Eindelijk.quote:
Ach...quote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is die handige last-in, first out regel van het begin nou nog niet in ere hersteld dan?
Heb ooit geprobeerd om het beter te organiseren. Werd me niet in dank afgenomen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is die handige last-out, first-in regel van het begin nou nog niet in ere hersteld dan?
Troost je, is zonder alcohol ook niet te doen hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Dat Kasteel-bier is a bitch, ik kan me amper concentreren op Rob en Joost.
Mijn ervaring is anders. Maar dat komt misschien vooral 's nachts voor.quote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef CartWOman het volgende:
Ach...Met 832 topics gaat het tot nu toe nog steeds goed, soms staan er 3 tegelijk, maar we zijn er vrijwel altijd op tijd bij.
quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
ach constante herhaling van hetzelfde dus daat mis je niks aanquote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Daar heb ik met thee al last van.quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Dido & Roel ook nietquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg het niet 100 procent meer, maar Rob heeft er erg goed over nagedacht.
Joost en Rob nomineren elkaar niet meer
Dido en Nathalie nomineren elkaar niet meer
Ingrid en Lieske nomineren elkaar niet meer
[afbeelding]
Wat zit z'n haar toch goed nu. Je vergeet bijna dat afgeleefde gezichtquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg het niet 100 procent meer, maar Rob heeft er erg goed over nagedacht.
Joost en Rob nomineren elkaar niet meer
Dido en Nathalie nomineren elkaar niet meer
Ingrid en Lieske nomineren elkaar niet meer
[afbeelding]
thee moet je in je haar smerenquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef PieddeNaat het volgende:
Daar heb ik met thee al last van.
Hoe oud ben jij? Veertien?quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef beastieme het volgende:
maar ff nieuw iets
wie zou jou wel willen neuken in het huis??
* Arcee wil graag topic 862 openen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ach...Met 832 topics gaat het tot nu toe nog steeds goed, soms staan er 3 tegelijk, maar we zijn er vrijwel altijd op tijd bij.
Hoe moeten wij dat nou weten?quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef beastieme het volgende:
maar ff nieuw iets
wie zou jou wel willen neuken in het huis??
ik denk dat ingrid Rob niet zo vertrouwt maar dat hij haar wel weet om te lullen, afhankelijk van wie eruit gaat donderdagquote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Rob wil met Ingrid bespreken, dat ze niet meer op elkaar stemmen.
En hij heeft Joost nu ook wel om.
Dan blijven voor hem Roel, Lieske, Dido en Nathalie over.
Als Ingrid er in meegaat dan.
Ik ben hier vrijwel iedere ochtend, en hoef niet vaak dubbele topics te sluiten... zelden in verhouding met het aantal topics die we al hebben volgeluld.quote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Maar dat komt misschien vooral 's nachts voor.
Vaak eerst 5 minuten niets, en dan alsnog 3 topics tegelijk.
Het is geen wereldzaak, maar ik vond het soms wel een beetje storend.
Heb je dat tegen mij? En hoe moet ik dat weten dan?quote:Op zondag 27 november 2005 01:28 schreef beastieme het volgende:
doe niet zo dido aub
Dat zou wel heel verrassend zijn als Dido ineens zou zeggen dat ze Peter6000 wel zou willen neuken.quote:
U sjantalt!quote:Op zondag 27 november 2005 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je dat tegen mij? En hoe moet ik dat weten dan?
Goed dat je u tegen mij zegt. Ik ben vast oud genoeg om je moeder te zijn![]()
blijft een wijze regelquote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
Is die handige last-out, first-in regel van het begin nou nog niet in ere hersteld dan?
Maar dan alleen "in het huis" he?quote:Op zondag 27 november 2005 01:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou wel heel verrassend zijn als Dido ineens zou zeggen dat ze Peter6000 wel zou willen neuken.
Zo lang jij 'zinnen' vormt van 3 of 4 woorden, dus nietszeggend, heb je geen recht om mensen aan te vallen dat ze geen eigen mening hebben. Beetje moeite doen zou je sieren.quote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef beastieme het volgende:
geen eigen mening??
Kijk, zo is datquote:Op zondag 27 november 2005 01:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo lang jij 'zinnen' vormt van 3 of 4 woorden, dus nietszeggend, heb je geen recht om mensen aan te vallen dat ze geen eigen mening hebben. Beetje moeite doen zou je sieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |