ik ga em niet voor je sms-enquote:Op zondag 27 november 2005 03:05 schreef DeLeider het volgende:
Waaaaaar o waar is onze grote vriend zaphuilie?
Bwuargh.quote:
Lekker boeiend welk deel het isquote:Op zondag 27 november 2005 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de interesse druipt er weer van af![]()
Een hoop ouwewijvenpraatquote:Op zondag 27 november 2005 03:11 schreef cerror het volgende:
Mis ik iets?
ja, dat wordt je net uitgelegd waarom dat voor sommige mensen wel boeiend is... LEZENquote:
Vroeger zijn er aan dat soort gedachtes wel eens reeksen kapot gegaan.... maargoed... jij komt ook net kijkenquote:Op zondag 27 november 2005 03:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, dat wordt je net uitgelegd waarom dat voor sommige mensen wel boeiend is... LEZEN
Ja, ik ben het befbroekje..quote:Op zondag 27 november 2005 03:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Vroeger zijn er aan dat soort gedachtes wel eens reeksen kapot gegaan.... maargoed... jij komt ook net kijken
Weet ikquote:Op zondag 27 november 2005 03:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik ben het befbroekje.. maar als je nu echt even terug gaat lezen, zal je zien dat die uitleg niet van mij kwam
quote:Op zondag 27 november 2005 03:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Vroeger zijn er aan dat soort gedachtes wel eens reeksen kapot gegaan.... maargoed... jij komt ook net kijken
Misschien moet je er wat tekst bij doen ?quote:
Nee men, dat zei al genoeg.quote:Op zondag 27 november 2005 03:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat tekst bij doen ?
waarom heb ik een idee dat jij niet een gezellige dronk hebtquote:Op zondag 27 november 2005 03:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat tekst bij doen ?
Je msn't weer met haar?quote:Op zondag 27 november 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Imberr gaf me net deze link....
Ik bedoel wtf?
Dit is gewoon mij!
quote:Op zondag 27 november 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Imberr gaf me net deze link....
Ik bedoel wtf?
Dit is gewoon mij!
Yup, maar dan nog!quote:
Als jij dat bent had je nu liggen nuecken ipv fokkenquote:Op zondag 27 november 2005 03:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, maar dan nog!
Die feateaux!
WTF?
Geen idee...quote:Op zondag 27 november 2005 03:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarom heb ik een idee dat jij niet een gezellige dronk hebt![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als jij dat bent had je nu liggen nuecken ipv fokken
jeetje, mag die jongen even bijkomen???quote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als jij dat bent had je nu liggen nuecken ipv fokken
Bitterballen na de sex en dan nog een keerquote:Op zondag 27 november 2005 03:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jeetje, mag die jongen even bijkomen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |