quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Blame the mod-dudequote:Op maandag 28 november 2005 01:20 schreef rompompom het volgende:
Jullie hadden 'm al geopend voordat de vorige dicht was!
Ja ik wilde er ook wel weer eens eentje. En het komt de snelheid ten goede. Tevens puike TT.quote:Op maandag 28 november 2005 01:20 schreef rompompom het volgende:
Jullie hadden 'm al geopend voordat de vorige dicht was!
Staat deze er vast voor morgen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef rompompom het volgende:
Dood, tevens alsmede.
Kijk, ik kan een topic best 2 uur killen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:33 schreef JDude het volgende:
Staat deze er vast voor morgen.
Tenzij yvonne.
Wat wil je, je hanteert het y-woord!quote:Op maandag 28 november 2005 03:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Kijk, ik kan een topic best 2 uur killen.
misschien dat ik je vandaag wel even kom stalkenquote:Op maandag 28 november 2005 13:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: dat, of de wetenschap geen drank te hebben genuttigd
Oe gezellig!quote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef Talietje het volgende:
[..]
misschien dat ik je vandaag wel even kom stalken
quote:Op maandag 28 november 2005 14:06 schreef pc-fr34k het volgende:
We moeten nu toch echt wel kijken waar de meet en wie komen, ik heb rotterdam/omstreken voorgestelt of anders utrecht, lekker centraal.
Janetje stelde paddo's vreten voor..
Andere plaatsen kunnen natuurlijk ook, mits doorgaan tot de eerste trein of slaapplaats.quote:Op maandag 28 november 2005 16:31 schreef pc-fr34k het volgende:
PC-fr34k - Rotterdam/omstreken of anders Utrecht wat centraal ligt
JDude - Den Haag, Rotterdam, Breda, Tilburg, Eindhoven, Den Bosch, Utrecht
PC-fr34k - Rotterdam/omstreken of anders Utrecht wat centraal ligtquote:Op maandag 28 november 2005 16:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Een BeF-tripmeet lijkt me ook wel vet ja, maar voor deze meet, eventjes kijken wie er interesse hebben en dan waar.
Vul lijstje aan als je komt en waar je het het liefste hebt
PC-fr34k - Rotterdam/omstreken of anders Utrecht wat centraal ligt
Später freund.quote:
Wanneer is die?quote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey C. Kom je ook gezellig naar de meet?.
Dat moeten we nog bespreken, ik gok zo ergens in een weekend binnenkort, moeten evenjtes kijken wanneer wie kan enzo.quote:
Het ligt aan den datum.quote:Op maandag 28 november 2005 16:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat moeten we nog bespreken, ik gok zo ergens in een weekend binnenkort, moeten evenjtes kijken wanneer wie kan enzo.
Ja, zeg maar wanneer je kan, in een weekend lijkt mij het handigst maar over 2/3 weken ofzo kan ook(dan is het alweer kerstvakjantie toch, dan is er ook veel tijd)quote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Het ligt aan den datum.
Maar ik stem in mits het niet erg binnenkort is.
Krieg, dat moet lukken.quote:Op maandag 28 november 2005 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, zeg maar wanneer je kan, in een weekend lijkt mij het handigst maar over 2/3 weken ofzo kan ook(dan is het alweer kerstvakjantie toch, dan is er ook veel tijd)
En DD, kom je ook?.
Krieg? Is dat eenj plaats?quote:
Dat is iets uit de metal-scene.quote:
Dat hangt helemaal af van waar het gehouden wordt.quote:Op maandag 28 november 2005 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, zeg maar wanneer je kan, in een weekend lijkt mij het handigst maar over 2/3 weken ofzo kan ook(dan is het alweer kerstvakjantie toch, dan is er ook veel tijd)
En DD, kom je ook?.
Ja, waarom niet Zwolle?quote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van waar het gehouden wordt.
Zwolle is okay met mij. Maar ik weet niet hoe bijvoorbeeld JDude of Janetje erover denken?quote:Op maandag 28 november 2005 17:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, waarom niet Zwolle?
Ik zit er, jij vlakbij en Frank ook.
Hmm, dan treden mijn eerder genoemde voorwaarden wel in werking.quote:Op maandag 28 november 2005 17:00 schreef cerror het volgende:
Ja, waarom niet Zwolle?
Ik zit er, jij vlakbij en Frank ook.
Precies, that's the problem.quote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zwolle is okay met mij. Maar ik weet niet hoe bijvoorbeeld JDude of Janetje erover denken?.
Slapen kan hier, dus. Opgelost.quote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm, dan treden mijn eerder genoemde voorwaarden wel in werking.
Dan weten je pa en ma helemaal niet meer waar ze het moeten zoekenquote:
Zo Jdude, you the man!quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Slapen kan hier, dus. Opgelost..
Maar boeiuh, afterparty bij DD op zolder dusquote:Op maandag 28 november 2005 17:05 schreef JDude het volgende:
Dan weten je pa en ma helemaal niet meer waar ze het moeten zoeken
Mijn pa en ma hebben niks te zeggen? Hallo? Ik ben 18?quote:Op maandag 28 november 2005 17:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan weten je pa en ma helemaal niet meer waar ze het moeten zoeken
Of op "dat ene" veldje.quote:Op maandag 28 november 2005 17:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar boeiuh, afterparty bij DD op zolder dus
Ja in december zekerquote:
Kennen jullie elkander al ofzo?quote:
Jullie klinken als een stelletje.quote:
Vaag.quote:
Ach, het klikt, gewoon als vrienden.quote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Jullie klinken als een stelletje.
Second that.quote:Op maandag 28 november 2005 17:13 schreef Dead-Doll het volgende:
Ach, het klikt, gewoon als vrienden.
Mits de helft voor mij isquote:Op maandag 28 november 2005 17:15 schreef Dead-Doll het volgende:
Wie draait er even een joint voor me?
Zó irritant, het juiste materiaal hebben, maar niet kunnen draaien..
Ik kan 'draaien' helemaal verkloot maa je wordt er wel goed stoned van.quote:Op maandag 28 november 2005 17:15 schreef Dead-Doll het volgende:
Wie draait er even een joint voor me?
Zó irritant, het juiste materiaal hebben, maar niet kunnen draaien..
Als Zwolle geregeld kan worden zou ik dat helemaal geweldig vinden!quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan 'draaien' helemaal verkloot maa je wordt er wel goed stoned van..
* pc-fr34k checkt NS.nl om te kijken hoe makkelijk ik in Zwolle kom.
Anderhalf uur ben ik dan ongeveer onderweg, moet kunnen. Eerst kijken wat DL ervan vind.quote:Op maandag 28 november 2005 17:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Als Zwolle geregeld kan worden zou ik dat helemaal geweldig vinden!
Ah, Rotterdam was dat toch?quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Anderhalf uur ben ik dan ongeveer onderweg, moet kunnen. Eerst kijken wat DL ervan vind.
Bier zuipen, natuurlijk! Hallo, het is BeF?quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat valt er allemaal te doen in Zwolle? Of gaan we bij jou thuis zuipen/blowen of J.'s idee, paddo's vreten..
D'r is sowieso een kroeg, en een kenkerlange winkelstraat, en een park.quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat valt er allemaal te doen in Zwolle? Of gaan we bij jou thuis zuipen/blowen of J.'s idee, paddo's vreten..
Ik woon in Zwolle, dus als t daar is wil ik best ff langskomenquote:
Ja, DL en ik wonen beiden in Rotterdam.quote:
Bier in kroeg, wiet in park en dan spacend en dronken door de winkelstraat. Klinkt okay to me.quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
D'r is sowieso een kroeg, en een kenkerlange winkelstraat, en een park.
Ja, maar waar gaan we dat doen in Zwolle?quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Bier zuipen, natuurlijk! Hallo, het is BeF?.
Docter in.quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik woon in Zwolle, dus als t daar is wil ik best ff langskomen![]()
Kan ook nog eventuele slapers accomoderen, kheb een groot huisquote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
DL en ik kunnen dan eventueel samen met de trein anar Zwole komen.
Die is ook een soort van [BeF]-er, lijkt me erg gezellig worden, er komen toch al best wat mensen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Docter in.
Misschien wil m'n broer ook wel mee.
Volgens mij is dat waar ik toen met DD ben geweest. Draaiden ze best puicke muziek.quote:Op maandag 28 november 2005 17:27 schreef cerror het volgende:
Docter in.
Misschien wil m'n broer ook wel mee.
J. slaapt wel bij mij.quote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die is ook een soort van [BeF]-er, lijkt me erg gezellig worden, er komen toch al best wat mensen.. Zo kan J. ook nog komen want die wilde niet 'zo'n kleine meet'
Dan zal er van slapen vast veel komen jaquote:
Sst, we willen haar nog wel laten komen.quote:
Ja dat wil C. ook wel geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Sst, we willen haar nog wel laten komen..
Yep, daar kom ik ook wel eensch.quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij is dat waar ik toen met DD ben geweest. Draaiden ze best puicke muziek.
* pc-fr34k VM warmhoudt.quote:
1 woord... 2 lettergrepen... begint met een K en eindigd op achelquote:
Zijn dat geen 4 lettergrepen? kan-ker-ka-chel,quote:Op maandag 28 november 2005 19:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
1 woord... 2 lettergrepen... begint met een K en eindigd op achel
neu eerder vergelijkbaar met heersch(en)quote:Op maandag 28 november 2005 16:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is iets uit de metal-scene.
Black metal ist krieg!
Zoiets als kei-tof.
quote:
Ja he?quote:
Ik denk dat het voor mij niet veel scheelt, langs de weg.quote:Op maandag 28 november 2005 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja he?
En dat terwijl Zwolle maar 4 uur reizen is..
Anders doen wij gewoon eens een keer een minimeet.quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Janetje het volgende:
Als de begindag en de einddag door de weeks vallen, red ik het waarschijnlijk niet financieel om te komen..
net zoals de vorige zekerquote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Anders doen wij gewoon eens een keer een minimeet.
Hehehehe..quote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Anders doen wij gewoon eens een keer een minimeet.
*echooooo*quote:Op maandag 28 november 2005 23:11 schreef 9christensen het volgende:
test 1 2
*schelle piep over de geluidsboxen*quote:Op maandag 28 november 2005 23:11 schreef 9christensen het volgende:
test 1 2
En dat is dan weer FBquote:Op maandag 28 november 2005 23:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
*schelle piep over de geluidsboxen*
Oh sorry.. ik dacht dat ik in BeF zat..quote:Op maandag 28 november 2005 23:36 schreef Janetje het volgende:
Seks
Djiez, die heb ik zelf in Paint gefikst zo'n beetjequote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef Zebbie het volgende:
Waarom heeft iedereen behalve ik tegenwoordig een gepimpte sinterklaar avatar! [afbeelding]
Maar echt zo veel users hebben datquote:Op maandag 28 november 2005 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Djiez, die heb ik zelf in Paint gefikst zo'n beetje
Omdat daar een tof topic voor is..quote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef Zebbie het volgende:
Waarom heeft iedereen behalve ik tegenwoordig een gepimpte sinterklaar avatar! [afbeelding]
omdat je een prutser bent die er geen kan maken?quote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef Zebbie het volgende:
Vermoedens bevestigd.quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
omdat je een prutser bent die er geen kan maken?
Doe eens lief!quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
omdat je een prutser bent die er geen kan maken?
Biewwwwrr..quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef JDude het volgende:
2 liter Guinness... daar word je wel vrolijk van!
Het perfecte medicijn.quote:
En lekkerwwww...quote:
Die van mij heeft natuurlijk uit zichzelf al een soort X-factor.quote:
Nouja, zo ongeveer dan.quote:
tja die jamai en jim schijnen dat ook te hebben dus of dat wat zegtquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die van mij heeft natuurlijk uit zichzelf al een soort X-factor.
Heel nederland kent zequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja die jamai en jim schijnen dat ook te hebben dus of dat wat zegt
Helaas wel ja.quote:
Da's Jägermeister, vrouw!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
En lekkerwwww...
Net als die lekkere hoestsiroop met dropsmaak..
Second that. Iedereen zit vast op MSN ofzoquote:
zou je denkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Second that. Iedereen zit vast op MSN ofzo
Ja.quote:
Dé ondergang van BeF.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef DeLeider het volgende:
Voeg me eensch toe in de avond multi dan
Ik ga niemand bashen vandaagquote:
Och dat bashen zal me jeuken... 't gaat er meer om dat er hier geen hond meer komt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:06 schreef DeLeider het volgende:
Ik ga niemand bashen vandaagwaaaaant ik heb bier 14.bier
Heul niet..quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Second that. Iedereen zit vast op MSN ofzo
Zowaarquote:
Ow! sterf dan maar aan longkankerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Och dat bashen zal me jeuken... 't gaat er meer om dat er hier geen hond meer komt.
neu want ik kruip lekker onder de wolquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Zowaar
Gaat het hier dan toch nog wat worden vanavond?
quote:
Werkelijkwaar een aantrekkelijk idee. Ik ga het maar eens volgen. Dan kan men het spreekwoord "Goed voorbeeld doet volgen" ook weer van de plank halen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu want ik kruip lekker onder de wol
nog ff beetje lezen en dan maffen
loaters![]()
Uiteraard!quote:
Trustenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu want ik kruip lekker onder de wol
nog ff beetje lezen en dan maffen
loaters![]()
Truste Hanselquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef rompompom het volgende:
Werkelijkwaar een aantrekkelijk idee. Ik ga het maar eens volgen. Dan kan men het spreekwoord "Goed voorbeeld doet volgen" ook weer van de plank halen.
Natuurlijk niet..quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Zowaar
Gaat het hier dan toch nog wat worden vanavond?
quote:
Kut, ik moest nog wel een nieuwe slaapplaats voor die teringmeet regelenquote:
Ik nietquote:Op maandag 28 november 2005 17:00 schreef JDude het volgende:
Kerstvakantie heb ik ook zeeën van tijd.
Mjah ik kan wel een dagje vrij nemen, mits er genueckt wordt natuurlijk 14.gif en ik een place to stay heb...... pc-freak kan wel met mijn ov meereizen tegen 40% korting enzo!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik nietik moet alle godvergeten kankerdagen wreken bij het godtyfushoerenkerstcircus. 13.kanker
dat hangt van jezelf af hequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:33 schreef DeLeider het volgende:
mits er genueckt wordt natuurlijk 14.gif
moet ik ook nog ff zoeken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:33 schreef DeLeider het volgende:
en ik een place to stay heb...
als ik überhaupt gaquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:35 schreef JDude het volgende:
moet ik ook nog ff zoeken.
Kwartet!quote:
dus, ik zit vanaf nu bij de BeF-clubquote:Guidoow scheef het volgende:[/b]
[..]
kom jij ff lekker bij de BeF-club
Ga eens dood.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef Limme het volgende:
(en wat kan mij het schelen dat jullie dat niet aanstaat, krijg allemaal kanker!)
In dat geval mag je doodgaan aan cholera alsmede aids en blafkankerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef Limme het volgende:
[..]
dus, ik zit vanaf nu bij de Be-club
(en wat kan mij het schelen dat jullie dat niet aanstaat, krijg allemaal kanker!)
GMTA!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef DeLeider het volgende:
In dat geval mag je doodgaan aan cholera alsmede aids en blafkanker
Wel matig dat ik even was vergeten dat je niet subtiel uit een multi MSN kunt wegklikken daarstraksquote:
Ghehehehequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel matig dat ik even was vergeten dat je niet subtiel uit een multi MSN kunt wegklikken daarstraks
Ah jammer, dat is niet wederzijds kan ik je vertellen.quote:
En!! hoe was ze?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
En toen was J. net weg.
Neuh dat niet eens... ik dacht meer dat niemand 't zou merkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:45 schreef DeLeider het volgende:
Ghehehehe... ik heb geen zin in jullie gezeik... klik! Wordt je nog 13213 keer teruggegooid
Ze was geweldig..quote:
Dat gaat nooit goed, moet je in een vertrouwde omgeving doen, met mensen die je goed kent.. anders kan je gaan flippen..quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
Ey maar die meet he! gaan we paddo's eten in zwolle?
Ik eet geen paddo's, ik drink alleen bier.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
Ik vind Zwolle eigenlijk maar niks.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
Wie ken je beter dan BeF?:')quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat gaat nooit goed, moet je in een vertrouwde omgeving doen, met mensen die je goed kent.. anders kan je gaan flippen..
Ik stem tegen..
Bierrrrrr..quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wie ken je beter dan BeF?:')
Maar we zouden bijvoorbeeld wel bier kunnen gaan drinken of spacecake kunnen maken!
In de docter!quote:
Niet dit weekend denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:59 schreef Limme het volgende:
ik hou van je cerror xD
wanneer gingen wij eensch ontzettend veel bier drinken en anale sex hebben? 14.gif
Heersch, komt de rest van de crew ook?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:03 schreef Limme het volgende:
uhm weekend na sinterklaas? ok is goed, zaterdagavond, mijn kamer hier in meppel, bier drinken en ik zorg zelfs voor frituur!!!!1! en die lange zwarte waar je op geilt is er ook wel:')
29 februari!quote:
Tof.. als ik op stage ben.. 14.gifquote:
Heh bahquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:10 schreef DeLeider het volgende:
Ojah!! als ik morgen op tijd m'n bed uit ben ga ik een tepelpiercing laten zetten
*vertelt iets anders..quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee geil, heb ik me laten vertellen
Naja, ik zeg van niet maar ik ben ook niet echt je doelgroep.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee geil, heb ik me laten vertellen
Ja ik heb meerdere informatie bronnen geraadpleegt, dus ik neem um!quote:
Gelukkig niet C, gelukkig nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, ik zeg van niet maar ik ben ook niet echt je doelgroep.
Naja.. vraag het eens in [HOMO]...quote:
Laat maar, ik slaap morgen wel uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. vraag het eens in [HOMO]...
Hahaha.. ik zit je maar te pesten johquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Laat maar, ik slaap morgen wel uit
Goed plan.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ik zit je maar te pesten joh
Ga slapen joh..quote:
Eet wat.. maakt niet uit wat..quote:
Je vind me echt niet lief he!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eet wat.. maakt niet uit wat..
Ga desnoods voor gebakken gordijnen..
En dan slapen..
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je vind me echt niet lief he!!!
Tja.. das dan jammer..quote:
Nou nou J.!quote:
quote:
Guilty.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
alsof jij zo lief bent!
tegen anderen dan he..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]alsof jij zo lief bent!
tegen anderen dan he..
Je moest lachen..quote:
quote:
Doet dat geen pijn dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat gebeurt vrij vaak op een dag, al zou je dat niet zeggen....
Hmm.. tja.. ik heb er geen ervaring me..quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja soms, als anderen het zien....
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. tja.. ik heb er geen ervaring me..
Dat ga ik nu wel oefenen.. in dat ene wat slaap heet.. laterrrrr
Ah, welteruschten danquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. tja.. ik heb er geen ervaring me..
Dat ga ik nu wel oefenen.. in dat ene wat slaap heet.. laterrrrr
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mjah ik kan wel een dagje vrij nemen, mits er genueckt wordt natuurlijk 14.gif en ik een place to stay heb...... pc-freak kan wel met mijn ov meereizen tegen 40% korting enzo!
[BeF]-ers mogen wel mogeh roepen in BeF.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze mooie dinsdag.
Dat doe je maar hier, hoor.
J. komt, mits het financieel te regelen is..quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oja, komt J. nou of lult ze gewoon slap?.
Morruguh!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:44 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ok, we proberen het te regelen zodat het voor iedereen goed te doen is, ik denk dan toch in een weekend, voor jou financieel te regelen en voor DL beter ivm werk in de vakantie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
J. komt, mits het financieel te regelen is..
Kan er dus nog niks heul zinnigs over zeggen, tot ik weet wanneer het is.
Dan weet ik iig helemaal zeker dat ik afhaakquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef pc-fr34k het volgende:
ik denk dan toch in een weekend
Oja, jij moet dan werken he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan weet ik iig helemaal zeker dat ik afhaak
Kerstvakantie is júist topdrukte bij TPG.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, jij moet dan werken he?. En een weekend in de vakantie? Moeten we eventjes kijken hoe dat met DL zit.
We moeten dus een beetje kijken hoe we het regelen nog, veel mensen kunnen naar zwolle, de meeste wonen zelfs daar of in de buurt. 2 slaapplaatsen al aangeboden meen ik me te herinneren. Een weekend binnenkort lijkt mij het handigst(een meet duurt toch maar 1 dag en dan eventueel overnachting)quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Kerstvakantie is júist topdrukte bij TPG.
En sowieso als het helemaal in fucking Zwolle is lopen dan de reiskosten een beetje uit de hand
Waar woont gij???quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Kerstvakantie is júist topdrukte bij TPG.
En sowieso als het helemaal in fucking Zwolle is lopen dan de reiskosten een beetje uit de hand
Bredaquote:
maar das wel een keigezellige stad! met leuke dames heb ik gehoordquote:
Absoluut!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:40 schreef DeLeider het volgende:
maar das wel een keigezellige stad! met leuke dames heb ik gehoord![]()
Mij maakt het geen fuck uit, als ik maar ergens kan slapenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Absoluut!
Maarja, Zwolle staat al min of meer vast geloof ik
En er te komen is met ov.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mij maakt het geen fuck uit, als ik maar ergens kan slapen
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En er te komen is met ov.
Of ik moet m'n pa vragen om me te brengen naar een meet..
Er zijn genoeg treinen richting Zwollequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En er te komen is met ov.
Of ik moet m'n pa vragen om me te brengen naar een meet..
Half uurke met de heerschende intercity mên, eitje. Zonder overstap!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:51 schreef DeLeider het volgende:Dat zou wel heerschen, nee maar Breda is goed te doen met OV zkr vanaf de roffa, jeweettoch
Mjah ik vind het allemaal best 14.bier..... ff tjekken wat den rest vind!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Half uurke met de heerschende intercity mên, eitje. Zonder overstap!
Ook dat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:51 schreef Misstique het volgende:
Er zijn genoeg treinen richting Zwolle![]()
C en Janet vinden het vast niks, want die wilden nuecken in Zwolle.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:54 schreef DeLeider het volgende:
ff tjekken wat den rest vind!
Kunnen ze niet nuecken in Breda dan? En DooiePop kan ook vast wel iets te nuecken hebben in breda.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:57 schreef JDude het volgende:
[..]
C en Janet vinden het vast niks, want die wilden nuecken in Zwolle.
Dood-Ding zal ook wel tegen zijn, want die woont in de suburbs van Zwolle.
ga je hem toch halen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kunnen ze niet nuecken in Breda dan? En DooiePop kan ook vast wel iets te nuecken hebben in breda.....
Maar goed ik ben naar de piercingshop 14.auw, foto's komen vanavond/nacht wel
Kan wel, mits niet in weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, dus iedereen behalve JDude kan in Zwolle, of kan je daar wel maar met ietsje meer moeite?
Alles voor de chicksquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ga je hem toch halen.. Succes.
.
We plannen de #250 meet, DL gaat een tepelpiercing halen en C en J gaan nuecken.quote:
J. kan weer mits weekend.quote:
En die dooie met KS toch?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We plannen de #250 meet, DL gaat een tepelpiercing halen en C en J gaan nuecken.
Ongetwijfeld.quote:
KS heeft nog niks gezegd om te komen toch?quote:
I second that.quote:
Fotoboek gechecktquote:
Die heb ik weleens zien posten vplgens mij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kutnewbie
GotC, van de SC voor BeF
Kan het niet een keer op Donderdag-Vrijdag dan?quote:
Ik nu ook, kom er nu pas achter dat het een wijf is.quote:
de PI zegt genoeg neem ik aanquote:
Ik heb dan school, maar ik kan uiteraard 'vrij nemen'quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan het niet een keer op Donderdag-Vrijdag dan?
Dan hoef ik het slecht één keer te betalen (phoe) en de week-ov'ers hebben vrij spel..
Donderdag-Vrijdag is mij ook prima!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef Janetje het volgende:
Kan het niet een keer op Donderdag-Vrijdag dan?
Dan hoef ik het slecht één keer te betalen (phoe) en de week-ov'ers hebben vrij spel..
Vandaag niet naar school geweest omdat ik geen stem meer had..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb dan school, maar ik kan uiteraard 'vrij nemen'.
Vanaf donderdag niet meer naar school geweest:
donderdag - pa ophalen van schiphol
vrijdag - Was donderdagavond bij m'n ma blijven eten en geen zin meer om hierheen te gaan in de avond
maandag en dinsdag te lui.
Morgen maar weer wel gaan en straks eventjes kijken wat voor werk ik gemist heb. School is toch te makkelijk dus ik maak wel gewoon wat in het PTA staat..
Cerror neemt z'n broer mee en vaak heeft die ook niet gepost...quote:
Van mij mag je ook komen..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:17 schreef petre86 het volgende:
zwolle..
wel leuke kroegen..
wanneer eigelijk?
ZOals ik al vroeg in het goedenmorgen-topic, waar heb je hem als laatste gehad, dat doe ik altijd als ik iets wkijt ben, nadenken wanneer ik het voor het laast had.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vandaag niet naar school geweest omdat ik geen stem meer had..
Is op zich handig.. een stem hebben tijdens een les tolken..
oké ik ben omquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Cerror neemt z'n broer mee en vaak heeft die ook niet gepost....
Jawel! Drie keer zelfs..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Cerror neemt z'n broer mee en vaak heeft die ook niet gepost....
En dan zeggen mensen dat kliekjes niet open zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van mij mag je ook komen..
Maar ja. ik ben maar een onschuldig [BeF]'ertje..
Ik wilde er nog vaak bij schrijven.quote:
Leuk ja.. ik had hem gister nog, achter de computer.. maar goed.. *zoektquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ZOals ik al vroeg in het goedenmorgen-topic, waar heb je hem als laatste gehad, dat doe ik altijd als ik iets wkijt ben, nadenken wanneer ik het voor het laast had..
Dit is toch wel een open kliekje?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat kliekjes niet open zijn..
Mjah.. zoiets..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde er nog vaak bij schrijven..
Carnagath ofzo was het toch?
Jep, [BeF] is heel open, maar mensen die irritant komen doen verwensen we dood.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is toch wel een open kliekje?
Daarnaast.. het gaat om Peet![]()
Wel klote dat het ook met een C begint, hem kunnen we niet afkorten tot C. Ik noem hem altijd 'broer van cerror'quote:[..]
Mjah.. zoiets..
Nah.. dat begint met een C. en cerror met een c.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jep, [BeF] is heel open, maar mensen die irritant komen doen verwensen we dood..
[..]
Wel klote dat het ook met een C begint, hem kunnen we niet afkorten tot C. Ik noem hem altijd 'broer van cerror'.
Hmm neen dat gaat me nog niet lukken.quote:
Ik kort cerror al af tot C. eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nah.. dat begint met een C. en cerror met een c.
Grote broer meets kleine.. zeg maar..
Hmmm... de week daarna kan ik niet, daarna is het vlak voor kerst.. daarna januari..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm neen dat gaat me nog niet lukken.
Heheh.. oh.. ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kort cerror al af tot C. eigenlijk..
Maar jij wilt hem neuken, daar zit het verschil in.quote:
Nah! Wat zijn we toch weer allemaal grof vandaag..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar jij wilt hem neuken, daar zit het verschil in.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef Janetje het volgende:
In 2 pagina's, 3 c-J neuck-bewegingen...
Das wel erg weinig he, vind je ook niet?quote:
Gezelligheid alom..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:49 schreef Urticaria het volgende:
Ik zal er ook zijn, bij den meet. [afbeelding]
Ben ik iig niet meer de enige die nog onderdak nodig heeftquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Janetje het volgende:
Gezelligheid alom..
Kan je wel bij die ene user slapen, van wie jij bent..
Ik ben er ook nog, en DL heefdt dacht ik ook onderdak nodig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben ik iig niet meer de enige die nog onderdak nodig heeft![]()
Probleem opgelost, PC, DL, U. en ik gaan bij M. de koelkast leegrovenquote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef Misstique het volgende:
Kan ook nog eventuele slapers accomoderen, kheb een groot huis![]()
Jij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:12 schreef JDude het volgende:
Wie maakt er even een puikende 250 OP?
Doe wel iets in de titel over een meet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:12 schreef JDude het volgende:
*Volgende deel vast klaarzet
Zal post 1 reserveren voor uptodate meet info.
[BeF] #250 tijd voor de meet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef Janetje het volgende:
[BeF] Omdat 250 keer toch het lekkerst is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |