ik heb je niet gezienquote:Op maandag 28 november 2005 07:14 schreef creno het volgende:
goeiemorgen !
Night of the proms was weer![]()
En ik kwam alleen maar ff langs...quote:Op maandag 28 november 2005 10:12 schreef XMN8R het volgende:
Het wordt hier opeens onheilspellend donker! Ik blijf toch nog maar even binnen...
Hallo Vanitasquote:Op maandag 28 november 2005 11:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Goedemorgen uit het zonnige Groningen![]()
Hoe kan dat nu, jij bent toch een van de zonnestraaltjes hier in het topic ?quote:Op maandag 28 november 2005 10:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
En ik kwam alleen maar ff langs...
Kweenie. Wel een mailtje gekregen maar die is gedateerd op 15 novemberquote:Op maandag 28 november 2005 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En Bradley volgens schema thuis gearriveerd?
Ik had je vrijdag bijna gebeld omdat we op Utrecht waren gestrandquote:Op maandag 28 november 2005 12:09 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ben ook weer wakker hoor. Al een hele tijd eigenlijk.
Nog 2 daagjes en dan Belle Perez![]()
Oh ja! Das waar.quote:Op maandag 28 november 2005 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu, jij bent toch een van de zonnestraaltjes hier in het topic ?
Goh jij ook al.. wist ik nietquote:Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef petre86 het volgende:
goeiemoggûh.. vanavond vroeg naar bed.. ik voel het nu al
En vond ie het lekker?quote:Op maandag 28 november 2005 14:05 schreef Waxxer het volgende:
Geen vlók in Zwolle
Nou, menschen, ik kneep 'm hoor in Zutphen zojuist, ik knéép 'm....
Ik ben stout!!quote:Op maandag 28 november 2005 14:03 schreef wizarddragon het volgende:
En semisane is stout![]()
![]()
.. en de rest denk ik ook..
Ik hoop dat tie er mee om kan gaan...quote:Op maandag 28 november 2005 14:05 schreef Waxxer het volgende:
Geen vlók in Zwolle
Nou, menschen, ik kneep 'm hoor in Zutphen zojuist, ik knéép 'm....
Omdat het koud in hun hart is...."Wij amsterdammers" hebben een warm hart...vandaar geen sneeuw.quote:Op maandag 28 november 2005 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom heeft iedereen sneeuw?
quote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Omdat het koud in hun hart is...."Wij amsterdammers" hebben een warm hart...vandaar geen sneeuw.![]()
Wat goed zeg!quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
ik ben zo trots op mezelf
![]()
![]()
Eindhovens Dagblad schreef vandaag: "Dick Boonman trekt alle registers open als Dictator in een moedige Antigone"
Ik was nog nooit eerder met naam genoemd in een Recentie
![]()
gaaf he,quote:
Kan ik me voorstellen, het is niet elke dag dat je als een dictator wordt neergezet....moet een emotioneel moment zijn geweest.quote:Op maandag 28 november 2005 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gaaf he,
mijn moeder moest gewoon huilen zo trots als ze was
Ik moest even nadenken, maar nu snap ik m hoorquote:
Foto?!quote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, maar nu snap ik m hoor
foto!
O-oh... heb je andere haartjes laten knippen dan ik verwachtte ?!quote:
Veel plezier en succes!quote:Op maandag 28 november 2005 17:22 schreef Stroekie het volgende:
Nou op hoop van zegen dan maar
"wankelt de deur uit"
tot straks![]()
![]()
![]()
Nee, ach... niks bijzonders hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 16:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
O-oh... heb je andere haartjes laten knippen dan ik verwachtte ?!![]()
spec-ta-cu-lair !!!quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef Waxxer het volgende:
Nee, ach... niks bijzonders hoor...
Naja dit dus:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |