Ik voel een bui aankomen. Ben jij altijd zo het zonnetje in huis? Donder en bliksem, wat ben ik weer adrem!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef katja31 het volgende:
[..]
misschien eens aangedacht dat het misschien zijn vader kan zijn ja ik weet het ook niet hoor
Ik denk niet dat je e-mailadres nog werktquote:Op zondag 8 januari 2006 01:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik voel een bui aankomen. Ben jij altijd zo het zonnetje in huis? Donder en bliksem, wat ben ik weer adrem!
Ik wou net zeggen, het was hem gewoonquote:Op zondag 8 januari 2006 11:06 schreef Hapertje het volgende:
Het was ook Peter Timofeeff!
Ja dat was Peterquote:Op zondag 8 januari 2006 02:39 schreef Christine het volgende:
Ja, wij dachten ook al dat het Peter Timofeef was in het publiek
Enneh...christon
Oh tochquote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoor net op 3fm dat Peter Timofeeff de buurman van Christon is. Weten we dat ook weer.
Lieve Peter heeft anders wel zijn vrouw en kinderen in de kou laten zitten.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:44 schreef Vivi het volgende:
Ja dat was PeterEn Ellebel, zijn verloofde
Ze wonen in Zeist, Lieve mensjes
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Christon moet het volgens mij meer van z'n leuke koppie hebben. Zingen is niet echt z'n sterkste punt, al is hij zeker niet de slechtste van het stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |