Eindelijk.quote:
Ach...quote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is die handige last-in, first out regel van het begin nou nog niet in ere hersteld dan?
Heb ooit geprobeerd om het beter te organiseren. Werd me niet in dank afgenomen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is die handige last-out, first-in regel van het begin nou nog niet in ere hersteld dan?
Troost je, is zonder alcohol ook niet te doen hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Dat Kasteel-bier is a bitch, ik kan me amper concentreren op Rob en Joost.
Mijn ervaring is anders. Maar dat komt misschien vooral 's nachts voor.quote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef CartWOman het volgende:
Ach...Met 832 topics gaat het tot nu toe nog steeds goed, soms staan er 3 tegelijk, maar we zijn er vrijwel altijd op tijd bij.
quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
ach constante herhaling van hetzelfde dus daat mis je niks aanquote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Daar heb ik met thee al last van.quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Dido & Roel ook nietquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg het niet 100 procent meer, maar Rob heeft er erg goed over nagedacht.
Joost en Rob nomineren elkaar niet meer
Dido en Nathalie nomineren elkaar niet meer
Ingrid en Lieske nomineren elkaar niet meer
[afbeelding]
Wat zit z'n haar toch goed nu. Je vergeet bijna dat afgeleefde gezichtquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg het niet 100 procent meer, maar Rob heeft er erg goed over nagedacht.
Joost en Rob nomineren elkaar niet meer
Dido en Nathalie nomineren elkaar niet meer
Ingrid en Lieske nomineren elkaar niet meer
[afbeelding]
thee moet je in je haar smerenquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef PieddeNaat het volgende:
Daar heb ik met thee al last van.
Hoe oud ben jij? Veertien?quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef beastieme het volgende:
maar ff nieuw iets
wie zou jou wel willen neuken in het huis??
* Arcee wil graag topic 862 openen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ach...Met 832 topics gaat het tot nu toe nog steeds goed, soms staan er 3 tegelijk, maar we zijn er vrijwel altijd op tijd bij.
Hoe moeten wij dat nou weten?quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef beastieme het volgende:
maar ff nieuw iets
ik denk dat ingrid Rob niet zo vertrouwt maar dat hij haar wel weet om te lullen, afhankelijk van wie eruit gaat donderdagquote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Rob wil met Ingrid bespreken, dat ze niet meer op elkaar stemmen.
En hij heeft Joost nu ook wel om.
Dan blijven voor hem Roel, Lieske, Dido en Nathalie over.
Als Ingrid er in meegaat dan.
Ik ben hier vrijwel iedere ochtend, en hoef niet vaak dubbele topics te sluiten... zelden in verhouding met het aantal topics die we al hebben volgeluld.quote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Maar dat komt misschien vooral 's nachts voor.
Vaak eerst 5 minuten niets, en dan alsnog 3 topics tegelijk.
Het is geen wereldzaak, maar ik vond het soms wel een beetje storend.
Heb je dat tegen mij? En hoe moet ik dat weten dan?quote:Op zondag 27 november 2005 01:28 schreef beastieme het volgende:
doe niet zo dido aub
Dat zou wel heel verrassend zijn als Dido ineens zou zeggen dat ze Peter6000 wel zou willen neuken.quote:
U sjantalt!quote:Op zondag 27 november 2005 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je dat tegen mij? En hoe moet ik dat weten dan?
Goed dat je u tegen mij zegt. Ik ben vast oud genoeg om je moeder te zijn![]()
blijft een wijze regelquote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
Is die handige last-out, first-in regel van het begin nou nog niet in ere hersteld dan?
Maar dan alleen "in het huis" he?quote:Op zondag 27 november 2005 01:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou wel heel verrassend zijn als Dido ineens zou zeggen dat ze Peter6000 wel zou willen neuken.
Zo lang jij 'zinnen' vormt van 3 of 4 woorden, dus nietszeggend, heb je geen recht om mensen aan te vallen dat ze geen eigen mening hebben. Beetje moeite doen zou je sieren.quote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef beastieme het volgende:
geen eigen mening??
Kijk, zo is datquote:Op zondag 27 november 2005 01:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo lang jij 'zinnen' vormt van 3 of 4 woorden, dus nietszeggend, heb je geen recht om mensen aan te vallen dat ze geen eigen mening hebben. Beetje moeite doen zou je sieren.
maar dan moet hij wel zo schaken dat de mensen waarvan hij denkt te kunnen winnen overblijven....quote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef riri het volgende:
Rob is gewoon een strateeg,hij weet hoe hij moet schaken
Je bent ook gek als je dat niet doet
Ok, tot morgen, of wanneer dan ook.quote:Op zondag 27 november 2005 01:36 schreef beastieme het volgende:
ok maar niet vandaag ga later wel moeite doen
Nee nog nietquote:
Ze weten echt niet goed wie er nou wel en niet populair zijn in het huis. En met al die verschuivingen van de afgelopen twee keer, ik eigenlijk ook niet meer.quote:Op zondag 27 november 2005 01:37 schreef Wup het volgende:
[..]
maar dan moet hij wel zo schaken dat de mensen waarvan hij denkt te kunnen winnen overblijven....
You don´t have what it takes.... troost je.. wie wel.quote:Op zondag 27 november 2005 01:39 schreef beastieme het volgende:
wil best ff voor je gna en hoor
Wat een plakkersquote:Op zondag 27 november 2005 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee nog nietmaar ik had even zin in een postje
Niks gemist hoor, maar blijf nog maar effequote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
Zo ik ben er weer, moest even de finale uitzending van Expeditie Robinson zien hoor!Tsja alles interressanter dan BB he
![]()
Heb ik nog iets gemist of zeggen jullie, nou ga maar naar bed of trek nog een fles wijn open blijf even?
![]()
quote:
Op 't hele forum, niet alleen BB5.quote:
De stand na een live-uitzending zegt niks. De eerste tussenstand, die zegt wel wat.quote:Op zondag 27 november 2005 01:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze weten echt niet goed wie er nou wel en niet populair zijn in het huis. En met al die verschuivingen van de afgelopen twee keer, ik eigenlijk ook niet meer.
Ja sorry, ik wist niet dat hier nog andere (sub)fora zijnquote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Op 't hele forum, niet alleen BB5.
Van harte, prachtgetal!quote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Op 't hele forum, niet alleen BB5.66666
quote:Op zondag 27 november 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wist niet dat hier nog andere (sub)fora zijn![]()
dat is waar, maar Rob denkt alles uit dus dat ook; ik kan me daarom niet voorstellen dat hij Joost er tot het eind toe in wil houden, maar misschien heb je gelijk, heeft hij dat gedeelte losgelaten.quote:Op zondag 27 november 2005 01:41 schreef Lamon het volgende:
Ze weten echt niet goed wie er nou wel en niet populair zijn in het huis. En met al die verschuivingen van de afgelopen twee keer, ik eigenlijk ook niet meer.
Owww...quote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Wat zal ik jullie straks allemaal missen.![]()
Heb ik ook een tijdje over gedaan, 6 jaar geleden.quote:Op zondag 27 november 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wist niet dat hier nog andere (sub)fora zijn![]()
Dank je, vind ik ook.quote:
(66668. Het moment is weer voorbij.quote:Op zondag 27 november 2005 01:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
De stand na een live-uitzending zegt niks. De eerste tussenstand, die zegt wel wat.
HELP, ik word duizelig!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje over gedaan, 6 jaar geleden.http://forum.fok.nl/index/forumindex
Dat spreekt in je voordeel, dat deed sjantal ook zeldenquote:Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef beastieme het volgende:
ik gna niet voor m'n lol hoor
zeg, geef mij je knuffel eens even ...quote:Op zondag 27 november 2005 01:49 schreef beastieme het volgende:
vergelijk je mij nou met chantal, lelijke tering dwerg
Kijkers reageren denk ik ook sterk op de tussenstand.quote:Op zondag 27 november 2005 01:41 schreef Lamon het volgende:
'Ze' is een persoon en die las meequote:Op zondag 27 november 2005 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een plakkersWeten ze niet dat ze ongewenst zijn?
![]()
Lezen ze mee?!![]()
quote:
Precies, het is vrij willekeurig wie eruit gaat. Het is maar net wie er toevallig onderaan staat op het moment dat ze de lijnen sluiten.quote:Op zich wel, dus is Dido op dit moment de populairste (of misschien Joost, maar dat blijkt pas na een nominatie), alleen zegt het geen fuck over wie eruit gaat. Al die halfkijkende nozems met geld teveel, gaan ineens als een gek stemmen om de laagste erin te houden.
Kende je Fok! voor BB5 nog niet?quote:Op zondag 27 november 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HELP, ik word duizelig!!!!!!!!!!!!
Jammerquote:Op zondag 27 november 2005 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
'Ze' is een persoon en die las meemaar vond het niet erg
Onderliggende wet is toch de wet van de Mol en zijn boekhouder.quote:Op zondag 27 november 2005 01:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijkers reageren denk ik ook sterk op de tussenstand.
Geneigd zijn te stemmen op mensen die onderaanstaan, met als gevolg dat iemand die op voorsprong staat, alsnog wordt achterhaald, en er soms zelfs daadwerkelijk uitmoet.
Wet van de remmende voorsprong
Oe, Bong! Wat spook je allemaal uit daar met die 'ze'?quote:Op zondag 27 november 2005 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
'Ze' is een persoon en die las meemaar vond het niet erg
Enne..ik heb de streams gewoon aanstaan en die persoon kijkt gewoon mee maar heb daarom geen tijd om te posten zegmaar enzo
Jawel, ik was hier tijdens BB4, maar niet in slowchat. Ik vond het hier veeeel leuker dan bij Mediawatchers, waar ik tijdens BB3 uithing.quote:
Dank je *plop* daar gaat een fles wijn, ik blijf nog ff hierquote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niks gemist hoor, maar blijf nog maar effe![]()
Gaat niet wennen, tenzij je gaat quoten.quote:Op zondag 27 november 2005 01:56 schreef beastieme het volgende:
ik ben er nu ook wen maar vast aan me
Die 'ze' is mn moeder en daar spook je niet zoveel mee uitquote:Op zondag 27 november 2005 01:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe, Bong! Wat spook je allemaal uit daar met die 'ze'?![]()
maar als het zo moet ok danquote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat niet wennen, tenzij je gaat quoten.
Oh het is mams!! Haaaaiiiiiiiiquote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die 'ze' is mn moeder en daar spook je niet zoveel mee uitZe leest en kijkt gezellig mee
Maar niet gepost toen nog dus.quote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, ik was hier tijdens BB4, maar niet in slowchat. Ik vond het hier veeeel leuker dan bij Mediawatchers, waar ik tijdens BB3 uithing.
Wie was je toen dan?quote:Op zondag 27 november 2005 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toch wel. Ik nam het op voor Mustapha![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die 'ze' is mn moeder en daar spook je niet zoveel mee uitZe leest en kijkt gezellig mee
Zeg ik lekker niet, want dan ga je zoeken en me afzeiken, en ik weet niet meer wat ik toen in mijn onnozelheid heb gepostquote:
Ik heb jou groet aan haar doorgegeven en ik ga nu offline dus nog veel plezier hier en tot morgen!quote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh het is mams!! Haaaaiiiiiiii![]()
Die zou van Lieske kunnen zijnquote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat niet wennen, tenzij je gaat quoten.
Ik wil ook een andere nick!quote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet, want dan ga je zoeken en me afzeiken, en ik weet niet meer wat ik toen in mijn onnozelheid heb gepostHeb dit jaar uit alle macht geprobeerd om mijn naam van toen terug te halen, maar dat lukte dus niet. Maar goed ook, want deze nick bevalt me een stuk beter.
Ik heb 'm zo voor je gevonden.quote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg ik lekker niet, want dan ga je zoeken en me afzeiken, en ik weet niet meer wat ik toen in mijn onnozelheid heb gepostHeb dit jaar uit alle macht geprobeerd om mijn naam van toen terug te halen, maar dat lukte dus niet. Maar goed ook, want deze nick bevalt me een stuk beter.
quote:Op zondag 27 november 2005 02:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb jou groet aan haar doorgegeven en ik ga nu offline dus nog veel plezier hier en tot morgen!![]()
http://forum.fok.nl/user/registerquote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef melke het volgende:
Ik wil ook een andere nick!
Ik durf het gewoon niet te zeggen. Ga ik ook NIET doenquote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb 'm zo voor je gevonden.
En hoezo afzeiken? Doe ik niet, hoor.
Je wil niet weten wat voor narigheid ik in het BB2 forum gepost heb.quote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieverd, het was een grappig topic op zich, hebben we even lol mee gehad, maar leidde verder nergens toe. Je hebt nu wél in de gaten hoe het werkt, dus zijn we toch iets opgeschoten, nietwaar? Geintje op zo'n tijdstip moet kunnen, vind ik dan.quote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef PieddeNaat het volgende:
Aan Cartwomen.
Mijn foutje in ander draadje sloeg op dat ik een edit in het oorspronkelijke bericht als quoot had gedaan en dat bericht met `foutje` quasi weggehaald had.
Eerst reageer je op mijn topic, schijnbaar nog geen probleem, en een uur of wat latert zet je er een slotje op. Kun je me aub vertellen waarom.
Het leek me net zo netjes om niet in een conversatie zomaar binnen te vallen maar zelf met wat te komen.
quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor narigheid ik in het BB2 forum gepost heb.
En nog wel onder dezelfde nick.
Ik kan hier zo even de linkjes naar de topics posten.quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Lamon het volgende:
Je wil niet weten wat voor narigheid ik in het BB2 forum gepost heb.
En nog wel onder dezelfde nick.
Oho, gemeen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik durf het gewoon niet te zeggen. Ga ik ook NIET doen![]()
Big Brother 4quote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik kan BB4 hier dus eens niet meer vinden in het archief.
Blote borstjesplaatjes en die andere faketopic zijn wel ok. Nee, ik heb dus niet in de gaten hoe het werkt. Ik mis eveneens het geintje.quote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieverd, het was een grappig topic op zich, hebben we even lol mee gehad, maar leidde verder nergens toe. Je hebt nu wél in de gaten hoe het werkt, dus zijn we toch iets opgeschoten, nietwaar? Geintje op zo'n tijdstip moet kunnen, vind ik dan.
OMG... Dank je, ga ik even neuzen!quote:
Mijn eerste post ooit op FOK! zou ik wel weer eens willen lezen. Ging over Desiree, dat weet ik nog.quote:Op zondag 27 november 2005 02:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan hier zo even de linkjes naar de topics posten.
Asje.quote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMG... Dank je, ga ik even neuzen!Maar nu even niet.
Ik was er al weer bang voor , heb een paar minuten gekeken tussendoor en er was al niks boeiends.quote:Op zondag 27 november 2005 02:15 schreef Wup het volgende:
hoi odie, nee er viel niet zoveel te missen
Je zou een ctrl-F in die index kunnen doen, misschien kom je 'm dan al tegen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ik daar ook op username zoeken?
De strekking van jouw topic was onduidelijk en ik zag de 'discussiewaarde' niet. Ik had ook direct kunnen sluiten maar vond dat op dat moment wat kortaf, voor iemand die net binnenkomt.quote:Op zondag 27 november 2005 02:12 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Blote borstjesplaatjes en die andere faketopic zijn wel ok. Nee, ik heb dus niet in de gaten hoe het werkt. Ik mis eveneens het geintje.
Je bent lievquote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Asje.
Big Brother Archief
Big Brother 2
Big Brother 3 - The Battle
* Arcee weet de forumid's uit z'n hoofd.
er was nog een soort feestje, maar als ik fok mag geloven - en dat doe ik altijd natuurlijk;) - was dat ook al niet de moeitequote:Op zondag 27 november 2005 02:17 schreef odie22 het volgende:
Ik was er al weer bang voor , heb een paar minuten gekeken tussendoor en er was al niks boeiends.
Dank je.quote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent liev![]()
Ga ik in BB3 het "legendarische GJ-topic" van Gert zoeken.
Een wat?!quote:Op zondag 27 november 2005 02:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je zou een ctrl-F in die index kunnen doen, misschien kom je 'm dan al tegen.
De streamverslagen zeggen genoeg: heftig hoerenfeest. Van 8 tot 10 uur.quote:Op zondag 27 november 2005 02:17 schreef teamlead het volgende:navond samen
behalve de terugkeer van ingrid nog iets de moeite van teruglezen waard?
Desireequote:Op zondag 27 november 2005 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn eerste post ooit op FOK! zou ik wel weer eens willen lezen. Ging over Desiree, dat weet ik nog.
Verder niet, aub.
Ctrl-F, zoeken.quote:
Ok. Mij leek het een leuke variant op de fakeplaatjes waar anderen aan mee zouden kunnen doen. Vandaar overigens mijn edit, maar toen ging ie dicht. Dus helemaal snappen doe ik het nog steeds niet.quote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De strekking van jouw topic was onduidelijk en ik zag de 'discussiewaarde' niet. Ik had ook direct kunnen sluiten maar vond dat op dat moment wat kortaf, voor iemand die net binnenkomt.
Mijn excuses als deze manier niet zo prettig op je overkomt, was niet zo bedoelt.
Oh help, ik heb wat gevonden. "De uitzending van..."quote:
`quote:Op zondag 27 november 2005 02:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De streamverslagen zeggen genoeg: heftig hoerenfeest. Van 8 tot 10 uur.
Ja, Roel heeft met Lieske gezoendquote:Op zondag 27 november 2005 02:17 schreef teamlead het volgende:navond samen
behalve de terugkeer van ingrid nog iets de moeite van teruglezen waard?
quote:
Dat zijn er zo veel... hintje?quote:Op zondag 27 november 2005 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh help, ik heb wat gevonden. "De uitzending van..."![]()
Je had iig gelijk over Hieke. Teringwijfquote:Op zondag 27 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lekker dramatisch ook.
Ik ben gelukkig wat gezapiger geworden intussen.
Heeeej bedankt Arcee!!!quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Asje.
Big Brother Archief
Big Brother 2
Big Brother 3 - The Battle
* Arcee weet de forumid's uit z'n hoofd.
Je nam het wel heeeeel serieus idd.quote:Op zondag 27 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
Lekker dramatisch ook.
Ik ben gelukkig wat gezapiger geworden intussen.
Big Brother 4quote:Op zondag 27 november 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heeeej bedankt Arcee!!!Die ga ik eens lekker op mijn gemak op een regenactige zondag bekijken!
![]()
*stampvoet*quote:
* Arcee was ook geen fan van Hieke.quote:Op zondag 27 november 2005 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je had iig gelijk over Hieke. Teringwijf![]()
Die stond onderaan mijn BB2-favorietenlijstje.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:32 schreef Loedertje het volgende:
Nachtbrakers.
Niet meer, ik ga slapen. Trusten, loeder.quote:Op zondag 27 november 2005 02:32 schreef Loedertje het volgende:
Nachtbrakers.
Ik weet het gewoon niet meer. Maar ik was in de slag met Marky over Mustapha. Hint genoeg?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet meer, ik ga slapen. Trusten, loeder.![]()
En de rest natuurlijk.![]()
Koos wasquote:Op zondag 27 november 2005 02:33 schreef Arcee het volgende:Het ontzettend grote "KOOS ROELS!" topic
Mooiste topic van BB2.
Ik ben daar heel slecht in.quote:Op zondag 27 november 2005 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet meer. Maar ik was in de slag met Marky over Mustapha. Hint genoeg?![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet meer, ik ga slapen. Trusten, loeder.![]()
En de rest natuurlijk.![]()
Zeker weten.quote:
Oho, gemeen!quote:
Geloof 't wel. Ik had ze aan maar keek niet, en nu heb ik ze uitgezet. Ik zag net nog een buitengewoon spannende stream van de gang.quote:Op zondag 27 november 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
Slapen de bewoners eigenlijk al? Ik ben de afgelopen 2 uur eigenlijk gladweg vergeten de streams aan te zetten.
Da's geen goed teken..
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 03:02 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ik lees nu ineens dat hele Scanman/APK gedoe..![]()
Dat de mensen hier uberhaupt zonder blikken of blozen nog iets van de bewoners durven te zeggen, zeg.
Na tig dagen met elkaar in 1 huis opgesloten zitten geeft je dan toch wel een beetje meer recht op wat confrontaties met de nodige melodramatiek.
ZIJN BEEN!! ZIJN BEEN!!quote:Op zondag 27 november 2005 03:09 schreef Wup het volgende:
Rob gaat rondspoken
hij lijkt iets te zoeken
regie slaapt, ik ben Rob kwijt:)
LOLquote:Op zondag 27 november 2005 03:11 schreef Lamon het volgende:
ZIJN BEEN!! ZIJN BEEN!!
Daar gaan we er nog zat van krijgen neem ik aan, geheime opdrachten zijn de enige manier om hier nog wat van te gaan maken de laatste weken.quote:Op zondag 27 november 2005 03:12 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL
hij gaat weer terug de slaapkamer in zo te zien, jammer, een nachtelijk drama was mooi geweest
[schotvooropendoel]Ingrid natuurlijk[/schotvooropendoel]quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef beastieme het volgende:
maar ff nieuw iets
Zoals alle voorgaande nachten.quote:Op zondag 27 november 2005 04:14 schreef Lamon het volgende:
Het is weer een roerige nacht in het huis, zeg..
BB-kijkers hebben ook zoveel bevestiging nodig. De grenzen tussen het huis en dit forum zijn langzaam aan het vervagen.quote:
Maandag avond bij Barend en van Dorp:quote:Op zondag 27 november 2005 01:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dat ook maar 1 seconde Gna zou gaan missen....
Big brother zou toch een man voor haar zoekenquote:Op zondag 27 november 2005 08:16 schreef tommy7 het volgende:
[..]
Maandag avond bij Barend en van Dorp:
Huize Big Brother moet het stellen zonder moederfiguur, nu Chantal is weggestemd. "Ik wist het", riep de veertigjarige officemanager die afgelopen donderdag terugkeerde in de echte wereld. Nog voor haar intrek in de glazen kooi liet zij weten te dromen van een man die haar kinderen kon schenken. Is ex-huisgenoot Rob kandidaat of gaat Chantal verder zoeken?
Is niet gelukt.quote:Op zondag 27 november 2005 08:36 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Big brother zou toch een man voor haar zoeken![]()
Ik geloof dat ik dat niet eens zo gek vindquote:
Het is nog een beetje vroeg en het is zondag, veel mensen slapen dan toch wat langer.quote:Op zondag 27 november 2005 09:43 schreef Kleintje het volgende:
Weinig spannends gebeurd dus....
En hier op het forum is het ook nog heel erg stil...
Toch jammer dat ik niks meer over BB1 kan vinden, want zeg nou zelf dat was toch de leukstequote:Op zondag 27 november 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heeeej bedankt Arcee!!!Die ga ik eens lekker op mijn gemak op een regenactige zondag bekijken!
![]()
Fijn wakker worden zo.quote:
Big Brother Archiefquote:Op zondag 27 november 2005 10:39 schreef FarahDibah het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik niks meer over BB1 kan vinden, want zeg nou zelf dat was toch de leukste![]()
Google.fok.nlquote:Op zondag 27 november 2005 10:39 schreef FarahDibah het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik niks meer over BB1 kan vinden, want zeg nou zelf dat was toch de leukste![]()
Of:quote:Op zondag 27 november 2005 10:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Google.fok.nl
En dan BB1 in je zoekopdracht zetten.
en dat kan natuurlijk ookquote:
Goedemorgen!quote:Op zondag 27 november 2005 10:52 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen all
De enkel van Nathalie...
[afbeelding]
Chantal houdt een oogje in't zeil!quote:
Zeg dat wel, dat je dat volhoudt zeg, onbegrijpelijk, hulde!quote:Op zondag 27 november 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen....
Ik hoor net de 96ste bbdag....
Zit ik dus al 96 dagen te streamen.....![]()
Wat een malloot ben ik
quote:Op zondag 27 november 2005 10:54 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
![]()
mogge!
Effe streamverslagen en de blog lezen......
Haha en weer één voor haar smoelenboek!quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 11:18 schreef Mike1964 het volgende:
Zou mij niet verbazen als scanman gewoon gezellig (...) een weekendje met scanvrouw naar centerparcs is. Zit nu gewoon met zijn kont in een bubbelbad tussen lelijke duitsers of zo...
Scanman zit gewoon in het geheime huisje van bb naar het plasmascherm te kijken nu.quote:Op zondag 27 november 2005 11:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We zullen zien of hij er morgen weer is...
Daar zie je goed hoe dik ze eigenljik is. Wat een scharminkel beentjes.quote:
Ze heeft ook echt geen zijprofiel in haar gezicht. Alleen een neus, verder is alles plat. Ze zou ook kipfiletjes in haar wangen en lippen kunnen proberen. Eventueel ook als kin...quote:
In het smoelentopic gekeken zien de bewoners in het BB huis er toch stukken knapper uit dus begrijp het wel weer dat afgeven op andermans uiterlijkquote:Op zondag 27 november 2005 11:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt geen zijprofiel in haar gezicht. Alleen een neus, verder is alles plat. Ze zou ook kipfiletjes in haar wangen en lippen kunnen proberen. Eventueel ook als kin...
En analoog daaraan kom jij hier afgeven op andermans meningen omdat je daar jaloers op bent?quote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef riri het volgende:
[..]
In het smoelentopic gekeken zien de bewoners in het BB huis er toch stukken knapper uit dus begrijp het wel weer dat afgeven op andermans uiterlijk
jaloersheid zal het wel zijn![]()
"alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar"quote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef riri het volgende:
[..]
In het smoelentopic gekeken zien de bewoners in het BB huis er toch stukken knapper uit dus begrijp het wel weer dat afgeven op andermans uiterlijk
De emotie jaloersheid ken ik niet omdat ik niet onzeker en erg trots ben op mijzelfquote:Op zondag 27 november 2005 12:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
En analoog daaraan kom jij hier afgeven op andermans meningen omdat je daar jaloers op bent?
Precies, wat een knokige knietjesquote:Op zondag 27 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar zie je goed hoe dik ze eigenljik is. Wat een scharminkel beentjes.
*proest*quote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef riri het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je te dom bent voor alles wat verder gaat dan: 'honger, slapen, poepen'.quote:Op zondag 27 november 2005 12:06 schreef riri het volgende:
[..]
De emotie jaloersheid ken ik niet omdat ik niet onzeker en erg trots ben op mijzelf![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:05 schreef Muerte het volgende:
"alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar"
Relaties & Psychologiequote:Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef riri het volgende:
Als jezelf weet door je eigen uiterlijk dat mensen heel snel beoordelen en veroordelen om uiterlijk dan weet je waarom voor mij dat onderschrift zo belangrijk is
"alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar"
Als echt knap bent dan moet je eens weten wat jaloers gedrag van anderen met je doet,het is gewoon onbeschrijfelijk
Vandaar ook dat ik reageer op beschrijvingen van mensen over andermans uiterlijk.
probeer je nou te zeggen dat je heel knap bent of juist heel lelijk? Het is mij duidelijk dat je dagelijks érgens op af wordt gerekend, 't is me alleen niet duidelijk waarop...quote:Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef riri het volgende:
Als jezelf weet door je eigen uiterlijk dat mensen heel snel beoordelen en veroordelen om uiterlijk dan weet je waarom voor mij dat onderschrift zo belangrijk is
Als echt knap bent dan moet je eens weten wat jaloers gedrag van anderen met je doet,het is gewoon onbeschrijfelijk
Vandaar ook dat ik reageer op beschrijvingen van mensen over andermans uiterlijk.
quote:Op zondag 27 november 2005 12:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je te dom bent voor alles wat verder gaat dan: 'honger, slapen, poepen'.
Ik lees van jou namelijk alleen maar suffe en goedkope provocaties, nog nooit 1 originele gedachte gehad.
Ja, en ze gaan er de resterende 18 dagen (bewoners weten niet dat het er 25 zijn) een knaltijd van makenquote:Op zondag 27 november 2005 12:27 schreef Mike1964 het volgende:
Ik kan ze erg moeilijk verstaan met dat gebubbel....
Ze hebben het over het leven na BB..
Fietsen ofzo...quote:Op zondag 27 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
Laat de weekopdracht maar komen en het liefst een 24/7.
Jij hebt liever dat ze nog meer machinisten van de NS en RET traumatiseren? Ik niet. En ik heb ook medelijden met die mensen die de stoep bij hoge flatgebouwen schoon moeten maken.quote:
helaas wel want het is saaiquote:Op zondag 27 november 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:mohhuh
De sfeer zit er hier weer lekkr in vandaag....![]()
Of dat twee van de bewoners eieren onder hun voeten moeten houden, en dat ze dan gedragen moeten worden door de overige bewonersquote:Op zondag 27 november 2005 12:30 schreef regenworm het volgende:
hardlopen, dansen
jammer dat er niemand in het huis zwanger is.. anders konden ze babykleertjes gaan breien ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of dat twee van de bewoners eieren onder hun voeten moeten houden, en dat ze dan gedragen moeten worden door de overige bewoners![]()
en ik heb een beetje moeite met mensen die andere mensen geliijk maar ongenuanceerd doodwensen als ze een, in hun ogen, afwijkende mening hebben....vandaar mijnquote:Op zondag 27 november 2005 12:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze nog meer machinisten van de NS en RET traumatiseren? Ik niet. En ik heb ook medelijden met die mensen die de stoep bij hoge flatgebouwen schoon moeten maken.
Ik vind hinkelen wel wat.quote:Op zondag 27 november 2005 12:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
jammer dat er niemand in het huis zwanger is.. anders konden ze babykleertjes gaan breien ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |