Dat is www.all4gay.nl sletquote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef petre86 het volgende:
chatboy.. oooow
daar zit vlarp toch altijd.. en die klaagt over droogstaan..
of komt dat omdattie niet ( iig niet onder de naam vlarp) met zijn lul in beeld zit?![]()
Ehm...quote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
Ik ging naar hem toe, hij gaf me een drankje en zat allemaal te zeggen: "blijf toch slapen, blijf toch slapen". Na een alcoholisch drankje, kreeg ik er weer een, terwijl ik om gewone cola had gevraagd, ik heb het toch opgedronken, maar ik had op een gegeven moment het idee dat ie er iets in had gedaan, voelde me helemaal niet meer lekker.
Ik gaf aan dat ik naar huis ging, en weer zat ie allemaal te zeggen: "doe niet zo raar, blijf gewoon slapen".
Ik ben naar huis gereden !
Oehquote:
Je mag de mijne. Worteltjesquote:
Zou je dat willen?quote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
oow bij chatboy zit je wel nakend?
Wij meestal samenquote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
oow bij chatboy zit je wel nakend?
het waren er maar twee, ik weet het, het is niet goed met alcohol op rijden, maar twee kon toendertijd nogquote:
Hill-Beeb! Hoest nou?quote:
Adje? Schijnt een collega van mij te zijn....Geen echte mongool overigens.quote:Op maandag 28 november 2005 23:06 schreef wonderer het volgende:
Godsamme, die mongool bij Paul de Leeuw heeft ECHT een mooie stem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |