In die termen spreek ik niet, maar de beste man was inderdaad behoorlijk geniaalquote:Op woensdag 30 november 2005 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeff Buckley is god.
Bekendheid kweken.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:48 schreef apestaartje het volgende:
"Maar ik doe geen concessies. Ik maak mijn eigen muziek."
Wat doe je dan bij Idols.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
Doet me niet zoveel eigenlijk, al lijkt 'ie me wel okay verder.
En hij is doorquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok ik ben overtuigd, Christon moet door
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef rashudo het volgende:
Nederlands publiek: Ik had niet anders verwacht.
Jury: Godzijdank!
Daar is het het nummer ook niet voor.quote:Op zondag 4 december 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
hij zong niet echt goed. weinig power, beetje de jim van nu.
had ie beter iets kunnen uitkiezen waar hij wel power in zou kunnen tonen.quote:Op zondag 4 december 2005 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar is het het nummer ook niet voor.
31 decemberquote:Op zondag 4 december 2005 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had ie beter iets kunnen uitkiezen waar hij wel power in zou kunnen tonen.
Die is wel origineel. Origineler dan toevallig net keelpijn hebbenquote:Op zondag 4 december 2005 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
31 december
En hij had iets raars gegeten en heeft de hele nacht boven de wcpot gehangen vertelde die!
Zoals ik al zei: een saaie lul. Hij heeft werkelijk niets bijzonders. Bij een Idol moet deze van het scherm spatten. Je kon hem wat dat betreft net zo goed tussen het achtergrondorkest plaatsen.quote:Op zondag 4 december 2005 02:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hey hey ben net thuis ook.
Christon vind ik echt megagoed! En errug lekker! Hij was very lief na de workshopronde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |