Waar haal je dat nou weer vandaanquote:Yvonne vloekt, Yvonne corrigeert opvallend netjes. Yvonne baggert, Yvonne is serieus als nooit te voren.
Mot die knaas wel op komen dagen hè?quote:
Jaja, werk je nog bij dinges?quote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Keeler het volgende:
YVONNE STOFJE IS ME AAN HET BASHEN
SLA JE BESCHERMENDE ARMEN OM ME HEEN![]()
Je weet dat ik ondanks alles toch van je hou hequote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Keeler het volgende:
YVONNE STOFJE IS ME AAN HET BASHEN
SLA JE BESCHERMENDE ARMEN OM ME HEEN![]()
Hej, ik ben ook geen 19 en val ook op mannen, en?quote:Op maandag 28 november 2005 23:27 schreef Adelante het volgende:
Hij's geen 19 en valt op mannen, da's ook typisch Yvonne
*Effe m'n pak aantrekken*quote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef yvonne het volgende:
Ga jij hem eens roepen?
Hij "woont" in [Homo]
Le-zen, ik val over dat anderequote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Dirkh het volgende:
Hij liegt, yvonne vloekt nooit en baggert nooit.
Ik zou zeggen, ophangen die Waxxer
Wat verdiende je nou?quote:
Biefquote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
Als dit geen neuken wordt...
Of wepkemmen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
Als dit geen neuken wordt...
Wat ben jij een schattig usertjequote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Oh.... ooohhhh....
Nou ja kijk, eh, haha, yoow![]()
Nou ja, je kunt niet op de AT klikken of er is wel een Yvonne topic en nu is het zo dat ik 1001 varianten Yvonne tegenkom en dan ja, dan ga je denken he en dan vandaar....![]()
(......)
*dichtklap*![]()
Dat is ff schrikken hè knulquote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Oh.... ooohhhh....
Nou ja kijk, eh, haha, yoow![]()
Nou ja, je kunt niet op de AT klikken of er is wel een Yvonne topic en nu is het zo dat ik 1001 varianten Yvonne tegenkom en dan ja, dan ga je denken he en dan vandaar....![]()
(......)
*dichtklap*![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |