quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
yay, ben altijd blij als mensen het met me eens zijn...komt niet echt vaak voor
btw, woelli, heb je msn?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
yay, ben altijd blij als mensen het met me eens zijn...komt niet echt vaak voor
btw, woelli, heb je msn?
jah idd..... wordt tijd dat Harm en Aaron op de krukken komt te zitten, en dan ghelijk Harm eruit graag!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik hoop het, er zijn mensen die die krukken terecht kunnen vullen (Harm, Aäron)
voeg dan maar toe charmed_p3lw@hotmail.comquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
ps. woellie, ik kan je niet toevoegen, omdat je geen microsoft passport hebt...tenminste dat geeft ie aan. miss een foutje in je msn-adress?
Aäron moet er wel uit, maar laat hem nog maar niet op de krukken zitten, dat levert hem alleen maar sympathie-votes op de volgende week. Eerst mag Harm weg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd..... wordt tijd dat Harm en Aaron op de krukken komt te zitten, en dan ghelijk Harm eruit graag!
Christon![]()
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:06 schreef WithMe het volgende:
[..]
Aäron moet er wel uit, maar laat hem nog maar niet op de krukken zitten, dat levert hem alleen maar sympathie-votes op de volgende week. Eerst mag Harm weg.
Inderdaad!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Hij is toch wel tof! Hij nam tenminste even de tijd om I-Jay en Ellen succes te wensen, I-Jay wist niet hoe snel hij naar die bank moest vorige week..
Dat vind ik ook. En hij heeft nartuurlijk de looksquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Inderdaad!
Christon is wat mij betreft de beste mannelijke deelnemer van dit jaar.![]()
jah, helemaal mee eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Inderdaad!
Christon is wat mij betreft de beste mannelijke deelnemer van dit jaar.![]()
klopt, dan zou iedereen iets moeten kunnen spelen en ik denk niet dat dat het geval is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
past niet in het idols concept denk ik
Jammer is dat, hoe losser het concept hoe beter natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
past niet in het idols concept denk ik
Dan ist niet eerlijk meer, dan wint Christon op zn janboerenfluitjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef --Globe-- het volgende:
Waarom zou hij eigenlijk niet gewoon een keer met zijn gitaar mogen optreden? Lijkt me erg leuk.
Mee eens, maar het zou nartuurlijk wel leuk zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dan ist niet eerlijk meer, dan wint Christon op zn janboerenfluitjes.![]()
Want hij is natuurlijk de enige echte rasartiest. Raf kan ook goed entertainen, maar ze schrijft geen nummers en bespeelt ook geen instrument (op een behoorlijke manier).
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond em kut. Mag ie er aub zsm uit?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik ben bang dat je er mee zult moeten leren leven dat ie nog een tijdje meedraait in idols yeahinho![]()
![]()
![]()
Hij blijft er nog wel in denk ik.... Rock is het thema en dat kan Christon wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:14 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ben erg benieuw naar morgenavond!
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij blijft er nog wel in denk ik.... Rock is het thema en dat kan Christon wel!![]()
Denk ik ook welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij blijft er nog wel in denk ik.... Rock is het thema en dat kan Christon wel!![]()
Amgelique niet..... Harm!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Denk ik ook wel![]()
Ik denk dat het voor Marescha, Angelique en Aäron het moeilijker word!
Nou ik heb me twijfels voor Angeliquequote:
Dat weet je niet.... misschien zingt ze rock ook wel geweldigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou ik heb me twijfels voor AngeliqueZe zingt harstikke goed. Maar rock is niet echt haar ding denk ik.
Dat is waar. Misschien praat ik zaterdagavond wel anders. Maar voor nu denk ik dat het moeilijk voor haar is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat weet je niet.... misschien zingt ze rock ook wel geweldig![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:24 schreef Andiyan het volgende:
Het wordt zeker een moeilijke ronde voor de kandidaten, maar Christon kan dit thema heel goed aan denk ik! Wordt gewoon een superperformance!
*vertrouwen heeft![]()
In de workshop was hij nog geen favoriet van mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, ik ook, als hij rustig zingt vind ik het hardstikke mooi, heeft dan ook echt een lekker stemgeluid. Wat hij in de Workshops zong van Jamie Cullum vond ik ook erg mooi![]()
Ik had dat precies hetzelfde met Ellen... In de workshop vond ik haar niets, maar tijdens de liveshows vind ik haar ehct wel leuk!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
In de workshop was hij nog geen favoriet van mij.
Maar ik ben sinds de liveshow daar echt wel anders over gaan denken![]()
Christon kan zeker wel zingen.... maar misschien dat je niet van zijn stem houd? Smaken verschillen.... maar zingen kan hij wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou,.. wat mij betreft mag ofwel Christon ofwel Ellen eruit. De eerste omdat ie niet kan zingen en Ellen omdat zij gewoon erg eng is.
Helemaal mee eens. Christon is zeker wel goed! Van mij mag hij wel zeker bij de laatste 5 komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Christon kan zeker wel zingen.... maar misschien dat je niet van zijn stem houd? Smaken verschillen.... maar zingen kan hij wel!![]()
moeten alle posts dan persé nuttig zijn???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:36 schreef Andiyan het volgende:
Whoei,, bijna het 2e topic voor Chrisss, nog 3 na mij
Help eens mee, verzin eens iets nuttigs om te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |