Ik vind dat bijvoorbeeld Serge meer een hockeyuitstraling heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
Teveel hockey-uitstraling.
Maar goed, ik geef hem een kans en ga zo ff naar hem luisteren.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef joogdepoog het volgende:
hij was best goed, je moet hem is zacht horen zingen. behoorlijk behendig. Ook erg chill met een gitaar, die hij ook bij zich had. ik ben voor hem
en als eens van de weinigen laat hij zien dat hij tekstbegrip heeft, dat vind ik minstens net zo belangrijk als een goede stem..quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef joogdepoog het volgende:
hij was best goed, je moet hem is zacht horen zingen. behoorlijk behendig. Ook erg chill met een gitaar, die hij ook bij zich had. ik ben voor hem
Leuk liedje ja!quote:Op maandag 28 november 2005 15:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij's wel leuk.. en hij zong Chariot van Gavin DeGraw
Ik ook helemaal niet! Ik vind hem steeds leuker worden, helemaal nu ik gelezen heb dat hij o.a. beinvloed is door Jeff Buckley.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:50 schreef --Globe-- het volgende:
Zo.. dat had ik allemaal niet achter hem gezocht... Hij is dus echt heel muzikaal
hij is zanger van een band, geen idee hoe die heet, maar de broer van een vriendin van me is de bassist van die band.. dusquote:Op woensdag 30 november 2005 13:23 schreef Millabelle het volgende:
[..]
Ik ook helemaal niet! Ik vind hem steeds leuker worden, helemaal nu ik gelezen heb dat hij o.a. beinvloed is door Jeff Buckley.
Hij is met heel veel projecten bezig en zit nu ook in een band, helaas houdt Idols dat soort informatie allemaal op de achtergrond. Natuurlijk ook wel logisch.
Ook schijnt hij het nummer van de nivea reclame te hebben gemaakt. Ik kan hem alleen niet vinden op internet.
Zoek eens even uit hoe die band heet, wil je?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:23 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
hij is zanger van een band, geen idee hoe die heet, maar de broer van een vriendin van me is de bassist van die band.. dus
voor de rest issie hlemaal gek van jeff buckley, net als ik. Ik had voor de grap Buckley's CD opgezet op die soundblasters, hij helemaal blij![]()
In die termen spreek ik niet, maar de beste man was inderdaad behoorlijk geniaalquote:Op woensdag 30 november 2005 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeff Buckley is god.
Bekendheid kweken.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:48 schreef apestaartje het volgende:
"Maar ik doe geen concessies. Ik maak mijn eigen muziek."
Wat doe je dan bij Idols.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
Doet me niet zoveel eigenlijk, al lijkt 'ie me wel okay verder.
En hij is doorquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok ik ben overtuigd, Christon moet door
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef rashudo het volgende:
Nederlands publiek: Ik had niet anders verwacht.
Jury: Godzijdank!
Daar is het het nummer ook niet voor.quote:Op zondag 4 december 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
hij zong niet echt goed. weinig power, beetje de jim van nu.
had ie beter iets kunnen uitkiezen waar hij wel power in zou kunnen tonen.quote:Op zondag 4 december 2005 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar is het het nummer ook niet voor.
31 decemberquote:Op zondag 4 december 2005 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had ie beter iets kunnen uitkiezen waar hij wel power in zou kunnen tonen.
Die is wel origineel. Origineler dan toevallig net keelpijn hebbenquote:Op zondag 4 december 2005 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
31 december
En hij had iets raars gegeten en heeft de hele nacht boven de wcpot gehangen vertelde die!
Zoals ik al zei: een saaie lul. Hij heeft werkelijk niets bijzonders. Bij een Idol moet deze van het scherm spatten. Je kon hem wat dat betreft net zo goed tussen het achtergrondorkest plaatsen.quote:Op zondag 4 december 2005 02:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hey hey ben net thuis ook.
Christon vind ik echt megagoed! En errug lekker! Hij was very lief na de workshopronde![]()
Ik ben dus niet de enige die dat merktequote:Op zondag 4 december 2005 04:27 schreef Millabelle het volgende:
Oh, hij was trouwens wel redelijk handtastelijk naar Martijn toe![]()
Inderdaadquote:Op zondag 4 december 2005 04:27 schreef Millabelle het volgende:
Net nog even gekeken na het uitgaan (mijn ouders hadden het opgenomen).
Ik vond hem een heel klein beetje tegenvallen qua zang maar dat kon ook aan het orkest liggen, ik hoorde hem bijna niet.
Verder heeft hij gewoon een vreselijk leuke uitstraling, misschien een beetje teruggetrokken maar dat siert hem juist. Zijn kapsel was trouwens geweldig![]()
Oh, hij was trouwens wel redelijk handtastelijk naar Martijn toe![]()
Ik ookquote:Op zondag 4 december 2005 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem wel een idol hoor....
Idd.quote:Op maandag 5 december 2005 17:30 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind hem ook veelbelovend, alleen is hij volgens mij niet erg populair onder de stemmers, want hij stond niet eens in de top 3.
I know, maar ik ken 'm niet van dit nummer. Wie weet meerderen met mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamie Cullum is wel bekend hoor.. All At Sea vind ik eigenlijk zijn enige mooie nummer.
Groupiequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:22 schreef cyberwomen het volgende:
hahahaha, je moest eens weten, Cart_man !....dacht toch echt even van niet!....lol. Christon homo........
Was dat vorig jaar niet ook zo?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop wel dat hij aanstaande zaterdag stiekum aanwezig is
nope ..... ja misschien waren ze er wel, maar ze waren niet in beeld.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar niet ook zo?
Is goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Anders ontvoeren we m vrijdag al..slaapt ie bij mij en haal je ons samen op zaterdag
prceis, ik was echt heel aangenaam verrast door zijn optreden in de Workshopronde. Ik denk dat hij heel veel kan, en dat ook laat zien in de finale shows...quote:Op maandag 5 december 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk overleeft hij de eerste finaleshows en krijgt hij de kans om zich te profileren.
Jaaaaaaaaaaaah ik ook! Hij is echtquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef --Globe-- het volgende:
Christon: All at sea
ik heb m nog maar es bekeken, en k vind m echt goed![]()
zeker weten wel!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef BVO het volgende:
Toch zijn die demo's op http://www.christon.nu/ wel goed.
Ik heb ze ook nog even beluisterd... Klinkt echt geweldig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef BVO het volgende:
Toch zijn die demo's op http://www.christon.nu/ wel goed.
Ja, helemaal mee eens!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:18 schreef Cee het volgende:
Aan 't begin van z'n liedje dacht ik dat 't niks zou worden, maar die gast heeft gewoon een bepaalde stijl (niet origineel of zo) waardoor het niet uit maakt dat het niet altijd loepzuiver is, je hoort toch dat hij muzikaal is en z'n optreden vond ik dus 100% meevallen.
het was een beetje een dooie inderdaad, maar hij wordt al wat losser. Zijn stem vind ik wel megagoed.....quote:Op zondag 1 januari 2006 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
hij spetterde niet echt, maar toch langgg niet de slechtste van de avond. Christon![]()
ok ik overdrijf een beetjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef CJ het volgende:
Megagoed? Jezus, ik vond 'm dus echt tegenvallen dit keer. Misschien waren het de zenuwen die op z'n stem terug sloegen, maar hij had zelf ook wel door dat het niet best was.
dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog wel positief, je kon merken dat hij podiumervaring mist. Gaat vast met de week beter worden.
Als je z'n site bezoekt en het een beetje doorneemt, dan kan het daar niet aan liggen. Hij heeft genoeg podium ervaring lijkt me. Hij heeft al op een aantal festivals gespeeld, heeft bij Stenders vroeg opgetreden en ook in het TROS Muziekcafé gespeeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog wel positief, je kon merken dat hij podiumervaring mist. Gaat vast met de week beter worden.
Hij mist camera ervaring..geen podiumervaringquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
echt niet. Ik heb hem zelf geroken.... hij rook juist lekkerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef FuifDuif het volgende:
Hij stinkt.
Opbokken Fuifduifquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef FuifDuif het volgende:
Hey, volgens mij heeft iemand mijn post verwijderd... een mod?
Ik ben blóedserieusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
Dat Survivalspel moet natuurlijk ook niet al te serieus genomen worden he
misschien eens aangedacht dat het misschien zijn vader kan zijn ja ik weet het ook niet hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:46 schreef Marble het volgende:
Was dat nou Peter Timofeeff bij de Christon-achterban?
Ik voel een bui aankomen. Ben jij altijd zo het zonnetje in huis? Donder en bliksem, wat ben ik weer adrem!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef katja31 het volgende:
[..]
misschien eens aangedacht dat het misschien zijn vader kan zijn ja ik weet het ook niet hoor
Ik denk niet dat je e-mailadres nog werktquote:Op zondag 8 januari 2006 01:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik voel een bui aankomen. Ben jij altijd zo het zonnetje in huis? Donder en bliksem, wat ben ik weer adrem!
Ik wou net zeggen, het was hem gewoonquote:Op zondag 8 januari 2006 11:06 schreef Hapertje het volgende:
Het was ook Peter Timofeeff!
Ja dat was Peterquote:Op zondag 8 januari 2006 02:39 schreef Christine het volgende:
Ja, wij dachten ook al dat het Peter Timofeef was in het publiek
Enneh...christon
Oh tochquote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoor net op 3fm dat Peter Timofeeff de buurman van Christon is. Weten we dat ook weer.
Lieve Peter heeft anders wel zijn vrouw en kinderen in de kou laten zitten.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:44 schreef Vivi het volgende:
Ja dat was PeterEn Ellebel, zijn verloofde
Ze wonen in Zeist, Lieve mensjes
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Christon moet het volgens mij meer van z'n leuke koppie hebben. Zingen is niet echt z'n sterkste punt, al is hij zeker niet de slechtste van het stel.
Ik kan er niet warm of koud van worden. Die mp3's klinken al wat beter, maar ja daar kan aan gesleuteld zijn (of dat zo is weet ik natuurlijk niet). Op het podium bij Idols vind ik hem niet goed kunnen zingen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga snel naar zijn site en luister die mp3's even.... dan hoor je pas wat zingen is
![]()
Ze zijn gewoon uit elkaar gegaan, zoals honderden echtparen doen die niet meer gelukkig zijn. Die vrouw was trouwens een mega-zuurpruim.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Lieve Peter heeft anders wel zijn vrouw en kinderen in de kou laten zitten.
Ze gaan a.s. mei trouwen in Las Vegas. Mijn "vriendje" gaat erheen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:55 schreef Hapertje het volgende:
Peter en Ellebel zijn inmiddels al getrouwd hoor... in Las Vegas vorig jaar.
waar gaat dit overquote:Op maandag 9 januari 2006 12:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze gaan a.s. mei trouwen in Las Vegas. Mijn "vriendje" gaat erheen.
Over het aanstaande huwelijk van Peter Timofeef en zijn Ellebel.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 07:58 schreef daantjew het volgende:
ik vind hem ook erg goed!
bij zijn auditie heeft hij een eigen liedje gezongen zie ik net (care at all)
Er zit toch echt gewoon klasse in zonder dat het écht opvalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
hoe bedoel je?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef Andiyan het volgende:
Ik zie een nieuwe Christonfan
daantjew
![]()
Daarmee kom je alleen niet zo ver, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Er zit toch echt gewoon klasse in zonder dat het écht opvalt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:21 schreef LeBeau het volgende:
Je loopt gewoon op hem te geilen, greppeldel!
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Nietus!
![]()
Ik wil wel erkennen dat hij van de mannelijke deelnemers de meest aantrekkelijke is, maar come on... daar is ook niet veel voor nodig.
ik vind die demo's echt goed. ik heb ze nu ook allemaal weten om te zetten naar mp3, als iemand ze wil, voeg me dan maar toe op msn.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm of koud van worden. Die mp3's klinken al wat beter, maar ja daar kan aan gesleuteld zijn (of dat zo is weet ik natuurlijk niet). Op het podium bij Idols vind ik hem niet goed kunnen zingen.![]()
![]()
Gauw onschadelijk maken dan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef rashudo het volgende:
Christon is de bom!
laten ze eerst die irritant fluitketel van een I-jay maar afzetten...Christon just rulezquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
laten ze eerst die irritant fluitketel van een I-jay maar afzetten...Christon just rulez
je, idd, ik heb goede hoop voor vanavond...nou ja, zolang christon en floortje door zijn (en I-jay het veld ruimt) ben ik blijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Hoopgevend commentaar van CDP ook.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ie op de bank terecht komt, samen met Serge en I-Jay.
Zij zijn met afstand de minste finalisten
Ik hoop dat ie ontploftquote:
quote:
Sorry hoor, maar hij zong Fearless gewoon beroerd, hij verneukte Sting... de workshop ging nog maar eigenlijk had op basis van die show Sonny toen plek no 4 moeten krijgen van de juryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:55 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Bij de workshops en de laatste liveshow was hij erg goed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij zong Fearless gewoon beroerd, hij verneukte Sting... de workshop ging nog maar eigenlijk had op basis van die show Sonny toen plek no 4 moeten krijgen van de jury
Had ie Fearless dan moeten doen als Dinand?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij zong Fearless gewoon beroerd, hij verneukte Sting... de workshop ging nog maar eigenlijk had op basis van die show Sonny toen plek no 4 moeten krijgen van de jury
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had ie Fearless dan moeten doen als Dinand?
Zingend alsof ie elk moment een ananas kan uitschijten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef --Globe-- het volgende:
Het was ook niet best vandaag, maar de close-ups maakten wel wat goed
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef Lotjeb het volgende:
*nog een fan meldt zich
Volgende week toch maar stemmen want het is niet de bedoeling dat ie er straks uit ligt![]()
Heb je hem geprobeerd te versieren CDP?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je hem geprobeerd te versieren CDP?
quote:
Je kunt het altijd proberen tochquote:
Zo superhetero komt Christon ook niet over. Hetero, maar geen onbegonnen werk.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou..een hetero is toch onbegonnen werk hoor
OMG ik vind ze echt niks samen denk ik hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik had gisteren het gevoel dat er iets was tussen Raffaëla en Christon.
a) hij zat alleen met haar op de kleedkamer
b) toen Martijn ernaar vroeg kwam hij met een stom excuus
c) lezen is natuurlijk een synoniem voor iets sexueels.
En Raffa zei laatst dat ze helemaal was sufgelezen door Christon!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik had gisteren het gevoel dat er iets was tussen Raffaëla en Christon.
a) hij zat alleen met haar op de kleedkamer
b) toen Martijn ernaar vroeg kwam hij met een stom excuus
c) lezen is natuurlijk een synoniem voor iets sexueels.
That's the spirit!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo superhetero komt Christon ook niet over. Hetero, maar geen onbegonnen werk.![]()
Chantal vroeg trouwens wel aan d'r of ze haar nummer voor een geheime liefde had gezongen dus wie weet speelt er inderdaad wat.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela heeft een (lelijk) vriendje hoor
Bij dat (hilarische) intro filmpje van Christon was Raffaëla een 50's slet, wie zegt dat dat allemaal acteerwerk was?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alweer? Je bedoelt niet die van toen met de audities toch nog?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Op welke Idol zou je het wel kunnen dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
naja..ik heb liever iemand anders
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Raffa zei laatst dat ze helemaal was sufgelezen door Christon!En dat hij haar alle hoeken van de kamer had doorgelezen!
ooooooo!1!111!1~!
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
had hetzelfde idee, was ff een schok. als christon het veld had moeten ruimen voor I-jay, was het de laaste keer geweest dat ik Idols had gekeken (althans, dat zeg ik nu...)
hetzelfde geld natuurlijk voor Ellen, was voor allebei zo onterecht
En zeker voor Harm, die slechte publiciteitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik hoop het, er zijn mensen die die krukken terecht kunnen vullen (Harm, Aäron)
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, zie je, sommige mensen hebben negatieve publiciteit niet nodig, omdat er zat leuke dingen te vertellen zijn. Christon is daar een van.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
yay, ben altijd blij als mensen het met me eens zijn...komt niet echt vaak voor
btw, woelli, heb je msn?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
yay, ben altijd blij als mensen het met me eens zijn...komt niet echt vaak voor
btw, woelli, heb je msn?
jah idd..... wordt tijd dat Harm en Aaron op de krukken komt te zitten, en dan ghelijk Harm eruit graag!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik hoop het, er zijn mensen die die krukken terecht kunnen vullen (Harm, Aäron)
voeg dan maar toe charmed_p3lw@hotmail.comquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
ps. woellie, ik kan je niet toevoegen, omdat je geen microsoft passport hebt...tenminste dat geeft ie aan. miss een foutje in je msn-adress?
Aäron moet er wel uit, maar laat hem nog maar niet op de krukken zitten, dat levert hem alleen maar sympathie-votes op de volgende week. Eerst mag Harm weg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd..... wordt tijd dat Harm en Aaron op de krukken komt te zitten, en dan ghelijk Harm eruit graag!
Christon![]()
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:06 schreef WithMe het volgende:
[..]
Aäron moet er wel uit, maar laat hem nog maar niet op de krukken zitten, dat levert hem alleen maar sympathie-votes op de volgende week. Eerst mag Harm weg.
Inderdaad!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Hij is toch wel tof! Hij nam tenminste even de tijd om I-Jay en Ellen succes te wensen, I-Jay wist niet hoe snel hij naar die bank moest vorige week..
Dat vind ik ook. En hij heeft nartuurlijk de looksquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Inderdaad!
Christon is wat mij betreft de beste mannelijke deelnemer van dit jaar.![]()
jah, helemaal mee eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Inderdaad!
Christon is wat mij betreft de beste mannelijke deelnemer van dit jaar.![]()
klopt, dan zou iedereen iets moeten kunnen spelen en ik denk niet dat dat het geval is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
past niet in het idols concept denk ik
Jammer is dat, hoe losser het concept hoe beter natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
past niet in het idols concept denk ik
Dan ist niet eerlijk meer, dan wint Christon op zn janboerenfluitjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef --Globe-- het volgende:
Waarom zou hij eigenlijk niet gewoon een keer met zijn gitaar mogen optreden? Lijkt me erg leuk.
Mee eens, maar het zou nartuurlijk wel leuk zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dan ist niet eerlijk meer, dan wint Christon op zn janboerenfluitjes.![]()
Want hij is natuurlijk de enige echte rasartiest. Raf kan ook goed entertainen, maar ze schrijft geen nummers en bespeelt ook geen instrument (op een behoorlijke manier).
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond em kut. Mag ie er aub zsm uit?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik ben bang dat je er mee zult moeten leren leven dat ie nog een tijdje meedraait in idols yeahinho![]()
![]()
![]()
Hij blijft er nog wel in denk ik.... Rock is het thema en dat kan Christon wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:14 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ben erg benieuw naar morgenavond!
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij blijft er nog wel in denk ik.... Rock is het thema en dat kan Christon wel!![]()
Denk ik ook welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij blijft er nog wel in denk ik.... Rock is het thema en dat kan Christon wel!![]()
Amgelique niet..... Harm!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Denk ik ook wel![]()
Ik denk dat het voor Marescha, Angelique en Aäron het moeilijker word!
Nou ik heb me twijfels voor Angeliquequote:
Dat weet je niet.... misschien zingt ze rock ook wel geweldigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou ik heb me twijfels voor AngeliqueZe zingt harstikke goed. Maar rock is niet echt haar ding denk ik.
Dat is waar. Misschien praat ik zaterdagavond wel anders. Maar voor nu denk ik dat het moeilijk voor haar is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat weet je niet.... misschien zingt ze rock ook wel geweldig![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:24 schreef Andiyan het volgende:
Het wordt zeker een moeilijke ronde voor de kandidaten, maar Christon kan dit thema heel goed aan denk ik! Wordt gewoon een superperformance!
*vertrouwen heeft![]()
In de workshop was hij nog geen favoriet van mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, ik ook, als hij rustig zingt vind ik het hardstikke mooi, heeft dan ook echt een lekker stemgeluid. Wat hij in de Workshops zong van Jamie Cullum vond ik ook erg mooi![]()
Ik had dat precies hetzelfde met Ellen... In de workshop vond ik haar niets, maar tijdens de liveshows vind ik haar ehct wel leuk!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
In de workshop was hij nog geen favoriet van mij.
Maar ik ben sinds de liveshow daar echt wel anders over gaan denken![]()
Christon kan zeker wel zingen.... maar misschien dat je niet van zijn stem houd? Smaken verschillen.... maar zingen kan hij wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou,.. wat mij betreft mag ofwel Christon ofwel Ellen eruit. De eerste omdat ie niet kan zingen en Ellen omdat zij gewoon erg eng is.
Helemaal mee eens. Christon is zeker wel goed! Van mij mag hij wel zeker bij de laatste 5 komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Christon kan zeker wel zingen.... maar misschien dat je niet van zijn stem houd? Smaken verschillen.... maar zingen kan hij wel!![]()
moeten alle posts dan persé nuttig zijn???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:36 schreef Andiyan het volgende:
Whoei,, bijna het 2e topic voor Chrisss, nog 3 na mij
Help eens mee, verzin eens iets nuttigs om te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |