Heeeej bedankt Arcee!!!quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Asje.
Big Brother Archief
Big Brother 2
Big Brother 3 - The Battle
* Arcee weet de forumid's uit z'n hoofd.
Je nam het wel heeeeel serieus idd.quote:Op zondag 27 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
Lekker dramatisch ook.
Ik ben gelukkig wat gezapiger geworden intussen.
Big Brother 4quote:Op zondag 27 november 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heeeej bedankt Arcee!!!Die ga ik eens lekker op mijn gemak op een regenactige zondag bekijken!
![]()
*stampvoet*quote:
* Arcee was ook geen fan van Hieke.quote:Op zondag 27 november 2005 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je had iig gelijk over Hieke. Teringwijf![]()
Die stond onderaan mijn BB2-favorietenlijstje.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:32 schreef Loedertje het volgende:
Nachtbrakers.
Niet meer, ik ga slapen. Trusten, loeder.quote:Op zondag 27 november 2005 02:32 schreef Loedertje het volgende:
Nachtbrakers.
Ik weet het gewoon niet meer. Maar ik was in de slag met Marky over Mustapha. Hint genoeg?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet meer, ik ga slapen. Trusten, loeder.![]()
En de rest natuurlijk.![]()
Koos wasquote:Op zondag 27 november 2005 02:33 schreef Arcee het volgende:Het ontzettend grote "KOOS ROELS!" topic
Mooiste topic van BB2.
Ik ben daar heel slecht in.quote:Op zondag 27 november 2005 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet meer. Maar ik was in de slag met Marky over Mustapha. Hint genoeg?![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet meer, ik ga slapen. Trusten, loeder.![]()
En de rest natuurlijk.![]()
Zeker weten.quote:
Oho, gemeen!quote:
Geloof 't wel. Ik had ze aan maar keek niet, en nu heb ik ze uitgezet. Ik zag net nog een buitengewoon spannende stream van de gang.quote:Op zondag 27 november 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
Slapen de bewoners eigenlijk al? Ik ben de afgelopen 2 uur eigenlijk gladweg vergeten de streams aan te zetten.
Da's geen goed teken..
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 03:02 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ik lees nu ineens dat hele Scanman/APK gedoe..![]()
Dat de mensen hier uberhaupt zonder blikken of blozen nog iets van de bewoners durven te zeggen, zeg.
Na tig dagen met elkaar in 1 huis opgesloten zitten geeft je dan toch wel een beetje meer recht op wat confrontaties met de nodige melodramatiek.
ZIJN BEEN!! ZIJN BEEN!!quote:Op zondag 27 november 2005 03:09 schreef Wup het volgende:
Rob gaat rondspoken
hij lijkt iets te zoeken
regie slaapt, ik ben Rob kwijt:)
LOLquote:Op zondag 27 november 2005 03:11 schreef Lamon het volgende:
ZIJN BEEN!! ZIJN BEEN!!
Daar gaan we er nog zat van krijgen neem ik aan, geheime opdrachten zijn de enige manier om hier nog wat van te gaan maken de laatste weken.quote:Op zondag 27 november 2005 03:12 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL
hij gaat weer terug de slaapkamer in zo te zien, jammer, een nachtelijk drama was mooi geweest
[schotvooropendoel]Ingrid natuurlijk[/schotvooropendoel]quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef beastieme het volgende:
maar ff nieuw iets
wie zou jou wel willen neuken in het huis??
Zoals alle voorgaande nachten.quote:Op zondag 27 november 2005 04:14 schreef Lamon het volgende:
Het is weer een roerige nacht in het huis, zeg..
BB-kijkers hebben ook zoveel bevestiging nodig. De grenzen tussen het huis en dit forum zijn langzaam aan het vervagen.quote:
Maandag avond bij Barend en van Dorp:quote:Op zondag 27 november 2005 01:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dat ook maar 1 seconde Gna zou gaan missen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |