Ik kan er niet warm of koud van worden. Die mp3's klinken al wat beter, maar ja daar kan aan gesleuteld zijn (of dat zo is weet ik natuurlijk niet). Op het podium bij Idols vind ik hem niet goed kunnen zingen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga snel naar zijn site en luister die mp3's even.... dan hoor je pas wat zingen is
![]()
Ze zijn gewoon uit elkaar gegaan, zoals honderden echtparen doen die niet meer gelukkig zijn. Die vrouw was trouwens een mega-zuurpruim.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Lieve Peter heeft anders wel zijn vrouw en kinderen in de kou laten zitten.
Ze gaan a.s. mei trouwen in Las Vegas. Mijn "vriendje" gaat erheen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:55 schreef Hapertje het volgende:
Peter en Ellebel zijn inmiddels al getrouwd hoor... in Las Vegas vorig jaar.
waar gaat dit overquote:Op maandag 9 januari 2006 12:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze gaan a.s. mei trouwen in Las Vegas. Mijn "vriendje" gaat erheen.
Over het aanstaande huwelijk van Peter Timofeef en zijn Ellebel.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 07:58 schreef daantjew het volgende:
ik vind hem ook erg goed!
bij zijn auditie heeft hij een eigen liedje gezongen zie ik net (care at all)
Er zit toch echt gewoon klasse in zonder dat het écht opvalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
hoe bedoel je?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef Andiyan het volgende:
Ik zie een nieuwe Christonfan
daantjew
![]()
Daarmee kom je alleen niet zo ver, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Er zit toch echt gewoon klasse in zonder dat het écht opvalt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:21 schreef LeBeau het volgende:
Je loopt gewoon op hem te geilen, greppeldel!
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Nietus!
![]()
Ik wil wel erkennen dat hij van de mannelijke deelnemers de meest aantrekkelijke is, maar come on... daar is ook niet veel voor nodig.
ik vind die demo's echt goed. ik heb ze nu ook allemaal weten om te zetten naar mp3, als iemand ze wil, voeg me dan maar toe op msn.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm of koud van worden. Die mp3's klinken al wat beter, maar ja daar kan aan gesleuteld zijn (of dat zo is weet ik natuurlijk niet). Op het podium bij Idols vind ik hem niet goed kunnen zingen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |