Batsen!!!!quote:Op maandag 28 november 2005 21:11 schreef creno het volgende:
[..]
we zijn maar met zun twee hier, alle anderen kijken tv !
wat gaan we doen![]()
quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 21:14 schreef wonderer het volgende:
*lurkt*
Laat je vooral NIET door mij tegenhouden...
nou inderdaad, stelletje viespeuken.quote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef Ryan_R het volgende:
Zo zie je maar hoeveel lurkers er zijn
Die staat anderhalve meter verderop. Ik multitaskquote:Op maandag 28 november 2005 21:15 schreef creno het volgende:
[..]WONDERER
ga eens netjes terug voor je tv zitten
quote:
Nouhou!quote:
Neuh, ik ben de Eeuwige Vrijgezel.quote:
Ach, waarom dat nou weer.quote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef creno het volgende:
gay.nl is voor sex net zoals chatboy/gaydar/etc
gaypartner of lexa of relatieplanet is misschien handiger, tenzij weemz opzoek is naar sex
okay okay, ik geef je wel een beetje gelijk, maar ik denk dat 9 van de 10 er wel op die manier mee omgaan.quote:Op maandag 28 november 2005 22:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, waarom dat nou weer.
Betaalde dingen zijn echt niet altijd beter.
quote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar het is wel een handige site om nieuwe kennissen op te doen..
quote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef creno het volgende:
gay.nl is voor sex
quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaischrijf
nog
eens
wat
op
je
weblog
Iets agressiefs!
goed hoorquote:Op maandag 28 november 2005 22:06 schreef Waxxer het volgende:
PETRE86!!!!!!!
Tjeeeeeeeeee zeg, hoe is het dan met jou??!!
Mja? Waarom denk je dat?quote:Op maandag 28 november 2005 22:13 schreef creno het volgende:
okay okay, ik geef je wel een beetje gelijk, maar ik denk dat 9 van de 10 er wel op die manier mee omgaan.
zet dit er dan op!quote:Op maandag 28 november 2005 22:17 schreef Waxxer het volgende:
Als ik dunnere lippen had overwóóg ik het misschien, dat gay.nl, maar toen ik er op stond kreeg ik steeds te horen dat ik een lekker pijpbekkie heb.. Nou, dacht ik dan, wacht maar tot je me echt ziet en ik begin te praten, dan komt er van dat hele gezuig niks terecht en ga je
naar huis...
Er staat dan altijd zo lief van "ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat" en dat soort dingenquote:
Pfff en een vragenlijstje invullen en erbij zetten dat ik geen ouwe opa's zoek want ik ben er zelf al één en dat ik zo klungelig ben dat ik die kippebotjes zo doormidden breekquote:
het is inderdaad een zoekmachine !quote:Op maandag 28 november 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja? Waarom denk je dat?
Volgens mij is het gewoon een laagdrempelige manier om met nieuwe mensen in contact te komen.
Voldoende zoek-mogelijkheden, (offline) berichtjes sturen, vriendenlijstjes via welke je 'soortgelijk spul' op het spoor komt. En toch, vanwege verplicht telefoonnr en registratie, voldoende mogelijkheden om een te grote stortvloed van seksklonen zoals toen op cu2.nl enigszins te voorkomen.
Ik ken de meesten van m'n lijstje in 't echt, gezellige kennissen die je af en toe eens spreekt, en waar je mee kunt gaan stappen. En heb er ook een paar vrienden aan overgehouden.quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef creno het volgende:
het is inderdaad een zoekmachine !
Ik heb er zelf ook echt wel gebruik van gemaakt, en ik heb ook met twee jongens een keer afgesproken, de ene bleek niets, de andere gaf me wel de indruk dat ie sex wilde.
en?quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
het is inderdaad een zoekmachine !
Ik heb er zelf ook echt wel gebruik van gemaakt, [...]de andere gaf me wel de indruk dat ie sex wilde.
Ik ging naar hem toe, hij gaf me een drankje en zat allemaal te zeggen: "blijf toch slapen, blijf toch slapen". Na een alcoholisch drankje, kreeg ik er weer een, terwijl ik om gewone cola had gevraagd, ik heb het toch opgedronken, maar ik had op een gegeven moment het idee dat ie er iets in had gedaan, voelde me helemaal niet meer lekker.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Chatboy voor sex?
Gay.nl voor sex? NeuhNiet zozeer.
wat gevaarlijk!quote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
Ik ging naar hem toe, hij gaf me een drankje en zat allemaal te zeggen: "blijf toch slapen, blijf toch slapen". Na een alcoholisch drankje, kreeg ik er weer een, terwijl ik om gewone cola had gevraagd, ik heb het toch opgedronken, maar ik had op een gegeven moment het idee dat ie er iets in had gedaan, voelde me helemaal niet meer lekker.
Ik gaf aan dat ik naar huis ging, en weer zat ie allemaal te zeggen: "doe niet zo raar, blijf gewoon slapen".
Ik ben naar huis gereden !
chatboy.. oooowquote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Chatboy voor sex?
Gay.nl voor sex? NeuhNiet zozeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |