Kan wel, mits niet in weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, dus iedereen behalve JDude kan in Zwolle, of kan je daar wel maar met ietsje meer moeite?
Alles voor de chicksquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ga je hem toch halen.. Succes.
.
We plannen de #250 meet, DL gaat een tepelpiercing halen en C en J gaan nuecken.quote:
J. kan weer mits weekend.quote:
En die dooie met KS toch?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We plannen de #250 meet, DL gaat een tepelpiercing halen en C en J gaan nuecken.
KS heeft nog niks gezegd om te komen toch?quote:
I second that.quote:
Die heb ik weleens zien posten vplgens mij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kutnewbie
GotC, van de SC voor BeF
Kan het niet een keer op Donderdag-Vrijdag dan?quote:
Ik nu ook, kom er nu pas achter dat het een wijf is.quote:
de PI zegt genoeg neem ik aanquote:
Ik heb dan school, maar ik kan uiteraard 'vrij nemen'quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan het niet een keer op Donderdag-Vrijdag dan?
Dan hoef ik het slecht één keer te betalen (phoe) en de week-ov'ers hebben vrij spel..
Donderdag-Vrijdag is mij ook prima!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef Janetje het volgende:
Kan het niet een keer op Donderdag-Vrijdag dan?
Dan hoef ik het slecht één keer te betalen (phoe) en de week-ov'ers hebben vrij spel..
Vandaag niet naar school geweest omdat ik geen stem meer had..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb dan school, maar ik kan uiteraard 'vrij nemen'.
Vanaf donderdag niet meer naar school geweest:
donderdag - pa ophalen van schiphol
vrijdag - Was donderdagavond bij m'n ma blijven eten en geen zin meer om hierheen te gaan in de avond
maandag en dinsdag te lui.
Morgen maar weer wel gaan en straks eventjes kijken wat voor werk ik gemist heb. School is toch te makkelijk dus ik maak wel gewoon wat in het PTA staat..
Cerror neemt z'n broer mee en vaak heeft die ook niet gepost...quote:
Van mij mag je ook komen..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:17 schreef petre86 het volgende:
zwolle..
wel leuke kroegen..
wanneer eigelijk?
ZOals ik al vroeg in het goedenmorgen-topic, waar heb je hem als laatste gehad, dat doe ik altijd als ik iets wkijt ben, nadenken wanneer ik het voor het laast had.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vandaag niet naar school geweest omdat ik geen stem meer had..
Is op zich handig.. een stem hebben tijdens een les tolken..
oké ik ben omquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Cerror neemt z'n broer mee en vaak heeft die ook niet gepost....
Jawel! Drie keer zelfs..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Cerror neemt z'n broer mee en vaak heeft die ook niet gepost....
En dan zeggen mensen dat kliekjes niet open zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van mij mag je ook komen..
Maar ja. ik ben maar een onschuldig [BeF]'ertje..
Ik wilde er nog vaak bij schrijven.quote:
Leuk ja.. ik had hem gister nog, achter de computer.. maar goed.. *zoektquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ZOals ik al vroeg in het goedenmorgen-topic, waar heb je hem als laatste gehad, dat doe ik altijd als ik iets wkijt ben, nadenken wanneer ik het voor het laast had..
Dit is toch wel een open kliekje?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat kliekjes niet open zijn..
Mjah.. zoiets..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde er nog vaak bij schrijven..
Carnagath ofzo was het toch?
Jep, [BeF] is heel open, maar mensen die irritant komen doen verwensen we dood.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is toch wel een open kliekje?
Daarnaast.. het gaat om Peet![]()
Wel klote dat het ook met een C begint, hem kunnen we niet afkorten tot C. Ik noem hem altijd 'broer van cerror'quote:[..]
Mjah.. zoiets..
Nah.. dat begint met een C. en cerror met een c.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jep, [BeF] is heel open, maar mensen die irritant komen doen verwensen we dood..
[..]
Wel klote dat het ook met een C begint, hem kunnen we niet afkorten tot C. Ik noem hem altijd 'broer van cerror'.
Ik kort cerror al af tot C. eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nah.. dat begint met een C. en cerror met een c.
Grote broer meets kleine.. zeg maar..
Hmmm... de week daarna kan ik niet, daarna is het vlak voor kerst.. daarna januari..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm neen dat gaat me nog niet lukken.
Heheh.. oh.. ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kort cerror al af tot C. eigenlijk..
Maar jij wilt hem neuken, daar zit het verschil in.quote:
Nah! Wat zijn we toch weer allemaal grof vandaag..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar jij wilt hem neuken, daar zit het verschil in.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef Janetje het volgende:
In 2 pagina's, 3 c-J neuck-bewegingen...
Das wel erg weinig he, vind je ook niet?quote:
Gezelligheid alom..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:49 schreef Urticaria het volgende:
Ik zal er ook zijn, bij den meet. [afbeelding]
Ben ik iig niet meer de enige die nog onderdak nodig heeftquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Janetje het volgende:
Gezelligheid alom..
Kan je wel bij die ene user slapen, van wie jij bent..
Ik ben er ook nog, en DL heefdt dacht ik ook onderdak nodig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben ik iig niet meer de enige die nog onderdak nodig heeft![]()
Probleem opgelost, PC, DL, U. en ik gaan bij M. de koelkast leegrovenquote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef Misstique het volgende:
Kan ook nog eventuele slapers accomoderen, kheb een groot huis![]()
Jij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:12 schreef JDude het volgende:
Wie maakt er even een puikende 250 OP?
Doe wel iets in de titel over een meet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:12 schreef JDude het volgende:
*Volgende deel vast klaarzet
Zal post 1 reserveren voor uptodate meet info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |