Consider the mouse, my dear.quote:
*troost geeftquote:Op zondag 27 november 2005 23:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Ik dacht ik open een leuk doe-mee topic, krijg ik niet veel bijdrage.
.
Mjahhh... zo kan het ook...quote:
Niet goed op de borden gekeken?quote:Op zondag 27 november 2005 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Immer tof, de trein. Je komt nog 's op plaatsen waar je niet van plan was langs te komen
Had ie anders best gezellig gevonden denk ik..quote:Op zondag 27 november 2005 23:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach wees blij dat het niet via maastricht was
Maastricht is tof.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Janetje het volgende:
Had ie anders best gezellig gevonden denk ik..
Het zal eens niet zo zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, een stroomstoring tussen A'foort en Utrecht.
Precies..quote:Op zondag 27 november 2005 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Maastricht is tof.
Had ik mooi ff een bak koffie kunnen komen halen
Dat had ik wel even op Fok! of MSN gemeld danquote:Op zondag 27 november 2005 23:16 schreef Janetje het volgende:Niet dat ik had geweten dat je in mestreech was.. daar niet van..
Tof..quote:Op zondag 27 november 2005 23:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat had ik wel even op Fok! of MSN gemeld dan![]()
??quote:
Natuurlijk 14.ghehequote:
Ik vond die opmerking zo mooi ende sarcastisch overkomen, dat ik luttele seconden met een grijs op mijn gezicht zat.quote:
Same here.quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef cerror het volgende:
Zometeen bier!
Morgen maar even frituren dan.
Hmm.. er was geen sarcasme in die post.. eik..quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking zo mooi ende sarcastisch overkomen, dat ik luttele seconden met een grijs op mijn gezicht zat.
Onbewust sarcasme, nog mooier. Hij was weer fijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. er was geen sarcasme in die post.. eik..
Ge ziet ze vliegen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Onbewust sarcasme, nog mooier. Hij was weer fijn.
Ksst, ga eens met je barbie spelen ofzo.quote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef ma_jojo het volgende:
*onderschrijftquote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ksst, ga eens met je barbie spelen ofzo.
Niet goed wijs.. das wat anders..quote:
gij bent één loederquote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Precies, vooral vrouwen!quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef DeLeider het volgende:
Iedereen moet dood!!!!
Jup..quote:
quote:
Ik kan de mijne zo snel niet vinden. Mag ik er een van jou lenen?quote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ksst, ga eens met je barbie spelen ofzo.
'k heb hier wel wat anders voor je om mee te spelen, maar da's strafbaar geloof ikquote:Op zondag 27 november 2005 23:38 schreef ma_jojo het volgende:
Ik kan de mijne zo snel niet vinden. Mag ik er een van jou lenen?.
Thank God.quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef JDude het volgende:
[..]
'k heb hier wel wat anders voor je om mee te spelen, maar da's strafbaar geloof ik
mag ik eerst??quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef DeLeider het volgende:
Iedereen moet dood!!!!
Neequote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja ik blijf geen pogingen doen om dat minderwaardigheidscomplex van je af te praten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |