Jatoch!quote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan gaan we binnenkort wat echt shizzle uit de roffa smoken noh!
*Eenschquote:
Ik rook ook niet, ik blow alleen. En als je echt niet wilt roken wil ik ook wel een shotje geven, of een waterpijp bouwen.quote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hou niet van roken, nooit gerookt ook..
Zo erg is dat toch niet?quote:
Klopt. Ik rook teveel.quote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet?
Op de korte termijn dan.
Maar er is niks mis mee om daar winst uit te slaanquote:Op zondag 27 november 2005 20:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach vuurwerk is voor kleine kindjes en irri pubertjes enzo
Moet je meer blowen, dat heft elkaar op.quote:
quote:
Je kan in 'Roffa' ook genoeg dealen.quote:Op zondag 27 november 2005 20:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar er is niks mis mee om daar winst uit te slaan
Ga eens in op mijn aanbod van een shotje.quote:
Je SIG!quote:Op zondag 27 november 2005 20:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar er is niks mis mee om daar winst uit te slaan
Grijp je kans!quote:
Ouwe geilerd.quote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Zorg je dan wel voor een Janetje.zip?.
Whehehe.. neuh..quote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ga eens in op mijn aanbod van een shotje.
Vrijdagnacht nog gedaan, viel me zwaar.quote:Op zondag 27 november 2005 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet je meer blowen, dat heft elkaar op.
Whehehehe.. nee daar zal ie niet voor zorgen..quote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Zorg je dan wel voor een Janetje.zip?.
Je houd je keuzes open?quote:
Ik blow normaal eigenlijk best weinig maar de laastte tijd iets vaker. Gisteren nog een paar keer en vandaag weer. Vriend van m'n zus blowt en als ik erbij ben sla ik niet af.quote:Op zondag 27 november 2005 20:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Vrijdagnacht nog gedaan, viel me zwaar.
Pizza?quote:
Ah ok, dan gaan we weer verder 14.kankerquote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
En nu niet meer.
Geen pizza?quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
En nu niet meer.
Justement.quote:Op zondag 27 november 2005 21:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah ok, dan gaan we weer verder 14.kanker
Van jou, neen.quote:
14.teringquote:Op zondag 27 november 2005 21:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah ok, dan gaan we weer verder 14.kanker
13.kinkhoestquote:
Ik wil bewijsquote:Op zondag 27 november 2005 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey dat record staat wel op mijn naam he..
1,5 dag geen reactie.
Lieverd.. ik heb op zo'n 20 na, alle BeF's in mn geschiedenis staan..quote:
okay...quote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieverd.. ik heb op zo'n 20 na, alle BeF's in mn geschiedenis staan..Maar geloof me.. het was in een tijd.. waarin BeF nog een paar turfjes groot was..
quote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
okay...
* Misstique de beker weer terug geeft aan Janetje![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ik wil m best met je delen hoor..
quote:
Hoi enzo.quote:Op zondag 27 november 2005 22:58 schreef JDude het volgende:
Ja hoi.
Sorry, ken er niks mee.quote:Op zondag 27 november 2005 22:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Help me mijn topic eens redden:
[R&P]Hardware.
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Immer tof, de trein. Je komt nog 's op plaatsen waar je niet van plan was langs te komen
Consider the mouse, my dear.quote:
*troost geeftquote:Op zondag 27 november 2005 23:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Ik dacht ik open een leuk doe-mee topic, krijg ik niet veel bijdrage.
.
Mjahhh... zo kan het ook...quote:
Niet goed op de borden gekeken?quote:Op zondag 27 november 2005 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Immer tof, de trein. Je komt nog 's op plaatsen waar je niet van plan was langs te komen
Had ie anders best gezellig gevonden denk ik..quote:Op zondag 27 november 2005 23:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach wees blij dat het niet via maastricht was
Maastricht is tof.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Janetje het volgende:
Had ie anders best gezellig gevonden denk ik..
Het zal eens niet zo zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, een stroomstoring tussen A'foort en Utrecht.
Precies..quote:Op zondag 27 november 2005 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Maastricht is tof.
Had ik mooi ff een bak koffie kunnen komen halen
Dat had ik wel even op Fok! of MSN gemeld danquote:Op zondag 27 november 2005 23:16 schreef Janetje het volgende:Niet dat ik had geweten dat je in mestreech was.. daar niet van..
Tof..quote:Op zondag 27 november 2005 23:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat had ik wel even op Fok! of MSN gemeld dan![]()
??quote:
Natuurlijk 14.ghehequote:
Ik vond die opmerking zo mooi ende sarcastisch overkomen, dat ik luttele seconden met een grijs op mijn gezicht zat.quote:
Same here.quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef cerror het volgende:
Zometeen bier!
Morgen maar even frituren dan.
Hmm.. er was geen sarcasme in die post.. eik..quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking zo mooi ende sarcastisch overkomen, dat ik luttele seconden met een grijs op mijn gezicht zat.
Onbewust sarcasme, nog mooier. Hij was weer fijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. er was geen sarcasme in die post.. eik..
Ge ziet ze vliegen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Onbewust sarcasme, nog mooier. Hij was weer fijn.
Ksst, ga eens met je barbie spelen ofzo.quote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef ma_jojo het volgende:
*onderschrijftquote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ksst, ga eens met je barbie spelen ofzo.
Niet goed wijs.. das wat anders..quote:
gij bent één loederquote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Precies, vooral vrouwen!quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef DeLeider het volgende:
Iedereen moet dood!!!!
Jup..quote:
quote:
Ik kan de mijne zo snel niet vinden. Mag ik er een van jou lenen?quote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ksst, ga eens met je barbie spelen ofzo.
'k heb hier wel wat anders voor je om mee te spelen, maar da's strafbaar geloof ikquote:Op zondag 27 november 2005 23:38 schreef ma_jojo het volgende:
Ik kan de mijne zo snel niet vinden. Mag ik er een van jou lenen?.
Thank God.quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef JDude het volgende:
[..]
'k heb hier wel wat anders voor je om mee te spelen, maar da's strafbaar geloof ik
mag ik eerst??quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef DeLeider het volgende:
Iedereen moet dood!!!!
Neequote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja ik blijf geen pogingen doen om dat minderwaardigheidscomplex van je af te praten hoor
quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee jij niet, mayo wel!!
14.hartkanker
Je lacht maar ik maak hier geen modderfokking grappen......quote:
Wat doe je dat zingen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je lacht maar ik maak hier geen modderfokking grappen......
Neen, ik hoorde het duidelijk op zangtoon. Gatverdamme.quote:
ik ben een spoedgeval om als eerst dood te gaan... daar gaat het toch om??quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm, dat maakte de post daarvoor wel wat minder geloofwaardig he
Heuj C, niet om onaardig te doen maarre.. klep dichtquote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef cerror het volgende:
Ik hoor niemand zingen dus cram it!
Nee dat ging niet over jouquote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik ben een spoedgeval om als eerst dood te gaan... daar gaat het toch om??
Tegen c. is onaardig doen verplicht..quote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Heuj C, niet om onaardig te doen maarre.. klep dicht![]()
Inderdaad trut!quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tegen c. is onaardig doen verplicht..
He, rotjoch?
Dat zeg ik.. klootzak..quote:
Krijg ebola in je kringspier.quote:
Als jij de vogelpest krijgt..quote:
Drink accuzuur met een rietje.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je lacht maar ik maak hier geen modder-fokking grappen......
Flikker in een wak..quote:
Oe! Verkapte pats-je-nieuwe-bier post! Geslaagde poging!quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Misstique het volgende:
* stelt haar thuistap ter beschikking![]()
Oeh.. lekker.. wat zit er op?quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Misstique het volgende:
Topickiller...quote:
Wacht maar, ik ook.quote:
Neuh..quote:
Mits Brand-bier.quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Misstique het volgende:
Energiemaatschappij mag je niet denk ik.quote:Op maandag 28 november 2005 00:48 schreef ma_jojo het volgende:
Kanker, viel toch maar 5 minuten de stroom weer uit..
Dat is geen argument. De bakker geeft mij ook brood mee, ondanks dat hij me niet mag.quote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Energiemaatschappij mag je niet denk ik.
Ach ja.. en wij typen ook antwoorden als jij wat zegt..quote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat is geen argument. De bakker geeft mij ook brood mee, ondanks dat hij me niet mag.
Het is een samenzwering!quote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat is geen argument. De bakker geeft mij ook brood mee, ondanks dat hij me niet mag.
Terwijl ik m'n post aan het typen was, wist ik dat óf jij óf C óf Jdoet die opmerking zou maken. Schattig.quote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. en wij typen ook antwoorden als jij wat zegt..
Nouja, antwoordenquote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
Ach ja.. en wij typen ook antwoorden als jij wat zegt..
quote:
Ja he?quote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Terwijl ik m'n post aan het typen was, wist ik dat óf jij óf C óf Jdoet die opmerking zou maken. Schattig.
En zoenen!quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja he?
Ach ja.. twee verdorven zielen, één gedachte..
Drie, J. Drie.quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja he?
Ach ja.. twee verdorven zielen, één gedachte..
Dat mag niet he.. foei..quote:
Oh ja.quote:
BIER EN TIETEN!quote:Op maandag 28 november 2005 01:11 schreef rompompom het volgende:
Tralalalalalalalala!
Ach.. ik zie het deze keer wel door de vingers..quote:
Ja ik wil m ook wel openen maarre..quote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef JDude het volgende:
Volgende deel is reedsch gereed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |