quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
U bedoelt ?quote:Op zondag 27 november 2005 02:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zit ik linkje en alles te kopieren was het al niet meer nodig
Truste maar dan...quote:Op zondag 27 november 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
Nice new topic.
Het houd me er niet van tegen om te gaan slapen
Welterusten voor wie ook zo aftaait en een fijne nacht voor de diehards
Oke... ik snap em weerquote:Op zondag 27 november 2005 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat het topic al vol was, zou het linkje even in de LaPo gooien
Boeiend!quote:Op zondag 27 november 2005 03:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Psst, het is #248
heb nog ergens anders een bericht voor je achter gelatenquote:Op zondag 27 november 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
Nice new topic.
Het houd me er niet van tegen om te gaan slapen
Welterusten voor wie ook zo aftaait en een fijne nacht voor de diehards
Ja, want we werken namelijk naar de 250 toe!quote:
Damn, zit ik zo te denken: ik moet er wel een 8 van maken... er gaat altijd wel wat mis als ik openquote:Op zondag 27 november 2005 03:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Psst, het is #248
Et zal welquote:Op zondag 27 november 2005 03:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, want we werken namelijk naar de 250 toe!
Bij mij ook hoor,. post je het eventjes in FB?quote:Op zondag 27 november 2005 03:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Damn, zit ik zo te denken: ik moet er wel een 8 van maken... er gaat altijd wel wat mis als ik open
Ben gek op berichtjes maar heb niets van jou ontvangenquote:Op zondag 27 november 2005 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb nog ergens anders een bericht voor je achter gelaten
lekker koesen PS
Tevens Voorzien van Pils!quote:Op zondag 27 november 2005 03:06 schreef cerror het volgende:
Een verkapte tvp.
in dit topicquote:Op zondag 27 november 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben gek op berichtjes maar heb niets van jou ontvangen
Je hebt toch niet naar PS gedaan?
Thanks Vm
done!quote:Op zondag 27 november 2005 03:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor,. post je het eventjes in FB?
Soms ben ik echt blonTquote:
ik ga em niet voor je sms-enquote:Op zondag 27 november 2005 03:05 schreef DeLeider het volgende:
Waaaaaar o waar is onze grote vriend zaphuilie?
Bwuargh.quote:
Lekker boeiend welk deel het isquote:Op zondag 27 november 2005 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de interesse druipt er weer van af![]()
Een hoop ouwewijvenpraatquote:Op zondag 27 november 2005 03:11 schreef cerror het volgende:
Mis ik iets?
ja, dat wordt je net uitgelegd waarom dat voor sommige mensen wel boeiend is... LEZENquote:
Vroeger zijn er aan dat soort gedachtes wel eens reeksen kapot gegaan.... maargoed... jij komt ook net kijkenquote:Op zondag 27 november 2005 03:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, dat wordt je net uitgelegd waarom dat voor sommige mensen wel boeiend is... LEZEN
Ja, ik ben het befbroekje..quote:Op zondag 27 november 2005 03:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Vroeger zijn er aan dat soort gedachtes wel eens reeksen kapot gegaan.... maargoed... jij komt ook net kijken
Weet ikquote:Op zondag 27 november 2005 03:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik ben het befbroekje.. maar als je nu echt even terug gaat lezen, zal je zien dat die uitleg niet van mij kwam
quote:Op zondag 27 november 2005 03:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Vroeger zijn er aan dat soort gedachtes wel eens reeksen kapot gegaan.... maargoed... jij komt ook net kijken
Misschien moet je er wat tekst bij doen ?quote:
Nee men, dat zei al genoeg.quote:Op zondag 27 november 2005 03:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat tekst bij doen ?
waarom heb ik een idee dat jij niet een gezellige dronk hebtquote:Op zondag 27 november 2005 03:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat tekst bij doen ?
Je msn't weer met haar?quote:Op zondag 27 november 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Imberr gaf me net deze link....
Ik bedoel wtf?
Dit is gewoon mij!
quote:Op zondag 27 november 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Ik bedoel wtf?
Dit is gewoon mij!
Yup, maar dan nog!quote:
Als jij dat bent had je nu liggen nuecken ipv fokkenquote:Op zondag 27 november 2005 03:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, maar dan nog!
Die feateaux!
WTF?
Geen idee...quote:Op zondag 27 november 2005 03:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarom heb ik een idee dat jij niet een gezellige dronk hebt![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als jij dat bent had je nu liggen nuecken ipv fokken
jeetje, mag die jongen even bijkomen???quote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bitterballen na de sex en dan nog een keerquote:Op zondag 27 november 2005 03:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jeetje, mag die jongen even bijkomen???
En een biertje.quote:Op zondag 27 november 2005 03:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bitterballen na de sex en dan nog een keer
dat bedoel ik dusquote:Op zondag 27 november 2005 03:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bitterballen na de sex en dan nog een keer
Ik zweer het, dat is een duplicaat van mijquote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2005 03:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zweer het, dat is een duplicaat van mij
Mwah.quote:Op zondag 27 november 2005 03:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vind dit wel een quote waardig trouwens
quote:Op zondag 27 november 2005 03:31 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik liet laatst die screens van imberr aan een vriendin zien.... het eerste wat ze zegt, hmmmm das ook niet slecht die dude
dus in principe zou het nog kunnen
Tietenposten bij binnenkomst enzoquote:Op zondag 27 november 2005 03:39 schreef DeLeider het volgende:
Eigenlijk zouden we een Fok Café moeten beginnen C, met chickies met dubbel D's in de tent enzo..
Vooral nu je weer kan BeFfenquote:Op zondag 27 november 2005 03:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Tering, is het nu alweer half 4, wat gaat die tijd toch snel..
Weltrusten VMquote:Op zondag 27 november 2005 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
goed, ik pak mijn wichelroede en ga even op zoek naar zo'n 500 liter water...
later poppies![]()
En dan erbinnen kettingen met ipv kraaltje kroketten als ze weer flashen.quote:Op zondag 27 november 2005 03:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tietenposten bij binnenkomst enzo
quote:Op zondag 27 november 2005 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vooral nu je weer kan BeFfen
Op zoek naar het waterhoofd van je vriend?quote:Op zondag 27 november 2005 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
goed, ik pak mijn wichelroede en ga even op zoek naar zo'n 500 liter water...
later poppies![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 03:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Op zoek naar het waterhoofd van je vriend?
Jeez!quote:Op zondag 27 november 2005 04:08 schreef DeLeider het volgende:
Hmmmm ik ga maffen mên, morgen om 9.45 m'n bed uit
Dat zijn idd geen tijden meer..... maar goed, Trusten C!quote:
lekkerquote:Op zondag 27 november 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Ik bedoel wtf?
Dit is gewoon mij!
hey DLquote:
I'm the new master, beat that!!!quote:Op zondag 27 november 2005 17:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke topickill zeg
quote:Op zondag 27 november 2005 17:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
hey DL![]()
jij mag als eerste de hand schudden van de kampioen topic killen: 5,75 uur![]()
JA!!! Ben ik ook. Is een hele prestatie namelijk. Doe t me maar es naquote:
Ik vind het knap hoor, op zondagmiddag......quote:Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
JA!!! Ben ik ook. Is een hele prestatie namelijk. Doe t me maar es na![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 17:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor, op zondagmiddag......
Ja ik was er niet hequote:Op zondag 27 november 2005 17:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, dat kan toch niet, 12 uur later en ik zit nog steeds op dezel;fde pagina..
Hey dat record staat wel op mijn naam he..quote:Op zondag 27 november 2005 17:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
hey DL![]()
jij mag als eerste de hand schudden van de kampioen topic killen: 5,75 uur![]()
Ik ben weer thuis, mét sociaal leven, sorryquote:Op zondag 27 november 2005 17:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, dat kan toch niet, 12 uur later en ik zit nog steeds op dezel;fde pagina..
Een watte?quote:Op zondag 27 november 2005 18:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis, mét sociaal leven, sorry
het is dat je zo'n aardige gozer bent, anders had het echt niet gemogen!quote:Op zondag 27 november 2005 18:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis, mét sociaal leven, sorry
Ja, dat heet slaapFok!en. Ik heb weleens geFok!t toen ik echt sliep.quote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
wist je dat je met een slapende hand nosteeds kan scrollen en typen?
Dan moet je niet meedoen aan de maraton vingeren, dan blijven je handen gewoon goed functioneren, maar hoest verder Jquote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
Ok, jij bent ziek..quote:Op zondag 27 november 2005 18:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dat heet slaapFok!en. Ik heb weleens geFok!t toen ik echt sliep..
Ah.. dat zal het zijn.. naja.. moet ik maar wat minder oefenen.. 8 uur per dag is inderdaad wat overdreven..quote:Op zondag 27 november 2005 18:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan moet je niet meedoen aan de maraton vingeren, dan blijven je handen gewoon goed functioneren, maar hoest verder J
Dat doet me goed.... 14.gifquote:Op zondag 27 november 2005 18:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok, jij bent ziek..
[..]
Ah.. dat zal het zijn.. naja.. moet ik maar wat minder oefenen.. 8 uur per dag is inderdaad wat overdreven..
Verder gaat ie lekker DLleke
Echt veel logisch kwam er niet uit hoor, het is dat er nog zinnen uitkwamen alleen waren ze een beetje erg off-topic.quote:
met een slapend hoofd ookquote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
Gelukkig maar mennke..quote:
Lijkt me wel leuk om tijdens een paddo trip te posten..quote:Op zondag 27 november 2005 18:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt veel logisch kwam er niet uit hoor, het is dat er nog zinnen uitkwamen alleen waren ze een beetje erg off-topic..
Nee.. dat kan niet..quote:
* pc-fr34k loopt alvast naar de growshop, wanneer wilde je het proberen?quote:Op zondag 27 november 2005 18:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om tijdens een paddo trip te posten..
Meet-idee.... 3.gifquote:Op zondag 27 november 2005 18:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k loopt alvast naar de growshop, wanneer wilde je het proberen?
Menneke?! je mag dan wel 20 zijn, maar ik ben al heul groot hoor!!quote:Op zondag 27 november 2005 18:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig maar mennke..
[..]
Lijkt me wel leuk om tijdens een paddo trip te posten..
[..]
Ach een kater? moet je meer zuipenquote:Op zondag 27 november 2005 18:46 schreef cerror het volgende:
When does the hurting stops...
*er een kusje op geeft..quote:Op zondag 27 november 2005 18:46 schreef cerror het volgende:
When does the hurting stops...
Je bent een ukkepuk..quote:Op zondag 27 november 2005 18:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Menneke?! je mag dan wel 20 zijn, maar ik ben al heul groot hoor!!
[paddo's]
Whaaaaaaa er loopt een dinosaurus over m'n pc
[/paddo's]
Ah eindelijkquote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
*er een kusje op geeft..
Mits normale plaats natuurlijk..
Ik houd mn bek al..
Ach shush.. ukkiequote:
En wat vond je moeder daar zelf van?quote:
Stand in line.quote:
Stad: Rotterdamquote:
Rustig maar, DL had gelijk; kater.quote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
*er een kusje op geeft..
Mits normale plaats natuurlijk..
Ik houd mn bek al..
Wat iedereen moet meenemen:quote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stad: Rotterdam
Datum: Geen idee
Wat te doen: Trippen.
quote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Rustig maar, DL had gelijk; kater.
Hey, ik ben zo'n dude die over de rode loper een club binnen loopt als jij in de regen staat te wachten om geweigerd te wordenquote:
En ook wat geld voor wiet om de tripo te verbeteren.quote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat iedereen moet meenemen:
-Zakjes suiker
-Geld
-Je goede humeur
Je moet niet allergisch zijn voor paddestoelen, maar ik zeg niet wat we gaan doen..
Men, jij geedft hapjes aan de sterren.quote:Op zondag 27 november 2005 18:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hey, ik ben zo'n dude die over de rode loper een club binnen loopt als jij in de regen staat te wachten om geweigerd te worden![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En ook wat geld voor wiet om de tripo te verbeteren.
Dat doe ik alleen maar om normaal te blijven....quote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Men, jij geedft hapjes aan de sterren..
in UVT anders goede reacties ovr gelezen.quote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat schijn je juist níet te moeten doen..
quote:Op zondag 27 november 2005 19:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar om normaal te blijven....
Hmm.. dan go your gang..quote:Op zondag 27 november 2005 20:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
in UVT anders goede reacties ovr gelezen..
Zo verslaafd dat je het zelfs hoort?quote:
Ik wist 't..quote:Op zondag 27 november 2005 20:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo verslaafd dat je het zelfs hoort?
Ik precies andersom.quote:Op zondag 27 november 2005 20:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dan go your gang..Doe ik niet mee met wiet roken hoor..
Nooit wiet gerookt, wel paddo's gegeten.. go figure..
Ik heb vandaag nog gesmoked.quote:
quote:
je sigquote:Op zondag 27 november 2005 19:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar om normaal te blijven....
Ach ja.. studentjes he..quote:
quote:
En dan heb je nog geen wiet uitgerprobeerd?quote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. studentjes he..
Studentenkamer..
Wat uit proberen..
Ik heb dat vandaag eens een dagje niet gedaan.quote:Op zondag 27 november 2005 20:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb vuurwerk gedeald voor vuurwerk
Ik hou niet van roken, nooit gerookt ook..quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan heb je nog geen wiet uitgerprobeerd?. Jij bent niet echt logisch.
Dan gaan we binnenkort wat echt shizzle uit de roffa smoken noh!quote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik heb dat vandaag eens een dagje niet gedaan.
ach vuurwerk is voor kleine kindjes en irri pubertjes enzoquote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik heb dat vandaag eens een dagje niet gedaan.
Roken.quote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hou niet van roken, nooit gerookt ook..
Jatoch!quote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan gaan we binnenkort wat echt shizzle uit de roffa smoken noh!
*Eenschquote:
Ik rook ook niet, ik blow alleen. En als je echt niet wilt roken wil ik ook wel een shotje geven, of een waterpijp bouwen.quote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hou niet van roken, nooit gerookt ook..
Zo erg is dat toch niet?quote:
Klopt. Ik rook teveel.quote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet?
Op de korte termijn dan.
Maar er is niks mis mee om daar winst uit te slaanquote:Op zondag 27 november 2005 20:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach vuurwerk is voor kleine kindjes en irri pubertjes enzo
Moet je meer blowen, dat heft elkaar op.quote:
quote:
Je kan in 'Roffa' ook genoeg dealen.quote:Op zondag 27 november 2005 20:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar er is niks mis mee om daar winst uit te slaan
Ga eens in op mijn aanbod van een shotje.quote:
Je SIG!quote:Op zondag 27 november 2005 20:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar er is niks mis mee om daar winst uit te slaan
Grijp je kans!quote:
Ouwe geilerd.quote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Zorg je dan wel voor een Janetje.zip?.
Whehehe.. neuh..quote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ga eens in op mijn aanbod van een shotje.
Vrijdagnacht nog gedaan, viel me zwaar.quote:Op zondag 27 november 2005 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet je meer blowen, dat heft elkaar op.
Whehehehe.. nee daar zal ie niet voor zorgen..quote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Zorg je dan wel voor een Janetje.zip?.
Je houd je keuzes open?quote:
Ik blow normaal eigenlijk best weinig maar de laastte tijd iets vaker. Gisteren nog een paar keer en vandaag weer. Vriend van m'n zus blowt en als ik erbij ben sla ik niet af.quote:Op zondag 27 november 2005 20:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Vrijdagnacht nog gedaan, viel me zwaar.
Pizza?quote:
Ah ok, dan gaan we weer verder 14.kankerquote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
En nu niet meer.
Geen pizza?quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
En nu niet meer.
Justement.quote:Op zondag 27 november 2005 21:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah ok, dan gaan we weer verder 14.kanker
Van jou, neen.quote:
14.teringquote:Op zondag 27 november 2005 21:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah ok, dan gaan we weer verder 14.kanker
13.kinkhoestquote:
Ik wil bewijsquote:Op zondag 27 november 2005 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey dat record staat wel op mijn naam he..
1,5 dag geen reactie.
Lieverd.. ik heb op zo'n 20 na, alle BeF's in mn geschiedenis staan..quote:
okay...quote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieverd.. ik heb op zo'n 20 na, alle BeF's in mn geschiedenis staan..Maar geloof me.. het was in een tijd.. waarin BeF nog een paar turfjes groot was..
quote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
okay...
* Misstique de beker weer terug geeft aan Janetje![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ik wil m best met je delen hoor..
quote:
Hoi enzo.quote:Op zondag 27 november 2005 22:58 schreef JDude het volgende:
Ja hoi.
Sorry, ken er niks mee.quote:Op zondag 27 november 2005 22:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Help me mijn topic eens redden:
[R&P]Hardware.
quote:
Immer tof, de trein. Je komt nog 's op plaatsen waar je niet van plan was langs te komenquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Immer tof, de trein. Je komt nog 's op plaatsen waar je niet van plan was langs te komen
Consider the mouse, my dear.quote:
*troost geeftquote:Op zondag 27 november 2005 23:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Ik dacht ik open een leuk doe-mee topic, krijg ik niet veel bijdrage.
.
Amersfoort-Breda via Duivendrechtquote:
Mjahhh... zo kan het ook...quote:
Niet goed op de borden gekeken?quote:Op zondag 27 november 2005 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Immer tof, de trein. Je komt nog 's op plaatsen waar je niet van plan was langs te komen
Had ie anders best gezellig gevonden denk ik..quote:Op zondag 27 november 2005 23:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach wees blij dat het niet via maastricht was
Neuh, een stroomstoring tussen A'foort en Utrecht.quote:
Maastricht is tof.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Janetje het volgende:
Had ie anders best gezellig gevonden denk ik..
Het zal eens niet zo zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, een stroomstoring tussen A'foort en Utrecht.
Precies..quote:Op zondag 27 november 2005 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Maastricht is tof.
Had ik mooi ff een bak koffie kunnen komen halen
Dat had ik wel even op Fok! of MSN gemeld danquote:Op zondag 27 november 2005 23:16 schreef Janetje het volgende:Niet dat ik had geweten dat je in mestreech was.. daar niet van..
Tof..quote:Op zondag 27 november 2005 23:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat had ik wel even op Fok! of MSN gemeld dan![]()
Achteraf is makkelijk praten hequote:
??quote:
Natuurlijk 14.ghehequote:
Wat lach jij nou weer, mutsquote:
Ik vond die opmerking zo mooi ende sarcastisch overkomen, dat ik luttele seconden met een grijs op mijn gezicht zat.quote:
Same here.quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef cerror het volgende:
Zometeen bier!
Morgen maar even frituren dan.
Hmm.. er was geen sarcasme in die post.. eik..quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking zo mooi ende sarcastisch overkomen, dat ik luttele seconden met een grijs op mijn gezicht zat.
Onbewust sarcasme, nog mooier. Hij was weer fijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. er was geen sarcasme in die post.. eik..
Ge ziet ze vliegen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Onbewust sarcasme, nog mooier. Hij was weer fijn.
Ksst, ga eens met je barbie spelen ofzo.quote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef ma_jojo het volgende:
*onderschrijftquote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ksst, ga eens met je barbie spelen ofzo.
Niet goed wijs.. das wat anders..quote:
gij bent één loederquote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Precies, vooral vrouwen!quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef DeLeider het volgende:
Iedereen moet dood!!!!
Jup..quote:
quote:
Ik kan de mijne zo snel niet vinden. Mag ik er een van jou lenen?quote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ksst, ga eens met je barbie spelen ofzo.
'k heb hier wel wat anders voor je om mee te spelen, maar da's strafbaar geloof ikquote:Op zondag 27 november 2005 23:38 schreef ma_jojo het volgende:
Ik kan de mijne zo snel niet vinden. Mag ik er een van jou lenen?.
Thank God.quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef JDude het volgende:
[..]
'k heb hier wel wat anders voor je om mee te spelen, maar da's strafbaar geloof ik
mag ik eerst??quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef DeLeider het volgende:
Iedereen moet dood!!!!
Ja ik blijf geen pogingen doen om dat minderwaardigheidscomplex van je af te praten hoorquote:
Spoedgevallen hebben voorrang hoor.quote:
Hmm, dat maakte de post daarvoor wel wat minder geloofwaardig hequote:
Neequote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja ik blijf geen pogingen doen om dat minderwaardigheidscomplex van je af te praten hoor
quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee jij niet, mayo wel!!
14.hartkanker
Je lacht maar ik maak hier geen modderfokking grappen......quote:
Wat doe je dat zingen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je lacht maar ik maak hier geen modderfokking grappen......
Neen, ik hoorde het duidelijk op zangtoon. Gatverdamme.quote:
ik ben een spoedgeval om als eerst dood te gaan... daar gaat het toch om??quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm, dat maakte de post daarvoor wel wat minder geloofwaardig he
Heuj C, niet om onaardig te doen maarre.. klep dichtquote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef cerror het volgende:
Ik hoor niemand zingen dus cram it!
Nee dat ging niet over jouquote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik ben een spoedgeval om als eerst dood te gaan... daar gaat het toch om??
Tegen c. is onaardig doen verplicht..quote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Heuj C, niet om onaardig te doen maarre.. klep dicht![]()
Inderdaad trut!quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tegen c. is onaardig doen verplicht..
He, rotjoch?
Dat zeg ik.. klootzak..quote:
Krijg ebola in je kringspier.quote:
Als jij de vogelpest krijgt..quote:
Drink accuzuur met een rietje.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:15 schreef Misstique het volgende:
Biertje?
quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je lacht maar ik maak hier geen modder-fokking grappen......
Flikker in een wak..quote:
Oe! Verkapte pats-je-nieuwe-bier post! Geslaagde poging!quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Misstique het volgende:
* stelt haar thuistap ter beschikking![]()
Oeh.. lekker.. wat zit er op?quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Misstique het volgende:
Topickiller...quote:
Wacht maar, ik ook.quote:
Neuh..quote:
Mits Brand-bier.quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Misstique het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
Topickiller...
Energiemaatschappij mag je niet denk ik.quote:Op maandag 28 november 2005 00:48 schreef ma_jojo het volgende:
Kanker, viel toch maar 5 minuten de stroom weer uit..
Dat is geen argument. De bakker geeft mij ook brood mee, ondanks dat hij me niet mag.quote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Energiemaatschappij mag je niet denk ik.
Ach ja.. en wij typen ook antwoorden als jij wat zegt..quote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat is geen argument. De bakker geeft mij ook brood mee, ondanks dat hij me niet mag.
Het is een samenzwering!quote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat is geen argument. De bakker geeft mij ook brood mee, ondanks dat hij me niet mag.
Terwijl ik m'n post aan het typen was, wist ik dat óf jij óf C óf Jdoet die opmerking zou maken. Schattig.quote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. en wij typen ook antwoorden als jij wat zegt..
Nouja, antwoordenquote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
Ach ja.. en wij typen ook antwoorden als jij wat zegt..
quote:
Ja he?quote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Terwijl ik m'n post aan het typen was, wist ik dat óf jij óf C óf Jdoet die opmerking zou maken. Schattig.
En zoenen!quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja he?
Ach ja.. twee verdorven zielen, één gedachte..
Drie, J. Drie.quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja he?
Ach ja.. twee verdorven zielen, één gedachte..
Dat mag niet he.. foei..quote:
Oh ja.quote:
BIER EN TIETEN!quote:Op maandag 28 november 2005 01:11 schreef rompompom het volgende:
Tralalalalalalalala!
Ach.. ik zie het deze keer wel door de vingers..quote:
Ja ik wil m ook wel openen maarre..quote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef JDude het volgende:
Volgende deel is reedsch gereed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |