Gauw onschadelijk maken dan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef rashudo het volgende:
Christon is de bom!
laten ze eerst die irritant fluitketel van een I-jay maar afzetten...Christon just rulezquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
laten ze eerst die irritant fluitketel van een I-jay maar afzetten...Christon just rulez
je, idd, ik heb goede hoop voor vanavond...nou ja, zolang christon en floortje door zijn (en I-jay het veld ruimt) ben ik blijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Hoopgevend commentaar van CDP ook.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ie op de bank terecht komt, samen met Serge en I-Jay.
Zij zijn met afstand de minste finalisten
Ik hoop dat ie ontploftquote:
quote:
Sorry hoor, maar hij zong Fearless gewoon beroerd, hij verneukte Sting... de workshop ging nog maar eigenlijk had op basis van die show Sonny toen plek no 4 moeten krijgen van de juryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:55 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Bij de workshops en de laatste liveshow was hij erg goed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij zong Fearless gewoon beroerd, hij verneukte Sting... de workshop ging nog maar eigenlijk had op basis van die show Sonny toen plek no 4 moeten krijgen van de jury
Had ie Fearless dan moeten doen als Dinand?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij zong Fearless gewoon beroerd, hij verneukte Sting... de workshop ging nog maar eigenlijk had op basis van die show Sonny toen plek no 4 moeten krijgen van de jury
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had ie Fearless dan moeten doen als Dinand?
Zingend alsof ie elk moment een ananas kan uitschijten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef --Globe-- het volgende:
Het was ook niet best vandaag, maar de close-ups maakten wel wat goed
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef Lotjeb het volgende:
*nog een fan meldt zich
Volgende week toch maar stemmen want het is niet de bedoeling dat ie er straks uit ligt![]()
Heb je hem geprobeerd te versieren CDP?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je hem geprobeerd te versieren CDP?
quote:
Je kunt het altijd proberen tochquote:
Zo superhetero komt Christon ook niet over. Hetero, maar geen onbegonnen werk.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou..een hetero is toch onbegonnen werk hoor
OMG ik vind ze echt niks samen denk ik hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik had gisteren het gevoel dat er iets was tussen Raffaëla en Christon.
a) hij zat alleen met haar op de kleedkamer
b) toen Martijn ernaar vroeg kwam hij met een stom excuus
c) lezen is natuurlijk een synoniem voor iets sexueels.
En Raffa zei laatst dat ze helemaal was sufgelezen door Christon!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik had gisteren het gevoel dat er iets was tussen Raffaëla en Christon.
a) hij zat alleen met haar op de kleedkamer
b) toen Martijn ernaar vroeg kwam hij met een stom excuus
c) lezen is natuurlijk een synoniem voor iets sexueels.
That's the spirit!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo superhetero komt Christon ook niet over. Hetero, maar geen onbegonnen werk.![]()
Chantal vroeg trouwens wel aan d'r of ze haar nummer voor een geheime liefde had gezongen dus wie weet speelt er inderdaad wat.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela heeft een (lelijk) vriendje hoor
Bij dat (hilarische) intro filmpje van Christon was Raffaëla een 50's slet, wie zegt dat dat allemaal acteerwerk was?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alweer? Je bedoelt niet die van toen met de audities toch nog?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Op welke Idol zou je het wel kunnen dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
naja..ik heb liever iemand anders
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Raffa zei laatst dat ze helemaal was sufgelezen door Christon!En dat hij haar alle hoeken van de kamer had doorgelezen!
ooooooo!1!111!1~!
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
had hetzelfde idee, was ff een schok. als christon het veld had moeten ruimen voor I-jay, was het de laaste keer geweest dat ik Idols had gekeken (althans, dat zeg ik nu...)
hetzelfde geld natuurlijk voor Ellen, was voor allebei zo onterecht
En zeker voor Harm, die slechte publiciteitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik hoop het, er zijn mensen die die krukken terecht kunnen vullen (Harm, Aäron)
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, zie je, sommige mensen hebben negatieve publiciteit niet nodig, omdat er zat leuke dingen te vertellen zijn. Christon is daar een van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |