quote:- FOK! zal worden overgekocht
- 80 % van de moderators zal worden ontheven uit hun functie en worden vervangen door personen geselecteerd op geestelijke stabiliteit
- Commentaar op het leiderschap wordt dan niet meer getolereerd
- DePresident zal zich verkiesbaar stellen als oppergod van FOK! en deze verkiezing democratisch winnen. Hij zal de functie: opperadmin krijgen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:12 schreef DePresident het volgende:
Het bleek dat ik al 5 maanden geleden unbanned ben. Ze waren het me vergeten te melden.
Neem dat maar op in je beleidsplannen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef DePresident het volgende:
Mensen die mijn topics vervuilen met kut-lyrics verdienen ook de doodstraf!
treurig. nee echtquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:12 schreef DePresident het volgende:
Het bleek dat ik al 5 maanden geleden unbanned ben. Ze waren het me vergeten te melden.
Nou ja, je hebt me al laten verdwijnen uit je landje, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef DePresident het volgende:
Belangrijke mensen zoals ik krijgen twee topics.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef remlof het volgende:
ah, bedankt voor het antwoord op mijn vraag uit dat andere topic
P8quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef -God- het volgende:
met welke kloon heb je al die maanden gepost?
gaat die proeftijd in vanaf je unban of vanaf je eerste post daarna?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef DePresident het volgende:
Nofi natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kwartet.
Vanaf unbanquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gaat die proeftijd in vanaf je unban of vanaf je eerste post daarna?
*hoopt op het laatste
Yes, daar heb je die hoerquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef Shirley het volgende:
Gooi weer eens gauw die ban erop!
J!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
S.
waarom open je dan een derde?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
Belangrijke mensen zoals ik krijgen twee topics.
Ja, echt. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:24 schreef DePresident het volgende:
Ik krijg van betrouwbare bronnen te horen dat de mietjes, genaamd moderators, al een huilietopic hebben geopend achter de schermen.![]()
Huilie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:27 schreef NJ het volgende:
Ja, echt. Verschrikkelijk.
OOOHWWOOOH depresidentquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef DePresident het volgende:
Het lijkt ook net alsof DP me maar iets kan boeien.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe, lijkt wel een haiku.
Doe je goed, die geveinsde interesse in users.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef NJ het volgende:
Het lijkt ook net alsof DP me maar iets kan boeien.
Wat een poeët!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe, lijkt wel een haiku.
Je moet wat hè.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe je goed, die geveinsde interesse in users.
Leuk dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:31 schreef NJ het volgende:
Je moet wat hè.
Hoe is het met jou trouwens?
2 miljard kilometer file! Zo dan!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt!
Ik ging zo vorige week een eindje rijden met de auto enzo, dat doe je wel eens, je kent het wel. En toen dacht ik van, kom, laat ik eens richting het oosten rijden, daar lag immers sneeuw enzo, en dat vind ik altijd wel mooi eigenlijk, ook omdat het hier nooit ligt enzo. Nou ja, bijna nooit dan, want ik woon best wel dicht bij de kust! Maar toen bleek er opeens 2 miljard kilometer file te staan in Nederland, dus toen dacht ik al, nou nou, kom kom, moet dat nou zo overdreven voor die drie sneeuwvlokjes, maar het moest toch echt blijkbaar.
Dus toen ben ik maar weer naar huis gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |