quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ik zit je maar te pesten joh
Ga slapen joh..quote:
Eet wat.. maakt niet uit wat..quote:
Je vind me echt niet lief he!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eet wat.. maakt niet uit wat..
Ga desnoods voor gebakken gordijnen..
En dan slapen..
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je vind me echt niet lief he!!!
Tja.. das dan jammer..quote:
Nou nou J.!quote:
quote:
Guilty.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
alsof jij zo lief bent!
tegen anderen dan he..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]alsof jij zo lief bent!
tegen anderen dan he..
Je moest lachen..quote:
quote:
Doet dat geen pijn dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat gebeurt vrij vaak op een dag, al zou je dat niet zeggen....
Hmm.. tja.. ik heb er geen ervaring me..quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja soms, als anderen het zien....
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. tja.. ik heb er geen ervaring me..
Dat ga ik nu wel oefenen.. in dat ene wat slaap heet.. laterrrrr
Ah, welteruschten danquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. tja.. ik heb er geen ervaring me..
Dat ga ik nu wel oefenen.. in dat ene wat slaap heet.. laterrrrr
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mjah ik kan wel een dagje vrij nemen, mits er genueckt wordt natuurlijk 14.gif en ik een place to stay heb...... pc-freak kan wel met mijn ov meereizen tegen 40% korting enzo!
[BeF]-ers mogen wel mogeh roepen in BeF.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze mooie dinsdag.
Dat doe je maar hier, hoor.
J. komt, mits het financieel te regelen is..quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oja, komt J. nou of lult ze gewoon slap?.
Morruguh!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:44 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ok, we proberen het te regelen zodat het voor iedereen goed te doen is, ik denk dan toch in een weekend, voor jou financieel te regelen en voor DL beter ivm werk in de vakantie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
J. komt, mits het financieel te regelen is..
Kan er dus nog niks heul zinnigs over zeggen, tot ik weet wanneer het is.
Dan weet ik iig helemaal zeker dat ik afhaakquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef pc-fr34k het volgende:
ik denk dan toch in een weekend
Oja, jij moet dan werken he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan weet ik iig helemaal zeker dat ik afhaak
Kerstvakantie is júist topdrukte bij TPG.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, jij moet dan werken he?. En een weekend in de vakantie? Moeten we eventjes kijken hoe dat met DL zit.
We moeten dus een beetje kijken hoe we het regelen nog, veel mensen kunnen naar zwolle, de meeste wonen zelfs daar of in de buurt. 2 slaapplaatsen al aangeboden meen ik me te herinneren. Een weekend binnenkort lijkt mij het handigst(een meet duurt toch maar 1 dag en dan eventueel overnachting)quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Kerstvakantie is júist topdrukte bij TPG.
En sowieso als het helemaal in fucking Zwolle is lopen dan de reiskosten een beetje uit de hand
Waar woont gij???quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Kerstvakantie is júist topdrukte bij TPG.
En sowieso als het helemaal in fucking Zwolle is lopen dan de reiskosten een beetje uit de hand
maar das wel een keigezellige stad! met leuke dames heb ik gehoordquote:
Absoluut!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:40 schreef DeLeider het volgende:
maar das wel een keigezellige stad! met leuke dames heb ik gehoord![]()
Mij maakt het geen fuck uit, als ik maar ergens kan slapenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Absoluut!
Maarja, Zwolle staat al min of meer vast geloof ik
En er te komen is met ov.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mij maakt het geen fuck uit, als ik maar ergens kan slapen
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En er te komen is met ov.
Of ik moet m'n pa vragen om me te brengen naar een meet..
Er zijn genoeg treinen richting Zwollequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En er te komen is met ov.
Of ik moet m'n pa vragen om me te brengen naar een meet..
Half uurke met de heerschende intercity mên, eitje. Zonder overstap!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:51 schreef DeLeider het volgende:Dat zou wel heerschen, nee maar Breda is goed te doen met OV zkr vanaf de roffa, jeweettoch
Mjah ik vind het allemaal best 14.bier..... ff tjekken wat den rest vind!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Half uurke met de heerschende intercity mên, eitje. Zonder overstap!
Ook dat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:51 schreef Misstique het volgende:
Er zijn genoeg treinen richting Zwolle![]()
C en Janet vinden het vast niks, want die wilden nuecken in Zwolle.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:54 schreef DeLeider het volgende:
ff tjekken wat den rest vind!
Kunnen ze niet nuecken in Breda dan? En DooiePop kan ook vast wel iets te nuecken hebben in breda.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:57 schreef JDude het volgende:
[..]
C en Janet vinden het vast niks, want die wilden nuecken in Zwolle.
Dood-Ding zal ook wel tegen zijn, want die woont in de suburbs van Zwolle.
ga je hem toch halen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kunnen ze niet nuecken in Breda dan? En DooiePop kan ook vast wel iets te nuecken hebben in breda.....
Maar goed ik ben naar de piercingshop 14.auw, foto's komen vanavond/nacht wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |