quote:Op maandag 28 november 2005 08:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als je op alle slakken zout legt wel.
Ik denk overigens dat een slak ook een grotere heeft dan Roel!
Lieske wou helemaal niks met Roel ze hebben alleen maar naast elkaar geslapen.quote:
Vind je? Een paard vergelijken met een mens? Volgens mij rijd ze op een hele andere manier paard dan...quote:
Sja... dit zijn jouw gedachten. Zegt meer over jou dan over dido!quote:Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je? Een paard vergelijken met een mens? Volgens mij rijd ze op een hele andere manier paard dan...![]()
Uiteraard! Maar volgens mij ging het om geslachtsdeel vergelijkingquote:Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je? Een paard vergelijken met een mens? Volgens mij rijd ze op een hele andere manier paard dan...![]()
Overigens, mijn paard heeft ook grotere tepels als dat ik heb. En haar vagina is ook groter dan die van mij!quote:Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef melke het volgende:
[..]
dat is niet kleintje dr vergelijking maar die van Dido zelf dus misschien kan je Bb een meeltje sturen ?quote:Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef melke het volgende:
[..]
gewoon rustig blijven het is moeilijk ik weet het.quote:Op maandag 28 november 2005 08:53 schreef luciano het volgende:
[..]
Tja , ik kan mezelf niet nog een keer vrijwillig exitten , dat heb ik al gedaan als eerste in het servivalgame , maar schop me dan maar ff voor mijn ballen als straf...... zolang het er maar niet tegen is![]()
Mijn probleem? Ik heb geen probleem? Voor de honderste keer. Neem mijn post met een korreltje zout! Kijk uit voor je hart he!quote:Op maandag 28 november 2005 09:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Sja... dit zijn jouw gedachten. Zegt meer over jou dan over dido!
Wat is in godsnaam jouw probleem? Sexueel gefrustreerd ofzo?
Dat mannen niet op jongeren mogen geilen, wij vrouwen niet op jongeren mogen geilen, Dido in haar kwaadheid niet mag roepen dat Roel een kleintje heeft, want daar doelt ze uiteindelijk op!
In het huis wel, hier niet. Genoeg mensen met een ochtendhumeurquote:Op maandag 28 november 2005 09:04 schreef Wup het volgende:
wat een joligheid weer hier
slaapt het zooitje nog?
Roel is wel afgestudeerde paarden psycholoog anders kan hij niet zo goed met dido omgaan.quote:Op maandag 28 november 2005 09:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar volgens mij ging het om geslachtsdeel vergelijking![]()
En je hebt wel gelijk... we moeten zo'n prachtig edel dier niet met zo'n lamzak als Roel vergelijken![]()
verrek ze slapen nog.quote:Op maandag 28 november 2005 09:04 schreef Wup het volgende:
wat een joligheid weer hier
slaapt het zooitje nog?
Doe es niet zo licht geraakt joh! Ik gein maar wat. Je hebt nou 4 berichten van mij gelezen, dan weet je toch niets van mijn levensvisie. Lighten up!quote:Op maandag 28 november 2005 09:06 schreef Kleintje het volgende:
Ochtendhumeur?
Ik niet in ieder geval.Ik neem jouw postings niet met een korreltje zout, maar wel met wat meer. Geloof niet dat wij dezelfde visie op het leven hebben. Hou het maar op een generatiekloof![]()
Die vergelijking maakte Dido, hoorquote:Op maandag 28 november 2005 08:52 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je die vergelijking nou niet raar?
Ja weet ik, raar tochquote:Op maandag 28 november 2005 09:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Die vergelijking maakte Dido, hoor
Ik durf die stelling in twijfel te trekken als je doos ook maar half zo groot is als je mondquote:Op maandag 28 november 2005 09:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Overigens, mijn paard heeft ook grotere tepels als dat ik heb. En haar vagina is ook groter dan die van mij!![]()
jaaaaaaaaaaaa, gaan we weer. Mensen roepen dingen op internet. Als je er dan wat over zegt dan 'moet de ander niet zo lichtgeraakt zijn, het is allemaal maar gein'quote:Op maandag 28 november 2005 09:08 schreef melke het volgende:
[..]
Doe es niet zo licht geraakt joh! Ik gein maar wat. Je hebt nou 4 berichten van mij gelezen, dan weet je toch niets van mijn levensvisie. Lighten up!
Ze loopt altijd als een geil teefje achter hem aan en de afgunst richting Dido druipt eraf. Zou zelf iets beter op de streams letten. Moet zeggen dat het sinds het serieus is met roel en dido minder is maar gister avond was het weer een overduidelijk. Ze neemt de rol van stoker/roddel koningin met verve over van chankwalquote:Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske wou helemaal niks met Roel ze hebben alleen maar naast elkaar geslapen.
En na het zoen incident roel en linda was het helemaal over.
Ze is 19 jaar maar laat zich niet gebruiken.
ja kaarten & pizza eten is eigenlijk ook veel te veel gevraagdquote:Op maandag 28 november 2005 09:07 schreef regenworm het volgende:
verrek ze slapen nog.
Het is pas 9:00 geweest nog veel te vroeg om op te staan.
Kijk, nu zijn we het met elkaar eens! Gaat de goede kant op zoquote:Op maandag 28 november 2005 09:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa, gaan we weer. Mensen roepen dingen op internet. Als je er dan wat over zegt dan 'moet de ander niet zo lichtgeraakt zijn, het is allemaal maar gein'
Ik lees hier al langer mee hoor, heb meer berichten van jou gelezen. En jij reageert gewoon niet zoals ik zou reageren. Gewoon een ander gevoel voor dingen....
Mag toch, kan toch? Niets mis mee toch?
Ja, en je ziet hoe saai het is geworden sinds Chantal weg is. Kaarten is vanaf nu top tv.. ahhum..quote:Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ze loopt altijd als een geil teefje achter hem aan en de afgunst richting Dido druipt eraf. Zou zelf iets beter op de streams letten. Moet zeggen dat het sinds het serieus is met roel en dido minder is maar gister avond was het weer een overduidelijk. Ze neemt de rol van stoker/roddel koningin met verve over van chankwal
Laat de beelden van gisteren avond maar aan Roel zien kijken hoelang het dan saai is in huis.quote:Op maandag 28 november 2005 09:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, en je ziet hoe saai het is geworden sinds Chantal weg is. Kaarten is vanaf nu top tv.. ahhum..
Ik heb dus serieus nog nooit de bovenkant van de kast schoon gemaakt. Moet dat serieus?quote:Op maandag 28 november 2005 09:13 schreef Kleintje het volgende:
Ja Hallo melke... daar gaan we weer. Ik moet van die kast af van jou.
Maar dat zal het leeftijdsverschil wel zijn. Jij maakt je nog druk om 'waar ligt mijn agenda' en ik moet gewoon ook bovenop die kast schoonmaken!
nee hoor ziet toch niemand.quote:Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus nog nooit de bovenkant van de kast schoon gemaakt. Moet dat serieus?
Zonde toch.. Chantal was niet mijn favoriet, maar ze bracht wel leven in de tent. Roel en Dido liggen de hele dag op de bank/bed. Lieske/Rob zijn de hele dag aan het opruimen. Nathalie staat de hele dag voor de spiegel. Ingrid is de hele dag aan het sporten en Joost doet van alles wat. Chantal steukte de boel ondertussen goed op, ja, dat mis ik wel. De goede oude tijden....quote:Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef Kleintje het volgende:
Dat is niet waar Melke. Sinds Chantal weg is... hebben we Flora en Fauna.
Er komen vogels in de tuin, die zien die valse kraai niet meer...
Kijk, nu zijn we het weet met elkaar eens!quote:Op maandag 28 november 2005 09:20 schreef Kleintje het volgende:
Chantal bracht zeker leven in de tent. En zulke figuren heb je ook nodig. Zolang ze geen kans maakt op de hoofdprijs mogen ze haar er weer inpleuren. Lekker irriteren aan dat wijf!
Weet je wat, met deze ontwikkelingen van Dido en Roel... pleur Linda ook maar weer het huis in...
FF voor de zekerheid , om je misverstanden uit de weg te halen .... Kleintje weet wie er tegen haar praat hoor , en ik heb haar mijn mening over haar al eens eerder verteld , dus ik ben verre van bang dat ze mijn " commentaren " als negatief zal opvatten ..... tis maar om ff een misverstand te voorkomen regenwormpje , we hebben al genoeg " misverstanden " op FOK de laatste weken ....quote:Op maandag 28 november 2005 09:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon rustig blijven het is moeilijk ik weet het.
De volgende Ban duurt weer langer of je mag nooit meer Fok komen.
En dat zou ik er niet voor over hebben.
idd, Ik had alleen gehoopt dat ze nog wat wijzer en nuchterder uit dat hok zou komen al hebben we waarschijnlijk niet veel gezien nog van de consequentiesquote:Op maandag 28 november 2005 09:25 schreef Kleintje het volgende:
Eerlijk gezegd gun ik het van deze serie maar erg weinig mensen. Ze verliezen allemaal zichzelf, ze lopen allemaal echt achter een ander aan.
Van der vorige series waren de winnaars een stuk meer op zichzelf. Deden wat ze wilden en trokken zich minder aan van de regeltjes. Minder erge roddelaars, minder bezig met de camera's. Zaten daar gewoon hun ding te doen.
Bart, Bianca en Sandy.
Met Jeanette was dit niet het geval, dat was gewoon een hopeloos geval van jammer...
Als ik het echt aan iemand moet geven, doe dan Ingrid maar. Die is gewoon erg naiëf, luistert vooral naar geroddel, lult wat mee maar gaat er niet te ver in door. Is de enige die nog redelijk recht door zee is...
Laatste weken???quote:Op maandag 28 november 2005 09:26 schreef luciano het volgende:
we hebben al genoeg " misverstanden " op FOK de laatste weken ....
ingrid is niet goed wijs. Roel is de enige die van mij mag winnen. Een beetje een watje geworden omdat hij verliefd is maar ook de enige die alles in het gezicht van de persoon waar het om gaat zegt. De rest is gewoon een stel roddeltantes en meelopers.quote:Op maandag 28 november 2005 09:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, Ik had alleen gehoopt dat ze nog wat wijzer en nuchterder uit dat hok zou komen al hebben we waarschijnlijk niet veel gezien nog van de consequenties
quote:Op maandag 28 november 2005 09:15 schreef Kleintje het volgende:
Dat is niet waar Melke. Sinds Chantal weg is... hebben we Flora en Fauna.
Er komen vogels in de tuin, die zien die valse kraai niet meer...
Ach Roel zeker niet dan? Als Dido zegt Lieske is een kwal zegt hij ja en jij bent lief. Roel loopt absoluut ook mee en roddelt net zo hard mee. Joost was tijden lang zijn roddelobject, Menno ook, afgelopen week waren Chantal en Lieske de pineut. Ze zijn allemaal hetzelfde. Geeft niet hoor, denk dat je uit verveling over de anderen gaat kletsen. Ze moeten wat hequote:Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
ingrid is niet goed wijs. Roel is de enige die van mij mag winnen. Een beetje een watje geworden omdat hij verliefd is maar ook de enige die alles in het gezicht van de persoon waar het om gaat zegt. De rest is gewoon een stel roddeltantes en meelopers.
Waar vind ik dat?quote:Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef melke het volgende:
Kijk maar naar de reacties op de frontpage.
helemaal mee eens, had het niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef melke het volgende:
Ik ben nog niet zo lang op fok maar ik vind dat er vaker wel een opgeFOKt sfeertje hangt. Het is hier blijkbaar normaal om 'grof' te reageren. Hoe harder en ongeinteresseerder je bent (in het kwetsen van anderen) hoe stoerder je bent. Zo komt het bij mij in ieder geval over. Kijk maar naar de reacties op de frontpage. Sommige zijn echt te kinderachtig en belachelijk voor woorden. Het gaat geen eens om het nieuwsbericht maar om het afzeiken van anderen. Hoe meer je afzeikt hoe beter. Niet mijn stijl.
http://frontpage.fok.nl/quote:
verschil dat hij dit ook rechtstreeks tegen joost zij en ook tegen menno. Hij heeft hen bijde precies gezechd wat hij er van vond. Hij kiest nu misschien iets te vaak de kant van Dido maar zou ook niet echt bewonderenswaardig zijn al shij dit niet zou doen. Ik zal mijn vrouw ook nooit afvallen tenopzichte van een ander, ook al heeft ze het niet altijd bij het rechte eind.quote:Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef melke het volgende:
[..]
Ach Roel zeker niet dan? Als Dido zegt Lieske is een kwal zegt hij ja en jij bent lief. Roel loopt absoluut ook mee en roddelt net zo hard mee. Joost was tijden lang zijn roddelobject, Menno ook, afgelopen week waren Chantal en Lieske de pineut. Ze zijn allemaal hetzelfde. Geeft niet hoor, denk dat je uit verveling over de anderen gaat kletsen. Ze moeten wat he
Serieus.. het is echt zo. Milagro riep vorige week al iets over vogels.quote:Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
de vogels hebben allemaal zitten wachten in de omliggende bomen
Wat is nou percies de toegevoegde waarde van de bovenstaande post? Dat vraag ik me nou echt af...quote:Op maandag 28 november 2005 09:44 schreef luciano het volgende:
Ik denk dat Chantal de flora en fauna meegenomen heeft hoor , getuige de bos schaamhaar die ze elke keer weer staat stond af te scheren onder de douche , en waarschijnlijk ook in de vorm van enkele kolonies pantoffeldiertjes / amoebes , welke zich daarin hebben genesteld , en voor die heerlijke dennegeur enge geur zorgen .
humor... en doorgaan op het flora en fauna verhaal!quote:Op maandag 28 november 2005 09:46 schreef melke het volgende:
[..]
Wat is nou percies de toegevoegde waarde van de bovenstaande post? Dat vraag ik me nou echt af...
Roel heeft een paar dingen tegen Menno en Joost in het gezicht gezegd maar de meest wanstaltige dingen niet. Roel is een schoothondje die zich gisteravond al bescheet omdat Dido 'm hopelijk een trap gaat geven!quote:Op maandag 28 november 2005 09:44 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
verschil dat hij dit ook rechtstreeks tegen joost zij en ook tegen menno. Hij heeft hen bijde precies gezechd wat hij er van vond. Hij kiest nu misschien iets te vaak de kant van Dido maar zou ook niet echt bewonderenswaardig zijn al shij dit niet zou doen. Ik zal mijn vrouw ook nooit afvallen tenopzichte van een ander, ook al heeft ze het niet altijd bij het rechte eind.
Goh, lachen zegquote:Op maandag 28 november 2005 09:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
humor... en doorgaan op het flora en fauna verhaal!
Ik schreef toch al dat we niet dezelfde humor hebben.quote:
Toen Roel het huis in kwam dacht ik ja hij maakt kans op de overwinning. De eerste weken dacht ik dat ook nog. Maar sinds hij met Dido rommelt niet meer. Ik vind het vreselijk als een jongen zo achter een meisje aan loopt. Ik vond de coole mysterieuze Roel van de eerste weken leuker dan de softie van de laatste wekenquote:Op maandag 28 november 2005 09:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel heeft een paar dingen tegen Menno en Joost in het gezicht gezegd maar de meest wanstaltige dingen niet. Roel is een schoothondje die zich gisteravond al bescheet omdat Dido 'm hopelijk een trap gaat geven!
Roel is niet de schim van de Roel in het begin en dat komt ws omdat hij al sinds dag 1 een rol speelt!
Eruit met die sukkel!
Rechtsboven zit een pull down menu, vandaar kan je de rest van FOK! bezoeken.quote:Op maandag 28 november 2005 09:47 schreef Sjet het volgende:
Thanks Melke en Muerte![]()
Daar was ik nou nog nooit geweest.
Of je komt van een heel andere planeet uit waarschijnlijk zelfs een ander melkwegstelsel , OF je probeert gewoon het record meeste_posts_per_maand te breken , door overal en nergens op af te geven , met 1616 posts in 20 dagen tijd .....quote:Op maandag 28 november 2005 09:46 schreef melke het volgende:
[..]
Wat is nou percies de toegevoegde waarde van de bovenstaande post? Dat vraag ik me nou echt af...
quote:Op maandag 28 november 2005 09:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Rechtsboven zit een pull down menu, vandaar kan je de rest van FOK! bezoeken.
[afbeelding]
Graag gedaan hoor, kleine moeite.quote:
Dat kan zijn maar de is al vanaf het begin nix. Kies ik liever voor iemand die af toe nog tegen de stroom ingaat. En mocht het zo zijn dat dido eerder het huis verlaat dan hij dan kunnen er nog leuke dingen gebeuren.quote:Op maandag 28 november 2005 09:51 schreef melke het volgende:
[..]
Toen Roel het huis in kwam dacht ik ja hij maakt kans op de overwinning. De eerste weken dacht ik dat ook nog. Maar sinds hij met Dido rommelt niet meer. Ik vind het vreselijk als een jongen zo achter een meisje aan loopt. Ik vond de coole mysterieuze Roel van de eerste weken leuker dan de softie van de laatste weken
Nee iets heeeeel anders. Maar wil er hier niets over zeggen.quote:Op maandag 28 november 2005 09:53 schreef luciano het volgende:
[..]
Of je komt van een heel andere planeet uit waarschijnlijk zelfs een ander melkwegstelsel , OF je probeert gewoon het record meeste_posts_per_maand te breken , door overal en nergens op af te geven , met 1616 posts in 20 dagen tijd .....
Ik hoop echt dat Dido eerder weg moet dan Roel. Wil wel eens kijken hoe z'n gedrag zich dan gaat vormenquote:Op maandag 28 november 2005 09:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar de is al vanaf het begin nix. Kies ik liever voor iemand die af toe nog tegen de stroom ingaat. En mocht het zo zijn dat dido eerder het huis verlaat dan hij dan kunnen er nog leuke dingen gebeuren.
Roel had met zijn vingers in zijn neus BB5 kunnen winnen.quote:Op maandag 28 november 2005 09:51 schreef melke het volgende:
[..]
Toen Roel het huis in kwam dacht ik ja hij maakt kans op de overwinning. De eerste weken dacht ik dat ook nog. Maar sinds hij met Dido rommelt niet meer. Ik vind het vreselijk als een jongen zo achter een meisje aan loopt. Ik vond de coole mysterieuze Roel van de eerste weken leuker dan de softie van de laatste weken
student is het enige goede. Voor de rest doe ik er geen uitspraken overquote:Op maandag 28 november 2005 09:59 schreef luciano het volgende:
Laat me nog 1 keertje raden : je bent collega-student van Roel in zijn studie psychologie , en je bent je kennis hier aan het verrijken onder de FOKkers , waar je later zeer waarschijnlijk op kunt promoveren cum laude !! ??
ik deel diequote:Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb Roel nooit cool en mysterieus gevonden.
Maar goed, dat is mijn mening
Opzouten met die spekgladde kameleon!quote:Op maandag 28 november 2005 10:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel had met zijn vingers in zijn neus BB5 kunnen winnen.
Het was een leuke gozer die veel lef had.
Inderdaad sinds hij met Dido omgaat in het veranderd in een eitje.
Je moet maar een kijken hoe hij gezakt is in de populariteitspoll op de talpa site.
En ik denk dat hij donderdag het huis gaat verlaten.
Lieske is gewoon een beetje erg naïef maar ze wel de enige bewoners die in alle weken positief is veranderd.quote:Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, dat is mijn mening.
Zoals ik al schreef... ik vind dat er weinig mensen de overwinning verdienen.
Rob: een streber, speelt mensen tegen elkaar uit, geeft nooit zijn eigen mening, laat mensen niet uitpraten en probeert te veel de vader uit te hangen.
Dido: Confronteert mensen wel regelmatig met hun uitspraken, is redelijk oprecht en vrolijk, maar is in mijn ogen geen echte winnaar. Ik denk zelf dat ze de Roel-Dido verhaallijn heeft genomen om in het huis te blijven toen ze genomineerd was. Misschien voelt ze nu echt wat voor Roel, maar ik geloof niet dat het echt haar bedoeling was.
Joost: Een meeloper, geen eigen mening, klaagt en zeurt constant.
Natte Lie: iemand die zo het spelletje speelt hoort er helemaal niet in thuis. Ze is te gemaakt en probeert steeds de dans te ontspringen. Een verschrikkelijke schijnheil.
Lieske: Is ook redelijk oprecht, maar ook ene meeloper, ontkent toch wel regelmatig belangrijke dingen en sluit haar ogen teveel. Ik denk gebrek aan levenservaring.
Ingrid: Naiëf, erg onzeker, luistert veel naar de onzinnige gesprekken en laat zich weleens tot een domme opmerking uitlokken (dido/roel geval en met Menno) maar durft als ze ermee geconfronteerd wordt er wel over te spreken.
Eerlijk... ik vind dat Ingrid er nu het meeste recht op heeft.
Eigenlijk vind ik Ralph en Menno nog de besten voor de prijs.
Ralph zat met een missie in het huis en heeft het zwaar voor zijn kiezen gehad zonder dat hij daarbij verkeerd ging doen.
Menno bleef ook lekker zichzelf...
Ingrid is zwaar gestoord en erg achterbaks als je Menno nog niet vergeten was. Die liet zich zo bespelen door chantal dat ze Menno compleet liet vallen. Nou fijne winnaar zeg. weer 3 ton verspilt aan een middelmatige paaldanseres.quote:Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, dat is mijn mening.
Zoals ik al schreef... ik vind dat er weinig mensen de overwinning verdienen.
Rob: een streber, speelt mensen tegen elkaar uit, geeft nooit zijn eigen mening, laat mensen niet uitpraten en probeert te veel de vader uit te hangen.
Dido: Confronteert mensen wel regelmatig met hun uitspraken, is redelijk oprecht en vrolijk, maar is in mijn ogen geen echte winnaar. Ik denk zelf dat ze de Roel-Dido verhaallijn heeft genomen om in het huis te blijven toen ze genomineerd was. Misschien voelt ze nu echt wat voor Roel, maar ik geloof niet dat het echt haar bedoeling was.
Joost: Een meeloper, geen eigen mening, klaagt en zeurt constant.
Natte Lie: iemand die zo het spelletje speelt hoort er helemaal niet in thuis. Ze is te gemaakt en probeert steeds de dans te ontspringen. Een verschrikkelijke schijnheil.
Lieske: Is ook redelijk oprecht, maar ook ene meeloper, ontkent toch wel regelmatig belangrijke dingen en sluit haar ogen teveel. Ik denk gebrek aan levenservaring.
Ingrid: Naiëf, erg onzeker, luistert veel naar de onzinnige gesprekken en laat zich weleens tot een domme opmerking uitlokken (dido/roel geval en met Menno) maar durft als ze ermee geconfronteerd wordt er wel over te spreken.
Eerlijk... ik vind dat Ingrid er nu het meeste recht op heeft.
Eigenlijk vind ik Ralph en Menno nog de besten voor de prijs.
Ralph zat met een missie in het huis en heeft het zwaar voor zijn kiezen gehad zonder dat hij daarbij verkeerd ging doen.
Menno bleef ook lekker zichzelf...
helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 november 2005 10:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Opzouten met die spekgladde kameleon!![]()
waar ben je het niet mee eens dan ?quote:Op maandag 28 november 2005 10:04 schreef Kleintje het volgende:
Niet mee eens Bommie... ik vind dat Ingrid nu ook beter uit de verf komt zonder Menno en Chantal.
Als ik de streamverslagen zo lees was ze gisteren behoorlijk op dreef!
Positief veranderd in een chantal kloon?quote:Op maandag 28 november 2005 10:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is gewoon een beetje erg naïef maar ze wel de enige bewoners die in alle weken positief is veranderd.![]()
Oke, ik zeg al niets meer...quote:Op maandag 28 november 2005 10:05 schreef luciano het volgende:
IK WEET het :
Melke heeft een geheime missie op FOK , en kan daarmee 10.000 studiepunten verdienen !!!
edit: dubbele foto, één slaperige Dido is eigenlijk wel genoeg op de vroege ochtendquote:Op maandag 28 november 2005 10:07 schreef farceman het volgende:
Dido ziet er nog verslagen en beteutert uit....
Dat ze de enige bewoner is die positief is veranderd...quote:Op maandag 28 november 2005 10:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
waar ben je het niet mee eens dan ?
Maar ze is wel 1 van de weinig die het er met hem over heeft gehad. Die hem heeft verteld hoe het komt. En ze wilde hem daadwerkelijk een nieuwe kans geven...quote:Op maandag 28 november 2005 10:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ingrid is zwaar gestoord en erg achterbaks als je Menno nog niet vergeten was. Die liet zich zo bespelen door chantal dat ze Menno compleet liet vallen. Nou fijne winnaar zeg. weer 3 ton verspilt aan een middelmatige paaldanseres.
haha, laat dat meisje even wakker wordenquote:Op maandag 28 november 2005 10:07 schreef farceman het volgende:
Dido ziet er nog verslagen en beteutert uit....
Sorry , beetje laat , maar ok , deal !quote:Op maandag 28 november 2005 10:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ik leg het je ooit nog wel eens uit. Deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |