Natuurlijk niet..quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Zowaar
Gaat het hier dan toch nog wat worden vanavond?
quote:
Ik nietquote:Op maandag 28 november 2005 17:00 schreef JDude het volgende:
Kerstvakantie heb ik ook zeeën van tijd.
Mjah ik kan wel een dagje vrij nemen, mits er genueckt wordt natuurlijk 14.gif en ik een place to stay heb...... pc-freak kan wel met mijn ov meereizen tegen 40% korting enzo!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik nietik moet alle godvergeten kankerdagen wreken bij het godtyfushoerenkerstcircus. 13.kanker
dat hangt van jezelf af hequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:33 schreef DeLeider het volgende:
mits er genueckt wordt natuurlijk 14.gif
moet ik ook nog ff zoeken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:33 schreef DeLeider het volgende:
en ik een place to stay heb...
als ik überhaupt gaquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:35 schreef JDude het volgende:
moet ik ook nog ff zoeken.
dus, ik zit vanaf nu bij de BeF-clubquote:Guidoow scheef het volgende:[/b]
[..]
kom jij ff lekker bij de BeF-club
Ga eens dood.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef Limme het volgende:
(en wat kan mij het schelen dat jullie dat niet aanstaat, krijg allemaal kanker!)
In dat geval mag je doodgaan aan cholera alsmede aids en blafkankerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef Limme het volgende:
[..]
dus, ik zit vanaf nu bij de Be-club
(en wat kan mij het schelen dat jullie dat niet aanstaat, krijg allemaal kanker!)
GMTA!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef DeLeider het volgende:
In dat geval mag je doodgaan aan cholera alsmede aids en blafkanker
Wel matig dat ik even was vergeten dat je niet subtiel uit een multi MSN kunt wegklikken daarstraksquote:
Ghehehehequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel matig dat ik even was vergeten dat je niet subtiel uit een multi MSN kunt wegklikken daarstraks
Ah jammer, dat is niet wederzijds kan ik je vertellen.quote:
En!! hoe was ze?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
En toen was J. net weg.
Neuh dat niet eens... ik dacht meer dat niemand 't zou merkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:45 schreef DeLeider het volgende:
Ghehehehe... ik heb geen zin in jullie gezeik... klik! Wordt je nog 13213 keer teruggegooid
Ze was geweldig..quote:
Dat gaat nooit goed, moet je in een vertrouwde omgeving doen, met mensen die je goed kent.. anders kan je gaan flippen..quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
Ey maar die meet he! gaan we paddo's eten in zwolle?
Ik eet geen paddo's, ik drink alleen bier.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
Ik vind Zwolle eigenlijk maar niks.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
Wie ken je beter dan BeF?:')quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat gaat nooit goed, moet je in een vertrouwde omgeving doen, met mensen die je goed kent.. anders kan je gaan flippen..
Ik stem tegen..
Bierrrrrr..quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wie ken je beter dan BeF?:')
Maar we zouden bijvoorbeeld wel bier kunnen gaan drinken of spacecake kunnen maken!
In de docter!quote:
Niet dit weekend denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:59 schreef Limme het volgende:
ik hou van je cerror xD
wanneer gingen wij eensch ontzettend veel bier drinken en anale sex hebben? 14.gif
Heersch, komt de rest van de crew ook?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:03 schreef Limme het volgende:
uhm weekend na sinterklaas? ok is goed, zaterdagavond, mijn kamer hier in meppel, bier drinken en ik zorg zelfs voor frituur!!!!1! en die lange zwarte waar je op geilt is er ook wel:')
Tof.. als ik op stage ben.. 14.gifquote:
Heh bahquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:10 schreef DeLeider het volgende:
Ojah!! als ik morgen op tijd m'n bed uit ben ga ik een tepelpiercing laten zetten
*vertelt iets anders..quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee geil, heb ik me laten vertellen
Naja, ik zeg van niet maar ik ben ook niet echt je doelgroep.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee geil, heb ik me laten vertellen
Ja ik heb meerdere informatie bronnen geraadpleegt, dus ik neem um!quote:
Gelukkig niet C, gelukkig nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, ik zeg van niet maar ik ben ook niet echt je doelgroep.
Naja.. vraag het eens in [HOMO]...quote:
Laat maar, ik slaap morgen wel uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. vraag het eens in [HOMO]...
Hahaha.. ik zit je maar te pesten johquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Laat maar, ik slaap morgen wel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |