Ik heb ze ook nog even beluisterd... Klinkt echt geweldig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef BVO het volgende:
Toch zijn die demo's op http://www.christon.nu/ wel goed.
Ja, helemaal mee eens!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:18 schreef Cee het volgende:
Aan 't begin van z'n liedje dacht ik dat 't niks zou worden, maar die gast heeft gewoon een bepaalde stijl (niet origineel of zo) waardoor het niet uit maakt dat het niet altijd loepzuiver is, je hoort toch dat hij muzikaal is en z'n optreden vond ik dus 100% meevallen.
het was een beetje een dooie inderdaad, maar hij wordt al wat losser. Zijn stem vind ik wel megagoed.....quote:Op zondag 1 januari 2006 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
hij spetterde niet echt, maar toch langgg niet de slechtste van de avond. Christon![]()
ok ik overdrijf een beetjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef CJ het volgende:
Megagoed? Jezus, ik vond 'm dus echt tegenvallen dit keer. Misschien waren het de zenuwen die op z'n stem terug sloegen, maar hij had zelf ook wel door dat het niet best was.
dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog wel positief, je kon merken dat hij podiumervaring mist. Gaat vast met de week beter worden.
Als je z'n site bezoekt en het een beetje doorneemt, dan kan het daar niet aan liggen. Hij heeft genoeg podium ervaring lijkt me. Hij heeft al op een aantal festivals gespeeld, heeft bij Stenders vroeg opgetreden en ook in het TROS Muziekcafé gespeeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog wel positief, je kon merken dat hij podiumervaring mist. Gaat vast met de week beter worden.
Hij mist camera ervaring..geen podiumervaringquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
echt niet. Ik heb hem zelf geroken.... hij rook juist lekkerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef FuifDuif het volgende:
Hij stinkt.
Opbokken Fuifduifquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef FuifDuif het volgende:
Hey, volgens mij heeft iemand mijn post verwijderd... een mod?
Ik ben blóedserieusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
Dat Survivalspel moet natuurlijk ook niet al te serieus genomen worden he
misschien eens aangedacht dat het misschien zijn vader kan zijn ja ik weet het ook niet hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:46 schreef Marble het volgende:
Was dat nou Peter Timofeeff bij de Christon-achterban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |