Wie was je toen dan?quote:Op zondag 27 november 2005 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toch wel. Ik nam het op voor Mustapha![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die 'ze' is mn moeder en daar spook je niet zoveel mee uitZe leest en kijkt gezellig mee
Zeg ik lekker niet, want dan ga je zoeken en me afzeiken, en ik weet niet meer wat ik toen in mijn onnozelheid heb gepostquote:
Ik heb jou groet aan haar doorgegeven en ik ga nu offline dus nog veel plezier hier en tot morgen!quote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh het is mams!! Haaaaiiiiiiii![]()
Die zou van Lieske kunnen zijnquote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat niet wennen, tenzij je gaat quoten.
Ik wil ook een andere nick!quote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet, want dan ga je zoeken en me afzeiken, en ik weet niet meer wat ik toen in mijn onnozelheid heb gepostHeb dit jaar uit alle macht geprobeerd om mijn naam van toen terug te halen, maar dat lukte dus niet. Maar goed ook, want deze nick bevalt me een stuk beter.
Ik heb 'm zo voor je gevonden.quote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg ik lekker niet, want dan ga je zoeken en me afzeiken, en ik weet niet meer wat ik toen in mijn onnozelheid heb gepostHeb dit jaar uit alle macht geprobeerd om mijn naam van toen terug te halen, maar dat lukte dus niet. Maar goed ook, want deze nick bevalt me een stuk beter.
quote:Op zondag 27 november 2005 02:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb jou groet aan haar doorgegeven en ik ga nu offline dus nog veel plezier hier en tot morgen!![]()
http://forum.fok.nl/user/registerquote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef melke het volgende:
Ik wil ook een andere nick!
Ik durf het gewoon niet te zeggen. Ga ik ook NIET doenquote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb 'm zo voor je gevonden.
En hoezo afzeiken? Doe ik niet, hoor.
Je wil niet weten wat voor narigheid ik in het BB2 forum gepost heb.quote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieverd, het was een grappig topic op zich, hebben we even lol mee gehad, maar leidde verder nergens toe. Je hebt nu wél in de gaten hoe het werkt, dus zijn we toch iets opgeschoten, nietwaar? Geintje op zo'n tijdstip moet kunnen, vind ik dan.quote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef PieddeNaat het volgende:
Aan Cartwomen.
Mijn foutje in ander draadje sloeg op dat ik een edit in het oorspronkelijke bericht als quoot had gedaan en dat bericht met `foutje` quasi weggehaald had.
Eerst reageer je op mijn topic, schijnbaar nog geen probleem, en een uur of wat latert zet je er een slotje op. Kun je me aub vertellen waarom.
Het leek me net zo netjes om niet in een conversatie zomaar binnen te vallen maar zelf met wat te komen.
quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor narigheid ik in het BB2 forum gepost heb.
En nog wel onder dezelfde nick.
Ik kan hier zo even de linkjes naar de topics posten.quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Lamon het volgende:
Je wil niet weten wat voor narigheid ik in het BB2 forum gepost heb.
En nog wel onder dezelfde nick.
Oho, gemeen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik durf het gewoon niet te zeggen. Ga ik ook NIET doen![]()
Big Brother 4quote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik kan BB4 hier dus eens niet meer vinden in het archief.
Blote borstjesplaatjes en die andere faketopic zijn wel ok. Nee, ik heb dus niet in de gaten hoe het werkt. Ik mis eveneens het geintje.quote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieverd, het was een grappig topic op zich, hebben we even lol mee gehad, maar leidde verder nergens toe. Je hebt nu wél in de gaten hoe het werkt, dus zijn we toch iets opgeschoten, nietwaar? Geintje op zo'n tijdstip moet kunnen, vind ik dan.
OMG... Dank je, ga ik even neuzen!quote:
Mijn eerste post ooit op FOK! zou ik wel weer eens willen lezen. Ging over Desiree, dat weet ik nog.quote:Op zondag 27 november 2005 02:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan hier zo even de linkjes naar de topics posten.
Asje.quote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMG... Dank je, ga ik even neuzen!Maar nu even niet.
Ik was er al weer bang voor , heb een paar minuten gekeken tussendoor en er was al niks boeiends.quote:Op zondag 27 november 2005 02:15 schreef Wup het volgende:
hoi odie, nee er viel niet zoveel te missen
Je zou een ctrl-F in die index kunnen doen, misschien kom je 'm dan al tegen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ik daar ook op username zoeken?
De strekking van jouw topic was onduidelijk en ik zag de 'discussiewaarde' niet. Ik had ook direct kunnen sluiten maar vond dat op dat moment wat kortaf, voor iemand die net binnenkomt.quote:Op zondag 27 november 2005 02:12 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Blote borstjesplaatjes en die andere faketopic zijn wel ok. Nee, ik heb dus niet in de gaten hoe het werkt. Ik mis eveneens het geintje.
Je bent lievquote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Asje.
Big Brother Archief
Big Brother 2
Big Brother 3 - The Battle
* Arcee weet de forumid's uit z'n hoofd.
er was nog een soort feestje, maar als ik fok mag geloven - en dat doe ik altijd natuurlijk;) - was dat ook al niet de moeitequote:Op zondag 27 november 2005 02:17 schreef odie22 het volgende:
Ik was er al weer bang voor , heb een paar minuten gekeken tussendoor en er was al niks boeiends.
Dank je.quote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent liev![]()
Ga ik in BB3 het "legendarische GJ-topic" van Gert zoeken.
Een wat?!quote:Op zondag 27 november 2005 02:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je zou een ctrl-F in die index kunnen doen, misschien kom je 'm dan al tegen.
De streamverslagen zeggen genoeg: heftig hoerenfeest. Van 8 tot 10 uur.quote:Op zondag 27 november 2005 02:17 schreef teamlead het volgende:navond samen
behalve de terugkeer van ingrid nog iets de moeite van teruglezen waard?
Desireequote:Op zondag 27 november 2005 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn eerste post ooit op FOK! zou ik wel weer eens willen lezen. Ging over Desiree, dat weet ik nog.
Verder niet, aub.
Ctrl-F, zoeken.quote:
Ok. Mij leek het een leuke variant op de fakeplaatjes waar anderen aan mee zouden kunnen doen. Vandaar overigens mijn edit, maar toen ging ie dicht. Dus helemaal snappen doe ik het nog steeds niet.quote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De strekking van jouw topic was onduidelijk en ik zag de 'discussiewaarde' niet. Ik had ook direct kunnen sluiten maar vond dat op dat moment wat kortaf, voor iemand die net binnenkomt.
Mijn excuses als deze manier niet zo prettig op je overkomt, was niet zo bedoelt.
Oh help, ik heb wat gevonden. "De uitzending van..."quote:
`quote:Op zondag 27 november 2005 02:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De streamverslagen zeggen genoeg: heftig hoerenfeest. Van 8 tot 10 uur.
Ja, Roel heeft met Lieske gezoendquote:Op zondag 27 november 2005 02:17 schreef teamlead het volgende:navond samen
behalve de terugkeer van ingrid nog iets de moeite van teruglezen waard?
quote:
Dat zijn er zo veel... hintje?quote:Op zondag 27 november 2005 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh help, ik heb wat gevonden. "De uitzending van..."![]()
Je had iig gelijk over Hieke. Teringwijfquote:Op zondag 27 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lekker dramatisch ook.
Ik ben gelukkig wat gezapiger geworden intussen.
Heeeej bedankt Arcee!!!quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Asje.
Big Brother Archief
Big Brother 2
Big Brother 3 - The Battle
* Arcee weet de forumid's uit z'n hoofd.
Je nam het wel heeeeel serieus idd.quote:Op zondag 27 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
Lekker dramatisch ook.
Ik ben gelukkig wat gezapiger geworden intussen.
Big Brother 4quote:Op zondag 27 november 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heeeej bedankt Arcee!!!Die ga ik eens lekker op mijn gemak op een regenactige zondag bekijken!
![]()
*stampvoet*quote:
* Arcee was ook geen fan van Hieke.quote:Op zondag 27 november 2005 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je had iig gelijk over Hieke. Teringwijf![]()
Die stond onderaan mijn BB2-favorietenlijstje.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:32 schreef Loedertje het volgende:
Nachtbrakers.
Niet meer, ik ga slapen. Trusten, loeder.quote:Op zondag 27 november 2005 02:32 schreef Loedertje het volgende:
Nachtbrakers.
Ik weet het gewoon niet meer. Maar ik was in de slag met Marky over Mustapha. Hint genoeg?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet meer, ik ga slapen. Trusten, loeder.![]()
En de rest natuurlijk.![]()
Koos wasquote:Op zondag 27 november 2005 02:33 schreef Arcee het volgende:Het ontzettend grote "KOOS ROELS!" topic
Mooiste topic van BB2.
Ik ben daar heel slecht in.quote:Op zondag 27 november 2005 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet meer. Maar ik was in de slag met Marky over Mustapha. Hint genoeg?![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet meer, ik ga slapen. Trusten, loeder.![]()
En de rest natuurlijk.![]()
Zeker weten.quote:
Oho, gemeen!quote:
Geloof 't wel. Ik had ze aan maar keek niet, en nu heb ik ze uitgezet. Ik zag net nog een buitengewoon spannende stream van de gang.quote:Op zondag 27 november 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
Slapen de bewoners eigenlijk al? Ik ben de afgelopen 2 uur eigenlijk gladweg vergeten de streams aan te zetten.
Da's geen goed teken..
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 03:02 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ik lees nu ineens dat hele Scanman/APK gedoe..![]()
Dat de mensen hier uberhaupt zonder blikken of blozen nog iets van de bewoners durven te zeggen, zeg.
Na tig dagen met elkaar in 1 huis opgesloten zitten geeft je dan toch wel een beetje meer recht op wat confrontaties met de nodige melodramatiek.
ZIJN BEEN!! ZIJN BEEN!!quote:Op zondag 27 november 2005 03:09 schreef Wup het volgende:
Rob gaat rondspoken
hij lijkt iets te zoeken
regie slaapt, ik ben Rob kwijt:)
LOLquote:Op zondag 27 november 2005 03:11 schreef Lamon het volgende:
ZIJN BEEN!! ZIJN BEEN!!
Daar gaan we er nog zat van krijgen neem ik aan, geheime opdrachten zijn de enige manier om hier nog wat van te gaan maken de laatste weken.quote:Op zondag 27 november 2005 03:12 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL
hij gaat weer terug de slaapkamer in zo te zien, jammer, een nachtelijk drama was mooi geweest
[schotvooropendoel]Ingrid natuurlijk[/schotvooropendoel]quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef beastieme het volgende:
maar ff nieuw iets
wie zou jou wel willen neuken in het huis??
Zoals alle voorgaande nachten.quote:Op zondag 27 november 2005 04:14 schreef Lamon het volgende:
Het is weer een roerige nacht in het huis, zeg..
BB-kijkers hebben ook zoveel bevestiging nodig. De grenzen tussen het huis en dit forum zijn langzaam aan het vervagen.quote:
Maandag avond bij Barend en van Dorp:quote:Op zondag 27 november 2005 01:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dat ook maar 1 seconde Gna zou gaan missen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |