*schelle piep over de geluidsboxen*quote:Op maandag 28 november 2005 23:11 schreef 9christensen het volgende:
test 1 2
En dat is dan weer FBquote:Op maandag 28 november 2005 23:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
*schelle piep over de geluidsboxen*
Oh sorry.. ik dacht dat ik in BeF zat..quote:Op maandag 28 november 2005 23:36 schreef Janetje het volgende:
Seks
Djiez, die heb ik zelf in Paint gefikst zo'n beetjequote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef Zebbie het volgende:
Waarom heeft iedereen behalve ik tegenwoordig een gepimpte sinterklaar avatar! [afbeelding]
Maar echt zo veel users hebben datquote:Op maandag 28 november 2005 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Djiez, die heb ik zelf in Paint gefikst zo'n beetje
Omdat daar een tof topic voor is..quote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef Zebbie het volgende:
Waarom heeft iedereen behalve ik tegenwoordig een gepimpte sinterklaar avatar! [afbeelding]
omdat je een prutser bent die er geen kan maken?quote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef Zebbie het volgende:
Vermoedens bevestigd.quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
omdat je een prutser bent die er geen kan maken?
Doe eens lief!quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
omdat je een prutser bent die er geen kan maken?
Biewwwwrr..quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef JDude het volgende:
2 liter Guinness... daar word je wel vrolijk van!
En lekkerwwww...quote:
Die van mij heeft natuurlijk uit zichzelf al een soort X-factor.quote:
tja die jamai en jim schijnen dat ook te hebben dus of dat wat zegtquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die van mij heeft natuurlijk uit zichzelf al een soort X-factor.
Heel nederland kent zequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja die jamai en jim schijnen dat ook te hebben dus of dat wat zegt
Da's Jägermeister, vrouw!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
En lekkerwwww...
Net als die lekkere hoestsiroop met dropsmaak..
zou je denkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Second that. Iedereen zit vast op MSN ofzo
Dé ondergang van BeF.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef DeLeider het volgende:
Voeg me eensch toe in de avond multi dan
Ik ga niemand bashen vandaagquote:
Och dat bashen zal me jeuken... 't gaat er meer om dat er hier geen hond meer komt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:06 schreef DeLeider het volgende:
Ik ga niemand bashen vandaagwaaaaant ik heb bier 14.bier
Heul niet..quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Second that. Iedereen zit vast op MSN ofzo
Ow! sterf dan maar aan longkankerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Och dat bashen zal me jeuken... 't gaat er meer om dat er hier geen hond meer komt.
neu want ik kruip lekker onder de wolquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Zowaar
Gaat het hier dan toch nog wat worden vanavond?
Werkelijkwaar een aantrekkelijk idee. Ik ga het maar eens volgen. Dan kan men het spreekwoord "Goed voorbeeld doet volgen" ook weer van de plank halen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu want ik kruip lekker onder de wol
nog ff beetje lezen en dan maffen
loaters![]()
Trustenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu want ik kruip lekker onder de wol
nog ff beetje lezen en dan maffen
loaters![]()
Truste Hanselquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef rompompom het volgende:
Werkelijkwaar een aantrekkelijk idee. Ik ga het maar eens volgen. Dan kan men het spreekwoord "Goed voorbeeld doet volgen" ook weer van de plank halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |