Jullie klinken als een stelletje.quote:
Ach, het klikt, gewoon als vrienden.quote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Jullie klinken als een stelletje.
Second that.quote:Op maandag 28 november 2005 17:13 schreef Dead-Doll het volgende:
Ach, het klikt, gewoon als vrienden.
Mits de helft voor mij isquote:Op maandag 28 november 2005 17:15 schreef Dead-Doll het volgende:
Wie draait er even een joint voor me?
Zó irritant, het juiste materiaal hebben, maar niet kunnen draaien..
Ik kan 'draaien' helemaal verkloot maa je wordt er wel goed stoned van.quote:Op maandag 28 november 2005 17:15 schreef Dead-Doll het volgende:
Wie draait er even een joint voor me?
Zó irritant, het juiste materiaal hebben, maar niet kunnen draaien..
Als Zwolle geregeld kan worden zou ik dat helemaal geweldig vinden!quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan 'draaien' helemaal verkloot maa je wordt er wel goed stoned van..
* pc-fr34k checkt NS.nl om te kijken hoe makkelijk ik in Zwolle kom.
Anderhalf uur ben ik dan ongeveer onderweg, moet kunnen. Eerst kijken wat DL ervan vind.quote:Op maandag 28 november 2005 17:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Als Zwolle geregeld kan worden zou ik dat helemaal geweldig vinden!
Ah, Rotterdam was dat toch?quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Anderhalf uur ben ik dan ongeveer onderweg, moet kunnen. Eerst kijken wat DL ervan vind.
Bier zuipen, natuurlijk! Hallo, het is BeF?quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat valt er allemaal te doen in Zwolle? Of gaan we bij jou thuis zuipen/blowen of J.'s idee, paddo's vreten..
D'r is sowieso een kroeg, en een kenkerlange winkelstraat, en een park.quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat valt er allemaal te doen in Zwolle? Of gaan we bij jou thuis zuipen/blowen of J.'s idee, paddo's vreten..
Ik woon in Zwolle, dus als t daar is wil ik best ff langskomenquote:
Ja, DL en ik wonen beiden in Rotterdam.quote:
Bier in kroeg, wiet in park en dan spacend en dronken door de winkelstraat. Klinkt okay to me.quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
D'r is sowieso een kroeg, en een kenkerlange winkelstraat, en een park.
Ja, maar waar gaan we dat doen in Zwolle?quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Bier zuipen, natuurlijk! Hallo, het is BeF?.
Docter in.quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik woon in Zwolle, dus als t daar is wil ik best ff langskomen![]()
Kan ook nog eventuele slapers accomoderen, kheb een groot huisquote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
DL en ik kunnen dan eventueel samen met de trein anar Zwole komen.
Die is ook een soort van [BeF]-er, lijkt me erg gezellig worden, er komen toch al best wat mensen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Docter in.
Misschien wil m'n broer ook wel mee.
Volgens mij is dat waar ik toen met DD ben geweest. Draaiden ze best puicke muziek.quote:Op maandag 28 november 2005 17:27 schreef cerror het volgende:
Docter in.
Misschien wil m'n broer ook wel mee.
J. slaapt wel bij mij.quote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die is ook een soort van [BeF]-er, lijkt me erg gezellig worden, er komen toch al best wat mensen.. Zo kan J. ook nog komen want die wilde niet 'zo'n kleine meet'
Sst, we willen haar nog wel laten komen.quote:
Ja dat wil C. ook wel geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Sst, we willen haar nog wel laten komen..
Yep, daar kom ik ook wel eensch.quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij is dat waar ik toen met DD ben geweest. Draaiden ze best puicke muziek.
* pc-fr34k VM warmhoudt.quote:
1 woord... 2 lettergrepen... begint met een K en eindigd op achelquote:
Zijn dat geen 4 lettergrepen? kan-ker-ka-chel,quote:Op maandag 28 november 2005 19:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
1 woord... 2 lettergrepen... begint met een K en eindigd op achel
neu eerder vergelijkbaar met heersch(en)quote:Op maandag 28 november 2005 16:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is iets uit de metal-scene.
Black metal ist krieg!
Zoiets als kei-tof.
quote:
Ja he?quote:
Ik denk dat het voor mij niet veel scheelt, langs de weg.quote:Op maandag 28 november 2005 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja he?
En dat terwijl Zwolle maar 4 uur reizen is..
Anders doen wij gewoon eens een keer een minimeet.quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Janetje het volgende:
Als de begindag en de einddag door de weeks vallen, red ik het waarschijnlijk niet financieel om te komen..
net zoals de vorige zekerquote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Anders doen wij gewoon eens een keer een minimeet.
Hehehehe..quote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Anders doen wij gewoon eens een keer een minimeet.
*echooooo*quote:Op maandag 28 november 2005 23:11 schreef 9christensen het volgende:
test 1 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |