Waar haal je dat nou weer vandaanquote:Yvonne vloekt, Yvonne corrigeert opvallend netjes. Yvonne baggert, Yvonne is serieus als nooit te voren.
Mot die knaas wel op komen dagen hè?quote:
Jaja, werk je nog bij dinges?quote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Keeler het volgende:
YVONNE STOFJE IS ME AAN HET BASHEN
SLA JE BESCHERMENDE ARMEN OM ME HEEN![]()
Je weet dat ik ondanks alles toch van je hou hequote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Keeler het volgende:
YVONNE STOFJE IS ME AAN HET BASHEN
SLA JE BESCHERMENDE ARMEN OM ME HEEN![]()
Hej, ik ben ook geen 19 en val ook op mannen, en?quote:Op maandag 28 november 2005 23:27 schreef Adelante het volgende:
Hij's geen 19 en valt op mannen, da's ook typisch Yvonne
*Effe m'n pak aantrekken*quote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef yvonne het volgende:
Ga jij hem eens roepen?
Hij "woont" in [Homo]
Le-zen, ik val over dat anderequote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Dirkh het volgende:
Hij liegt, yvonne vloekt nooit en baggert nooit.
Ik zou zeggen, ophangen die Waxxer
Wat verdiende je nou?quote:
Biefquote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
Als dit geen neuken wordt...
Of wepkemmen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
Als dit geen neuken wordt...
Wat ben jij een schattig usertjequote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Oh.... ooohhhh....
Nou ja kijk, eh, haha, yoow![]()
Nou ja, je kunt niet op de AT klikken of er is wel een Yvonne topic en nu is het zo dat ik 1001 varianten Yvonne tegenkom en dan ja, dan ga je denken he en dan vandaar....![]()
(......)
*dichtklap*![]()
Dat is ff schrikken hè knulquote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Oh.... ooohhhh....
Nou ja kijk, eh, haha, yoow![]()
Nou ja, je kunt niet op de AT klikken of er is wel een Yvonne topic en nu is het zo dat ik 1001 varianten Yvonne tegenkom en dan ja, dan ga je denken he en dan vandaar....![]()
(......)
*dichtklap*![]()
quote:
Imago? Je bent toch een schattige vrouw die nooit iets fout doet?quote:Op maandag 28 november 2005 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ff schrikken hè knul
Maar hoe kom je erbij dat ik beleefd ben en rustig enzo?
Ga een beetje m'n imago om zeep helpen
Nou ja... beleefd met mate dan.... Gelegenheidsbeleefdheid, okay?quote:Op maandag 28 november 2005 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ff schrikken hè knul
Maar hoe kom je erbij dat ik beleefd ben en rustig enzo?
Ga een beetje m'n imago om zeep helpen
Hihih.quote:Op maandag 28 november 2005 23:34 schreef yvonne het volgende:
Wat eenleuke
users
in
dit
topic opeens
gaat snel vervelen hoor, users die niet tegensprekenquote:Op maandag 28 november 2005 23:34 schreef yvonne het volgende:
Wat eenleuke
users
in
dit
topic opeens
Als ik zeg dat je in [Homo] woont woon je [Homo]quote:
wel hequote:Op maandag 28 november 2005 23:34 schreef yvonne het volgende:
Wat eenleuke
users
in
dit
topic opeens
Jij komt een volgende keer aan de beurtquote:
Ja hallo, straks heb ik een note, een ban en géén leven!quote:Op maandag 28 november 2005 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
gaat snel vervelen hoor, users die niet tegenspreken
Oke oke.... maar zónder straatverbod... dan....quote:Op maandag 28 november 2005 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je in [Homo] woont woon je [Homo]
Je bent echt croupouque hè?quote:Op maandag 28 november 2005 23:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Imago? Je bent toch een schattige vrouw die nooit iets fout doet?![]()
Jezus gristus, wat heb ik op![]()
Maar je hebt wel een hele goede sigquote:
Net als rukpukje bedoel je?quote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja hallo, straks heb ik een note, een ban en géén leven!![]()
![]()
Nu met de blaadjes en alquote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, bejaarden vallen over van alles en nog wat. Klote is dat.
quote:Op maandag 28 november 2005 23:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Imago? Je bent toch een schattige vrouw die nooit iets fout doet?![]()
Jezus gristus, wat heb ik op![]()
Pff.. ik ga je gewoon zo negeren danquote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij komt een volgende keer aan de beurt
Oooh... Het is maar voor 48 uur, zie ik nu.quote:Op maandag 28 november 2005 23:41 schreef creno het volgende:
arme rockykan wel lezen maar niets terug zeggen
Ach en wee ben ik de klos?quote:Op maandag 28 november 2005 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een hele goede sig
ojaquote:Op maandag 28 november 2005 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh... Het is maar voor 48 uur, zie ik nu..
Kom ik je stalkenquote:Op maandag 28 november 2005 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pff.. ik ga je gewoon zo negeren dan
http://www.waxxerlipglosscam.tkquote:Op maandag 28 november 2005 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
Zijn er al msn adressen uitgewisseld?
Staat de wepkem al aan?
Rocky = Rukpukje = TehRockStar.quote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Adelante het volgende:
wat is rocky
topic begon goed, maar ik snap 't nu niet meer
TehRockstarquote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Adelante het volgende:
wat is rocky
oftewel de kleuter[homo]quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rocky = Rukpukje = TehRockStar..
Oh pardon. Ik hou al mijn mond.quote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
TehRockstar
En vanaf hier gaat het alleen maar bergaf..
Dat is een zelfverklaarde rockstar die een ban heeft omdat hij iemand iets terminaals toewenste, 14 jaar (het had jouw en mijn kínd kunnen zijn, Adelante!) die letterlijk kind aan huis is in het h... in het h.... in het ho.... in het somotopic.quote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Adelante het volgende:
wat is rocky
Kwam ik vroegah nog weleens buurten, maar er is niks meer te rellenquote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef creno het volgende:
eej yvonne, koekeloer je ook wel eens in [homo] ?
Er valt anders genoeg te janken!quote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kwam ik vroegah nog weleens buurten, maar er is niks meer te rellen
Daar wil je ook niet al te lang aan denken.quote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:
(het had jouw en mijn kínd kunnen zijn, Adelante!)
Ik kan geen kinderen krijgenquote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:
Dat is een zelfverklaarde rockstar die een ban heeft omdat hij iemand iets terminaals toewenste, 14 jaar (het had jouw en mijn kínd kunnen zijn, Adelante!) die letterlijk kind aan huis is in het h... in het h.... in het ho.... in het somotopic.
Zijn anders nog zat onbekende bifisquote:
Maar dan met een handtasquote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
Rellen gek, wtf is dat eigenlijk ? Een soort van iedereen bashen ofzo ?
sjiek hendig over iedereen heen slippen, gek!quote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
een kind met alleen maar lippen, waar je ook naar kijkt: lippen, lippen, lippenquote:Op maandag 28 november 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
Daar wil je ook niet al te lang aan denken..
Da's flamen zonder ziektesquote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
Dat kind heeft nu al meer neukervaring dan de rest van het homo-topic bij elkaar.quote:Op maandag 28 november 2005 23:50 schreef Adelante het volgende:
Maar ik vind het niet echt van openheid getuigen dat jullie in dat topic niet een jonger iemand opnemen die op dit moment misschien zo erg worstelt met alle problemen van het leven, dat hij gewoon even wat extra advies van ouderen kan gebruiken![]()
Er zijn nieuwe bijgekomen hè?quote:Op maandag 28 november 2005 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn anders nog zat onbekende bifis.
quote:Op maandag 28 november 2005 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
een kind met alleen maar lippen, waar je ook naar kijkt: lippen, lippen, lippen![]()
Dat lijkt me pas sjiek !quote:Op maandag 28 november 2005 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
sjiek hendig over iedereen heen slippen, gek!
Nóg jonger?quote:Op maandag 28 november 2005 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan geen kinderen krijgen
Maar ik vind het niet echt van openheid getuigen dat jullie in dat topic niet een jonger iemand opnemen die op dit moment misschien zo erg worstelt met alle problemen van het leven, dat hij gewoon even wat extra advies van ouderen kan gebruiken![]()
Dat kind is het homozijn niet waard,..quote:Op maandag 28 november 2005 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zullen wij hem bij zijn unban begeleiden?quote:Op maandag 28 november 2005 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar die zijn nog niet volgroeid.quote:
Allemaal wannabe-negertjesquote:Op maandag 28 november 2005 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
een kind met alleen maar lippen, waar je ook naar kijkt: lippen, lippen, lippen![]()
Nóg grotere tepels?quote:Op maandag 28 november 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar die zijn nog niet volgroeid..
De sexuele moraal verandert, immers brechtje nadert yvonne daarin ook met rasse schredenquote:Op maandag 28 november 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat kind heeft nu al meer neukervaring dan de rest van het homo-topic bij elkaar.. (Als we Wizje niet meerekenen dan hè).
Je mot je smoel houwuhquote:Op maandag 28 november 2005 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
De sexuele moraal verandert, immers brechtje nadert yvonne daarin ook met rasse schreden
en jouw oplossing is geheelonthouding?quote:Op maandag 28 november 2005 23:53 schreef Vlarp het volgende:
Dat kind is het homozijn niet waard,..
we moeten het ras beschermen!
De goot in graag...quote:Op maandag 28 november 2005 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen wij hem bij zijn unban begeleiden?
Jaag hem [Homo] uit dan!quote:
Zo moeder zo dochter?quote:Op maandag 28 november 2005 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
De sexuele moraal verandert, immers brechtje nadert yvonne daarin ook met rasse schreden
en tot zover het opvallend netjes corrigerenquote:
Ach welneequote:
Waren mijn woorden niet hoorquote:Op maandag 28 november 2005 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
en tot zover het opvallend netjes corrigeren
Ik welquote:Op maandag 28 november 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, zo zijn we niet..
Hij gaat wel mee naar onze workshop Okseltjes Scherenquote:Op maandag 28 november 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, zo zijn we niet..
Ze is wel serieus als nooit te voren. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 28 november 2005 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
en tot zover het opvallend netjes corrigeren
Oh ja. Want de curcus schaamhaar is pas vanaf 16 jaar hè.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij gaat wel mee naar onze workshop Okseltjes Scheren
Als je 14 bent heb je nog niet eens haar, mênquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
Hij gaat wel mee naar onze workshop Okseltjes Scheren
Begin jij ook ffquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze is wel serieus als nooit te voren. Dat dan weer wel.
Die tufkutje meer dan zat isquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel.. want jij bent een gemene mevrouw in de overgang...
Nee hoor, tis yv...ow wacht...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
HEEL gemeen jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:
Hij had gelijk hè?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, tis yv...ow wacht....
....en het grote venusheuvelavontuur.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tufkutje en rukpukje..
Ik was weer eens te snel met reagerenquote:
Open je eigen Waxxer-topicquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef xman het volgende:
Geef me eenW
geef me een
A
geef me en
X
en nog een
X
ja en geeef me een
E
en een
R
...
Jaaaaah WAXXER![]()
![]()
![]()
Ik voel al een gouden griffel aankomen. Jij schrijft en ik maak illustraties, deal?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
....en het grote venusheuvelavontuur..
Of makkelijker: Zoek hem op in de tunnel achter station Zwolle centraalquote:
Tuulk, slinger de wepkem maar aan en trek (whehehe) je agenda maarquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maaaaarr.. tante ief beschermt je wel
*hhhhhhhhhhhhh*quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef xman het volgende:
Geef me eenW
geef me een
A
geef me en
X
en nog een
X
ja en geeef me een
E
en een
R
...
Jaaaaah WAXXER![]()
![]()
![]()
Hoe wee je dat ie daar resideert?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of makkelijker: Zoek hem op in de tunnel achter station Zwolle centraal
Ik ben verhuisdquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of makkelijker: Zoek hem op in de tunnel achter station Zwolle centraal
Oeh, en zo kreeg dit topic opeens toch nog een interessante wending.quote:
O MY GOD!!! Nee!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuulk, slinger de wepkem maar aan en trek (whehehe) je agenda maar.
Het hek van het tuinpad stond op een kier!quote:
Okay, ik ben ook niet zo thuis in de visuele venusheuvelarij!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik voel al een gouden griffel aankomen. Jij schrijft en ik maak illustraties, deal?![]()
Mot je een ban?quote:
Ja speciaal voor jou 'Citroentje'!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhhh*
*hhhhhhhhhhhhh*
Hai!
S... speciaal voor mij??!!![]()
![]()
![]()
Oooohhhh.... XMAN!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ja, hebben we een jaar over gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh, en zo kreeg dit topic opeens toch nog een interessante wending.
Dat zijn wel een heuleboel smaailies... dacht even dat SC weer terug was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef xman het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou 'Citroentje'!
Voor de grappigste en leukste en![]()
![]()
-user van HEEEEEEEEL FOK! en omstreken!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het duurde even maar dan heb je ook iets.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja, hebben we een jaar over gedaan
Oeh kijk uit...het is de grote boze heks...en ze probeert ons uit elkaar te houden!!quote:
Het blijft Adelante hèquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het duurde even maar dan heb je ook iets.
Denk ik. Of niet natuurlijk.
Ah, deze spreekt al yvonniaans.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*hips*
het [HOMO] Topic gaat hieero verdder geloof ik?
oh ja.quote:
onnavolgbaarquote:
Ja hallo hoe zit dat nu hierquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*hips*
het [HOMO] Topic gaat hieero verdder geloof ik?
Ooohhhh het is een teken van boven!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef xman het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou 'Citroentje'!
Voor de grappigste en leukste en![]()
![]()
-user van HEEEEEEEEL FOK! en omstreken!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, deze spreekt al yvonniaans.
Heequote:Op maandag 28 november 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat kind heeft nu al meer neukervaring dan de rest van het homo-topic bij elkaar.. (Als we Wizje niet meerekenen dan hè).
Weet jij 't sweety? En wat is troluwens Yvonniaans?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hallo hoe zit dat nu hier
zijn er alweer 2 topics tegelijkertijd bezig ??
Ik had toch een iets ander woord in m'n hoofd maar vooruit..quote:
Je geeft zelf al antwoordquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Weet jij 't sweety? En wat is troluwens Yvonniaans?
woord in je hoofd, lul in je mond... whatever turns you onquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik had toch een iets ander woord in m'n hoofd maar vooruit...
Met jou in de buurt zijn we niet bang voor de hangjongeren!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef yvonne het volgende:
Passen jullie op?
Jullie zijn nu "buiten" hè
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef yvonne het volgende:
Passen jullie op?
Ow, sorry, 'k wist niet dat homo's permbannen krijgen als ze buiten het [HOMO] topic posten...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef yvonne het volgende:
Passen jullie op?
Liever zo dan andersom.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
woord in je hoofd, lul in je mond... whatever turns you on![]()
quote:
Ow hullup.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, sorry, 'k wist niet dat homo's permbannen krijgen als ze buiten het [HOMO] topic posten...
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, sorry, 'k wist niet dat homo's permbannen krijgen als ze buiten het [HOMO] topic posten...
Alter egoquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zoiets, dus?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??
Ben jij een H o m o????????
Ieuw!!!
Blijf je wel aan deze kant van de straat had mama nog gezegd, maar neej ik moest zo nodig met m'n fietsje ook naar de overkant en toen kwam ik Grote Jongens tegen die heel gemeen deden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef yvonne het volgende:
Passen jullie op?
Ik denk dat ik Willeke opzet. Met "Samen zijn".quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh het is een teken van boven!!!![]()
Nu begint net Pride (in the name of love) op mijn DVD![]()
En ik word hier verlegen van hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is ie ook geen 19 en draatg ie ook geen kilt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??
Ben jij een H o m o????????
Ieuw!!!
Echte homo's hebben een fotoboek.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik had wat meer begrip verwacht, wat meer commitment...
Jij bent gewoon gellarboy hèquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef xman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Willeke opzet. Met "Samen zijn".![]()
Precies G_E!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Echte homo's hebben een fotoboek..
draatgquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ook geen 19 en draatg ie ook geen kilt..
Je bent zo jong zoals je je voeltquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ook geen 19 en draatg ie ook geen kilt..
I still got it.quote:
'k heb geen digitale fototoestel of zo'n fototoestel-telefoon.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Echte homo's hebben een fotoboek..
Wij wel, we komen wel langsquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb geen digitale fototoestel of zo'n fototoestel-telefoon.
Dan ben je dus hetero.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb geen digitale fototoestel of zo'n fototoestel-telefoon.
Dat zeg ik.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ewww nee er is een grens aan gay zijn....en hij had het duidelijk overschreden!!![]()
Ja, neej, jouw fotoboek dan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan ben je dus hetero.
Yvonne! hierkomen!
Ik ben dan ook kei onheaumeauquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, neej, jouw fotoboek dan..
Daar trapte ik ook in jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben dan ook kei onheaumeau.
Maar ik hou van mooie mannen, en nee, ik ben geen meisje...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan ben je dus hetero.
Yvonne! hierkomen!
Bubbaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:30 schreef xman het volgende:
[..]
Ok neem jij het fototoestel mee...dan breng ik het stukje zeep wel!
*Oeps*![]()
Waarvoor hulde trouwens.quote:
Ach kom nou. Jouw modecollectie is nog groter dan die van de Bijenkorf in Amsterdam.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben dan ook kei onheaumeau.
Ik ook, en ik ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik hou van mooie mannen, en nee, ik ben geen meisje...
Zeg vandingesenvandonges. Ja. Hoi.... ben je bekend met het bergip ONZ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik hou van mooie mannen, en nee, ik ben geen meisje...
Hoezo?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg vandingesenvandonges. Ja. Hoi.... ben je bekend met het bergip ONZ?
Dat is geneog voor yvonne.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben een MAN
Ach welnee, dat denk je maarquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben een MAN
Score:3quote:
Probeer het eerst maar eens bij yvonne. Vrouwen komen daarna wel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe zal ik dat ooit aan een vrouw duidelijk moeten maken :-/
yeah babyquote:
Zeepje, bukken, gevangenis, grote negerquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Probeer het eerst maar eens bij yvonne. Vrouwen komen daarna wel.
Jaaaah...maar dan wil ik 'em in Mango en Citroen smaak. En dan kunnen we ze mixen en dan zijn we voor altijd en altijd samen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hubba Bubba, van die Duitse aardbeienkauwgum!samen een rolletje kopen en delen?
Als dat geen belletje doet rinkelen...quote:
Met een hele grote plasserquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeepje, bukken, gevangenis, grote neger
Ik zei flikkerquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:40 schreef yvonne het volgende:
Flikker eens op met dat geklef uit mn topic
Oh die Bubba!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:bubba
The muscular black guy in prison that makes others prisoner into his bitch.
NOOOOO BUBBA NOOOOOO! *insert noise here*
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bubba
gatverquote:
Oke, 2 secquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:40 schreef yvonne het volgende:
Flikker eens op met dat geklef uit mn topic
Trouwen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
Jaaaah...maar dan wil ik 'em in Mango en Citroen smaak. En dan kunnen we ze mixen en dan zijn we voor altijd en altijd samen.![]()
![]()
Zo kloptie wel!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
ook van die site:quote:
quote:A homosexual gay beast who finds men's bums attractive and must rape them, and will suck your cock until it drops off.
If you see this man, you must run. Do not attempt to fight back, for he'll only overpower you with his bear's strength and trunk of a cock.
Bubba's North Highland base resides in the "abandoned" ScotRail carriage maintenance depot in Inverness.
Do not show off your homophobic feelings, he has Bubba Patrols all over the world who will find you. They will take you to Bubba, who will bum you to death.
Bubba's Generals are Ricardo, Jazz Horny, Smoochy and Hugsy Bear. And don't forget the "I need sex" guy and Dong.
He will not die. You must protect yourself with the Ass Blocker 3000. And avoid the Golden Surfer at all costs.
Bubba is 7 feet tall, 500lbs, hairy, bald headed, has a little girl's voice and walks around naked. He is very homosexual. Beware!!! Especially you men with gigantic bums.
Hoor ik daar een reeks?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik geloof dat we eindelijk ergens komenquote:
Moeten we wel eerst een zegen krijgen van Fok!'s moeder overste!!quote:
Als we maar ergens komenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat we eindelijk ergens komen
Je zei komen, hihihihihiquote:
Maar jij bent een vrouwmens! *RIL*quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
whehehequote:
Ik kijk wel even de andere kant opquote:
Jij bent de vrolijkste van het hele stel hè? ;')quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Volgens mij moet er hier nog iemand opgevoed worden
ga je overal die foto posten ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ey yvonne zoeen tijger wou me vader eerst aan ze ketting hebben die jij in de foto hebt.
Check mij ik heb een panther
[afbeelding]
je komt echt niet buiten [HOMO] he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Volgens mij moet er hier nog iemand opgevoed worden
Dus ik ben een *bling*bling* yvonne?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ey yvonne zoeen tijger wou me vader eerst aan ze ketting hebben die jij in de foto hebt.
Check mij ik heb een panther
[afbeelding]
Nee, dat ben ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent de vrolijkste van het hele stel hè? ;')
Goud noem ik niet bling-bling eerlijk gezegd. ik noem het gewoon,quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus ik ben een *bling*bling* yvonne?
Maar ik ben altijd heel vrolijk, alleen niet genereus met mijn gezichtsuitdrukkingen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent de vrolijkste van het hele stel hè? ;')
Jij pimp jijquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus ik ben een *bling*bling* yvonne?
Ik zie dat de batterijen van m'n camera op zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kijk wel even de andere kant op
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weg, latex !
Soms is het gewoon bijna te makkelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weg, latex !
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Dag kindquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weg, latex !
Ik zei vroeger tegen m'n zonen:quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef xman het volgende:
[..]
Ik zie dat de batterijen van m'n camera op zijn.
Nouja hier dus een 'impressie'!
[afbeelding]
Eeeeeeeehhhh ik ben het mannetje he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef xman het volgende:
[..]
Ik zie dat de batterijen van m'n camera op zijn.
Nouja hier dus een 'impressie'!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zei vroeger tegen m'n zonen:
Als je er veel mee speelt wordt ie zwart en valt ie er vanaf
En dat is echt waar
Dat zei vandinges ook.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eeeeeeeehhhh ik ben het mannetje he?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
er is toch ook ergens een omarm foto van mij en Xman?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eeeeeeeehhhh ik ben het mannetje he?![]()
*auw*
Nee samen in een hangmatje op wereldreis...lurkend aan een cocktail..weet je nog?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawwwwww.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!! Samen in een mandje....
![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:09 schreef xman het volgende:
[..]
Nee samen in een hangmatje op wereldreis...lurkend aan een cocktail..weet je nog?![]()
![]()
Ik ga ook maar eens lekker dromen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:12 schreef yvonne het volgende:
Dames het was me een waar genoegen, trusten.
o.a. omdat ze niet na vier posts op slot getyfd wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Waarom lopen de yvonne-topics altijd als een trein?
Weten jullie iets wat ik niet weet?
It's a gift.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Waarom lopen de yvonne-topics altijd als een trein?
Weten jullie iets wat ik niet weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |