quote:- FOK! zal worden overgekocht
- 80 % van de moderators zal worden ontheven uit hun functie en worden vervangen door personen geselecteerd op geestelijke stabiliteit
- Commentaar op het leiderschap wordt dan niet meer getolereerd
- DePresident zal zich verkiesbaar stellen als oppergod van FOK! en deze verkiezing democratisch winnen. Hij zal de functie: opperadmin krijgen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:12 schreef DePresident het volgende:
Het bleek dat ik al 5 maanden geleden unbanned ben. Ze waren het me vergeten te melden.
Neem dat maar op in je beleidsplannen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef DePresident het volgende:
Mensen die mijn topics vervuilen met kut-lyrics verdienen ook de doodstraf!
treurig. nee echtquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:12 schreef DePresident het volgende:
Het bleek dat ik al 5 maanden geleden unbanned ben. Ze waren het me vergeten te melden.
Nou ja, je hebt me al laten verdwijnen uit je landje, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef DePresident het volgende:
Belangrijke mensen zoals ik krijgen twee topics.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef remlof het volgende:
ah, bedankt voor het antwoord op mijn vraag uit dat andere topic
P8quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef -God- het volgende:
met welke kloon heb je al die maanden gepost?
gaat die proeftijd in vanaf je unban of vanaf je eerste post daarna?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef DePresident het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |