quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
ik ben zo trots op mezelf
![]()
![]()
Eindhovens Dagblad schreef vandaag: "Dick Boonman trekt alle registers open als Dictator in een moedige Antigone"
Ik was nog nooit eerder met naam genoemd in een Recentie
![]()
Nee, doe es een voorbeeldje?quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef fulco- het volgende:
[..]
Heb jij me al eens horen "zingen"?
ik heb effe research gedaanquote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef fulco- het volgende:
[..]
Heb jij me al eens horen "zingen"?
Oh ja... ik ben Bas, tig jaar oud, woon op Curacao en ik kan heel snel typen. Als hte mooeet wel 400 aanslagn pre minuut!!![]()
Wizarddragon, Wizarddragon, een chocoladebeertje op een treinwagon... Of zoietsquote:
De sjiekste jas op Fok! ... en scroll maar even naar benedenquote:Op maandag 28 november 2005 18:34 schreef wonderer het volgende:
Staat niet bij waarom...
Ooohhh in de trant van krijg de griep ofzo?quote:Op maandag 28 november 2005 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iets met een ziekteverwijzing ofzo
Je moet wat meer water drinken, is beter voor je geheugen.quote:Op maandag 28 november 2005 18:31 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb effe research gedaanje hebt al eerder op [homo] zitten posten, maar ik kan het me niet meer herinneren. Maar je mag je mond houden over hoe lekker het weer is enzo...
Als de kerst hier een maand vroeger was geweest, dan was het hier wel een witte kerst geweestquote:Op maandag 28 november 2005 18:56 schreef fulco- het volgende:
[..]
Je moet wat meer water drinken, is beter voor je geheugen.
Ik ben nog niet begonnen over het weer hoor, alleen over het zeewater. We krijgen waarschijnlijk geen witte kerst.![]()
Hij mag van mij terugkomen als-ie 21 is.quote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
T is een stuk rustiger zonder m
quote:Op maandag 28 november 2005 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij mag van mij terugkomen als-ie 21 is..
18 years is the age of consent.quote:Op maandag 28 november 2005 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij mag van mij terugkomen als-ie 21 is..
Doe maar 21, in zijn gevalquote:Op maandag 28 november 2005 19:41 schreef fulco- het volgende:
[..]
18 years is the age of consent.![]()
Of was het nou 16?![]()
Maak er maar 24 van, voor de zekerheid.quote:Op maandag 28 november 2005 19:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Doe maar 21, in zijn geval
Zo oud? Dat ben ik niet gewendquote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maak er maar 24 van, voor de zekerheid..
Maar jij bent toch al ouder dan 24?quote:Op maandag 28 november 2005 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo oud? Dat ben ik niet gewend
Ik heb maar 1 oudere vriend gehad
nog 3 minuten! DRIE !!quote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef Ang3l het volgende:
Nah, die terugblik van ER is gewoon de aflevering van vorige wee in't kort
Zo seniel ben ik nou ook weer niet dat ik dat niet meer weet!
we zijn maar met zun twee hier, alle anderen kijken tv !quote:Op maandag 28 november 2005 21:10 schreef Ryan_R het volgende:
hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |