Big brother zou toch een man voor haar zoekenquote:Op zondag 27 november 2005 08:16 schreef tommy7 het volgende:
[..]
Maandag avond bij Barend en van Dorp:
Huize Big Brother moet het stellen zonder moederfiguur, nu Chantal is weggestemd. "Ik wist het", riep de veertigjarige officemanager die afgelopen donderdag terugkeerde in de echte wereld. Nog voor haar intrek in de glazen kooi liet zij weten te dromen van een man die haar kinderen kon schenken. Is ex-huisgenoot Rob kandidaat of gaat Chantal verder zoeken?
Is niet gelukt.quote:Op zondag 27 november 2005 08:36 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Big brother zou toch een man voor haar zoeken![]()
Ik geloof dat ik dat niet eens zo gek vindquote:
Het is nog een beetje vroeg en het is zondag, veel mensen slapen dan toch wat langer.quote:Op zondag 27 november 2005 09:43 schreef Kleintje het volgende:
Weinig spannends gebeurd dus....
En hier op het forum is het ook nog heel erg stil...
Toch jammer dat ik niks meer over BB1 kan vinden, want zeg nou zelf dat was toch de leukstequote:Op zondag 27 november 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heeeej bedankt Arcee!!!Die ga ik eens lekker op mijn gemak op een regenactige zondag bekijken!
![]()
Fijn wakker worden zo.quote:
Big Brother Archiefquote:Op zondag 27 november 2005 10:39 schreef FarahDibah het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik niks meer over BB1 kan vinden, want zeg nou zelf dat was toch de leukste![]()
Google.fok.nlquote:Op zondag 27 november 2005 10:39 schreef FarahDibah het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik niks meer over BB1 kan vinden, want zeg nou zelf dat was toch de leukste![]()
Of:quote:Op zondag 27 november 2005 10:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Google.fok.nl
En dan BB1 in je zoekopdracht zetten.
en dat kan natuurlijk ookquote:
Goedemorgen!quote:Op zondag 27 november 2005 10:52 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen all
De enkel van Nathalie...
[afbeelding]
Chantal houdt een oogje in't zeil!quote:
Zeg dat wel, dat je dat volhoudt zeg, onbegrijpelijk, hulde!quote:Op zondag 27 november 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen....
Ik hoor net de 96ste bbdag....
Zit ik dus al 96 dagen te streamen.....![]()
Wat een malloot ben ik
quote:Op zondag 27 november 2005 10:54 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
![]()
mogge!
Effe streamverslagen en de blog lezen......
Haha en weer één voor haar smoelenboek!quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 11:18 schreef Mike1964 het volgende:
Zou mij niet verbazen als scanman gewoon gezellig (...) een weekendje met scanvrouw naar centerparcs is. Zit nu gewoon met zijn kont in een bubbelbad tussen lelijke duitsers of zo...
Scanman zit gewoon in het geheime huisje van bb naar het plasmascherm te kijken nu.quote:Op zondag 27 november 2005 11:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We zullen zien of hij er morgen weer is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |