Same problem overherequote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Iedereen weg nu?
Mijn wijn is nog niet op!
Ze noemt mij knulquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even een soepje maken, wat American Gods lezen en dan slapen en hopen dat ik morgen een mailtje heb dat ie veilig is aangekomen...
Trusten knullen.
Truste!quote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even een soepje maken, wat American Gods lezen en dan slapen en hopen dat ik morgen een mailtje heb dat ie veilig is aangekomen...
Trusten knullen.
Zeg knul..wat doe jij morgen?quote:Op maandag 28 november 2005 01:00 schreef TehRockstar het volgende:
Slaap lekker, Wonderer.
Ssssh! Voordat trs het verneemt!quote:Op maandag 28 november 2005 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze noemt mij knul![]()
Maar Sweet Dreams hoor Wonderer
Ja maar dat is toch nog een knulletjequote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ssssh! Voordat trs het verneemt!
Ondanks dat er een schroefdop op deze wijnfles zit, is de wijn toch best lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Same problem overhere![]()
schenk je nog even vlug een half glas in, gaat ze als een gek posten
Franse wijn met schroefdop??????quote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ondanks dat er een schroefdop op deze wijnfles zit, is de wijn toch best lekker
Naar school gaan.quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg knul..wat doe jij morgen?
Een broekventje, snotjoch, bengel,quote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch nog een knulletje![]()
en daarna?Filmpje doen ofzo? Of is t vriendje dan weer aan het matras bezetten?quote:
Mijn oom zou zeggen Nozem, maar die term kent bijna niemand meer hier denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een broekventje, snotjoch, bengel,
Yup, 'k had 't geeneens gezien in de winkel.quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Franse wijn met schroefdop??????
Vriendje huisloos?quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef TehRockstar het volgende:
't vriendje hokt hier nog wel een tijdje, moet nog zien wat ik na school doe.
Ken het probleem,quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yup,
Voodeel is wel dat de wijn niet gekurkt raakt (of hoe zeg je dat?)
Neuh.quote:Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendje huisloos?
Naja ik doe iig nix dus als je denkt dat je tijd hebt lemme know..Elizabethtown
mmkayquote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neuh.
't is hier gezellig weetje.hijs wakker.
gewoon liggend bewarenquote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb tegenwoordig zelfs liever wijn met een kunststof kurk of schroefdop. Alles beter dan een wijn bedorven door kurk.
Euhm... Met "kurk" wordt niet bedoeld dat er stukjes kurk in de wijn zitten, maar dat de wijn is bedorven door een beschimmelde kurk, waardoor de wijn een muffe geur heeft.quote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ken het probleem,
vooral toen ik nog pogingen deedt om fles open te maken met zo'n blokker kurketrekker met hefhomen, waardeloos
Er gaat niets boven een gewoon ouderwets scherp kelnersmes
H'm, 'k heb zelf zo'n conventionele kurketrekker met houten handvatje, gewoon verkrijgbaar bij de supermarktquote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ken het probleem,
vooral toen ik nog pogingen deedt om fles open te maken met zo'n blokker kurketrekker met hefhomen, waardeloos
Er gaat niets boven een gewoon ouderwets scherp kelnersmes
Zoiets dacht ik ookquote:Op maandag 28 november 2005 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... Met "kurk" wordt niet bedoeld dat er stukjes kurk in de wijn zitten, maar dat de wijn is bedorven door een beschimmelde kurk, waardoor de wijn een muffe geur heeft..
Liggend bewaren heeft daar niets mee te maken. En ongeveer 1 op de 20 flessen met een ouderwetse kurk heeft er last van, dus als je tot op heden niets merkt dan drink je dus soms wijn met kurksmaak zonder het in de gaten te hebben.quote:Op maandag 28 november 2005 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon liggend bewaren
dat gaat hier goed, en ik koop jaarlijks een grote hoeveelheid.
Welterusten! Moet ik nog een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan?quote:Op maandag 28 november 2005 01:14 schreef Stroekie het volgende:
Maar ik ben nu wel aan de bodem van mijn glas gekomen
en hoeveel het erg verleidelijk is om nog ff een extra scheutje uit de fles te halen moet ik nu gewoon verstandig zijn, en kurk op de fles laten en gaan pitten
Sweet Dreams dus voor jullie allemaal![]()
Maar daarvoor helpt het liggend bewaren toch ook, hierdoor kan kurk toch niet indrogen en heeft schimmel toch minder kans ?quote:Op maandag 28 november 2005 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... Met "kurk" wordt niet bedoeld dat er stukjes kurk in de wijn zitten, maar dat de wijn is bedorven door een beschimmelde kurk, waardoor de wijn een muffe geur heeft..
Nou je kan me nog de laatste 50 bladzijdes voorlezen van Alexander de Grote zijn biografiequote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Welterusten! Moet ik nog een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan?![]()
Nee dit is estate wijn, is niet in de supermarkt verkrijgbaar wel in de betere slijterijquote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Liggend bewaren heeft daar niets mee te maken. En ongeveer 1 op de 20 flessen met een ouderwetse kurk heeft er last van, dus als je tot op heden niets merkt dan drink je dus soms wijn met kurksmaak zonder het in de gaten te hebben..
Zoekt even 'Iskander' van Louis Couperus opquote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou je kan me nog de laatste 50 bladzijdes voorlezen van Alexander de Grote zijn biografie
maar dan moet je wel hard roepen hoor om die 250 kilometer te overbruggen, en grote kans dat ik na bladzijde 1 dan al lig te slapen![]()
Ja zoek nog even naar de aanleidiing waarom jij die fles head en shoulders wou sturen, of zou dat niets met die sneeuwval te maken hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 01:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zoekt even 'Iskander' van Louis Couperus op
Trouwens, je weet wat er is gebeurd toen ik de sigarenrook overzendde
quote:Op maandag 28 november 2005 01:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zoek nog even naar de aanleidiing waarom jij die fles head en shoulders wou sturen, of zou dat niets met die sneeuwval te maken hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |