abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32637357
en vast
Too old to Trick or Treat, too young to die
  maandag 28 november 2005 @ 06:30:01 #2
19319 weyden
viruseliminator
pi_32637360
wat voor complotten??? Spannend
pi_32637361
Goedemorgen
Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
pi_32637362
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:27 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Hummie noemt het een FORMAT..... vul de rest zelf maar in....
Het is misschien wel een combi. Gedeelte script, gedeelte stemmen
Onderschriftloos
pi_32637364
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:26 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie nou, is het stemmen geloofwaardig of is er een script dat bepaalt wie er wanneer uit moet?
Ik denk dat er geen script is, maar dat het wel afhangt van wat de bewoners doen, hoe de kijkers stemmen, hoe de kijkcijfers zijn en wat ze lezen op internet of ze iemand er stiekem uitschoppen.

Dus het stemmen heefd volgens mij wel een rol
pi_32637367
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:30 schreef melke het volgende:

[..]

Het is misschien wel een combi. Gedeelte script, gedeelte stemmen
pi_32637370
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:30 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen
Mogguh!
pi_32637371
Ik heb donderdag voor het eerst in m'n leven gestemd! Best wel een triest moment vond ik zelf haha
Onderschriftloos
pi_32637372
Jeetje....
pi_32637374
Doka je moet goed letten op hoe hij alles brengt, soms brengt hij het heel zeker zoals met die nominatie, toen zei hij "de spanning is er af, dit is de nominatie" dat klopte toen helemaal.
Verder heeft hij die brei-opdracht min of meer goed voorspeld (iets voor de baby maken) en ook met die salsa avond wist hij van te voren te melden dat het iets met zuid-amerikaanse muziek zou zijn.
En misschien heb ik zelfs nog iets gemist
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32637377
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:32 schreef melke het volgende:
Ik heb donderdag voor het eerst in m'n leven gestemd! Best wel een triest moment vond ik zelf haha
Wat heb je gestemd?
pi_32637378
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:33 schreef Sjet het volgende:
Jeetje....
Wattis?
Onderschriftloos
pi_32637380
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:35 schreef doka het volgende:

[..]

Wat heb je gestemd?
Durf ik niet te zeggen. Gok maar
Onderschriftloos
pi_32637381
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:35 schreef melke het volgende:

[..]

Durf ik niet te zeggen. Gok maar
Roel?
pi_32637383
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:33 schreef PC eend het volgende:
Doka je moet goed letten op hoe hij alles brengt, soms brengt hij het heel zeker zoals met die nominatie, toen zei hij "de spanning is er af, dit is de nominatie" dat klopte toen helemaal.
Verder heeft hij die brei-opdracht min of meer goed voorspeld (iets voor de baby maken) en ook met die salsa avond wist hij van te voren te melden dat het iets met zuid-amerikaanse muziek zou zijn.
En misschien heb ik zelfs nog iets gemist
Ja, ach, mijn gevederde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..
pi_32637384
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:36 schreef doka het volgende:

[..]

Roel?
Neen
Onderschriftloos
pi_32637385
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:35 schreef melke het volgende:

[..]

Wattis?
Dat je gestemd hebt...... Ik gok op Dido?
pi_32637386
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:36 schreef melke het volgende:

[..]

Neen
Lieske
  maandag 28 november 2005 @ 06:38:39 #19
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637388
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heb je Ernst Paul hasselbach ook gezien?
Vind het nog steeds vreemd waarom hij niet op de aftiteling staat
Nee, wat ik al zei. Ik werd opgehaald door ene Vincent. En kamertje in waar Gijs en Hummie zaten. De andere kandidaat ging naar up2date. Onder begeleiding van Vincent.
Zondag waren er 8 mannen uitgenodigd. per 2. (de ene bij up2date en de andere naar BB en Hummie)
De 2 die na ons kwamen zijn niet op komen dagen. Dus van de 8 waren er 6 over. Die gelijk met mij was kwam buiten gesprek met up2date en zei al dat ik meer kans maakte want hij was meteen afgewezen.
Dus kans 1 op 5, want ik was al weg toen nummers 5, 6 7 en 8 kwamen. Want 3 en 4 waren er niet.
En dan krijg je telefoon, waar medegedeeld word dat de Chantalaktie niet doorgaat. E dat staat een dag erna ook in de krant.
En zeggen ze doodleuk dat ze meer dan 100 man hebben gezien...
Ja, op internet misschien, maar die zondag waren er echt maar 8 uitgenodigd.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637389
quote:

[..]

Ja, ach, mijn geverde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..
Dat ben ik ook
Maar omdat hij dat soort dingen al jaren voorspeld volgens mij, ga ik toch wel eens denken dat het bijna geen toeval meer kan zijn
pi_32637390
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:37 schreef Sjet het volgende:

[..]

Dat je gestemd hebt...... Ik gok op Dido?
Neee joh! Dido mag van mij het pand verlaten
Onderschriftloos
pi_32637391
quote:

[..]

Ja, ach, mijn gevederde vriend, ik ben misschien te wantrouwend..
Maar het schijnt dat Hummie meeleest op FOK! zo Tanjalies dan niet inmiddels het zwijgen opgelegd zijn?
pi_32637393
Wat denk jij nou MrObjective: is Tanjalies een insider, of niet?
pi_32637394
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:39 schreef melke het volgende:

[..]

Neee joh! Dido mag van mij het pand verlaten
Very very sorry....
Dan is het inderdaad vast Lieske...
pi_32637395
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:37 schreef doka het volgende:

[..]

Lieske
Ja, ik had voor Lies gestemd. Ik hoop dat ze de finale haalt, winnen hoeft niet perse. Dacht dat zij de minste steun had en dus wel een smsje kon gebruiken. Als het moet stem ik donderdag wel weer
Onderschriftloos
pi_32637396
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:38 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Nee, wat ik al zei. Ik werd opgehaald door ene Vincent. En kamertje in waar Gijs en Hummie zaten. De andere kandidaat ging naar up2date. Onder begeleiding van Vincent.
Zondag waren er 8 mannen uitgenodigd. per 2. (de ene bij up2date en de andere naar BB en Hummie)
De 2 die na ons kwamen zijn niet op komen dagen. Dus van de 8 waren er 6 over. Die gelijk met mij was kwam buiten gesprek met up2date en zei al dat ik meer kans maakte want hij was meteen afgewezen.
Dus kans 1 op 5, want ik was al weg toen nummers 5, 6 7 en 8 kwamen. Want 3 en 4 waren er niet.
En dan krijg je telefoon, waar medegedeeld word dat de Chantalaktie niet doorgaat. E dat staat een dag erna ook in de krant.
En zeggen ze doodleuk dat ze meer dan 100 man hebben gezien...
Ja, op internet misschien, maar die zondag waren er echt maar 8 uitgenodigd.
Ga er nou maar gewoon vanuit dat je niet leuk genoeg was, anders was het wel doorgegaan
  maandag 28 november 2005 @ 06:42:49 #27
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637398
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:37 schreef doka het volgende:

[..]

Lieske
Ik bel niet meer, maar als anti-Lieske stem ik wel op Lieske. Ik neem het op voor de underdog. Door haar moest er een 2e stemronde komen
Joost en Lieske blijven toch tot het eind. Ik hoop dat ze een keer keihard tegen de bewoners zeggen dat Liske met overweldige meerderheid mag blijven. En dan de gezichten cappen van de andere bewoners.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637403
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:39 schreef doka het volgende:

[..]

Maar het schijnt dat Hummie meeleest op FOK! zo Tanjalies dan niet inmiddels het zwijgen opgelegd zijn?
Ik weet het!!! Hummie is Tanjalies! Tanja zou winnen, maar die is vrijwillig vertrokken. Dus nu word het Lieske. Of de naam komt af van TANJAverLIESt, dat kan natuurlijk ook nog eens
Onderschriftloos
pi_32637404
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:39 schreef doka het volgende:

[..]

Kennelijk niet, want hij orakelt maar door
  maandag 28 november 2005 @ 06:45:43 #30
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637406
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ga er nou maar gewoon vanuit dat je niet leuk genoeg was, anders was het wel doorgegaan
Voor Chantal was ik niet de geschikte vent. Klopt als een bus.
Hummie en Gijs zagen het wel zitten, maar 75% werd bepaald door up2date. En die belden me met de mededeling dat ze veeeel leukere meiden voor me in het systeen hebben.....
Zegt dat iets over mij, of over Chantal?
pi_32637407
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:44 schreef melke het volgende:

[..]

Ik weet het!!! Hummie is Tanjalies! Tanja zou winnen, maar die is vrijwillig vertrokken. Dus nu word het Lieske. Of de naam komt af van TANJAverLIESt, dat kan natuurlijk ook nog eens
Dat is een aantrekkelijke theorie Maar onjuist ben ik bang
pi_32637408
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:44 schreef melke het volgende:

[..]

Als hij dat van te voren zou weten word ik gek, hij gebruikt die naam al jaren
pi_32637413
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:45 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Hummie en Gijs zagen het wel zitten, maar 75% werd bepaald door up2date. En die belden me met de mededeling dat ze veeeel leukere meiden voor me in het systeen hebben.....
Of over die 2 blonde dozen van up2date?
  maandag 28 november 2005 @ 06:47:05 #34
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637414
Het enige wat Ik nou wel eens wil weten , naar aanleiding van wat MrObjective zei over zijn " geheimhoudingsplicht " is wat die nou precies inhoudt dan ....

Moet er een dwangsom of iets dergelijks worden betaald ?
Gaat hij dan voor straf met sinterklaas mee in de zak naar spanje ?
Komt hij voor een tribunaal ?
Komt hij voor een vuurpeloton ?

Vooral die dwangsom variant zou ik graag weten , want dat zou waarschijnlijk betekenen dat hetzelfde voor de bewoners geldt , en dat is weer interessant voor mijn voorstel welke ik reeds meerdere malen heb gedaan in zowel het sms-fraude topic , als ook op de Linda fanpage , rechtstreeks aan haar ...over het afkopen daarvan door een welwillend dagblad , welke zo een grote primeur zou kunnen krijgen wegens het onderuithalen van Talpa ....

* benieuwd ben *
pi_32637415
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:42 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ik bel niet meer, maar als anti-Lieske stem ik wel op Lieske. Ik neem het op voor de underdog. Door haar moest er een 2e stemronde komen
Joost en Lieske blijven toch tot het eind. Ik hoop dat ze een keer keihard tegen de bewoners zeggen dat Liske met overweldige meerderheid mag blijven. En dan de gezichten cappen van de andere bewoners.
Hoop ik ook! Ik neem het ook op voor de underdog. Snapte dat gedoe rondom Menno ook niet. Lies in de finale lijkt me leuk, alleen al voor de gezichten van de anderen. Lieske is altijd maar de benjamin geweest, ze word onderschat door alle bewoners. Daarom mag ze voor mij al in de finale.
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 06:48:55 #36
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637419
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:40 schreef doka het volgende:
Wat denk jij nou MrObjective: is Tanjalies een insider, of niet?
Ik volg dat topic niet zo, dus kan alleen maar oordeel geven wat ik hier lees.
En wat ik heb meegemaakt, is er een loopjongetje. Vincent genaamd. Voor de rest heb ik niemand gezien. Maar het was een zondag. Dus weet niet wie er meer zijn door de weeks. Maar Vincent is een rat, die had zijn oortjes open en vroeg ook hoe alles was gegaan. Dus als er een mol zit, ga ik voor Vincent. En of dat Tanjalies is??.... Geen ideeee.....
pi_32637420
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:47 schreef luciano het volgende:
Het enige wat Ik nou wel eens wil weten , naar aanleiding van wat MrObjective zei over zijn " geheimhoudingsplicht " is wat die nou precies inhoudt dan ....

Vooral die dwangsom variant zou ik graag weten , want dat zou waarschijnlijk betekenen dat hetzelfde voor de bewoners geldt , en dat is weer interessant voor mijn voorstel welke ik reeds meerdere malen heb gedaan in zowel het sms-fraude topic , als ook op de Linda fanpage , rechtstreeks aan haar ...over het afkopen daarvan door een welwillend dagblad , welke zo een grote primeur zou kunnen krijgen wegens het onderuithalen van Talpa ....

* benieuwd ben *
Bij een geheimhoudingsplicht in een contract gaat het meestal om een dwangsom
pi_32637424
quote:

[..]

Dat zegt wat over up2date, want jou gaan ze vast niet ook gratis 'helpen'
pi_32637425
Tanjalies zal inside information krijgen. Denk niet dat hij daar werkt. Dan is het posten hier veel te riscant. Hij zal wel iemand kennen daar ofzo
Onderschriftloos
pi_32637428
quote:

[..]

Ligt eraan, ben je lekker?
Onderschriftloos
pi_32637430
  maandag 28 november 2005 @ 06:52:38 #42
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637431
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:47 schreef doka het volgende:

[..]

Of over die 2 blonde dozen van up2date?
Weet wat je zegt, die ene was een hele mooie meid, ik vroeg nog of ze zelf ingeschreven stond bij up2date....
  maandag 28 november 2005 @ 06:53:27 #43
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637433
Ik ben beveiligingsbeambte , en heb ook in mijn bedrijfsvoorschriften staan dat ik een geheimhoudingsplicht heb , maar heb daar nooit specifiek voor moeten tekenen , alleen maar via de algemene contractsvoorwaarden , en daarin wordt geen dwangsom genoemd... maar hij kan het het beste zelf beantwoorden denk ik .... dus MrO......... ga je gang .
  maandag 28 november 2005 @ 06:59:03 #44
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637443
Hmmmmmmmmmmmmmmm , ff wat anders !!!

Tanjalies had altijd een foto in het profiel en als uploadicon ............. en deze is ineens verdwenen ....... er staat nu een klein thumbnailtje van een medewerkerspas , op naam van tanjalies als ik het goed kan lezen , want het is allemaal heel erg klein , en iets met tv / aktie / 1 / op ? .... !!! ???
pi_32637444
Hoe dan ook, ik ga zo'n beetje proberen te slapen
  maandag 28 november 2005 @ 06:59:43 #46
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637445
Iemand die de foto van tanjalies heeft gesaved ooit , zodat MrObjective er eens naar kan kijken !!! ???
  maandag 28 november 2005 @ 07:01:00 #47
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637452
quote:
Op maandag 28 november 2005 06:47 schreef luciano het volgende:

* benieuwd ben *
Ik ben ook redelijk uit de school geklapt, en Gijs en Hummie hechten waarde aan geheimhouding, wat ik ook getekend heb. Maar dat is mijn probleem. (eigenlijk is het geen probleem, want geheimhouding met een a4-tje is totaal niet rechtsgeldig) Dat houd ik onder ons. Denk dat de bewoners wel een vet contract hebben gehad. En Dat Menno (als hij het echt is) Wel beetje op mag passen.
En wat heb ik nu te melden??? Ik heb hummie en Gijs (BB) gezien en gesproken. En ik heb mijn intrepetatie over dat gesprek gegeven. Dat Joost en Lieske moeten blijven. Maar misschien heb ik Hummie wel verkeerd begrepen.
Trouwens, die Gijs zei bijna niets. Een sympathieke gozer, met een blik ...... En Hummie was aan het woord, als ze mij kon onderbreken.
En bij Hummie mag je NIET tutoieren. En met Gijs wel, dus je zit te u'en en te jij'en in hetzelfde gesprek. Dus ik ging maar over om ook Gijs met u aan te spreken.
pi_32637457
Trusten Doka
pi_32637460
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:02 schreef Sjet het volgende:
Trusten Doka
Truste Sjet
  maandag 28 november 2005 @ 07:04:47 #50
691 luciano
ondertitelloos
pi_32637466
Beetje vreemde reactie nu vind ik als je zegt dat je dat onder je houdt ... wat heb je te verliezen dan als een a-4tje niet rechtsgeldig is ......

Doet niet af aan het feit dat ik je sollicitatie geloof hoor , want ik had al eerder je conflict met mijn aartsrivaal LekkerSimpel opgevangen in een topic , en je klacht erover bij het fb-team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')