar jij wil hem dingen ontokken die hij volgens helmaal niet kwijt wil, bovendien heeft hij al krediet opgebouwd.quote:Op maandag 28 november 2005 07:28 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Van de 6 (maxmaal) die er zijn geweest die zondag?
Een beetje insider weet dat wel.
Want alle fokkers zijn hetzelfdequote:Op maandag 28 november 2005 07:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Er is ooit al eens een FOKster in het huis belandt , en die fout gaan ze geen 2e keer maken , daarom !!!
Nee, tietentopic niet, de SC die de Herman Finkers wanabe "vervuild" met zijn zieke gedrag, als vader van 2 kids, en getrouwd. En dan een 19-jarig meisje op de voet volgt.quote:Op maandag 28 november 2005 07:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar jij wil hem dingen ontokken die hij volgens helmaal niet kwijt wil, bovendien heeft hij al krediet opgebouwd.
Jouw verhaal komt op mij wel geloofwaardig over, maar dat gedeelte over Scanman dan weer niet.
Daarom wou ik van weten of ze misschien dan toch het tietentopic bedoelen.
Wat denk je dan?quote:Op maandag 28 november 2005 07:40 schreef luciano het volgende:
Beetje toevallig he PC end hoe midden in de nacht plotseling Tanjalies uit het " niets " tevoorschijn komt als we het over herkenning hebben ..... het wil me maar niet los laten .
Helemaal nu zijn foto weg is ,....
het is vroeg in de ochtend hoorquote:Op maandag 28 november 2005 07:40 schreef luciano het volgende:
Beetje toevallig he PC end hoe midden in de nacht plotseling Tanjalies uit het " niets " tevoorschijn komt als we het over herkenning hebben ..... het wil me maar niet los laten .
Complottheorie -----> Regenworm = Scanman!!!!quote:Op maandag 28 november 2005 07:41 schreef MrObjective het volgende:
[..]
En dan een 19-jarig meisje op de voet volgt.
Er zijn meerdere bewoners in het huis. (En niet alleen scanman he? Regenworm ook)
Flauw van hem he...quote:Op maandag 28 november 2005 07:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
het is vroeg in de ochtend hoor
Dan is hij hier wel vaker volgens mij, maar is ook snel weer vertrokken als er allemaal 'lastige' vragen komen
Ik snap niet wat er mis is met het volgen van een zeer aantrekkelijk jong blond studentje van 19 .... Ik zou dus als 42 jarige ook niet meer mogen kwijlen als ik haar naakt zie ???quote:Op maandag 28 november 2005 07:41 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Nee, tietentopic niet, de SC die de Herman Finkers wanabe "vervuild" met zijn zieke gedrag, als vader van 2 kids, en getrouwd. En dan een 19-jarig meisje op de voet volgt.
Er zijn meerdere bewoners in het huis. (En niet alleen scanman he? Regenworm ook)
Maar die uitleg heb ik al gegeven. Dus lees maar terug.
Ik wil alleen tanjalies een paar vragen stellen. Niet over BB. Gewoon huishoudelijke vragen.
Wij hebben misschien ook wel schoonmaaktips....quote:Op maandag 28 november 2005 07:41 schreef MrObjective het volgende:
Niet over BB. Gewoon huishoudelijke vragen.
Misschien een verschil in opvatting.quote:Op maandag 28 november 2005 07:45 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met het volgen van een zeer aantrekkelijk jong blond studentje van 19 .... Ik zou dus als 42 jarige ook niet meer mogen kwijlen als ik haar naakt zie ???
Komop zeg .... er is nog altijd een verschil tussen kijken en aankomen zeg ik altijd , en dan nog ....... als ze het lief vraagt , en beiden willen het , waarom zou ik dan niet met haar naar bed mogen / willen !!! ???
Sorry, maar ik vind het raar als je als man van 42 kwijlt op een naakt meisje van 19. Zeker als hij getrouwd is en kinderen heeft. Het kon z'n dochter wel zijn dan!quote:Op maandag 28 november 2005 07:45 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met het volgen van een zeer aantrekkelijk jong blond studentje van 19 .... Ik zou dus als 42 jarige ook niet meer mogen kwijlen als ik haar naakt zie ???
quote:Op maandag 28 november 2005 07:40 schreef luciano het volgende:
En zo dacht Hummie er dus ook over en was niet te beroerd om dat met je te delen, het word met de minuut ongeloofwaardigerquote:Op maandag 28 november 2005 07:41 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Nee, tietentopic niet, de SC die de Herman Finkers wanabe "vervuild" met zijn zieke gedrag, als vader van 2 kids, en getrouwd. En dan een 19-jarig meisje op de voet volgt.
Maar die uitleg heb ik al gegeven. Dus lees maar terug.
Ik wil alleen tanjalies een paar vragen stellen. Niet over BB. Gewoon huishoudelijke vragen.
Ik heb het over mannen in de 40 die op tieners kwijlen over het algemeen. Kijken, foto's maken geen probleem. Maar een tietentopic. Hallo, doe es ff normaal denk ik dan. Stel je voor dat ze dat van je dochter zouden doen. Denk niet dat dat dan echt op prijs gesteld zou worden. Dat is mijn meningquote:Op maandag 28 november 2005 07:57 schreef luciano het volgende:
Zoals ik al zei melke , er is een verschil tussen kijken of kwijlen en daadwerkelijk proberen haar in bed te krijgen , los van het feit of je al dan niet getrouwd bent , want daar wilde hij het gewoon niet over hebben , en ik vind dat je iemands prive situatie moet respecteren , wat hij ook zegt wie hij is , of wie zijn dochter dan al dan niet wel of niet is ...
Dat ik jou nog eens in 'levende lijven' zou aantreffen zegquote:
Nee hoor Scanman is 1000 keer beter in discussies dan ikquote:Op maandag 28 november 2005 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Complottheorie -----> Regenworm = Scanman!!!!![]()
Jonge vrouwen op oude mannen, tja ligt eraan hoe jong jong is. Enne oude vrouwen die geilen op jonge jongens vind ik ook freakyquote:Op maandag 28 november 2005 08:02 schreef Kleintje het volgende:
Luciano... ik ben gewoon oud... dus op mij mag je geilen hoor.
Maar goed... waarom mogen wij vrouwen dan wel op jonge mannetjes geilen?
En... waarom mogen jonge vrouwen wel op oude mannen geilen?
Kan iemand mij dat uitleggen???
hoi,quote:
Weet je.. prima dat jij het freaky vind.quote:Op maandag 28 november 2005 08:07 schreef melke het volgende:
[..]
Jonge vrouwen op oude mannen, tja ligt eraan hoe jong jong is. Enne oude vrouwen die geilen op jonge jongens vind ik ook freaky
Ach, dat waait toch overquote:Op maandag 28 november 2005 08:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoi,
Werd het toch nog een leuke zondagavond.
Wat heb ik gelachen om Roel en Dido en het derde handje gate.
Het gaat wmb meer op dat maandenlang azen, en dan iedere keer weer die tig caps.quote:Op maandag 28 november 2005 08:02 schreef Kleintje het volgende:
Luciano... ik ben gewoon oud... dus op mij mag je geilen hoor.
Maar goed... waarom mogen wij vrouwen dan wel op jonge mannetjes geilen?
En... waarom mogen jonge vrouwen wel op oude mannen geilen?
Kan iemand mij dat uitleggen???
Zou ik zeker even doen er is toch nog iets gebeurt op de zondagavond.quote:Op maandag 28 november 2005 08:10 schreef Kleintje het volgende:
Ah, tnx worm, ik begrijp dat ik de streamverslagen nog even moet lezen?
Meen je dat nou serieus?! Hoe zou jij het vinden als een vriendin van je, van je eigen leeftijd, geilt op je zoon/dochter/buurkind/etc? Kom op zeg, dat is toch freaky. Als je er iemand leuk uit vind zien oke, iemand sexy vinden ook oke, maar fantasien en geilen, nee, daar kan ik me geen voorstelling van maken. Ik ben zelf 22 en vind iemand van 16 absoluut no way sexy. Snap daar echt niets vanquote:Op maandag 28 november 2005 08:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Weet je.. prima dat jij het freaky vind.
Zolang ik... een 32 jarig, een mannetje van 16 nog maar wel sexy mag vinden.
Dan kan ik er graag naar kijken, ondanks dat ik als ik er vroeg bij was geweest, zijn moeder had kunnen zijn.
Ernaar kijken, ervan geilen en er leuke fantasieën van hebben is iets anders als het uitvoeren.
En daarbij, als we het allebei willen... dan is er toch niets mee???
Exact hetzelfde wat ik al eerder schreef , als beiden het ok vinden , wat is er dan mis mee ... gewoon een andere mening heeft ze , respecteer ik ook wel hoor .quote:Op maandag 28 november 2005 08:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ernaar kijken, ervan geilen en er leuke fantasieën van hebben is iets anders als het uitvoeren.
En daarbij, als we het allebei willen... dan is er toch niets mee???
Misschien moet je ALLES lezen wat ik typ. Ik intrepeteer bepaalde dingen naar mijn idee, hoe Hummie de vragen stelde. Wat niet zeggen wil dat mijn intuïtie de juiste is.quote:Op maandag 28 november 2005 07:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
En zo dacht Hummie er dus ook over en was niet te beroerd om dat met je te delen, het word met de minuut ongeloofwaardiger![]()
![]()
Zeker weten maar het was zo grappig om dit te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |