Ja, dat heet slaapFok!en. Ik heb weleens geFok!t toen ik echt sliep.quote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
wist je dat je met een slapende hand nosteeds kan scrollen en typen?
Dan moet je niet meedoen aan de maraton vingeren, dan blijven je handen gewoon goed functioneren, maar hoest verder Jquote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
Ok, jij bent ziek..quote:Op zondag 27 november 2005 18:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dat heet slaapFok!en. Ik heb weleens geFok!t toen ik echt sliep..
Ah.. dat zal het zijn.. naja.. moet ik maar wat minder oefenen.. 8 uur per dag is inderdaad wat overdreven..quote:Op zondag 27 november 2005 18:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan moet je niet meedoen aan de maraton vingeren, dan blijven je handen gewoon goed functioneren, maar hoest verder J
Dat doet me goed.... 14.gifquote:Op zondag 27 november 2005 18:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok, jij bent ziek..
[..]
Ah.. dat zal het zijn.. naja.. moet ik maar wat minder oefenen.. 8 uur per dag is inderdaad wat overdreven..
Verder gaat ie lekker DLleke
Echt veel logisch kwam er niet uit hoor, het is dat er nog zinnen uitkwamen alleen waren ze een beetje erg off-topic.quote:
met een slapend hoofd ookquote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
Gelukkig maar mennke..quote:
Lijkt me wel leuk om tijdens een paddo trip te posten..quote:Op zondag 27 november 2005 18:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt veel logisch kwam er niet uit hoor, het is dat er nog zinnen uitkwamen alleen waren ze een beetje erg off-topic..
Nee.. dat kan niet..quote:
* pc-fr34k loopt alvast naar de growshop, wanneer wilde je het proberen?quote:Op zondag 27 november 2005 18:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om tijdens een paddo trip te posten..
Meet-idee.... 3.gifquote:Op zondag 27 november 2005 18:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k loopt alvast naar de growshop, wanneer wilde je het proberen?
Menneke?! je mag dan wel 20 zijn, maar ik ben al heul groot hoor!!quote:Op zondag 27 november 2005 18:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig maar mennke..
[..]
Lijkt me wel leuk om tijdens een paddo trip te posten..
[..]
Ach een kater? moet je meer zuipenquote:Op zondag 27 november 2005 18:46 schreef cerror het volgende:
When does the hurting stops...
*er een kusje op geeft..quote:Op zondag 27 november 2005 18:46 schreef cerror het volgende:
When does the hurting stops...
Je bent een ukkepuk..quote:Op zondag 27 november 2005 18:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Menneke?! je mag dan wel 20 zijn, maar ik ben al heul groot hoor!!
[paddo's]
Whaaaaaaa er loopt een dinosaurus over m'n pc
[/paddo's]
Ah eindelijkquote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
*er een kusje op geeft..
Mits normale plaats natuurlijk..
Ik houd mn bek al..
Ach shush.. ukkiequote:
En wat vond je moeder daar zelf van?quote:
Stand in line.quote:
Stad: Rotterdamquote:
Rustig maar, DL had gelijk; kater.quote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
*er een kusje op geeft..
Mits normale plaats natuurlijk..
Ik houd mn bek al..
Wat iedereen moet meenemen:quote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stad: Rotterdam
Datum: Geen idee
Wat te doen: Trippen.
quote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Rustig maar, DL had gelijk; kater.
Hey, ik ben zo'n dude die over de rode loper een club binnen loopt als jij in de regen staat te wachten om geweigerd te wordenquote:
En ook wat geld voor wiet om de tripo te verbeteren.quote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat iedereen moet meenemen:
-Zakjes suiker
-Geld
-Je goede humeur
Je moet niet allergisch zijn voor paddestoelen, maar ik zeg niet wat we gaan doen..
Men, jij geedft hapjes aan de sterren.quote:Op zondag 27 november 2005 18:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hey, ik ben zo'n dude die over de rode loper een club binnen loopt als jij in de regen staat te wachten om geweigerd te worden![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En ook wat geld voor wiet om de tripo te verbeteren.
Dat doe ik alleen maar om normaal te blijven....quote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Men, jij geedft hapjes aan de sterren..
in UVT anders goede reacties ovr gelezen.quote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat schijn je juist níet te moeten doen..
quote:Op zondag 27 november 2005 19:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar om normaal te blijven....
Hmm.. dan go your gang..quote:Op zondag 27 november 2005 20:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
in UVT anders goede reacties ovr gelezen..
Zo verslaafd dat je het zelfs hoort?quote:
Ik wist 't..quote:Op zondag 27 november 2005 20:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo verslaafd dat je het zelfs hoort?
Ik precies andersom.quote:Op zondag 27 november 2005 20:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dan go your gang..Doe ik niet mee met wiet roken hoor..
Nooit wiet gerookt, wel paddo's gegeten.. go figure..
Ik heb vandaag nog gesmoked.quote:
quote:
je sigquote:Op zondag 27 november 2005 19:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar om normaal te blijven....
Ach ja.. studentjes he..quote:
quote:
En dan heb je nog geen wiet uitgerprobeerd?quote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. studentjes he..
Studentenkamer..
Wat uit proberen..
Ik heb dat vandaag eens een dagje niet gedaan.quote:Op zondag 27 november 2005 20:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb vuurwerk gedeald voor vuurwerk
Ik hou niet van roken, nooit gerookt ook..quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan heb je nog geen wiet uitgerprobeerd?. Jij bent niet echt logisch.
Dan gaan we binnenkort wat echt shizzle uit de roffa smoken noh!quote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik heb dat vandaag eens een dagje niet gedaan.
ach vuurwerk is voor kleine kindjes en irri pubertjes enzoquote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik heb dat vandaag eens een dagje niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |