Same problem overherequote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Iedereen weg nu?
Mijn wijn is nog niet op!
Ze noemt mij knulquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even een soepje maken, wat American Gods lezen en dan slapen en hopen dat ik morgen een mailtje heb dat ie veilig is aangekomen...
Trusten knullen.
Truste!quote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even een soepje maken, wat American Gods lezen en dan slapen en hopen dat ik morgen een mailtje heb dat ie veilig is aangekomen...
Trusten knullen.
Zeg knul..wat doe jij morgen?quote:Op maandag 28 november 2005 01:00 schreef TehRockstar het volgende:
Slaap lekker, Wonderer.
Ssssh! Voordat trs het verneemt!quote:Op maandag 28 november 2005 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze noemt mij knul![]()
Maar Sweet Dreams hoor Wonderer
Ja maar dat is toch nog een knulletjequote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ssssh! Voordat trs het verneemt!
Ondanks dat er een schroefdop op deze wijnfles zit, is de wijn toch best lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Same problem overhere![]()
schenk je nog even vlug een half glas in, gaat ze als een gek posten
Franse wijn met schroefdop??????quote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ondanks dat er een schroefdop op deze wijnfles zit, is de wijn toch best lekker
Naar school gaan.quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg knul..wat doe jij morgen?
Een broekventje, snotjoch, bengel,quote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch nog een knulletje![]()
en daarna?Filmpje doen ofzo? Of is t vriendje dan weer aan het matras bezetten?quote:
Mijn oom zou zeggen Nozem, maar die term kent bijna niemand meer hier denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een broekventje, snotjoch, bengel,
Yup, 'k had 't geeneens gezien in de winkel.quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Franse wijn met schroefdop??????
Vriendje huisloos?quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef TehRockstar het volgende:
't vriendje hokt hier nog wel een tijdje, moet nog zien wat ik na school doe.
Ken het probleem,quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yup,
Voodeel is wel dat de wijn niet gekurkt raakt (of hoe zeg je dat?)
Neuh.quote:Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendje huisloos?
Naja ik doe iig nix dus als je denkt dat je tijd hebt lemme know..Elizabethtown
mmkayquote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neuh.
't is hier gezellig weetje.hijs wakker.
gewoon liggend bewarenquote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb tegenwoordig zelfs liever wijn met een kunststof kurk of schroefdop. Alles beter dan een wijn bedorven door kurk.
Euhm... Met "kurk" wordt niet bedoeld dat er stukjes kurk in de wijn zitten, maar dat de wijn is bedorven door een beschimmelde kurk, waardoor de wijn een muffe geur heeft.quote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ken het probleem,
vooral toen ik nog pogingen deedt om fles open te maken met zo'n blokker kurketrekker met hefhomen, waardeloos
Er gaat niets boven een gewoon ouderwets scherp kelnersmes
H'm, 'k heb zelf zo'n conventionele kurketrekker met houten handvatje, gewoon verkrijgbaar bij de supermarktquote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ken het probleem,
vooral toen ik nog pogingen deedt om fles open te maken met zo'n blokker kurketrekker met hefhomen, waardeloos
Er gaat niets boven een gewoon ouderwets scherp kelnersmes
Zoiets dacht ik ookquote:Op maandag 28 november 2005 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... Met "kurk" wordt niet bedoeld dat er stukjes kurk in de wijn zitten, maar dat de wijn is bedorven door een beschimmelde kurk, waardoor de wijn een muffe geur heeft..
Liggend bewaren heeft daar niets mee te maken. En ongeveer 1 op de 20 flessen met een ouderwetse kurk heeft er last van, dus als je tot op heden niets merkt dan drink je dus soms wijn met kurksmaak zonder het in de gaten te hebben.quote:Op maandag 28 november 2005 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon liggend bewaren
dat gaat hier goed, en ik koop jaarlijks een grote hoeveelheid.
Welterusten! Moet ik nog een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan?quote:Op maandag 28 november 2005 01:14 schreef Stroekie het volgende:
Maar ik ben nu wel aan de bodem van mijn glas gekomen
en hoeveel het erg verleidelijk is om nog ff een extra scheutje uit de fles te halen moet ik nu gewoon verstandig zijn, en kurk op de fles laten en gaan pitten
Sweet Dreams dus voor jullie allemaal![]()
Maar daarvoor helpt het liggend bewaren toch ook, hierdoor kan kurk toch niet indrogen en heeft schimmel toch minder kans ?quote:Op maandag 28 november 2005 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... Met "kurk" wordt niet bedoeld dat er stukjes kurk in de wijn zitten, maar dat de wijn is bedorven door een beschimmelde kurk, waardoor de wijn een muffe geur heeft..
Nou je kan me nog de laatste 50 bladzijdes voorlezen van Alexander de Grote zijn biografiequote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Welterusten! Moet ik nog een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan?![]()
Nee dit is estate wijn, is niet in de supermarkt verkrijgbaar wel in de betere slijterijquote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Liggend bewaren heeft daar niets mee te maken. En ongeveer 1 op de 20 flessen met een ouderwetse kurk heeft er last van, dus als je tot op heden niets merkt dan drink je dus soms wijn met kurksmaak zonder het in de gaten te hebben..
Zoekt even 'Iskander' van Louis Couperus opquote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou je kan me nog de laatste 50 bladzijdes voorlezen van Alexander de Grote zijn biografie
maar dan moet je wel hard roepen hoor om die 250 kilometer te overbruggen, en grote kans dat ik na bladzijde 1 dan al lig te slapen![]()
Ja zoek nog even naar de aanleidiing waarom jij die fles head en shoulders wou sturen, of zou dat niets met die sneeuwval te maken hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 01:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zoekt even 'Iskander' van Louis Couperus op
Trouwens, je weet wat er is gebeurd toen ik de sigarenrook overzendde
quote:Op maandag 28 november 2005 01:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zoek nog even naar de aanleidiing waarom jij die fles head en shoulders wou sturen, of zou dat niets met die sneeuwval te maken hebben![]()
ik heb je niet gezienquote:Op maandag 28 november 2005 07:14 schreef creno het volgende:
goeiemorgen !
Night of the proms was weer![]()
En ik kwam alleen maar ff langs...quote:Op maandag 28 november 2005 10:12 schreef XMN8R het volgende:
Het wordt hier opeens onheilspellend donker! Ik blijf toch nog maar even binnen...
Hallo Vanitasquote:Op maandag 28 november 2005 11:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Goedemorgen uit het zonnige Groningen![]()
Hoe kan dat nu, jij bent toch een van de zonnestraaltjes hier in het topic ?quote:Op maandag 28 november 2005 10:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
En ik kwam alleen maar ff langs...
Kweenie. Wel een mailtje gekregen maar die is gedateerd op 15 novemberquote:Op maandag 28 november 2005 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En Bradley volgens schema thuis gearriveerd?
Ik had je vrijdag bijna gebeld omdat we op Utrecht waren gestrandquote:Op maandag 28 november 2005 12:09 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ben ook weer wakker hoor. Al een hele tijd eigenlijk.
Nog 2 daagjes en dan Belle Perez![]()
Oh ja! Das waar.quote:Op maandag 28 november 2005 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu, jij bent toch een van de zonnestraaltjes hier in het topic ?
Goh jij ook al.. wist ik nietquote:Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef petre86 het volgende:
goeiemoggűh.. vanavond vroeg naar bed.. ik voel het nu al
En vond ie het lekker?quote:Op maandag 28 november 2005 14:05 schreef Waxxer het volgende:
Geen vlók in Zwolle
Nou, menschen, ik kneep 'm hoor in Zutphen zojuist, ik knéép 'm....
Ik ben stout!!quote:Op maandag 28 november 2005 14:03 schreef wizarddragon het volgende:
En semisane is stout![]()
![]()
.. en de rest denk ik ook..
Ik hoop dat tie er mee om kan gaan...quote:Op maandag 28 november 2005 14:05 schreef Waxxer het volgende:
Geen vlók in Zwolle
Nou, menschen, ik kneep 'm hoor in Zutphen zojuist, ik knéép 'm....
Omdat het koud in hun hart is...."Wij amsterdammers" hebben een warm hart...vandaar geen sneeuw.quote:Op maandag 28 november 2005 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom heeft iedereen sneeuw?
quote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Omdat het koud in hun hart is...."Wij amsterdammers" hebben een warm hart...vandaar geen sneeuw.![]()
Wat goed zeg!quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
ik ben zo trots op mezelf
![]()
![]()
Eindhovens Dagblad schreef vandaag: "Dick Boonman trekt alle registers open als Dictator in een moedige Antigone"
Ik was nog nooit eerder met naam genoemd in een Recentie
![]()
gaaf he,quote:
Kan ik me voorstellen, het is niet elke dag dat je als een dictator wordt neergezet....moet een emotioneel moment zijn geweest.quote:Op maandag 28 november 2005 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gaaf he,
mijn moeder moest gewoon huilen zo trots als ze was
Ik moest even nadenken, maar nu snap ik m hoorquote:
Foto?!quote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, maar nu snap ik m hoor
foto!
O-oh... heb je andere haartjes laten knippen dan ik verwachtte ?!quote:
Veel plezier en succes!quote:Op maandag 28 november 2005 17:22 schreef Stroekie het volgende:
Nou op hoop van zegen dan maar
"wankelt de deur uit"
tot straks![]()
![]()
![]()
Nee, ach... niks bijzonders hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 16:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
O-oh... heb je andere haartjes laten knippen dan ik verwachtte ?!![]()
spec-ta-cu-lair !!!quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef Waxxer het volgende:
Nee, ach... niks bijzonders hoor...
Naja dit dus:
[afbeelding]
en zo ontzéttend anders!! bril-fucking-jant!quote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef Waxxer het volgende:
Je herkent me bijna niet weer he?En ook zo.... zo.... ja, zo gedúrfd vooral!
Jaaaaa dat dacht ik ook joh!quote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en zo ontzéttend anders!! bril-fucking-jant!
Ik ga zometeen ook nog even naar de kapper, en dan vanavond: de finale van Expeditie Robinson 2005!
aaahhhhh wat leuk!!!quote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef wonderer het volgende:
Speciaal voor KP: http://www.nietoverdrijven.com/galleries/image.php?p=DSC03428.jpg&g=antw
Ik moet de aflevering van vorige week nog kijken...quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa dat dacht ik ook joh!Toch maar even met lach, om aan te tonen dat ik niet depressief ben
[afbeelding]
En ER vanavond!! Welke Belg gaat winnen? Wie gaat er met de Franken vandoor?!![]()
en daarvoor loop je dan het hele huis door, helemaal naar de hal? Is het licht daar beter?quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef Waxxer het volgende:
Jaaaaa dat dacht ik ook joh!Toch maar even met lach, om aan te tonen dat ik niet depressief ben
[afbeelding]
En ER vanavond!! Welke Belg gaat winnen? Wie gaat er met de Franken vandoor?!![]()
Dat kan op de Talpa-site tegenwoordig geloof ikquote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet de aflevering van vorige week nog kijken...
lijkt een beetje een pluisje op je hoofd!?quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, pffffff ik helemaal van de westelijke vleugel naar de oostelijke vleugel, stoot ik bijna mijn kristallen kerstboom om en met mijn elleboog bijna die Dalí van de muur gestoten!quote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en daarvoor loop je dan het hele huis door, helemaal naar de hal? Is het licht daar beter?
Geloven doe je maar in de kerkquote:Op maandag 28 november 2005 17:55 schreef Waxxer het volgende:
Dat kan op de Talpa-site tegenwoordig geloof ik
Mja lijkt, met de nadruk op lijktquote:Op maandag 28 november 2005 17:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
lijkt een beetje een pluisje op je hoofd!?![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!quote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Waxxer het volgende:
Nou, pffffff ik helemaal van de westelijke vleugel naar de oostelijke vleugel, stoot ik bijna mijn kristallen kerstboom om en met mijn elleboog bijna die Dalí van de muur gestoten!
Ja, weet ik, maar dat moet dus nog even voor vanavondquote:Op maandag 28 november 2005 17:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk![]()
hier staan alle afleveringen.
kristalle kerstboom??? foto!quote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, pffffff ik helemaal van de westelijke vleugel naar de oostelijke vleugel, stoot ik bijna mijn kristallen kerstboom om en met mijn elleboog bijna die Dalí van de muur gestoten!
ik jou ook niet ! waar stond/liep/werkte je ergens ?quote:
Nou, ook Gód weet die zware deur te openen heurjquote:Op maandag 28 november 2005 17:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk![]()
hier staan alle afleveringen.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kristalle kerstboom??? foto!
BIJNA zei ik he?! Hij staat nog recht overeind!quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!NIET DE KERSTBOOM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ik ga dan maar niet bij het raampje zittenquote:Op maandag 28 november 2005 18:00 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ook Gód weet die zware deur te openen heurj
Jij vluchten naar Curacao, betalen betalen, inchecken, uitchecken, douane en alles.... slepen met die koffers.... En jaaa hoor, daar is Hij weer! Vraag me niet hoe hij 't doet, maar er is nog geen vliegtuig uitgevonden die 'm kan bijbenen!
Misschien stapt Hij wel in!quote:Op maandag 28 november 2005 18:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ga dan maar niet bij het raampje zitten.
Zolang Ie homofoob is, komt Ie er bij mij niet inquote:Op maandag 28 november 2005 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien stapt Hij wel in!En zit Hij in je hartje!
HIj neemt maar een andere vluchtquote:Op maandag 28 november 2005 18:06 schreef Waxxer het volgende:
Misschien stapt Hij wel in!En zit Hij in je hartje!
quote:Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef wonderer het volgende:
Zolang Ie homofoob is, komt Ie er bij mij niet in
God. Moet met hoofdletter enzo, anders had ik ie getyptquote:Op maandag 28 november 2005 18:10 schreef creno het volgende:
wie is le ?
Wiehie?quote:Op maandag 28 november 2005 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
God. Moet met hoofdletter enzo, anders had ik ie getypt
ooow, ik las LE hahahaquote:
Bolletjes in Leviticusquote:Op maandag 28 november 2005 18:17 schreef fulco- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt ie tegengehouden bij de 100% controle. Hij voert wat in zijn schild![]()
uuhhhquote:Op maandag 28 november 2005 18:17 schreef fulco- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt ie tegengehouden bij de 100% controle. Hij voert wat in zijn schild![]()
helaas, dat is pas op de terugweg...quote:Op maandag 28 november 2005 18:17 schreef fulco- het volgende:
30 graden vindt ik beter. Dus doe je best, je hebt nog twee dagenquote:Op maandag 28 november 2005 18:20 schreef fulco- het volgende:
XMN8R, ik heb net de temperatuur van het zeewater gechecked. Ongeveer 28 graden
Ik ben de beachguard van dit strandlquote:
De minstreel?quote:
Linkje werkt nietquote:
Is gefixed hoorquote:Op maandag 28 november 2005 18:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Linkje werkt niet
enniehoe, ik ben weer effe weg
je zit op curaçao te fokken ? dat heb je slim bekeken !quote:Op maandag 28 november 2005 18:23 schreef fulco- het volgende:
[..]
Ik ben de beachguard van dit strandl![]()
Heb jij me al eens horen "zingen"?quote:
bril-fucking-jant !quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
ik ben zo trots op mezelf
![]()
![]()
Eindhovens Dagblad schreef vandaag: "Dick Boonman trekt alle registers open als Dictator in een moedige Antigone"
Ik was nog nooit eerder met naam genoemd in een Recentie
![]()
Nee, doe es een voorbeeldje?quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef fulco- het volgende:
[..]
Heb jij me al eens horen "zingen"?
ik heb effe research gedaanquote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef fulco- het volgende:
[..]
Heb jij me al eens horen "zingen"?
Oh ja... ik ben Bas, tig jaar oud, woon op Curacao en ik kan heel snel typen. Als hte mooeet wel 400 aanslagn pre minuut!!![]()
Wizarddragon, Wizarddragon, een chocoladebeertje op een treinwagon... Of zoietsquote:
De sjiekste jas op Fok! ... en scroll maar even naar benedenquote:Op maandag 28 november 2005 18:34 schreef wonderer het volgende:
Staat niet bij waarom...
Ooohhh in de trant van krijg de griep ofzo?quote:Op maandag 28 november 2005 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iets met een ziekteverwijzing ofzo
Je moet wat meer water drinken, is beter voor je geheugen.quote:Op maandag 28 november 2005 18:31 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb effe research gedaanje hebt al eerder op [homo] zitten posten, maar ik kan het me niet meer herinneren. Maar je mag je mond houden over hoe lekker het weer is enzo...
Als de kerst hier een maand vroeger was geweest, dan was het hier wel een witte kerst geweestquote:Op maandag 28 november 2005 18:56 schreef fulco- het volgende:
[..]
Je moet wat meer water drinken, is beter voor je geheugen.
Ik ben nog niet begonnen over het weer hoor, alleen over het zeewater. We krijgen waarschijnlijk geen witte kerst.![]()
Hij mag van mij terugkomen als-ie 21 is.quote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
T is een stuk rustiger zonder m
quote:Op maandag 28 november 2005 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij mag van mij terugkomen als-ie 21 is..
18 years is the age of consent.quote:Op maandag 28 november 2005 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij mag van mij terugkomen als-ie 21 is..
Doe maar 21, in zijn gevalquote:Op maandag 28 november 2005 19:41 schreef fulco- het volgende:
[..]
18 years is the age of consent.![]()
Of was het nou 16?![]()
Maak er maar 24 van, voor de zekerheid.quote:Op maandag 28 november 2005 19:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Doe maar 21, in zijn geval
Zo oud? Dat ben ik niet gewendquote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maak er maar 24 van, voor de zekerheid..
Maar jij bent toch al ouder dan 24?quote:Op maandag 28 november 2005 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo oud? Dat ben ik niet gewend
Ik heb maar 1 oudere vriend gehad
nog 3 minuten! DRIE !!quote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef Ang3l het volgende:
Nah, die terugblik van ER is gewoon de aflevering van vorige wee in't kort
Zo seniel ben ik nou ook weer niet dat ik dat niet meer weet!
we zijn maar met zun twee hier, alle anderen kijken tv !quote:Op maandag 28 november 2005 21:10 schreef Ryan_R het volgende:
hallo
Batsen!!!!quote:Op maandag 28 november 2005 21:11 schreef creno het volgende:
[..]
we zijn maar met zun twee hier, alle anderen kijken tv !
wat gaan we doen![]()
quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 21:14 schreef wonderer het volgende:
*lurkt*
Laat je vooral NIET door mij tegenhouden...
nou inderdaad, stelletje viespeuken.quote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef Ryan_R het volgende:
Zo zie je maar hoeveel lurkers er zijn
Die staat anderhalve meter verderop. Ik multitaskquote:Op maandag 28 november 2005 21:15 schreef creno het volgende:
[..]WONDERER
ga eens netjes terug voor je tv zitten
quote:
Nouhou!quote:
Neuh, ik ben de Eeuwige Vrijgezel.quote:
Ach, waarom dat nou weer.quote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef creno het volgende:
gay.nl is voor sex net zoals chatboy/gaydar/etc
gaypartner of lexa of relatieplanet is misschien handiger, tenzij weemz opzoek is naar sex
okay okay, ik geef je wel een beetje gelijk, maar ik denk dat 9 van de 10 er wel op die manier mee omgaan.quote:Op maandag 28 november 2005 22:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, waarom dat nou weer.
Betaalde dingen zijn echt niet altijd beter.
quote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar het is wel een handige site om nieuwe kennissen op te doen..
quote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef creno het volgende:
gay.nl is voor sex
quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaischrijf
nog
eens
wat
op
je
weblog
Iets agressiefs!
goed hoorquote:Op maandag 28 november 2005 22:06 schreef Waxxer het volgende:
PETRE86!!!!!!!
Tjeeeeeeeeee zeg, hoe is het dan met jou??!!
Mja? Waarom denk je dat?quote:Op maandag 28 november 2005 22:13 schreef creno het volgende:
okay okay, ik geef je wel een beetje gelijk, maar ik denk dat 9 van de 10 er wel op die manier mee omgaan.
zet dit er dan op!quote:Op maandag 28 november 2005 22:17 schreef Waxxer het volgende:
Als ik dunnere lippen had overwóóg ik het misschien, dat gay.nl, maar toen ik er op stond kreeg ik steeds te horen dat ik een lekker pijpbekkie heb.. Nou, dacht ik dan, wacht maar tot je me echt ziet en ik begin te praten, dan komt er van dat hele gezuig niks terecht en ga je
naar huis...
Er staat dan altijd zo lief van "ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat" en dat soort dingenquote:
Pfff en een vragenlijstje invullen en erbij zetten dat ik geen ouwe opa's zoek want ik ben er zelf al één en dat ik zo klungelig ben dat ik die kippebotjes zo doormidden breekquote:
het is inderdaad een zoekmachine !quote:Op maandag 28 november 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja? Waarom denk je dat?
Volgens mij is het gewoon een laagdrempelige manier om met nieuwe mensen in contact te komen.
Voldoende zoek-mogelijkheden, (offline) berichtjes sturen, vriendenlijstjes via welke je 'soortgelijk spul' op het spoor komt. En toch, vanwege verplicht telefoonnr en registratie, voldoende mogelijkheden om een te grote stortvloed van seksklonen zoals toen op cu2.nl enigszins te voorkomen.
Ik ken de meesten van m'n lijstje in 't echt, gezellige kennissen die je af en toe eens spreekt, en waar je mee kunt gaan stappen. En heb er ook een paar vrienden aan overgehouden.quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef creno het volgende:
het is inderdaad een zoekmachine !
Ik heb er zelf ook echt wel gebruik van gemaakt, en ik heb ook met twee jongens een keer afgesproken, de ene bleek niets, de andere gaf me wel de indruk dat ie sex wilde.
en?quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
het is inderdaad een zoekmachine !
Ik heb er zelf ook echt wel gebruik van gemaakt, [...]de andere gaf me wel de indruk dat ie sex wilde.
Ik ging naar hem toe, hij gaf me een drankje en zat allemaal te zeggen: "blijf toch slapen, blijf toch slapen". Na een alcoholisch drankje, kreeg ik er weer een, terwijl ik om gewone cola had gevraagd, ik heb het toch opgedronken, maar ik had op een gegeven moment het idee dat ie er iets in had gedaan, voelde me helemaal niet meer lekker.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Chatboy voor sex?
Gay.nl voor sex? NeuhNiet zozeer.
wat gevaarlijk!quote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
Ik ging naar hem toe, hij gaf me een drankje en zat allemaal te zeggen: "blijf toch slapen, blijf toch slapen". Na een alcoholisch drankje, kreeg ik er weer een, terwijl ik om gewone cola had gevraagd, ik heb het toch opgedronken, maar ik had op een gegeven moment het idee dat ie er iets in had gedaan, voelde me helemaal niet meer lekker.
Ik gaf aan dat ik naar huis ging, en weer zat ie allemaal te zeggen: "doe niet zo raar, blijf gewoon slapen".
Ik ben naar huis gereden !
chatboy.. oooowquote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Chatboy voor sex?
Gay.nl voor sex? NeuhNiet zozeer.
Dat is www.all4gay.nl sletquote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef petre86 het volgende:
chatboy.. oooow
daar zit vlarp toch altijd.. en die klaagt over droogstaan..
of komt dat omdattie niet ( iig niet onder de naam vlarp) met zijn lul in beeld zit?![]()
Ehm...quote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
Ik ging naar hem toe, hij gaf me een drankje en zat allemaal te zeggen: "blijf toch slapen, blijf toch slapen". Na een alcoholisch drankje, kreeg ik er weer een, terwijl ik om gewone cola had gevraagd, ik heb het toch opgedronken, maar ik had op een gegeven moment het idee dat ie er iets in had gedaan, voelde me helemaal niet meer lekker.
Ik gaf aan dat ik naar huis ging, en weer zat ie allemaal te zeggen: "doe niet zo raar, blijf gewoon slapen".
Ik ben naar huis gereden !
Oehquote:
Je mag de mijne. Worteltjesquote:
Zou je dat willen?quote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
oow bij chatboy zit je wel nakend?
Wij meestal samenquote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
oow bij chatboy zit je wel nakend?
het waren er maar twee, ik weet het, het is niet goed met alcohol op rijden, maar twee kon toendertijd nogquote:
Hill-Beeb! Hoest nou?quote:
Adje? Schijnt een collega van mij te zijn....Geen echte mongool overigens.quote:Op maandag 28 november 2005 23:06 schreef wonderer het volgende:
Godsamme, die mongool bij Paul de Leeuw heeft ECHT een mooie stem...
Adje is een acteurquote:Op maandag 28 november 2005 23:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Adje? Schijnt een collega van mij te zijn....Geen echte mongool overigens.
Dat zeg ik.quote:
Ohquote:Op maandag 28 november 2005 23:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Adje? Schijnt een collega van mij te zijn....Geen echte mongool overigens.
Peet had het over kalkaanslag ... het EERSTE waar je dna aan denkt is natuurlijk draken en darkroomsquote:Op maandag 28 november 2005 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is de enige "room" die jij kent heh?
Keine Ahnung.quote:Op maandag 28 november 2005 23:14 schreef wonderer het volgende:
Nee! Niet Adje! Die andere...
G_E! Heb je de nieuwe Flo al besteld en alles?quote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
*met rode oortjes allemaal schokkende dingen teruglees*
Ja ja.. tuurlijk schatquote:Op maandag 28 november 2005 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Peet had het over kalkaanslag ... het EERSTE waar je dna aan denkt is natuurlijk draken en darkrooms
Ja, vannacht om half twee of zoiets.quote:Op maandag 28 november 2005 23:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
G_E! Heb je de nieuwe Flo al besteld en alles?.
Begin ik toch te twijfelen of ik niet bij de eerste 50 zit. Mn geld is al onderweg iig.quote:Op maandag 28 november 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, vannacht om half twee of zoiets..
En ook niet een beetje Geëerig?quote:Op maandag 28 november 2005 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
Spinvis is nogal ajuu-erig.. met een vleugje Waxxeriaans..
Hij ging naar het songfestival voor mensen met een verstandelijke beperking... een tijdje terug was ie bij Paul de LEeuw en nu is ie er weer.quote:
daar zijn we langsgekomen, maar we hadden geen zin in theequote:Op maandag 28 november 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
@ creno:
ik stond gisteren bij PIKwick
vandaag stond ik achter de bar in hal 6
(en dat was leuker)
Pim Avondrood? Die ook bij Idols was?quote:Op maandag 28 november 2005 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij ging naar het songfestival voor mensen met een verstandelijke beperking... een tijdje terug was ie bij Paul de LEeuw en nu is ie er weer.
Zilversmid heet ie, geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2005 23:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
Pim Avondrood? Die ook bij Idols was?.
quote:Op maandag 28 november 2005 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
Spinvis is nogal ajuu-erig.. met een vleugje Waxxeriaans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |