quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee jij niet, mayo wel!!
14.hartkanker
Je lacht maar ik maak hier geen modderfokking grappen......quote:
Wat doe je dat zingen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je lacht maar ik maak hier geen modderfokking grappen......
Neen, ik hoorde het duidelijk op zangtoon. Gatverdamme.quote:
ik ben een spoedgeval om als eerst dood te gaan... daar gaat het toch om??quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm, dat maakte de post daarvoor wel wat minder geloofwaardig he
Heuj C, niet om onaardig te doen maarre.. klep dichtquote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef cerror het volgende:
Ik hoor niemand zingen dus cram it!
Nee dat ging niet over jouquote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik ben een spoedgeval om als eerst dood te gaan... daar gaat het toch om??
Tegen c. is onaardig doen verplicht..quote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Heuj C, niet om onaardig te doen maarre.. klep dicht![]()
Inderdaad trut!quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tegen c. is onaardig doen verplicht..
He, rotjoch?
Dat zeg ik.. klootzak..quote:
Krijg ebola in je kringspier.quote:
Als jij de vogelpest krijgt..quote:
Drink accuzuur met een rietje.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je lacht maar ik maak hier geen modder-fokking grappen......
Flikker in een wak..quote:
Oe! Verkapte pats-je-nieuwe-bier post! Geslaagde poging!quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Misstique het volgende:
* stelt haar thuistap ter beschikking![]()
Oeh.. lekker.. wat zit er op?quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Misstique het volgende:
Topickiller...quote:
Wacht maar, ik ook.quote:
Neuh..quote:
Mits Brand-bier.quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Misstique het volgende:
Energiemaatschappij mag je niet denk ik.quote:Op maandag 28 november 2005 00:48 schreef ma_jojo het volgende:
Kanker, viel toch maar 5 minuten de stroom weer uit..
Dat is geen argument. De bakker geeft mij ook brood mee, ondanks dat hij me niet mag.quote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Energiemaatschappij mag je niet denk ik.
Ach ja.. en wij typen ook antwoorden als jij wat zegt..quote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat is geen argument. De bakker geeft mij ook brood mee, ondanks dat hij me niet mag.
Het is een samenzwering!quote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat is geen argument. De bakker geeft mij ook brood mee, ondanks dat hij me niet mag.
Terwijl ik m'n post aan het typen was, wist ik dat óf jij óf C óf Jdoet die opmerking zou maken. Schattig.quote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. en wij typen ook antwoorden als jij wat zegt..
Nouja, antwoordenquote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
Ach ja.. en wij typen ook antwoorden als jij wat zegt..
quote:
Ja he?quote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Terwijl ik m'n post aan het typen was, wist ik dat óf jij óf C óf Jdoet die opmerking zou maken. Schattig.
En zoenen!quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja he?
Ach ja.. twee verdorven zielen, één gedachte..
Drie, J. Drie.quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja he?
Ach ja.. twee verdorven zielen, één gedachte..
Dat mag niet he.. foei..quote:
Oh ja.quote:
BIER EN TIETEN!quote:Op maandag 28 november 2005 01:11 schreef rompompom het volgende:
Tralalalalalalalala!
Ach.. ik zie het deze keer wel door de vingers..quote:
Ja ik wil m ook wel openen maarre..quote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef JDude het volgende:
Volgende deel is reedsch gereed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |