Ik vind dat bijvoorbeeld Serge meer een hockeyuitstraling heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
Teveel hockey-uitstraling.
Maar goed, ik geef hem een kans en ga zo ff naar hem luisteren.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef joogdepoog het volgende:
hij was best goed, je moet hem is zacht horen zingen. behoorlijk behendig. Ook erg chill met een gitaar, die hij ook bij zich had. ik ben voor hem
en als eens van de weinigen laat hij zien dat hij tekstbegrip heeft, dat vind ik minstens net zo belangrijk als een goede stem..quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef joogdepoog het volgende:
hij was best goed, je moet hem is zacht horen zingen. behoorlijk behendig. Ook erg chill met een gitaar, die hij ook bij zich had. ik ben voor hem
Leuk liedje ja!quote:Op maandag 28 november 2005 15:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij's wel leuk.. en hij zong Chariot van Gavin DeGraw
Ik ook helemaal niet! Ik vind hem steeds leuker worden, helemaal nu ik gelezen heb dat hij o.a. beinvloed is door Jeff Buckley.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:50 schreef --Globe-- het volgende:
Zo.. dat had ik allemaal niet achter hem gezocht... Hij is dus echt heel muzikaal
hij is zanger van een band, geen idee hoe die heet, maar de broer van een vriendin van me is de bassist van die band.. dusquote:Op woensdag 30 november 2005 13:23 schreef Millabelle het volgende:
[..]
Ik ook helemaal niet! Ik vind hem steeds leuker worden, helemaal nu ik gelezen heb dat hij o.a. beinvloed is door Jeff Buckley.
Hij is met heel veel projecten bezig en zit nu ook in een band, helaas houdt Idols dat soort informatie allemaal op de achtergrond. Natuurlijk ook wel logisch.
Ook schijnt hij het nummer van de nivea reclame te hebben gemaakt. Ik kan hem alleen niet vinden op internet.
Zoek eens even uit hoe die band heet, wil je?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:23 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
hij is zanger van een band, geen idee hoe die heet, maar de broer van een vriendin van me is de bassist van die band.. dus
voor de rest issie hlemaal gek van jeff buckley, net als ik. Ik had voor de grap Buckley's CD opgezet op die soundblasters, hij helemaal blij![]()
In die termen spreek ik niet, maar de beste man was inderdaad behoorlijk geniaalquote:Op woensdag 30 november 2005 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeff Buckley is god.
Bekendheid kweken.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:48 schreef apestaartje het volgende:
"Maar ik doe geen concessies. Ik maak mijn eigen muziek."
Wat doe je dan bij Idols.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
Doet me niet zoveel eigenlijk, al lijkt 'ie me wel okay verder.
En hij is doorquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok ik ben overtuigd, Christon moet door
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef rashudo het volgende:
Nederlands publiek: Ik had niet anders verwacht.
Jury: Godzijdank!
Daar is het het nummer ook niet voor.quote:Op zondag 4 december 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
hij zong niet echt goed. weinig power, beetje de jim van nu.
had ie beter iets kunnen uitkiezen waar hij wel power in zou kunnen tonen.quote:Op zondag 4 december 2005 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar is het het nummer ook niet voor.
31 decemberquote:Op zondag 4 december 2005 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had ie beter iets kunnen uitkiezen waar hij wel power in zou kunnen tonen.
Die is wel origineel. Origineler dan toevallig net keelpijn hebbenquote:Op zondag 4 december 2005 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
31 december
En hij had iets raars gegeten en heeft de hele nacht boven de wcpot gehangen vertelde die!
Zoals ik al zei: een saaie lul. Hij heeft werkelijk niets bijzonders. Bij een Idol moet deze van het scherm spatten. Je kon hem wat dat betreft net zo goed tussen het achtergrondorkest plaatsen.quote:Op zondag 4 december 2005 02:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hey hey ben net thuis ook.
Christon vind ik echt megagoed! En errug lekker! Hij was very lief na de workshopronde![]()
Ik ben dus niet de enige die dat merktequote:Op zondag 4 december 2005 04:27 schreef Millabelle het volgende:
Oh, hij was trouwens wel redelijk handtastelijk naar Martijn toe![]()
Inderdaadquote:Op zondag 4 december 2005 04:27 schreef Millabelle het volgende:
Net nog even gekeken na het uitgaan (mijn ouders hadden het opgenomen).
Ik vond hem een heel klein beetje tegenvallen qua zang maar dat kon ook aan het orkest liggen, ik hoorde hem bijna niet.
Verder heeft hij gewoon een vreselijk leuke uitstraling, misschien een beetje teruggetrokken maar dat siert hem juist. Zijn kapsel was trouwens geweldig![]()
Oh, hij was trouwens wel redelijk handtastelijk naar Martijn toe![]()
Ik ookquote:Op zondag 4 december 2005 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem wel een idol hoor....
Idd.quote:Op maandag 5 december 2005 17:30 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind hem ook veelbelovend, alleen is hij volgens mij niet erg populair onder de stemmers, want hij stond niet eens in de top 3.
I know, maar ik ken 'm niet van dit nummer. Wie weet meerderen met mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamie Cullum is wel bekend hoor.. All At Sea vind ik eigenlijk zijn enige mooie nummer.
Groupiequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:22 schreef cyberwomen het volgende:
hahahaha, je moest eens weten, Cart_man !....dacht toch echt even van niet!....lol. Christon homo........
Was dat vorig jaar niet ook zo?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop wel dat hij aanstaande zaterdag stiekum aanwezig is
nope ..... ja misschien waren ze er wel, maar ze waren niet in beeld.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar niet ook zo?
Is goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Anders ontvoeren we m vrijdag al..slaapt ie bij mij en haal je ons samen op zaterdag
prceis, ik was echt heel aangenaam verrast door zijn optreden in de Workshopronde. Ik denk dat hij heel veel kan, en dat ook laat zien in de finale shows...quote:Op maandag 5 december 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk overleeft hij de eerste finaleshows en krijgt hij de kans om zich te profileren.
Jaaaaaaaaaaaah ik ook! Hij is echtquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef --Globe-- het volgende:
Christon: All at sea
ik heb m nog maar es bekeken, en k vind m echt goed![]()
zeker weten wel!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef BVO het volgende:
Toch zijn die demo's op http://www.christon.nu/ wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |