Het is misschien wel een combi. Gedeelte script, gedeelte stemmenquote:Op maandag 28 november 2005 06:27 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Hummie noemt het een FORMAT..... vul de rest zelf maar in....
Ik denk dat er geen script is, maar dat het wel afhangt van wat de bewoners doen, hoe de kijkers stemmen, hoe de kijkcijfers zijn en wat ze lezen op internet of ze iemand er stiekem uitschoppen.quote:Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie nou, is het stemmen geloofwaardig of is er een script dat bepaalt wie er wanneer uit moet?
quote:Op maandag 28 november 2005 06:30 schreef melke het volgende:
[..]
Het is misschien wel een combi. Gedeelte script, gedeelte stemmen
Wat heb je gestemd?quote:Op maandag 28 november 2005 06:32 schreef melke het volgende:
Ik heb donderdag voor het eerst in m'n leven gestemd! Best wel een triest moment vond ik zelf haha
Ja, ach, mijn gevederde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..quote:Op maandag 28 november 2005 06:33 schreef PC eend het volgende:
Doka je moet goed letten op hoe hij alles brengt, soms brengt hij het heel zeker zoals met die nominatie, toen zei hij "de spanning is er af, dit is de nominatie" dat klopte toen helemaal.
Verder heeft hij die brei-opdracht min of meer goed voorspeld (iets voor de baby maken) en ook met die salsa avond wist hij van te voren te melden dat het iets met zuid-amerikaanse muziek zou zijn.
En misschien heb ik zelfs nog iets gemist
Nee, wat ik al zei. Ik werd opgehaald door ene Vincent. En kamertje in waar Gijs en Hummie zaten. De andere kandidaat ging naar up2date. Onder begeleiding van Vincent.quote:Op maandag 28 november 2005 06:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je Ernst Paul hasselbach ook gezien?
Vind het nog steeds vreemd waarom hij niet op de aftiteling staat
Dat ben ik ookquote:Op maandag 28 november 2005 06:36 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, ach, mijn geverde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..
Neee joh! Dido mag van mij het pand verlatenquote:Op maandag 28 november 2005 06:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat je gestemd hebt...... Ik gok op Dido?![]()
![]()
Maar het schijnt dat Hummie meeleest op FOK! zo Tanjalies dan niet inmiddels het zwijgen opgelegd zijn?quote:Op maandag 28 november 2005 06:36 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, ach, mijn gevederde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..
Very very sorry....quote:Op maandag 28 november 2005 06:39 schreef melke het volgende:
[..]
Neee joh! Dido mag van mij het pand verlaten
Ja, ik had voor Lies gestemd. Ik hoop dat ze de finale haalt, winnen hoeft niet perse. Dacht dat zij de minste steun had en dus wel een smsje kon gebruiken. Als het moet stem ik donderdag wel weerquote:
Ga er nou maar gewoon vanuit dat je niet leuk genoeg was, anders was het wel doorgegaanquote:Op maandag 28 november 2005 06:38 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Nee, wat ik al zei. Ik werd opgehaald door ene Vincent. En kamertje in waar Gijs en Hummie zaten. De andere kandidaat ging naar up2date. Onder begeleiding van Vincent.
Zondag waren er 8 mannen uitgenodigd. per 2. (de ene bij up2date en de andere naar BB en Hummie)
De 2 die na ons kwamen zijn niet op komen dagen. Dus van de 8 waren er 6 over. Die gelijk met mij was kwam buiten gesprek met up2date en zei al dat ik meer kans maakte want hij was meteen afgewezen.
Dus kans 1 op 5, want ik was al weg toen nummers 5, 6 7 en 8 kwamen. Want 3 en 4 waren er niet.
En dan krijg je telefoon, waar medegedeeld word dat de Chantalaktie niet doorgaat. E dat staat een dag erna ook in de krant.
En zeggen ze doodleuk dat ze meer dan 100 man hebben gezien...![]()
Ja, op internet misschien, maar die zondag waren er echt maar 8 uitgenodigd.
Ik bel niet meer, maar als anti-Lieske stem ik wel op Lieske. Ik neem het op voor de underdog. Door haar moest er een 2e stemronde komenquote:
Ik weet het!!! Hummie is Tanjalies! Tanja zou winnen, maar die is vrijwillig vertrokken. Dus nu word het Lieske. Of de naam komt af van TANJAverLIESt, dat kan natuurlijk ook nog eensquote:Op maandag 28 november 2005 06:39 schreef doka het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat Hummie meeleest op FOK! zo Tanjalies dan niet inmiddels het zwijgen opgelegd zijn?
Kennelijk niet, want hij orakelt maar doorquote:Op maandag 28 november 2005 06:39 schreef doka het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat Hummie meeleest op FOK! zo Tanjalies dan niet inmiddels het zwijgen opgelegd zijn?
Voor Chantal was ik niet de geschikte vent. Klopt als een bus.quote:Op maandag 28 november 2005 06:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga er nou maar gewoon vanuit dat je niet leuk genoeg was, anders was het wel doorgegaan![]()
Dat is een aantrekkelijke theoriequote:Op maandag 28 november 2005 06:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ik weet het!!! Hummie is Tanjalies! Tanja zou winnen, maar die is vrijwillig vertrokken. Dus nu word het Lieske. Of de naam komt af van TANJAverLIESt, dat kan natuurlijk ook nog eens
Als hij dat van te voren zou weten word ik gek, hij gebruikt die naam al jarenquote:Op maandag 28 november 2005 06:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ik weet het!!! Hummie is Tanjalies! Tanja zou winnen, maar die is vrijwillig vertrokken. Dus nu word het Lieske. Of de naam komt af van TANJAverLIESt, dat kan natuurlijk ook nog eens
Of over die 2 blonde dozen van up2date?quote:Op maandag 28 november 2005 06:45 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Voor Chantal was ik niet de geschikte vent. Klopt als een bus.
Hummie en Gijs zagen het wel zitten, maar 75% werd bepaald door up2date. En die belden me met de mededeling dat ze veeeel leukere meiden voor me in het systeen hebben.....
Zegt dat iets over mij, of over Chantal?
Hoop ik ook! Ik neem het ook op voor de underdog. Snapte dat gedoe rondom Menno ook niet. Lies in de finale lijkt me leuk, alleen al voor de gezichten van de anderen. Lieske is altijd maar de benjamin geweest, ze word onderschat door alle bewoners. Daarom mag ze voor mij al in de finale.quote:Op maandag 28 november 2005 06:42 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik bel niet meer, maar als anti-Lieske stem ik wel op Lieske. Ik neem het op voor de underdog. Door haar moest er een 2e stemronde komen
Joost en Lieske blijven toch tot het eind. Ik hoop dat ze een keer keihard tegen de bewoners zeggen dat Liske met overweldige meerderheid mag blijven. En dan de gezichten cappen van de andere bewoners.
Ik volg dat topic niet zo, dus kan alleen maar oordeel geven wat ik hier lees.quote:Op maandag 28 november 2005 06:40 schreef doka het volgende:
Wat denk jij nou MrObjective: is Tanjalies een insider, of niet?
Bij een geheimhoudingsplicht in een contract gaat het meestal om een dwangsomquote:Op maandag 28 november 2005 06:47 schreef luciano het volgende:
Het enige wat Ik nou wel eens wil weten , naar aanleiding van wat MrObjective zei over zijn " geheimhoudingsplicht " is wat die nou precies inhoudt dan ....
Moet er een dwangsom of iets dergelijks worden betaald ?
Gaat hij dan voor straf met sinterklaas mee in de zak naar spanje ?
Komt hij voor een tribunaal ?
Komt hij voor een vuurpeloton ?
Vooral die dwangsom variant zou ik graag weten , want dat zou waarschijnlijk betekenen dat hetzelfde voor de bewoners geldt , en dat is weer interessant voor mijn voorstel welke ik reeds meerdere malen heb gedaan in zowel het sms-fraude topic , als ook op de Linda fanpage , rechtstreeks aan haar ...over het afkopen daarvan door een welwillend dagblad , welke zo een grote primeur zou kunnen krijgen wegens het onderuithalen van Talpa ....
* benieuwd ben *
Dat zegt wat over up2date, want jou gaan ze vast niet ook gratis 'helpen'quote:Op maandag 28 november 2005 06:45 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Voor Chantal was ik niet de geschikte vent. Klopt als een bus.
Hummie en Gijs zagen het wel zitten, maar 75% werd bepaald door up2date. En die belden me met de mededeling dat ze veeeel leukere meiden voor me in het systeen hebben.....
Ligt eraan, ben je lekker?quote:Op maandag 28 november 2005 06:45 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Weet wat je zegt, die ene was een hele mooie meid, ik vroeg nog of ze zelf ingeschreven stond bij up2date....quote:Op maandag 28 november 2005 06:47 schreef doka het volgende:
[..]
Of over die 2 blonde dozen van up2date?
Ik ben ook redelijk uit de school geklapt, en Gijs en Hummie hechten waarde aan geheimhouding, wat ik ook getekend heb. Maar dat is mijn probleem. (eigenlijk is het geen probleem, want geheimhouding met een a4-tje is totaal niet rechtsgeldig) Dat houd ik onder ons. Denk dat de bewoners wel een vet contract hebben gehad. En Dat Menno (als hij het echt is) Wel beetje op mag passen.quote:Op maandag 28 november 2005 06:47 schreef luciano het volgende:
Het enige wat Ik nou wel eens wil weten , naar aanleiding van wat MrObjective zei over zijn " geheimhoudingsplicht " is wat die nou precies inhoudt dan ....
Moet er een dwangsom of iets dergelijks worden betaald ?
Gaat hij dan voor straf met sinterklaas mee in de zak naar spanje ?
Komt hij voor een tribunaal ?
Komt hij voor een vuurpeloton ?
Vooral die dwangsom variant zou ik graag weten , want dat zou waarschijnlijk betekenen dat hetzelfde voor de bewoners geldt , en dat is weer interessant voor mijn voorstel welke ik reeds meerdere malen heb gedaan in zowel het sms-fraude topic , als ook op de Linda fanpage , rechtstreeks aan haar ...over het afkopen daarvan door een welwillend dagblad , welke zo een grote primeur zou kunnen krijgen wegens het onderuithalen van Talpa ....
* benieuwd ben *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |