maar dan moet hij wel zo schaken dat de mensen waarvan hij denkt te kunnen winnen overblijven....quote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef riri het volgende:
Rob is gewoon een strateeg,hij weet hoe hij moet schaken
Je bent ook gek als je dat niet doet
Ok, tot morgen, of wanneer dan ook.quote:Op zondag 27 november 2005 01:36 schreef beastieme het volgende:
ok maar niet vandaag ga later wel moeite doen
Nee nog nietquote:
Ze weten echt niet goed wie er nou wel en niet populair zijn in het huis. En met al die verschuivingen van de afgelopen twee keer, ik eigenlijk ook niet meer.quote:Op zondag 27 november 2005 01:37 schreef Wup het volgende:
[..]
maar dan moet hij wel zo schaken dat de mensen waarvan hij denkt te kunnen winnen overblijven....
You don´t have what it takes.... troost je.. wie wel.quote:Op zondag 27 november 2005 01:39 schreef beastieme het volgende:
wil best ff voor je gna en hoor
Wat een plakkersquote:Op zondag 27 november 2005 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee nog nietmaar ik had even zin in een postje
Niks gemist hoor, maar blijf nog maar effequote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
Zo ik ben er weer, moest even de finale uitzending van Expeditie Robinson zien hoor!Tsja alles interressanter dan BB he
![]()
Heb ik nog iets gemist of zeggen jullie, nou ga maar naar bed of trek nog een fles wijn open blijf even?
![]()
quote:
Op 't hele forum, niet alleen BB5.quote:
De stand na een live-uitzending zegt niks. De eerste tussenstand, die zegt wel wat.quote:Op zondag 27 november 2005 01:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze weten echt niet goed wie er nou wel en niet populair zijn in het huis. En met al die verschuivingen van de afgelopen twee keer, ik eigenlijk ook niet meer.
Ja sorry, ik wist niet dat hier nog andere (sub)fora zijnquote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Op 't hele forum, niet alleen BB5.
Van harte, prachtgetal!quote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Op 't hele forum, niet alleen BB5.66666
quote:Op zondag 27 november 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wist niet dat hier nog andere (sub)fora zijn![]()
dat is waar, maar Rob denkt alles uit dus dat ook; ik kan me daarom niet voorstellen dat hij Joost er tot het eind toe in wil houden, maar misschien heb je gelijk, heeft hij dat gedeelte losgelaten.quote:Op zondag 27 november 2005 01:41 schreef Lamon het volgende:
Ze weten echt niet goed wie er nou wel en niet populair zijn in het huis. En met al die verschuivingen van de afgelopen twee keer, ik eigenlijk ook niet meer.
Owww...quote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Wat zal ik jullie straks allemaal missen.![]()
Heb ik ook een tijdje over gedaan, 6 jaar geleden.quote:Op zondag 27 november 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wist niet dat hier nog andere (sub)fora zijn![]()
Dank je, vind ik ook.quote:
(66668. Het moment is weer voorbij.quote:Op zondag 27 november 2005 01:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
De stand na een live-uitzending zegt niks. De eerste tussenstand, die zegt wel wat.
HELP, ik word duizelig!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje over gedaan, 6 jaar geleden.http://forum.fok.nl/index/forumindex
Dat spreekt in je voordeel, dat deed sjantal ook zeldenquote:Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef beastieme het volgende:
ik gna niet voor m'n lol hoor
zeg, geef mij je knuffel eens even ...quote:Op zondag 27 november 2005 01:49 schreef beastieme het volgende:
vergelijk je mij nou met chantal, lelijke tering dwerg
Kijkers reageren denk ik ook sterk op de tussenstand.quote:Op zondag 27 november 2005 01:41 schreef Lamon het volgende:
'Ze' is een persoon en die las meequote:Op zondag 27 november 2005 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een plakkersWeten ze niet dat ze ongewenst zijn?
![]()
Lezen ze mee?!![]()
quote:
Precies, het is vrij willekeurig wie eruit gaat. Het is maar net wie er toevallig onderaan staat op het moment dat ze de lijnen sluiten.quote:Op zich wel, dus is Dido op dit moment de populairste (of misschien Joost, maar dat blijkt pas na een nominatie), alleen zegt het geen fuck over wie eruit gaat. Al die halfkijkende nozems met geld teveel, gaan ineens als een gek stemmen om de laagste erin te houden.
Kende je Fok! voor BB5 nog niet?quote:Op zondag 27 november 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HELP, ik word duizelig!!!!!!!!!!!!
Jammerquote:Op zondag 27 november 2005 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
'Ze' is een persoon en die las meemaar vond het niet erg
Onderliggende wet is toch de wet van de Mol en zijn boekhouder.quote:Op zondag 27 november 2005 01:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijkers reageren denk ik ook sterk op de tussenstand.
Geneigd zijn te stemmen op mensen die onderaanstaan, met als gevolg dat iemand die op voorsprong staat, alsnog wordt achterhaald, en er soms zelfs daadwerkelijk uitmoet.
Wet van de remmende voorsprong
Oe, Bong! Wat spook je allemaal uit daar met die 'ze'?quote:Op zondag 27 november 2005 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
'Ze' is een persoon en die las meemaar vond het niet erg
Enne..ik heb de streams gewoon aanstaan en die persoon kijkt gewoon mee maar heb daarom geen tijd om te posten zegmaar enzo
Jawel, ik was hier tijdens BB4, maar niet in slowchat. Ik vond het hier veeeel leuker dan bij Mediawatchers, waar ik tijdens BB3 uithing.quote:
Dank je *plop* daar gaat een fles wijn, ik blijf nog ff hierquote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niks gemist hoor, maar blijf nog maar effe![]()
Gaat niet wennen, tenzij je gaat quoten.quote:Op zondag 27 november 2005 01:56 schreef beastieme het volgende:
ik ben er nu ook wen maar vast aan me
Die 'ze' is mn moeder en daar spook je niet zoveel mee uitquote:Op zondag 27 november 2005 01:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe, Bong! Wat spook je allemaal uit daar met die 'ze'?![]()
maar als het zo moet ok danquote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat niet wennen, tenzij je gaat quoten.
Oh het is mams!! Haaaaiiiiiiiiquote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die 'ze' is mn moeder en daar spook je niet zoveel mee uitZe leest en kijkt gezellig mee
Maar niet gepost toen nog dus.quote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, ik was hier tijdens BB4, maar niet in slowchat. Ik vond het hier veeeel leuker dan bij Mediawatchers, waar ik tijdens BB3 uithing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |