Uhhhh, de woensdag dat de Chantal-aktie niet door ging (wat een dag later in de krant stond) Belden ze me voor een afspraak, welke ik niet kon. En afgelopen donderdag belden ze weer. Maar heb weer afgezegd. Het zijn leuke mensen, maar ik bepaal altijd nog zelf wie bij mij past en geen buro.... En ja, het was gratis.quote:Op maandag 28 november 2005 06:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zegt wat over up2date, want jou gaan ze vast niet ook gratis 'helpen'![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 06:59 schreef doka het volgende:
Hoe dan ook, ik ga zo'n beetje proberen te slapen
quote:Op maandag 28 november 2005 07:06 schreef luciano het volgende:
LekkerRustig trouwens zo zonder LekkerSimpel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi dan hoef ik niet meer over je te speculeren, zeg het zelf maarquote:Op maandag 28 november 2005 07:08 schreef tanjalies het volgende:
Luciar,
Het is mijn medewerkerskaart uit 1982 van de toenmalige 1 2 3 show met Ted de Braak. Tanjalies is er natuurlijk door mij er op gezet.
Nog nieuwtjes voor ons nieuwsgierige mensen? Wie moet er donderdag bijvoorbeeld naar huisquote:Op maandag 28 november 2005 07:11 schreef tanjalies het volgende:
ik kan nooit zo maar alles zeggen en het is maar de vraag of ik alles weet. Kan wel zeggen dat als je weet hoe TV gemaakt wordt, je maar weinig info nodig hebt. Mijn bron is overigens niet 1 persoon. Meer kan ik daar niet over zeggen.
Luciano ben jij soms Baantjes met C O C K?quote:Op maandag 28 november 2005 07:12 schreef luciano het volgende:
Wel erg toevallig dit ja ...... , niet als kritiek bedoeld hoor tanja , maar we zijn gewoon nieuwsgierig dat je zo midden in de nacht ineens opduikt als we het volop over je hebben![]()
Waar is je andere icon met je foto ...... ?
LekkerSimpel wist maar een beetje. Maar hij lulde teveel. Is mijn buurman die op mijn aansluiting zat via de router. Maar kwam erachter dat hij een beetje te veel zat te lullen en ook accounts van mij gebruikte op photobucket. Dus die is afgesloten van mijn kant.quote:Op maandag 28 november 2005 07:04 schreef luciano het volgende:
Beetje vreemde reactie nu vind ik als je zegt dat je dat onder je houdt ... wat heb je te verliezen dan als een a-4tje niet rechtsgeldig is ......
Doet niet af aan het feit dat ik je sollicitatie geloof hoor , want ik had al eerder je conflict met mijn aartsrivaal LekkerSimpel opgevangen in een topic , en je klacht erover bij het fb-team
* In broek kijkt *quote:Op maandag 28 november 2005 07:13 schreef melke het volgende:
[..]
Luciano ben jij soms Baantjes met C O C K?![]()
Ik denk ook niet dat je alles weet, dan zou je god zijn (sjon himself dus)quote:Op maandag 28 november 2005 07:11 schreef tanjalies het volgende:
ik kan nooit zo maar alles zeggen en het is maar de vraag of ik alles weet. Kan wel zeggen dat als je weet hoe TV gemaakt wordt, je maar weinig info nodig hebt. Mijn bron is overigens niet 1 persoon. Meer kan ik daar niet over zeggen.
Jonguh! Cock is niet zijn pik maar z'n achternaam!quote:Op maandag 28 november 2005 07:15 schreef luciano het volgende:
[..]
* In broek kijkt *
![]()
![]()
ik ben LULCIANO met D I C K
![]()
![]()
![]()
Hey Vincent, alles goedquote:Op maandag 28 november 2005 07:11 schreef tanjalies het volgende:
Niet doen joh. Je kunt mensen niet zomaar van iets beschuldigen. Straks zit je mis en is die Vincent misschien wel de pineut. Als men hier tenminste mee leestquote:
En misschien is Luciano wel niet mijn echte naam , maar heet ik gewoon DICKquote:Op maandag 28 november 2005 07:16 schreef melke het volgende:
[..]
Jonguh! Cock is niet zijn pik maar z'n achternaam!![]()
Je zult wel Luc heten ofzo Luc Diksons ofzoquote:Op maandag 28 november 2005 07:20 schreef luciano het volgende:
[..]
En misschien is Luciano wel niet mijn echte naam , maar heet ik gewoon DICK![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 07:22 schreef melke het volgende:
[..]
Je zult wel Luc heten ofzo Luc Diksons ofzo
Ben jij net zo glad als je naam?quote:Op maandag 28 november 2005 07:22 schreef luciano het volgende:
Nee hoor , grapje
<<<--------------- da_1_n_only_luciano
Hoezo zou je dan nooit een bewoner kunnen worden?quote:Op maandag 28 november 2005 07:25 schreef luciano het volgende:
Mijn echte naam zal ook wel de reden zijn / worden waarom ik nooit een BB bewoner zal kunnen worden , want idd , BB leest mee hier op FOK , dat weten we al jaren natuurlijk !
Luciano![]()
![]()
Hummie
Ook al zou hij een insider zijn wat ik niet denk, en jij zou daar geweest zijn en je hebt maar 3 mensen gezien......quote:Op maandag 28 november 2005 07:24 schreef MrObjective het volgende:
Als Tanjalies een insider is, dat moet hij mij dus ook kennen.
En kan hij bevestigen dat hij er was. Of Tanjalies is gewoon fake en gokt af en toe goed. En om aandacht te krijgen doet hij zich als important voor binnen BB.
Nu is het de kans dat hij zich kan bewijzen.
Ik heb nog wel wat huishoudelijke vrage? Wat niets met de inhoud van BB te maken heeft. Kijken of hij daar antwoord op heeft.
Er is ooit al eens een FOKster in het huis belandt , en die fout gaan ze geen 2e keer maken , daarom !!!quote:Op maandag 28 november 2005 07:25 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo zou je dan nooit een bewoner kunnen worden?
Van de 6 (maxmaal) die er zijn geweest die zondag?quote:Op maandag 28 november 2005 07:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook al zou hij een insider zijn wat ik niet denk, en jij zou daar geweest zijn en je hebt maar 3 mensen gezien......
Dan hoeft hij jou toch helemaal niet te kennen
Wie was dat dan?quote:Op maandag 28 november 2005 07:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Er is ooit al eens een FOKster in het huis belandt , en die fout gaan ze geen 2e keer maken , daarom !!!
Zoek ff in historie van de colums. Dan heb je je antwoordquote:Op maandag 28 november 2005 07:27 schreef luciano het volgende:
MrO . vind je het niet een beetje flauw om aan HEM vragen te gaan stellen om iets meer prijs te geven , terwijl je net zelfs nog niet eens iets over een vage onrechtsgeldige geheimhoudingsplicht wilt gaan vertellen , omdat ............. ja , ........waarom ook alweer !!! ????
Af en toe ben je wel slimquote:Op maandag 28 november 2005 07:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Er is ooit al eens een FOKster in het huis belandt , en die fout gaan ze geen 2e keer maken , daarom !!!
Nee merci, hou niet van gladquote:Op maandag 28 november 2005 07:30 schreef luciano het volgende:
Oops , nou ben ik vergeten die vraag over " gladheid " te beantwoorden![]()
![]()
Kom maar eens langs , dan zal ik je dat in je oortjes fluisteren![]()
Ik denk dat Tanjalies de vader van Mr Objective is en dat hij weer een broer van Doka is en die weer een de buurman van Luciano is. En nee, ik draaf niet doorquote:Op maandag 28 november 2005 07:32 schreef luciano het volgende:
Complottheorie ! >>>> Tanjalies = MrObjective !!!!![]()
![]()
![]()
Goed van mij hequote:Op maandag 28 november 2005 07:33 schreef luciano het volgende:
[..]
Dan hou je dus van mij ...... je hebt zojuist je eigen vraag beantwoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |